small GS

Data: 2010-10-26 08:19:11
Autor: kakmar
small GS
Dnia 26.10.2010 AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=player_embedded

Dobre dobre, zawsze większe wrażenie na mnie robi szybka jazda kontrolowanym poślizgiem niż wolne cyrkle itp.

No i ten patent na dojechanie w korku do świateł z kuframi ;-)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-10-26 07:15:47
Autor: Texen
small GS
On 26 Paź, 10:19, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:

No i ten patent na dojechanie w korku do świateł z kuframi ;-)

:D

ale by mu sie towar wysypal z topcase'a...

--
texen
zr7 temp.

Data: 2010-10-26 10:01:17
Autor: Piotr Klimek
small GS
Dnia (Tue, 26 Oct 2010 08:19:11 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dobre dobre, zawsze większe wrażenie na mnie robi szybka jazda kontrolowanym poślizgiem niż wolne cyrkle itp.

No wlasnie. Zastanawiam sie na ile to trudne w porownaniu np do wolnej
jazdy na jednym kole. Ktos sie moze wypowiedziec?

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-10-27 00:17:39
Autor: ErgoSum
small GS

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:ia62tv$k6q$1news.onet.pl...
Dnia 26.10.2010 AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=player_embedded

No i ten patent na dojechanie w korku do świateł z kuframi ;-)

Tia, a co to sa swiatla z kuframi ?

Erg

small GS