smarowanie łańcucha a jego żywotność

Data: 2009-09-30 13:03:41
Autor: widoczny
smarowanie łańcucha a jego żywotność

Użytkownik "darekfazer" <darekce@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.0000015d.4ac093d5newsgate.onet.pl...
Witam
Pytanko mam czy nalezy czyscic lancuch (jakies spraje badz inne metody) przed
jego smarowaniem? Pytam, bo wlasnie konczy mi sie kolejny lancuch, smaruje
srednio co ok 300-400 km, a po deszczu i myciu to obowiazkowo, odpowiedni
naciag lancucha a mimo to przebiegi jakie uzyskuje na lancuchu to max 15 tys
km. dodam ze jezdze duzo i w kazdych warunkach atmosferycznych, ale  moze to
wina tego, ze nigdy go przed smarowaniem nie myje?
Dodam dla wyjasnienia ze motorek to fazer 600 a lancuchy kupuje o odpowiedniej
wytrzymalosci i tzw firmowe.
pozdrawiam
darek

--

Moim zdaniem to dlugo Ci wytrzymuje ja np mam crossa i lancuch trzeba co chwila wymieniac

smarowanie łańcucha a jego żywotność