[jaki?] smarfon na rower?

Data: 2013-12-06 19:24:28
Autor: Wojciech Waga
[jaki?] smarfon na rower?
On 05/12/13 18:19, abn140@googlemail.com wrote:
hey. cisza bo nie sezon to zapytam....
pytam z googla , chyba i tak mnie nie widac wiec tym bardziej....
fona trza wreszcie wymienic...
co byscie polecili?
android, gps, reszta bez znaczenia. skoro na rower takze, to niedrogie, wezmom ukradnom jak sie zapomni wypiac..., polamie sie.... roznie bywa.
a skoro ma byc towarzyszem w drodze to i bateria powinna dlugo trzymac...
reszta parametrow bez znaczenia. thx za pomoc.

Xcover 2 się fajnie spisywał, nie strasze mu były warunki atmosferyczne
jak rĂłwnieĹź okazyjne upadki.

pozdr.
w.

Data: 2013-12-31 17:54:39
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <l7t4os$3co$1@dont-email.me>, Wojciech Waga <na@drzewo.pl> wrote:

> [...]
> reszta parametrow bez znaczenia. > thx za pomoc.
> Xcover 2 się fajnie spisywał, nie strasze mu były warunki atmosferyczne
jak również okazyjne upadki.

A co ile trzeba ladowac?
--
TA

Data: 2014-01-01 04:51:59
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 17:54:39 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> jak r�wnie� okazyjne upadki.
> A co ile trzeba ladowac?

Normalnie, co noc. Akurat posiadam. Chyba, bo są dwa Xcover2, ja mam S7710
(smartfona), ale istnieje też takie małe z klawiaturką i nazywa się Xcover2.

Data: 2014-01-02 13:32:14
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <a83f7874-f468-442f-84b9-8591900fd83f@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Normalnie, co noc. Akurat posiadam.

Ale z wlaczonym gps, czy tak przy normalnym telefonicznym uzytkowaniu?

Chyba, bo są dwa Xcover2, ja mam S7710
(smartfona), ale istnieje też takie małe z klawiaturką i nazywa się Xcover2.

Fakt, C3350 tez jest xcover2, ale to raczej seria Solid. Nie jest zreszta taki maly.
Ten S7710 to raczej Galaxy xcover2.

Naprawde taki fajny? Bo wg specfikacji na mgsm to jest (pomijajac obudowe) b. podobne do S7560 Trend, a to wyjatkowo nieudany model jest (wolny jak cholera).

Zastanawiam sie czy nie lepszy bylby po prostu nowy Motorola Moto G plus jakas dobra obudowa.
--
TA

Data: 2014-01-02 09:34:23
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 13:32:14 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Naprawde taki fajny? Bo wg specfikacji na mgsm to jest (pomijajac obudowe) b. podobne do S7560 Trend, a to wyjatkowo nieudany model jest (wolny jak cholera).

Trenda nie znam. Mam porównanie z Galaxy S Duos (GT-S7562, też bardzo podobna specyfikacja) i Xcover2 jest wyraźnie żwawszy w sensie, że S-ka ma takie chwilowe zwiechy. Może to być kwestia nowszego androida u mnie.

Nie wiem, w porównaniu z czym Trend jest "wolny jak cholera", ale między
Galaxy S, a S II był spory skok technologiczny, może stąd taka opinia..
Ani S, ani Xcover2 nie wydają mi się jakoś szczególnie wolne.

O ile mi wiadomo, jedynym uszczelnianym telefonem, który może być szybszy
od Xcover2 jest Xperia V.

Data: 2014-01-03 17:32:01
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <69763ba1-01da-46bb-b856-c15d90d80a6f@googlegroups.com>,
> [...]

Ani S, ani Xcover2 nie wydają mi się jakoś szczególnie wolne.

