[tech] smary

Data: 2009-02-22 17:20:33
Autor: Marek B
[tech] smary
Witam jakiego smaru u偶ywa膰 do:
1. 艁o偶ysk g艂贸wki ramy (bo w oryginale by艂 taki bia艂y ale nie wiem co to)
2. Osi w kole ( o ile w og贸le u偶ywa膰)
tyczy si臋 "ofro艂dowych" maszyn
Marek
crf250x

Data: 2009-02-22 18:24:38
Autor: Alti
[tech] smary

U偶ytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gnruh7$bs0$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam jakiego smaru u偶ywa膰 do:
1. 艁o偶ysk g艂贸wki ramy (bo w oryginale by艂 taki bia艂y ale nie wiem co to)
2. Osi w kole ( o ile w og贸le u偶ywa膰)
tyczy si臋 "ofro艂dowych" maszyn

Serwis贸wka do Horneta pisze 偶eby oba elementy smarowac: Multi purpose grease przez co rozumiem najzwyklejszy Towot.

Wojtek

Data: 2009-02-22 18:36:29
Autor: de Fresz
[tech] smary
On 2009-02-22 17:20:33 +0100, Marek B <redywywalto@noe.net.pl> said:

Witam jakiego smaru u縴wa do:
1. 縴sk g丑wki ramy (bo w oryginale by taki b ia硑 ale nie wiem co to)

Mo縠 to by... smar do 硂縴sk? Mam taki, w砤秐ie bia硑, Motorexa (縠by by硂 zabawniej kupiony w sklepie rowerowym).

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-02-22 09:51:19
Autor: pdolezyc
smary
Najlepiej u縴wa do wy縠j wymienionych zastosowa smaru litowego,
kt髍y doskonale nadaje si do pracy w szerokim spektrum temperatur i
jest odporny na wyp硊kiwanie przez wod. Generalnie jest to
standardowy smar u縴wany w przemy秎e motoryzacyjnym. Orlen taki
produkuje, mo縩a kupi w OBI. Litrowa puszka kosztuje jakie 12-13 z.
Pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-02-22 19:49:04
Autor: de Fresz
smary
On 2009-02-22 18:51:19 +0100, pdolezyc@gmail.com said:

Generalnie jest to standardowy smar u縴wany w przemy秎e motoryzacyjnym. Orlen taki
produkuje, mo縩a kupi w OBI. Litrowa puszka kosztuje jakie 12-13 z.

Ten to mo縩a kupi i na lepiej zaopatrzonych stacjach Orlenu (nie na ka縟ej maj). S dwie odmiany - litowy i uniwersalny, ale przyznam szczerze nie wiem czym si r罂ni (w sensie kt髍y do jakich zastosowa lepszy).

Data: 2009-02-22 21:56:32
Autor: pdolezyc
smary
O smarach Orlenu mo縠cie poczyta sobie tutaj:
http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_osobowe,10.html
Pozdro
Przemek

[tech] smary