smarowanie osprzętu

Data: 2009-06-07 21:03:34
Autor: kundzia Pindzia
smarowanie osprzętu
Czym smarować te wszystkie bebechy rowerowe, łańcuchy, przerzutki, kasety?
Wystarczy jaka¶ zwykła oliwa czy jakie¶ smary czy co? Umyłem dzi¶ po
łekendowych szaleństwach rower i te wszystkie smarowidła pewnie się zmyły
razem z blotem...

Data: 2009-06-07 23:09:50
Autor: AL
smarowanie osprzętu
kundzia Pindzia pisze:
[...]

uzywam IceWax
http://www.probikes.pl/index.php?item=662

sprawdza sie - polecam

(nie powoduje chwytania sie piachu do lancucha, czy el. przerzutek)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-07 23:15:56
Autor: granat
smarowanie osprzętu
kundzia Pindzia pisze:
Czym smarować te wszystkie bebechy rowerowe, łańcuchy, przerzutki, kasety?

serio pytasz???

granat

Data: 2009-06-07 23:57:11
Autor: ToMasz
smarowanie osprzętu
kundzia Pindzia pisze:
[...]

wystarczy cokolwiek do smarowania(nie Delma), będzie dobrze. jak wydasz
50zł na 100ml smaru - bedzie troche lepiej. JEdnak nie wiem co rozumiesz
pisz±c "kasety"; zębatek nie smaruj, łożyska nasmaruj smarem stałym, np
łt34 albo jakimkolwiek innym. Powycieraj na koniec nadmiar, zeby sie
brud nie kleił.

ToMasz

smarowanie osprzętu