O ile mi wiadomo, jedynym uszczelnianym telefonem, który może być szybszy

Tu jest recenzja tego xcovera 2 na forum trekbuddy:
http://www.trekbuddy.net/forum/viewtopic.php?t=326&start=285
Jeden z uzytkownikow wrecz odradza zakup.
Czy rzeczywiscie tak zle on dziala nawet podczas mzawki?
No i czy rzeczywiscie te fizyczne klawisze to tak bezuzyteczne?
Wydawalo mi sie, ze to swietny pomysl, ale tu pisza, ze te klawisze nie sluza do odbirania i przerywania rozmowy...
--
TA

Data: 2014-01-03 11:54:45
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 17:32:01 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Tu jest recenzja tego xcovera 2 na forum trekbuddy:

http://www.trekbuddy.net/forum/viewtopic.php?t=326&start=285

Jeden z uzytkownikow wrecz odradza zakup.
Czy rzeczywiscie tak zle on dziala nawet podczas mzawki?

Mi działał nawet w wyraźnym deszczu. Z tym, że ja mam ekran
zaklejony folią, to może robić różnicę.

No i czy rzeczywiscie te fizyczne klawisze to tak bezuzyteczne?
Wydawalo mi sie, ze to swietny pomysl, ale tu pisza, ze te klawisze nie sluza do odbirania i przerywania rozmowy...

No nie służą, ale po doświadczeniach z SE K850, gdzie właśnie podstawowe
klawisze nawigacyjne zastąpiono dotykowymi - nie powiedziałbym że klawisze
w Szajsungu są bez sensu.

Z pozostałych rewelacji z recenzji:

Mogę potwierdzić, że nie da się przenosić aplikacji na SD i czuję się tym
bardzo zawiedziony. Co więcej, według mojej wiedzy nie istnieje w tej chwili
ROM, który by to umożliwiał. Na pocieszenie - OSMand też pozwala trzymać dane
na karcie, pozostałe programy - nie wiadomo, gdzie trzymają, ale system pozwala
zdefiniować, że domyślne miejsce na dane to karta SD. Oczywiście, czy konkretna
aplikacja z tego skorzysta - zależy, jak jest napisana. Jak włożysz kartę
zaraz po zakupie telefonu (przed konfiguracją androida), to domyślnie ją zaproponuje do przechowywania danych. Jak dokupisz później - system da się
przestawić, ale poinstalowane aplikacje na ogół będą już mieć zapamiętane,
że trzymają dane w pamięci telefonu i pewnie trzeba je przeinstalować.

Nie potwierdzam padu z braku pamięci po miesiącu. Ale i nie zaprzeczę
zbyt gorliwie, bo zrootowałem telefon już w trzy dni po nabyciu, więc
może w oryginalnym ROMie tak robi. U mnie chodzi już pół roku.

Data: 2014-01-03 23:16:08
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <39fb4eb4-2baa-473d-9c22-37b2005b7919@googlegroups.com>,
> [...]

> Czy rzeczywiscie tak zle on dziala nawet podczas mzawki?

Mi działał nawet w wyraźnym deszczu. Z tym, że ja mam ekran

He, he ale podobno w instrukcji tego telefonu napisano, zeby nie zaklejac ekranu folia.

[...]
Dzieki za te szczegolowe uwagi...

Nie potwierdzam padu z braku pamięci po miesiącu. Ale i nie zaprzeczę
zbyt gorliwie, bo zrootowałem telefon już w trzy dni po nabyciu, więc
może w oryginalnym ROMie tak robi. U mnie chodzi już pół roku.

A rootowanie tego xcovera jakies skomplikowane jest?
--
TA

Data: 2014-01-03 19:57:14
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 23:16:08 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

A rootowanie tego xcovera jakies skomplikowane jest?

Nie bardziej od innych androidów. Kumplowi zajęło to jakąś godzinę.

Data: 2014-01-02 10:03:54
Autor: rmikke
[jaki?] smarfon na rower?
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 13:32:14 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Przy non-stop włączonym GPS i dość intensywnym używaniu do różnych celów
(wyświetlacz!) - dość często (prawie co drugi dzień) piskał o ładowanie
zanim poszedłem spać. Przy wyłączonym GPS zdarza się to sporadycznie.

Data: 2014-01-03 17:33:01
Autor: Titus Atomicus
[jaki?] smarfon na rower?
In article <7d95169d-528b-41d0-8b5a-ac33852f6641@googlegroups.com>,
> [...]

(wyświetlacz!) - dość często (prawie co drugi dzień) piskał o ładowanie
zanim poszedłem spać. Przy wyłączonym GPS zdarza się to sporadycznie.

O, to calkiem ok.
--
TA

Data: 2014-01-02 13:43:04