smartfon z dobrym aparatem

Data: 2018-09-17 08:42:06
Autor: kacepr
smartfon z dobrym aparatem
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

Data: 2018-09-17 00:04:23
Autor: Kris
smartfon z dobrym aparatem
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 08:42:13 UTC+2 użytkownik kacepr napisał:
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

LENOVO P2

Data: 2018-09-17 05:01:37
Autor: h.sliwinski
smartfon z dobrym aparatem
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 08:42:13 UTC+2 użytkownik kacepr napisał:
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

Huawei P20 Pro

Data: 2018-09-17 14:18:14
Autor: kacepr
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-17 o 14:01, h.sliwinski@gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 08:42:13 UTC+2 użytkownik kacepr napisał:
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

Huawei P20 Pro

acha cena do ok 1000 zł za uzywke

Data: 2018-09-18 20:54:50
Autor: z
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-17 o 14:18, kacepr pisze:
acha cena do ok 1000 zł za uzywke

Sorry ale nie napisałeś że ma być z androidem to polecam Lumię 1020 :-)

Jak masz aż tyle kasy do wydania na telefon (dla mnie to głupota) to weź kiedyś do reki (może kup za grosze) taką lumię i zobaczysz że świat mógłby być lepszy, życie łatwiejsze a zdjęcia lepsze.
Ale tępe dzidy zarżnęły taki piękny system (piszę o W8.1 oczywiście)

Data: 2018-09-17 14:49:59
Autor: radekp@konto.pl
smartfon z dobrym aparatem
Mon, 17 Sep 2018 08:42:06 +0200, w <5b9f4cc2$0$685$65785112@news.neostrada.pl>,
kacepr <cpersa@gmail.com> napisał(-a):

witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

W telefonach masz najwyżej średnia, no ale szukaj.
Jeżeli do nocnych i przy słabym świetle, to Huawei 20 Pro będzie dobrym
wyborem.

Data: 2018-09-17 18:43:07
Autor: kacepr
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-17 o 14:49, radekp@konto.pl pisze:
[...]

hmm a cos tanszego ?:) nie musi byc 30 mega pixeli :)

Data: 2018-09-17 18:54:44
Autor: Animka
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-17 o 18:43, kacepr pisze:
[...]

Sam sobie wybierz:
https://www.gsmmaniak.pl/633542/najlepsze-smartfony-fotograficzne/

https://www.google.pl/search?source=hp&ei=b9ufW92uMsahsAGS8bioBA&q=telefon+kom%C3%B3rkowy+z+najlepszym+aparatem+fotograficznym&oq=Telefon+kom%C3%B3rkowy+z+dobrym+aparatem+foto&gs_l=psy-ab.1.2.0i22i30k1l3.65461.79938.0.85648.40.31.0.9.9.0.178.3152.21j10.31.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.40.3322...0j0i131k1.0.VZ_n9h4Vdjc

--
animka

Data: 2018-09-19 21:12:27
Autor: Junta EUdSSR
smartfon z dobrym aparatem
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> Wrote in message:

Sam sobie wybierz:
https://www.gsmmongo.pl/63354
2/najlepsze-smartfony-fotograficzne/
 https://www.nadmiarspermy.pl/search?source=hp&ei=b9ufW92uMsahsAGS8bioBA&q=telefon+kom%C3>  %B3rkowy+z+najlepszym+aparatem+fotograficznym&oq=Telefon+kom%C3%B3rkowy+z+dobrym+aparatem+foto&gs_l=psy-ab.> 1.2.0i22i30k1l3.65461.79938.0.85648.40.31.0.9.9.0.178.3152.21j10.31.0....0...1c.1.64.psy-ab.@> .0.40.3322...0j0i131k1.0.VZ_n9h4Vdjc

A co to za _dpuścizna_ ?

--
Junta EUdSSR (nie cierpie NATO dupolizow)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-absurdistan,  to tenze
zniszczy ich z pewnoscia!

