[jaki?] smarfon na rower?

Data: 2013-12-05 09:19:23
Autor: abn140
[jaki?] smarfon na rower?
hey. cisza bo nie sezon to zapytam....
pytam z googla , chyba i tak mnie nie widac wiec tym bardziej....
fona trza wreszcie wymienic...
co byscie polecili?
android, gps, reszta bez znaczenia. skoro na rower takze, to niedrogie, wezmom ukradnom jak sie zapomni wypiac..., polamie sie.... roznie bywa.
a skoro ma byc towarzyszem w drodze to i bateria powinna dlugo trzymac...
reszta parametrow bez znaczenia. thx za pomoc.

Data: 2013-12-05 10:29:29
Autor: Dominik Mirowski
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 18:19:23 UTC+1 użytkownik abn...@googlemail.com
android, gps, reszta bez znaczenia. skoro na rower takze, to niedrogie, a skoro ma byc towarzyszem w drodze to i bateria powinna dlugo trzymac...

No właśnie sam nie wiem i nadal jedynym spełniającym moje wymagania telefonem jest nokia E52 :).

--
Dominik

Data: 2013-12-06 08:19:21
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?
Dominik Mirowski pisze:

No właśnie sam nie wiem i nadal jedynym spełniającym moje wymagania telefonem jest nokia E52 :).

Dla mnie priorytetem jest mozliwosc uzywania map rastrowych. Nie wiem jak w tym temacie ma twoja Nokia. Chyba na symbiana wiele ciekawego nie ma. Ale moze sie myle.
Ja ze swojego smarfona na Androidzie uczynilem genialny podreczny komputer z mapami przewodnikami , slownikami, ebookami i mnostwem przydatnych aplikacji. No i ma duzy ekran.
Niestety wada jest, ze z GPS chodzi tylko ok 7 godzin. Potem trzeba doladowac z malego Powerbanku i w sumie to niewielki problem.
Ma tez niestety fochy, gdy sie przegrzeje. Potrafi sie zresetowac.
Na pewno sa smarfony nowsze pozbawione wady przegrzewania sie. Ale ja duzego doswiadczenia nie mam.

Jako telefonu go nie uzywam. Za duzy i za malo pewny.

Jan Cytawa

Data: 2013-12-06 00:30:13
Autor: Dominik Mirowski
[jaki?] smarfon na rower?

No wlasnie sam nie wiem i nadal jedynym spelniajacym moje wymagania telefonem jest nokia E52 :).

No wlasnie sie mylisz ;). http://www.forum.outdoor.org.pl/gps-i-pozostala-elektronika/%28gps%29-gps-w-komorce-gps-zintegrowany-symbian-%29/

--
Dominik

Data: 2013-12-06 10:02:45
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?
Dominik Mirowski pisze:

[...]

Rzeczywiscie mylilem sie, bo cos jest. Ale chyba jednak nie mylilem sie, ze wiele ciekawego. :). Na tym forum nawet ktos wyrazil podobne zdanie. Mysle, ze symbian Nokii jest nierozwojowy. Zdecydowanie wiecej osob tworzy aplikacje pod androida. W temacie map mnie osobiscie szalenie sie podoba latwe tworzenie wlasnych map rastrowych pod Oziexplorera.

Nie twierdze, ze Nokia jest zla. Niektore jej rozwiazania bardzo mi sie podobaja. I tak to jest, ze czesto rozwiazania gorsze wypieraja lepsze, bo sa bardziej popularne i tansze.

Jan Cytawa

Data: 2013-12-06 12:39:57
Autor: AL
[jaki?] smarfon na rower?
On 2013-12-06 10:02, cytawa wrote:
Dominik Mirowski pisze:

[...]

symbian juz jest nierozwojowy, bo nie jest juz rozwijany, wiec i lista aplikacji sie juz nie rozszerza.
Natomaiast ja wykorzystuje strikte tylko na rower 51+zewnetrzny modul GPS po BT. Spokojnie z wlaczonym ekranem wytrzymuje ponad 8 godzin.

