słyszałem że nie będzie mozna dzwonić z zast rzeżonych ?

Data: 2009-07-28 22:08:20
Autor: Maciek
słyszałem że nie będzie mozna dzwonić z zast rzeżonych ?
Użytkownik "kuba" <kubaczynski@gmail.com> napisał
cześć, słyszałaem, że chyba plus wprowadza takie coś, że w domyśle nie będzie można zadzwonić na żaden numer w plusie z zastrzeżonego numero

Temat wątku brzmi bardzo po "dziennikarsku".

Zadzwonić (wywołać) będzie można. Tyle, że nie dojdzie do rozmowy (połączenie zostanie zestawione do gadałki a nie do abonenta wywoływanego). Będzie się tak działo na wyraźne życzenia abonenta a nie tak, że w całej Polsce i w każdej sieci i od jutra nas wszystkich wezmą na podsłuch.

Maciek.

słyszałem że nie będzie mozna dzwonić z zast rzeżonych ?