smartfon, drgania , rower....

Data: 2015-07-23 16:57:33
Autor: abn140
smartfon, drgania , rower....
Gdzie , jak, macie zamocowane smartfony do roweru?
Macie wogole?
Polatalbym troche ze smartfonem, bo wgrywanie trasek jakos mi sie udalo ogarnac
ale obawiam sie o telefon....
Przeca na rowerze, np przy zjezdzie, i nie mowie o goralu, zwykla droga typu
stary asfalt - trzesie JAK diabli!!!
czy wspolczesna elektronika jest odporna na takie wibracje?
zalapal ktos awarie w ten sposob?

Data: 2015-07-23 17:01:10
Autor: m
smartfon, drgania , rower....
W dniu 23.07.2015 o 16:57, abn140 pisze:
[...]

Moja elektronika dotąd nie psuła się, ale i tak jeżdżę z telefonem w
kieszeni bo w tych uchwytach, przez folię, g... widać, zwłaszcza w
słoneczny dzień.

p. m.

Data: 2015-08-04 09:40:49
Autor: cytawa
smartfon, drgania , rower....
  m pisze:

ale obawiam sie o telefon....
Przeca na rowerze, np przy zjezdzie, i nie mowie o goralu, zwykla droga typu
stary asfalt - trzesie JAK diabli!!!
czy wspolczesna elektronika jest odporna na takie wibracje?

Trzymam w tylnej kieszeni kolarskiej koszulki,lub w przedniej w kurteczce. Stary moj smartfon sie w etui przegrzewal na sloncu i resetowal. Ponadto po kazdym uzyciu (spojrzeniu) musze wylaczac ekran, gdyz w przeciwmym razie pradu mi starcza na 2 godziny. Wylaczanie w w uchwycie jest prawie niemozliwe.

Jan Cytawa

Data: 2015-07-23 18:17:31
Autor: Prot Ogenes
smartfon, drgania , rower....
On 2015-07-23 16:57, abn140 wrote:
[...]

Jeżdżę już dość długo z czymś takim:
http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-typ-hr-samsung-galaxy-i9100-s2-i5454320351.html

Telefon *sam* nigdy nie wypadł. Uchwyt *sam* nigdy nie pękł.
Aha, jeĹĽdzÄ™ po zajebistych wybojach na gĂłralu. Telefon ma 3 lata.

pozdr
Prot

Data: 2015-07-23 20:18:37
Autor: Piotr Rogoza
smartfon, drgania , rower....
Dnia Thu, 23 Jul 2015 16:57:33 +0200, abn140 napisał(a):

[...]
Ja od niedawna mam "sakwę" na górną rurę na telefon i jakieś pierdoły. Przy mocnym słońcu trochę gorzej widać a i ekran trochę gorzej działa. Ale się sprawdza.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-07-23 21:46:09
Autor: Abulafia
smartfon, drgania , rower....
W dniu 2015-07-23 o 16:57, abn140 pisze:
[...]

Smartfon mam zamontowany na mostku w obudowie BikeConsole. Jeżdżę z tym od dwóch lat. Smartfonowi kompletnie to nie szkodzi, jedynie mocowanie obudowy dostało małych luzów.

Pozdrawiam,
Abulafia

Data: 2015-07-24 10:11:35
Autor: Gotfryd Smolik news
smartfon, drgania , rower....
On Thu, 23 Jul 2015, abn140 wrote:

Gdzie , jak, macie zamocowane smartfony do roweru?
Macie wogole?

  Nie.
(no co, pytał? - pytał, i nie pisać mi że nic nie wnosi! ;>)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-07-24 20:45:51
Autor: PeJot
smartfon, drgania , rower....
W dniu 2015-07-24 o 10:11, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

Ja też nie. To znaczy mam smarkfona ale w kieszeni.

Ale już widziałem już tablet na kierownicy, więc przestałem się dziwić czemukolwiek.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2015-07-24 23:33:25
Autor: Liwiusz
smartfon, drgania , rower....
W dniu 2015-07-24 o 20:45, PeJot pisze:
[...]

Ja teĹĽ nie. To znaczy mam smarkfona ale w kieszeni.

Ale już widziałem już tablet na kierownicy, więc przestałem się dziwić
czemukolwiek.

PrzecieĹĽ nie ma nic dziwnego w mocowaniu smartfona do kierownicy.
Tableta teĹĽ.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-27 13:08:45
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
smartfon, drgania , rower....
W dniu 24.07.2015 o 23:33, Liwiusz pisze:

PrzecieĹĽ nie ma nic dziwnego w mocowaniu smartfona do kierownicy.
Tableta teĹĽ.

Czekamy na netbook'a :)

Data: 2015-07-28 21:13:01
Autor: re
smartfon, drgania , rower....

UĹĽytkownik "Piotr "Charvel"

PrzecieĹĽ nie ma nic dziwnego w mocowaniu smartfona do kierownicy.
Tableta teĹĽ.

Czekamy na netbook'a :)
-- -
Bike PC

Data: 2015-07-25 00:27:04
Autor: Gotfryd Smolik news
smartfon, drgania , rower....
On Fri, 24 Jul 2015, PeJot wrote:

Ale już widziałem już tablet na kierownicy, więc przestałem się dziwić
czemukolwiek.

