smarowanie łańcucha a jego żywotność

Data: 2009-09-28 12:09:31
Autor: michal
smarowanie łańcucha a jego żywotność
Moze ja sie podlacze, tak bardziej w kwestii praktycznej-
Co sie zuzywa w lancuchu motocyklowym?

Laczenia sie wyciagaja? Rolki scieraja od wewnatrz i zewnatrz? O-ringi traca ksztalt?
Serio pytam.

Michal
FJS600, Szkocja

Data: 2009-09-28 13:34:20
Autor: darekfazer
smarowanie łańcucha a jego żywotność
Moze ja sie podlacze, tak bardziej w kwestii praktycznej-
Co sie zuzywa w lancuchu motocyklowym?

Laczenia sie wyciagaja? Rolki scieraja od wewnatrz i zewnatrz? O-ringi traca ksztalt?

Witam
Generalnie jest nierowno wyciagniety i do sie go na zebatce odciagnac (od zebatki) na dobre 5-6mm.
pozdrawiam
darek

--

smarowanie łańcucha a jego żywotność