Z aplikacji mozesz uzyc TrekBudiego + generator atlasow, ale ja wole Garmina XT (mapy sa sprzed paru lat, ale sciezki w lasach sie nie zmieniaja :).

Data: 2014-01-19 18:23:28
Autor: Dp
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu 2013-12-06 12:39, AL pisze:
Z aplikacji mozesz uzyc TrekBudiego + generator atlasow, ale ja wole
Garmina XT (mapy sa sprzed paru lat, ale sciezki w lasach sie nie
zmieniaja :).

Na Garmina XT są nadal aktualizowane mapy wraz ze ścieżkami -> ump-pcPL

Data: 2013-12-06 09:16:30
Autor: PB
[jaki?] smarfon na rower?
[...]

Jest rewelacyjny SmartComGPS - szybki i bezbłędny. A Nokia e52 z zewnętrznym
modułem GPS na bluetooth chodzi z włączonym GPS-em około 12 godzin.

Pozdrowienia
P.B.

Data: 2013-12-06 09:45:04
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?
PB pisze:

[...]

Czyli cos jest. Pewno uzytkownicy tez wiedza jak konwertowac mapy Z Oziexplorera do SmartComGPS. Ale ekran ciagle pozostaje za maly :).

12 godzin + dodatkowo moduł zewnetrzny to rowniez malo ciekawe.
Rok temu uzywalem Samsunga i TrekBuddego. Do tego mialem modul GPS. O ile sam Samsung wytrzymywal i 16 godzin to modul padal po 8. No i Samsung byl jednoaplikacyjny czyli w sumie slaby.

Jan Cytawa

Data: 2013-12-06 01:00:22
Autor: Dominik Mirowski
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu piątek, 6 grudnia 2013 09:45:04 UTC+1 użytkownik cytawa napisał:

Czyli cos jest. Pewno uzytkownicy tez wiedza jak konwertowac mapy Z Oziexplorera do SmartComGPS. Ale ekran ciagle pozostaje za maly :).
12 godzin + dodatkowo moduďż˝ zewnetrzny to rowniez malo ciekawe.

Mały ale daje rade, ja korzystam z wewnętrznym GPS, starcza na około 10h i po prostu wymieniam sobie aku na nowy (35g w zapasie da się żyć). --
Dominik

Data: 2013-12-31 17:50:56
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <52a18e8e$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

[...]

E, tam.
Dla mnie minusem jest jednak zbyt maly ekran (jesli mowimy o Solidzie B2710).
W znanym terenie (uzywam do nocnych wycieczek po lesie) jest ok, ale przy dluzszych wycieczkach ogladanie tak malego wycinka mapy jest niewygodne.
W Solidzie E2370 bateria trzyma znacznie dluzej (2000mAh), ale ekran jeszcze mniejszy - ale przede wszystkim - gpsa nie ma, a zewnetrznego sie nie da podlaczyc.
--
TA

Data: 2013-12-31 18:34:45
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <Titus_Atomicus-2F7A7D.17505631122013@news.atman.pl>,

> [...]

W Solidzie E2370 bateria trzyma znacznie dluzej (2000mAh), ale ekran jeszcze mniejszy - ale przede wszystkim - gpsa nie ma, a zewnetrznego sie nie da podlaczyc.

W styczniu w Biedronce beda mieli myPhone Hammer w cenie 179zl.
http://tugazetka.pl/find/myPhone.Hammer
To jakas nowosc.
Wyglada jak klon Samsungow Solid/ GPSa nie ma - zamiast niego ma termometr.
Ciekawe, ile trzyma bateria (podobno 1700mAh) i czy mozna podlczyc zewn. GPS.
--
TA

Data: 2014-01-01 14:59:14
Autor: AZ
[jaki?] smarfon na rower?
On 2013-12-31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

W znanym terenie (uzywam do nocnych wycieczek po lesie) jest ok, ale przy dluzszych wycieczkach ogladanie tak malego wycinka mapy jest niewygodne.

