smart / hdd

Data: 2013-10-19 18:34:58
Autor: JDX
smart / hdd
On 2013-10-19 17:56, Mr. Misio wrote:
[...]
Ale teraz, mam dysk hdd, potencjalnie uwalony. Czym go potraktowac, w
sensie zbadac, zdiagnozowac, ewentualnie w zaleznosci od wynikow testow
podjac probe naprawy czy cóś ;)

Oddawanie odpada, dysk leciwy, byl juz w serwisie
Ja potraktowałbym go młotkiem. :-D Szkoda czasu na cokolwiek innego.

Data: 2013-10-19 18:36:20
Autor: Mr. Misio
smart / hdd
Użytkownik JDX napisał:
On 2013-10-19 17:56, Mr. Misio wrote:
[...]
[...]

Ja z ciekawosci bym cos grzebnal. Mlotek mam, wiec dysk nie zajac, nie ucieknie ;;))

Data: 2013-10-19 20:53:12
Autor: Boogie
smart / hdd
Użytkownik JDX napisał:
On 2013-10-19 17:56, Mr. Misio wrote:
[...]
[...]

SprĂłbuj HDD Regenerator lub LLFormat (formatowanie niskiego poziomu)

Data: 2013-10-19 21:43:38
Autor: \(c\)RaSz
smart / hdd

Użytkownik "Boogie" napisał w wiadomości
 news:l3ukeo$h18$1news.task.gda.pl ...
:W dniu 2013-10-19 18:36, Mr. Misio pisze:
: > Ja z ciekawosci bym cos grzebnal. Mlotek mam, wiec dysk nie zajac, nie
: > ucieknie ;;))
: >
:
:
: Spróbuj HDD Regenerator lub LLFormat (formatowanie niskiego poziomu)
:

Jak już nic się zrobić nie da, to rozkręcić warto, ot tak, dla czystej
ciekawości! Chętnie bym zobaczył wnętrze dysku, ale raczej najnowszej
konstrukcji  :)

A zaś szczególnie mnie interesuje zawieszenie ramienia z głowicami, bo mam
świetny pomysł jak "przebudować" HD, coby był kilkadziesiąt razy
wydajniejszy, niż obecne, nawet te topowe  konstrukcje...

Data: 2013-10-20 02:44:07
Autor: BQB
smart / hdd
W dniu 2013-10-19 21:43, (c)RaSz pisze:

[...]

Zawieszenie jest takie, że głowice unoszą się na poduszce powietrznej wytworzonej przez wirujący dysk - dyski właściwie nie zmieniły się jakoś specjalnie od dysków które miały 80 MB (mój pierwszy dysk firmy chyba Quantum czy jakoś tak).
Z dysku fajny jest magnes, do namagnesowania śrubokręta jak znalazł.

Data: 2013-10-20 11:33:40
Autor: pueblo
smart / hdd

Z dysku fajny jest magnes, do namagnesowania śrubokręta jak znalazł.

albo http://majsterkowo.pl/tag/dysk/
pewnie w necie znajdzie się jeszcze 1000 i jeden pomysłów na przeróbkę

smart / hdd