  Prawdę powiedziawszy, jak już tacha i tłucze tego tableta, to
z wiszenia onegoż na kierownicy ma przynajmniej jaki¶ pożytek:
różne info online.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-07-25 14:25:21
Autor: m
smartfon, drgania , rower....
W dniu 25.07.2015 o 00:27, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

Skoro już o tabletach mowa i o korzy¶ciach z nich - jak się tablet
sprawuje w roli mapy?

Nie mówię o ekranie, ten jest do dupy, ale to samo mam w komórce. Tyle
że komórkę postrzegam jako nieco za mał± żeby się zorientować w mapie i
zaplanować którędy wracam do domu, brakuje kontekstu, muszę dużo
przewijać co nie zawsze pomaga w zorientowaniu się. Coraz czę¶ciej my¶lę
o kupnie tabletu.

Czy słusznie łudzę się że to mi da choćby namiastkę papierowej mapy?

p. m.

Data: 2015-07-25 22:07:52
Autor: 2late
smartfon, drgania , rower....
On 25/07/2015 01:25, m wrote:

Skoro już o tabletach mowa i o korzyściach z nich - jak się tablet
sprawuje w roli mapy?

Nie mĂłwiÄ™ o ekranie, ten jest do dupy, ale to samo mam w komĂłrce. Tyle
że komórkę postrzegam jako nieco za małą żeby się zorientować w mapie i
zaplanować którędy wracam do domu, brakuje kontekstu, muszę dużo
przewijać co nie zawsze pomaga w zorientowaniu się. Coraz częściej myślę
o kupnie tabletu.

Czy słusznie łudzę się że to mi da choćby namiastkę papierowej mapy?

To moze miec sens nawet na smartfonie. Jesli tapniesz ten przycisk ktory cie lokalizuje na googlemaps i ustawisz odpowiedni zoom to punkt w ktorym jestes bedzie caly czas na srodku a mapa sie przesuwa.

Data: 2015-07-26 23:12:13
Autor: m
smartfon, drgania , rower....
W dniu 25.07.2015 o 23:07, 2late pisze:
On 25/07/2015 01:25, m wrote:

> [...]
To moze miec sens nawet na smartfonie. Jesli tapniesz ten przycisk ktory cie lokalizuje na googlemaps i ustawisz odpowiedni zoom to punkt w ktorym jestes bedzie caly czas na srodku a mapa sie przesuwa.

Akurat google maps to sobie można w d. wsadzić, używam Androzica.

I wiem o tym ĹĽe mi siÄ™ w centruje do pozycji, chodzi mi o to ĹĽe rzut
okiem na mapę żeby sobie w głowie zaplanować trasę rzędu 10 km, nic mi
nie daje, muszę scrollować. Kiedy scrolluję, to mi inne części mapy
znikają z oczu i trudno ogarnąć całość.

Wobec tego, mam do wyboru albo korzystać z map papierowych, albo kupić
tablet, przy czym nie wiem czy tablet mi pomoże i nie skończy się na
mapach papierowych.

p. m.

Data: 2015-07-26 21:45:25
Autor: Piotr Rogoza
smartfon, drgania , rower....
Dnia Sun, 26 Jul 2015 23:12:13 +0200, m napisał(a):

Akurat google maps to sobie można w d. wsadzić, używam Androzica.
Ale są przecież jeszcze inne, dużo lepsze. Ja GM tylko używam jak muszę jakiś punkt np. gastromiczny wyszukać.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-07-27 00:31:44
Autor: 2late
smartfon, drgania , rower....
On 26/07/2015 10:12, m wrote:
Wobec tego, mam do wyboru albo korzystać z map papierowych, albo kupić
tablet, przy czym nie wiem czy tablet mi pomoże i nie skończy się na
mapach papierowych.

Jedyna sensowna nawigacje na rower jaka mialem to TOmTom na smartfona z windows mobile 6. Nie patrzylem na to, tylko trzymalem w kieszeni i sluchalem w sluchawkach co i jak: 'Za 100 metrow 3 ci zjazd z ronda' - i wystarczylo. Ogladanie podczas jazdy mapy na rowerze to masakra. Mam oczywiscie calkiem dobry uchyt do kierownicy ale moj smartfon jest tez calkiem dobry i ryzykuje tylko wtedy, kiedy jade sobie gdzies powolutku, bez stresu.
Na twoim miescu wybral bym smartfon, bo tablet nie zmiescilby mi sie w kieszeni a papierowe mapy najlepiej sprawdzaja sie w deszczu i wietrze. ;)

Data: 2015-07-27 08:11:35
Autor: 2late
smartfon, drgania , rower....
On 26/07/2015 10:12, m wrote:

....Albo:

http://noshit.pl/DIR-2011.11.17/fnp-1.jpg

Data: 2015-07-28 20:29:23
Autor: PeJot
smartfon, drgania , rower....
W dniu 2015-07-25 o 00:27, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

I film można obejrzeć, i w razie czego jest na czym konserwę pokroić :)

Data: 2015-07-28 21:12:25
Autor: re
smartfon, drgania , rower....

Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

[...]

Ale to ... by mieć pożytek wystarczy mieć na ręce jakiego¶ smartwatcha (czy tam podobny display) poł±czonego bezprzewodowo z tym tabletem.

smartfon, drgania , rower....