W nocy po lesie? Czym swiecisz? :-)

--
Artur

Data: 2014-01-02 12:58:43
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <la1ag2$ucm$1@node1.news.atman.pl>,

On 2013-12-31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

W nocy po lesie? Czym swiecisz? :-)

Czolowka.
Ale ja w nocy po lesie dla przyjemnosci to tylko na sladowkach...
--
TA

Data: 2014-01-02 08:25:44
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?

jeszcze mniejszy - ale przede wszystkim - gpsa nie ma, a zewnetrznego
sie nie da podlaczyc.

Nie laczy sie po BlueTooth?

CHociaz moze to byc mozliwe. Z ciekawosci probowalem polaczyc smarfon HTC (z GPSem w srodku) z modulem zewnetrznym i tez nie bylo mozliwosci.

Jan Cytawa

Data: 2014-01-02 12:57:30
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <52c51478$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> jeszcze mniejszy - ale przede wszystkim - gpsa nie ma, a zewnetrznego
> sie nie da podlaczyc.

Nie laczy sie po BlueTooth?

Ano podobno nie.

CHociaz moze to byc mozliwe. Z ciekawosci probowalem polaczyc smarfon HTC (z GPSem w srodku) z modulem zewnetrznym i tez nie bylo mozliwosci.

Podobno samo istnienie BT nie wystarcza i przyczyna jest brak implementacji jakiegos protokolu.
--
TA

Data: 2014-01-04 10:44:42
Autor: 666
[jaki?] smarfon na rower?
Czasem przejadę się z Samsungiem B2710 w futerale Krussel i uchwycie rowerowym Krussel (uchwyt Krussel ma co prawda tę wadę, że telefon się w nim "majta", wolałbym mocowanie na sztywno, jak miałem świetne mocowanie rowerowe (by małe rączki) odbiornika Magellan Meridian) z włączonym Google Maps (i kartą Aero2).
Niektórzy na Solida B2710 ładują własnie TrekBuddy'ego, mnie się nie chce bawić (wolę prostotę użycia Google Maps, gdzie moge przełączyć widok pomiędzy drogowym wektorowym, a rastrowym obrazem satelitarnym).
Solidny telefon do tego w skórzanym futerale właściwie nie ma prawa się uszkodzić przy jakimkolwiek upadku.
Ale jak znajdziesz odpowiedniego smartfona, daj znać.
Podejrzewam, że jednak powinien być to model wodo- i pyłoodporny.
Ostatnio z tanich odpornych smartfonów króluje Haier, do kupienia od $70 w górę.

-- -- -
Rok temu uzywalem Samsunga i TrekBuddego.

Data: 2013-12-31 17:43:14
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <f5c20be3-11fb-445c-a258-696da1d7bf37@googlegroups.com>,
 Dominik Mirowski <dominik.wro@gmail.com> wrote:

[...]

A ma androida?
--
TA

Data: 2014-01-28 15:28:21
Autor: TheGhost
[jaki?] smarfon na rower?
No właśnie sam nie wiem i nadal jedynym spełniającym moje wymagania telefonem jest nokia E52 :).

A ma androida?

Trza było spytac jak tam moduł GPS :-)

pozdrawiam, M. -- -

Data: 2013-12-05 19:17:40
Autor: live_evil
[jaki?] smarfon na rower?
On 05.12.2013 18:19, abn140@googlemail.com wrote:

android, gps
[...]
i bateria powinna dlugo trzymac...

Zdecyduj się ;-)

--
live_evil

Data: 2013-12-05 19:41:12
Autor: odziu
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu 2013-12-05 19:17, live_evil pisze:
On 05.12.2013 18:19, abn140@googlemail.com wrote:

android, gps
[...]
i bateria powinna dlugo trzymac...

Zdecyduj się ;-)

Ja tu widzę pole do popisu dla majsterklepków - jest potrzeba na dodatkową baterię dużej pojemności podłączaną do smartphone podczas jazy rowerem. Wielkość ma tu drugorzędne znaczenie, więc może można coś adoptować od innych urządzeń?

--
Piotr Ratyński

Data: 2013-12-05 19:51:09
Autor: live_evil
[jaki?] smarfon na rower?
On 05.12.2013 19:41, odziu wrote:
[...]

Są już na rynku power banki z wyjściem USB, nawet półkilowe cegły i większe.

