smartfon, który wybrać?

Data: 2017-01-20 15:00:53
Autor: Budzik
smartfon, który wybrać?
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

Cześć
Pytanie do znawców aktualnych smartfonów, mam do wyboru jeden z poniższych i mam problem z podjęciem decyzji o wyborze :)
Ktoś doradzi?

Samsung Galaxy J5 (SM-J510F/DS)
Xperia E5  (F3311)
LG X power K220
HTC desire 626 (D626W)
HTC 825 (D825u)
Huawei P9 Lite (vns-L21)

A moze cos wiecej co do potrzeb i kryteriów cenowych?
Ja kupiłem ostatnio dwa xiaomi: mi4c ze wzgledu na zdjecia i note 3 pro (wersja na snapdragonie) ze wzgledu na ekran 5,5.
W note masz baterie 4000 - duzy plus.

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

smartfon, który wybrać?