smart / hdd

Data: 2013-10-19 17:56:10
Autor: Mr. Misio
smart / hdd
Bios wyplul warning ze wg odczytow smart dysk pada... Faktycznie ;) Udalo mi sie sklonowac patrycje systemowa, druga juz nie poszla. Nevermind, pliki z drugiej przerzucilem (pomijajac kilku, co byl brak mozliwosci odczytu, nieszkodzi, z backupu wrocily).

Ale teraz, mam dysk hdd, potencjalnie uwalony. Czym go potraktowac, w sensie zbadac, zdiagnozowac, ewentualnie w zaleznosci od wynikow testow podjac probe naprawy czy cóś ;)

Oddawanie odpada, dysk leciwy, byl juz w serwisie (w ostatnim tygodniu gwarancji) wrocil zamieniony na inny refurbiszed ;) Ale od tego czasu minely juz ponad dwa lata...

Data: 2013-10-19 18:34:58
Autor: JDX
smart / hdd
On 2013-10-19 17:56, Mr. Misio wrote:
[...]
[...]

Ja potraktowałbym go młotkiem. :-D Szkoda czasu na cokolwiek innego.

Data: 2013-10-19 18:36:20
Autor: Mr. Misio
smart / hdd
Użytkownik JDX napisał:
On 2013-10-19 17:56, Mr. Misio wrote:
[...]
[...]

Ja z ciekawosci bym cos grzebnal. Mlotek mam, wiec dysk nie zajac, nie ucieknie ;;))

Data: 2013-10-19 20:53:12
Autor: Boogie
smart / hdd
Użytkownik JDX napisał:
On 2013-10-19 17:56, Mr. Misio wrote:
[...]
[...]

Spróbuj HDD Regenerator lub LLFormat (formatowanie niskiego poziomu)

Data: 2013-10-19 21:43:38
Autor: \(c\)RaSz
smart / hdd

U¿ytkownik "Boogie" napisa³ w wiadomo¶ci
 news:l3ukeo$h18$1news.task.gda.pl ...
:W dniu 2013-10-19 18:36, Mr. Misio pisze:
: > Ja z ciekawosci bym cos grzebnal. Mlotek mam, wiec dysk nie zajac, nie
: > ucieknie ;;))
: >
:
:
: Spróbuj HDD Regenerator lub LLFormat (formatowanie niskiego poziomu)
:

Jak ju¿ nic siê zrobiæ nie da, to rozkrêciæ warto, ot tak, dla czystej
ciekawo¶ci! Chêtnie bym zobaczy³ wnêtrze dysku, ale raczej najnowszej
konstrukcji  :)

A za¶ szczególnie mnie interesuje zawieszenie ramienia z g³owicami, bo mam
¶wietny pomys³ jak "przebudowaæ" HD, coby by³ kilkadziesi±t razy
wydajniejszy, ni¿ obecne, nawet te topowe  konstrukcje...

Data: 2013-10-20 02:44:07
Autor: BQB
smart / hdd
W dniu 2013-10-19 21:43, (c)RaSz pisze:

[...]

Zawieszenie jest takie, ¿e g³owice unosz± siê na poduszce powietrznej wytworzonej przez wiruj±cy dysk - dyski w³a¶ciwie nie zmieni³y siê jako¶ specjalnie od dysków które mia³y 80 MB (mój pierwszy dysk firmy chyba Quantum czy jako¶ tak).
Z dysku fajny jest magnes, do namagnesowania ¶rubokrêta jak znalaz³.

Data: 2013-10-20 11:33:40
Autor: pueblo
smart / hdd

Z dysku fajny jest magnes, do namagnesowania ¶rubokrêta jak znalaz³.

albo http://majsterkowo.pl/tag/dysk/
pewnie w necie znajdzie siê jeszcze 1000 i jeden pomys³ów na przeróbkê

smart / hdd