--
live_evil

Data: 2013-12-05 20:01:34
Autor: odziu
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu 2013-12-05 19:51, live_evil pisze:
[...]

Faktycznie, znalazłem. Jak dla mnie to już po problemie.

--
Piotr Ratyński

Data: 2013-12-06 12:24:28
Autor: Leszek Karlik
[jaki?] smarfon na rower?
On Thu, 05 Dec 2013 19:51:09 +0100, live_evil <usame_niechcespamu@o2.pl>  wrote:

[...]
Są juĹź na rynku power banki z wyjściem USB, nawet półkilowe cegły i  większe.

Albo chińskie dynamo z powerbankiem podpinane do łańcucha:
http://dx.com/p/me-0378-1000mah-bicycle-generator-charger-for-cell-phone-black-229105

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2013-12-07 16:44:42
Autor: JDX
[jaki?] smarfon na rower?
On 2013-12-06 12:24, Leszek Karlik wrote:
[...]
Albo chińskie dynamo z powerbankiem podpinane do łańcucha:
http://dx.com/p/me-0378-1000mah-bicycle-generator-charger-for-cell-phone-black-229105
Za ten badziew to ja bym nie dał $4.36 o $43.60 nawet nie wspominając. W
zasadzie to nawet za darmo nie chciałbym tego szmelcu. :-D

Data: 2013-12-09 07:30:34
Autor: JanMalolepszy
[jaki?] smarfon na rower?
Power bank "po taniosci" - prawie dowolna obudowa z DealExtreme albo Aliexpress i do tego aku 18650 z rozbiorki baterii laptopowych. Jest caly watek o powerbankach na www.swiatelka.pl - polecam, sporo informacji i recenzji. Aku warto kupic u goscia o nicku woytazo ze swiatelka.pl. Za +-25 zl dostałem od niego z 6-7 sztuk 18650.
Power banki moga miescic w sobie od jednego do czterech aku.

Data: 2014-01-28 15:23:40
Autor: TheGhost
[jaki?] smarfon na rower?
Ostatnimi czasy była promocja w MediaMarkt (ten od idiotów). Power Pack bodajże 2100MAh za 39 (w przecenie z 89 zł). Musze przyznać, że nie jest to rewelacja (i zobaczymy jak się będzie sprawował w praktyce, aktualnie czekam na nowego phone`a prosto Singapuru, więc nie bardzo miałem mozliwośc go przetestować), natomiast myślę, ze jest to cena dośc względna. Tym bardziej, że obudowa alu, więc przynajmniej się nie obtłucze po drodze. A jak się rozładuje to się go najwyżej podłąduje z tego większego (5000MAh), który niestety jest plastikowy i trochę jakby bardziej delikatny :-)

<JanMalolepszy@mailplus.pl> wrote in message news:72e552f1-656b-457d-bde3-98a1bf65b388googlegroups.com...
[...]

Przy okazji - chodzi o PowerBank na tradycyjne baterie akumulatorowe (AA/AAA), czy o wymianę ogniw? :-)

Pozdrawiam, M. -- -

Data: 2013-12-06 08:28:04
Autor: fojtek
[jaki?] smarfon na rower?
Pierwsza Motorola Defy (bodaj 525)
Przyzwoite gabaryty, GPS w miarę dokładny, bateria - standard:(
Stary model więc powinien być w miarę tani.

Data: 2013-12-31 17:53:19
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <52a17c86$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>,
 fojtek <fojtek@opsa.gazetapl> wrote:

Pierwsza Motorola Defy (bodaj 525)
Przyzwoite gabaryty, GPS w miarę dokładny, bateria - standard:(
Stary model więc powinien być w miarę tani.

Defy+ tez jest ok.
Poza bateria.

Dlatego wlasciwa odpowiedz brzmi - Motorola Razzr Maxx
--
TA

Data: 2013-12-06 12:13:05
Autor: piecia aka dracorp
[jaki?] smarfon na rower?
Dnia Thu, 05 Dec 2013 09:19:23 -0800, abn140 napisał(a):

[...]