Kontynuacja polityki hitlera,
neoPRL ponownie w rozbiorze
http://goo.gl/tgSG61

Data: 2018-09-18 08:55:42
Autor: radekp@konto.pl
smartfon z dobrym aparatem
Mon, 17 Sep 2018 18:43:07 +0200, w <5b9fd9a0$0$671$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> wyborem.

hmm a cos tanszego ?:) nie musi byc 30 mega pixeli :)

Megapiksele średnio wpływają na jakość zdjęć, ale akurat tu tak wyszło :)

Data: 2018-09-18 13:13:35
Autor: Smok Eustachy
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 17.09.2018 o 18:43, kacepr pisze:

hmm a cos tanszego ?:) nie musi byc 30 mega pixeli :)

Nie pisałeś, za ile

Data: 2018-09-18 13:30:52
Autor: Robert Wańkowski
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-18 o 13:13, Smok Eustachy pisze:
W dniu 17.09.2018 o 18:43, kacepr pisze:

hmm a cos tanszego ?:) nie musi byc 30 mega pixeli :)

Nie pisałeś, za ile
Pisał, pisał.  :-)

Robert

Data: 2018-09-17 21:16:16
Autor: 2late
smartfon z dobrym aparatem
On 17/09/2018 07:42 AM, kacepr wrote:
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

Google Pixel - nie ma sie co rozdrabniac. ;)

Data: 2018-09-19 14:19:19
Autor: Kamil 'Model'
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-17 o 08:42, kacepr pisze:
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

Galaxy S7 do 1000LN kupisz. Zdjęcia lepiej niż przyzwoite

Data: 2018-09-19 21:18:07
Autor: Junta EUdSSR
smartfon z dobrym aparatem
Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> Wrote in message:
Galaxy S7. Zdjęcia lepiej niż przyzwoite

s7   - przyzwoite
s9+ - więcej niż przyzwoite

Data: 2018-09-20 09:12:54
Autor: ToMasz
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 19.09.2018 o 21:18, Junta EUdSSR pisze:
Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> Wrote in message:
Galaxy S7. Zdjęcia lepiej niż przyzwoite

s7   - przyzwoite
s9+ - więcej niż przyzwoite

widzisz... dlamnie przyzwolite zdjęcie czegoś, nie pejzaż, to takie, w ktorym fotografowany przedmiot jest ostry, reszta nie. do tego jest potrzebna władza nad głębią ostrości, której aparaty w telefonach nie mają. praktycznie nie mają. Małą głębię ostrości można zasymulować łącząc fotki z 2 obiektywów. tyle że to się sprawdza jedynie w fotografiach portretowych. samochodu, roweru, pianina - tak nie sfotografujesz. mimo wszystko, wolałbym mieć w telefonie dwa obiektywy i możliwość robienia ładnych portretowych, (albo obiektów wielkości połowy człowieka)zdjęc, niż jeden 100mega pixeowy obiektyw

jak w tym kontekscie wypada s9+?

ToMasz

Data: 2018-09-20 15:45:37
Autor: Chris
smartfon z dobrym aparatem

https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2018-09-20 15:54:19
Autor: ToMasz
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 20.09.2018 o 15:45, Chris pisze:
[...]

dziękuję za link, ale z niego nic nie wynika. prosiłem kiedyś (nie pamiętam czy tu czy na grupie foto) o fotkę z rozmyciem (bokeh?) ale większego obiektu np samochodu. któryś xiaomi totalnie się na tym zadaniu wysypał. przedmioty były rozmyte lub nie bez względu na odległość od aparatu. Więc w tej kwestii dwa obiektywy leżą i kwiczą.

ToMasz

Data: 2018-09-22 23:44:28
Autor: radekp@konto.pl
smartfon z dobrym aparatem
Thu, 20 Sep 2018 15:54:19 +0200, w <po08qc$f3r$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

> dziękuję za link, ale z niego nic nie wynika. prosiłem kiedyś (nie pamiętam czy tu czy na grupie foto) o fotkę z rozmyciem (bokeh?) ale większego obiektu np samochodu. któryś xiaomi totalnie się na tym zadaniu wysypał. przedmioty były rozmyte lub nie bez względu na odległość od aparatu. Więc w tej kwestii dwa obiektywy leżą i kwiczą.

Ja nie mam pojęcia o bokeh (nie używam), ale mam 1 fotkę i jestem ciekawy jak
wypada na tle innych:
http://i64.tinypic.com/9islja.png

Data: 2018-09-22 23:49:03
Autor: radekp@konto.pl
smartfon z dobrym aparatem
Sat, 22 Sep 2018 23:44:28 +0200, w
<nsddqdt5saqplc3tgcho3l6u5d14bricql@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Ja nie mam pojęcia o bokeh (nie używam), ale mam 1 fotkę i jestem ciekawy jak
wypada na tle innych:
http://i64.tinypic.com/9islja.png

Tu lepsza wersja:
http://i64.tinypic.com/sx0siv.jpg

Data: 2018-09-19 22:06:46
Autor: t-1
smartfon z dobrym aparatem
W dniu 2018-09-17 o 08:42, kacepr pisze:
witam
poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

To może poszukaj aparatu z funkcją telefonu?

smartfon z dobrym aparatem