smart watch, smart band wirst band - odradzam.

Data: 2017-12-29 18:57:59
Autor: ToMasz
smart watch, smart band wirst band - odradzam.
witam
Najprostsze urządzenie, ekran oled, w słońcu marnie, w nocy dośc mocno daje po oczach. sam się wyłącza, czyli jest czarny, nie wiadomo która godzina. załącza się po dotyku, albo przy ruchu ręką - jakim nie wiem. jeden guzik dotykowy. nawigacja to koszmar. NIE można ustawić zegara. Czyli już musze miec telefon i smartwatcha. po zainstalowaniu oprogramowania, sparowaniu opaska dostaje informacje o czasie i prawidłowo go wyświetla. krokomierz działa, ale.... nie można go skasować. zato o północy sam się skasuje. (skasować można telefonem). powiadomienie o przychodzącej rozmowie - niedziała. znaczy wyświetla unknown. bateria w telefonie znika z powodu nowego działającego w tle oprogramowania dużo szybciej. program jest pierwszy na liście pożeraczy energii.
podsumowując. powiadomienie nie działa tak jak powinno. krokomierz tak, ale bez możliwości skasowania, więc taka zabawka trochę i tyle. można powiedzieć, to skasuj kroki telfonem, ale w takim razie telefon może byc krokomierzem, więc po co opaska?
drugie urządenie, bardziej markowe s1. powiadomienie działa jak nalezy. tu plus. krokomierz  - tak jak powyżej - kasowanie z telefonu. puls mierzy, choć nie wiem czy dobrze. gdyby nie drenaż baterii - moze by coś z tego było. No i trzeba pamiętać o doładowywaniu raz na tydzień
trzecie urządzenie niema wymienionej wyżej wady. ma baterie guzikową która ma wg zapewnieni starczyć na rok. smart watch no1f3 wygląda jak zegarek. wyświetlacz lcd działa cały czas - jak w zegarku. można ustawić czas bez telefonu. można ustawić alarm, ale nie mozna go wyłączyć. że jak? no tak jak napisałem. gorzej jest. jak wypika alarm, to jutro już jest nieaktywny. trzeba by go przestawiać codzieńnie o minutę w przód i tył. krokomierz - jak wyzej. działa , bez możliwości skasowania, choć zegarek ma guzik reset!!!!111jedenjeden
teraz dygresja. wiecie jak czuje się facet który ma na ręce 3 smartwatche z krokomierzami? A wiecie że po powrocie ze spaceru krokomierze wskazują 2,9 tyś 3,5 tyś i4,9 tyś? fajnie co nie?
Na ekranie telefonu są ikonki powiadamiajace o zdarzeniach. są wszystkie. skoro mogą być, istnieją - to są. wiec widac koperte sma, telefon, kroki, stoper..... wszystko co może wyświetlić wyświetlacz się świeci. a jak _powiadamia_ to miga. miga coś o wielkości mniejszej niż przekrój zapałki. sory. czy coś jest, w danym miejscu czy nie, jeszcze widzę, ale z 15 ikonek, jendą migającą  z 30 cm - już nie. tzn ja ją widzę, jak wiem czego szukać. ale jak to ma być powiadomienie o nieodebrane rozmowie - niema szans zeby m zauważył. no i najlepsze. jeśli wyjdę z zasięgu tego zegarka, i wrócę - już się nie łączy. zero możliwości w andku 4.4. od 5.1 daje radę się połączyć ponownie.
na koniec jeszcze jedna funkcja w której tak naprawdę pokładałem największe  nadzieje. powiadomienie o zgubionym/pozostawionym tlefonie zegarku. czyli jak wychodze z domu z zegarkiem, ale bez telefonu - powiadomi. robi to. tyle że zasięg blututta niskoenegetycznego jest pi razy oko 2m w otwartej przestrzeni, metr w zabudowanej. tak więc jak idę sikać to zegarek drze ryja. wyłączyłem pierwszego dnia.

niemam na celu wyśmiewanie smartwatchy. jestem sobie w stanie wyobrazić że sportowcy, może jacyś inni ludzie skorzystają z tego. Pisze to, aby osoby zasnanawiajace się nad zakupem, nie zakładały, ze jeśli coś ma słowo "zegarek" w nazwie to pokazuje czas który można ustawić. że jeśli coś ma alarm w spisie funkcji - to zadziała bez telefonu (bo z telefonem też mam alarm i zegarka nie potrzebuje)
Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2018-01-03 00:10:08
Autor: LordBluzg(R)
smart watch, smart band wirst band - odradzam.
"ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:p25vnb$8od$1dont-email.me
witam
[cut]
Pozdrawiam
ToMasz

Kup coś co jest powyżej +/-500zł w "ogólnej sprzedaży" znaczy nie w wywindowanej cenie :)
Wynalazki za +/- 100zł tak majo.
--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

smart watch, smart band wirst band - odradzam.