A Pentagram? Np. Monster X5 ma baterię 6000mAh. Nie wiem tylko jak z poborem prądu przez ten telefon.

Znajomy używa jakiegoś Sony ale nie pamiętam nazwy. Mówił że u niego trzyma ponad tydzień. Jak się dowiem co za model to dam znać. Bo sam jestem ciekaw jak wypada w porównaniu z Pentagramem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-12-06 14:22:34
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?
piecia aka dracorp pisze:

Znajomy używa jakiegoś Sony ale nie pamiętam nazwy. Mówił że u niego
trzyma ponad tydzień. Jak się dowiem co za model to dam znać. Bo sam
jestem ciekaw jak wypada w porĂłwnaniu z Pentagramem.

Co innego telefon w stanie czuwania a co innego gdy ma wlaczony GPS. W ciagu ostatnich lat jednak nastapil postep i moje urzadzenia GPS zwiekszyly czas pracy z 3 godzin do 8, a z Powerbankiem Nokii drugie tyle.
Wiem, ze Garminy wytrzymuja dluzej na akumulatorkach AA. Ale z bardzo wielu wzgledow Garmin ze swoimi wektorami odpada.

Jan Cytawa

Data: 2013-12-06 13:45:39
Autor: piecia aka dracorp
[jaki?] smarfon na rower?
Dnia Fri, 06 Dec 2013 14:40:55 +0100, Zachu napisał(a):

Zaciąłeś się z tym Garminem ;)
http://gpstracklog.com/2013/11/garmin-monterra-review.html

No się zaciął. Też przez jakiś czas myślałem że Garmin to tylko wektorówka. Potem się dowiedziałem że nowsze modele umożliwiają większą swobodę w tym mapy rastrowe a ten powyżej wymiata.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-12-16 21:21:14
Autor: Prot Ogenes
[jaki?] smarfon na rower?
On 2013-12-06 14:45, piecia aka dracorp wrote:
[...]

Fakt, wymiata. Z taką ceną to wymiata klientów hen daleko. 700$ na stronie, u nas ~3000. Dziękuję, pojeżdzę z całkiem porządnym smartfonem za 1/3 tej ceny :-)

pozdr
Prot

Data: 2013-12-06 15:06:59
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?
Zachu pisze:

Zaciąłeś się z tym Garminem ;)
http://gpstracklog.com/2013/11/garmin-monterra-review.html

Nie zacialem tylko zostalem w blokach.:) To sie za szybko zmienia. Mialem do czynienia z kilkoma Garminami czysto GPS. I to mialem na mysli. Ze smarfonem one nie wytrzymuja konkurencji, jesli chodzi o funkcjonalnosc.

Ten widze, ze to normalny smarfon. Czyli Garmin wyciagnal wnioski i to sie chwali. Cena jednak nie do pochwaly.

Jan Cytawa

Data: 2013-12-06 19:24:28
Autor: Wojciech Waga
[jaki?] smarfon na rower?
On 05/12/13 18:19, abn140@googlemail.com wrote:
[...]

Xcover 2 się fajnie spisywał, nie strasze mu były warunki atmosferyczne
jak rĂłwnieĹź okazyjne upadki.

pozdr.
w.

Data: 2013-12-31 17:54:39
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <l7t4os$3co$1@dont-email.me>, Wojciech Waga <na@drzewo.pl> wrote:

> [...]
> reszta parametrow bez znaczenia. > thx za pomoc.
> Xcover 2 się fajnie spisywał, nie strasze mu były warunki atmosferyczne
jak również okazyjne upadki.

A co ile trzeba ladowac?
--
TA

Data: 2014-01-01 04:51:59
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 17:54:39 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> jak r�wnie� okazyjne upadki.
> A co ile trzeba ladowac?

Normalnie, co noc. Akurat posiadam. Chyba, bo są dwa Xcover2, ja mam S7710
(smartfona), ale istnieje też takie małe z klawiaturką i nazywa się Xcover2.

Data: 2014-01-02 13:32:14
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <a83f7874-f468-442f-84b9-8591900fd83f@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Normalnie, co noc. Akurat posiadam.

