smar na E8500

Data: 2010-03-25 07:57:23
Autor: Artur\(m\)
smar na E8500

Uzytkownik "sdh" <staszekdh@gmail.com> napisal w wiadomosci
Witam!
Wlasnie wymienialem procesor. Stary (Intel Core 2 Duo E8500), ktory
wyjalem z plyty jest caly w srebrnym smarze. Podobnie radiator. W jaki
sposob nalezy oczyscic procesor, aby moc go uzywac z nowym radiatorem
w innym komputerze?

Uwazaj na "srebrny smar" bo gdy niechcacy dostanie sie miedzy nózki procka
to moze byc trudno go uruchomic.
Mialem to w nagrywarce. Posmarowalem ciut za duzo, dostal sie miedzy nózki
i nie udalo mi sie doprowadzic do uzywalnosci (nagrywarka CD), pomimo
intensywnego
i dokladnego mycia.

Data: 2010-03-25 01:45:34
Autor: sdh
smar na E8500
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pytam, bo nie chce uszkodzic
procesora, a moje obawy plyna stad, ze w manualach Intela kaza
wszystko robic w rekawiczkach i na jakiejs macie antyelektrycznej ;))

Data: 2010-03-25 10:28:43
Autor: Artur\(m\)
smar na E8500

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pytam, bo nie chce uszkodzic
procesora, a moje obawy plyna stad, ze w manualach Intela kaza
wszystko robic w rekawiczkach i na jakiejs macie antyelektrycznej ;))

Ale to nie ma nic wspólnego z radiatorem i smarowaniem.
Mata antystatyczna to raczej w produkcji.
Ty musisz zadbac, aby nie elektryzowac sie statyczna elektrycznoscia..
To te "kopniecia" jak chodzisz po sztucznym dywanie w obuwiu
 z izolacyjna podeszwa. Przed montazem musisz sie "rozladowac" dotykajac
kaloryfera np.
lub innej uziemionej czesci. Nic prockowi nie bedzie grozilo:).

Artur(m)

smar na E8500