Ale z wlaczonym gps, czy tak przy normalnym telefonicznym uzytkowaniu?

Chyba, bo są dwa Xcover2, ja mam S7710
(smartfona), ale istnieje też takie małe z klawiaturką i nazywa się Xcover2.

Fakt, C3350 tez jest xcover2, ale to raczej seria Solid. Nie jest zreszta taki maly.
Ten S7710 to raczej Galaxy xcover2.

Naprawde taki fajny? Bo wg specfikacji na mgsm to jest (pomijajac obudowe) b. podobne do S7560 Trend, a to wyjatkowo nieudany model jest (wolny jak cholera).

Zastanawiam sie czy nie lepszy bylby po prostu nowy Motorola Moto G plus jakas dobra obudowa.
--
TA

Data: 2014-01-02 09:34:23
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 13:32:14 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Naprawde taki fajny? Bo wg specfikacji na mgsm to jest (pomijajac obudowe) b. podobne do S7560 Trend, a to wyjatkowo nieudany model jest (wolny jak cholera).

Trenda nie znam. Mam porównanie z Galaxy S Duos (GT-S7562, też bardzo podobna specyfikacja) i Xcover2 jest wyraźnie żwawszy w sensie, że S-ka ma takie chwilowe zwiechy. Może to być kwestia nowszego androida u mnie.

Nie wiem, w porównaniu z czym Trend jest "wolny jak cholera", ale między
Galaxy S, a S II był spory skok technologiczny, może stąd taka opinia..
Ani S, ani Xcover2 nie wydają mi się jakoś szczególnie wolne.

O ile mi wiadomo, jedynym uszczelnianym telefonem, który może być szybszy
od Xcover2 jest Xperia V.

Data: 2014-01-03 17:32:01
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <69763ba1-01da-46bb-b856-c15d90d80a6f@googlegroups.com>,
> [...]

Ani S, ani Xcover2 nie wydają mi się jakoś szczególnie wolne.

O ile mi wiadomo, jedynym uszczelnianym telefonem, który może być szybszy

Tu jest recenzja tego xcovera 2 na forum trekbuddy:
http://www.trekbuddy.net/forum/viewtopic.php?t=326&start=285
Jeden z uzytkownikow wrecz odradza zakup.
Czy rzeczywiscie tak zle on dziala nawet podczas mzawki?
No i czy rzeczywiscie te fizyczne klawisze to tak bezuzyteczne?
Wydawalo mi sie, ze to swietny pomysl, ale tu pisza, ze te klawisze nie sluza do odbirania i przerywania rozmowy...
--
TA

Data: 2014-01-03 11:54:45
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 17:32:01 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Tu jest recenzja tego xcovera 2 na forum trekbuddy:

http://www.trekbuddy.net/forum/viewtopic.php?t=326&start=285

Jeden z uzytkownikow wrecz odradza zakup.
Czy rzeczywiscie tak zle on dziala nawet podczas mzawki?

Mi działał nawet w wyraźnym deszczu. Z tym, że ja mam ekran
zaklejony folią, to może robić różnicę.

No i czy rzeczywiscie te fizyczne klawisze to tak bezuzyteczne?
Wydawalo mi sie, ze to swietny pomysl, ale tu pisza, ze te klawisze nie sluza do odbirania i przerywania rozmowy...

No nie służą, ale po doświadczeniach z SE K850, gdzie właśnie podstawowe
klawisze nawigacyjne zastąpiono dotykowymi - nie powiedziałbym że klawisze
w Szajsungu są bez sensu.

Z pozostałych rewelacji z recenzji:

Mogę potwierdzić, że nie da się przenosić aplikacji na SD i czuję się tym
bardzo zawiedziony. Co więcej, według mojej wiedzy nie istnieje w tej chwili
ROM, który by to umożliwiał. Na pocieszenie - OSMand też pozwala trzymać dane
na karcie, pozostałe programy - nie wiadomo, gdzie trzymają, ale system pozwala
zdefiniować, że domyślne miejsce na dane to karta SD. Oczywiście, czy konkretna
aplikacja z tego skorzysta - zależy, jak jest napisana. Jak włożysz kartę
zaraz po zakupie telefonu (przed konfiguracją androida), to domyślnie ją zaproponuje do przechowywania danych. Jak dokupisz później - system da się
przestawić, ale poinstalowane aplikacje na ogół będą już mieć zapamiętane,
że trzymają dane w pamięci telefonu i pewnie trzeba je przeinstalować.

Nie potwierdzam padu z braku pamięci po miesiącu. Ale i nie zaprzeczę
zbyt gorliwie, bo zrootowałem telefon już w trzy dni po nabyciu, więc
może w oryginalnym ROMie tak robi. U mnie chodzi już pół roku.

Data: 2014-01-03 23:16:08
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <39fb4eb4-2baa-473d-9c22-37b2005b7919@googlegroups.com>,
> [...]

> Czy rzeczywiscie tak zle on dziala nawet podczas mzawki?

Mi działał nawet w wyraźnym deszczu. Z tym, że ja mam ekran

He, he ale podobno w instrukcji tego telefonu napisano, zeby nie zaklejac ekranu folia.

[...]
Dzieki za te szczegolowe uwagi...

Nie potwierdzam padu z braku pamięci po miesiącu. Ale i nie zaprzeczę
zbyt gorliwie, bo zrootowałem telefon już w trzy dni po nabyciu, więc
może w oryginalnym ROMie tak robi. U mnie chodzi już pół roku.

A rootowanie tego xcovera jakies skomplikowane jest?
--
TA

Data: 2014-01-03 19:57:14
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 23:16:08 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

A rootowanie tego xcovera jakies skomplikowane jest?

Nie bardziej od innych androidów. Kumplowi zajęło to jakąś godzinę.

Data: 2014-01-02 10:03:54
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 13:32:14 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Przy non-stop włączonym GPS i dość intensywnym używaniu do różnych celów
(wyświetlacz!) - dość często (prawie co drugi dzień) piskał o ładowanie
zanim poszedłem spać. Przy wyłączonym GPS zdarza się to sporadycznie.

Data: 2014-01-03 17:33:01
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <7d95169d-528b-41d0-8b5a-ac33852f6641@googlegroups.com>,
> [...]

(wyświetlacz!) - dość często (prawie co drugi dzień) piskał o ładowanie
zanim poszedłem spać. Przy wyłączonym GPS zdarza się to sporadycznie.

O, to calkiem ok.
--
TA

Data: 2014-01-02 13:43:04
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <Titus_Atomicus-98AC8B.13321402012014@news.atman.pl>,

http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/6921/4251/4653/5686/

http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/7227/6921/0/0/

Data: 2013-12-08 23:44:57
Autor: mt
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu 2013-12-05 18:19, abn140@googlemail.com pisze:
[...]

Jak ma być w miarę tanio i nowy (bez umowy z operatorem) to któryś z "chińczyków" typu Lenovo A660 czy co tam teraz robią.

--
marcin

Data: 2013-12-10 02:28:42
Autor: Ignac
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 18:19:23 UTC+1 użytkownik abn...@googlemail.com Właśnie znalazłem taki oto sklepik?-ze wszystkimi/różnistymi
kompatybilnymi do danego telefonu akcesoriami,a to:
-uchwyt na rower
-wodoodporne etui
- i wiele/wiele  innych
wystarczy podać nazwę i typ telefony i gotowe,oto link:

http://www.sklepik-gsm.pl/index.php?produkt_uchwyt_rowerowy_apple_iphone_4__id1310029

Data: 2013-12-10 11:38:11
Autor: cytawa
[jaki?] smarfon na rower?
Ignac pisze:

http://www.sklepik-gsm.pl/index.php?produkt_uchwyt_rowerowy_apple_iphone_4__id1310029

Kupilem cos podobnego i nawet poczatkowo (jesienia i wczesna wiosna) bylem zadowolony. Ale przyszly cieplejsze i sloneczne dni i niestety moj smarfon zaczal sie w takim etui gotowac. I konczylo sie samoczynnym resetem. Musialem zaczac wozic smarfon w przewiewnej kieszeni. A etui lezy i czeka na lepsze czasy.

Jan Cytawa

Data: 2014-01-15 17:53:55
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
Witam,
Ten MyPhone Hammer z Biedronki za 180zl to chyba niekoniecznie (sadzac po wstepnych relacjach na mgsm). Choc jak ktos nie ma wiecej niz 200zl a podobnego telefonu nie posiada, to warto sprobowac.
Ale na cos takiego sie natknalem - wzmocnione telefony Evolveo:
http://www.evolveo.eu/pl/wytrzymale-telefony-i-akcesoria
Wreszcie cos z duzymi bateriami.

Data: 2014-01-15 12:10:26
Autor: Dominik Mirowski
[jaki?] smarfon na rower?
To moze zupelnie cos innego : http://www.meetearl.com/
Specifications:    Android 4.1 - mozna praktycznie wszystkie APK z marketu zainstalowac, locusy, sport trackery i inne  !  Flexible 6" E-ink screen (1024x768) - brak szkalnej powloki, nie mozna go rozbic   Sunlight viewable with lunar lantern mode - podswietalnie  Glove friendly IR touchscreen - dziala jak stary Kindle Touch, diody w podczerwienie w okol ekranu, mozna uzywac rekawiczek, czekanu, parowki czy co  tam macie pod reka  Waterproof shell, 30 min na 1 metrze IP67, gwarantowane temperatury dzialania 0 do +50  Kickstand  Solar charging ( w 5h ladowanie do pelna, 18% sprawnosc ladowarki)  i.MX 6 DualLite 1GHz Cortex A9  1GB ram  16GB memory + microSD  Wifi b/g/n  BT 4.0  ANT+ (czujniki, pulsometry, krokomierze, termometry, kadencja itd,) Szalenstwo !  NFC  FRS/GMRS/MURS - Krotkofalowka !!   GPS + GLONASS  Accelerometer  Gyroscope  Magnetometer  Temperature - termometr  Barometer - barometr
 Humidity - higrometr  Anemometer - anemometr
 AM/FM/SW/LW - radio  IR blaster - podczerwien  20+ hour battery  3.5mm TRRS headphone/microphone jack  20" usb lanyard  303 grams (10.8 oz)
 183mm x 121mm x 15mm (7.2" x 4.75" x 0.6")śf

Cena 300 usd - Ladowanie sloneczne na rowerze oznacza ze mamy prawie perpetum mobile ;).

Data: 2014-01-15 22:26:56
Autor: Titus Atomicus
tablet - czytnik outdoorowy bylo Re: [jaki?] smarfon na rower?
In article <85c58331-0d90-4e8f-aa5a-43c99d1b37e0@googlegroups.com>,
 Dominik Mirowski <dominik.wro@gmail.com> wrote:

To moze zupelnie cos innego : http://www.meetearl.com/
Specifications:
[...]

Cena 300 usd -
No wlasnie wczoraj w nocy puscilem info nt temat, ale cos zniklo.
http://swiatczytnikow.pl/earl-tablet-z-e-inkiem-dla-turystow/

Ladowanie sloneczne na rowerze oznacza ze mamy prawie perpetum mobile ;).
E, jakos trudno uwierzyc w ten czas ladowania.

Data: 2014-01-28 15:26:01
Autor: TheGhost
tablet - czytnik outdoorowy bylo Re: [jaki?] smarfon na rower?
Ladowanie sloneczne na rowerze oznacza ze mamy prawie perpetum mobile ;).

E, jakos trudno uwierzyc w ten czas ladowania.

Z tym ladowaniem słonecznym byłbym raczej ostrożny. Lampki na baterie słoneczne też są, a jednak raczej większośc z Was pewnie i tak pewnie nadal korzysta z takich tradycyjnych na baterie :-)

Pozfrawiam, M. -- -

Data: 2013-12-10 11:22:32
Autor: piecia aka dracorp
[jaki?] smarfon na rower?
Dnia Tue, 10 Dec 2013 02:28:42 -0800, Ignac napisał(a):

[...]

Po zakupie przetestujesz? Bo produkt ciekawy.

--
piecia aka dracorp

[jaki?] smarfon na rower?