Data: 2013-05-08 14:41:43 | |
Autor: jg | |
smieci. | |
witam,
jesli bylo pisanie o nowej ustawie o odpadach o prosilbym kogos o podlinkowanie watku, a jak nie bylo to chetnie dowiedzialbym sie jak to w waszych wspolnotach wyglada. szczegolnie interesuja mnie kwestie: 1. czy deklaracje skladacie bezposrednio do wojta/burmistrza czy poprzez zarzadce wspolnoty i pozniej zarzadca sklada zbiorowke? 2. co ze zsypami w blokach? ogolne zsypem, a segregowalne z 10 pieterka winda na dol? to akurat mnie nie dotyczy, ale interesuje. 3. jak dogadujecie sie z innymi wspolnotami? u nas sa trzy bloki, kazdy blok inna wspolnota i zarzadca. mozaby postawic wspolne smietniki tylko wieksze, zamiast tworzyc male powtarzajace sie. kwestia wlasnosci gruntu moze tez wyjsc przy okazji. wiadomo, ma byc stawiane na gruncie prywatnym. 4. kto bedzie ponosil koszty windykacji, jak delikwent nie bedzie placil? chyba problemu nie bedzie jesli kasa bedzie placona nie zarzadcy w oplatach, tylko osobno gminie - u nas chyba tak ma byc. 5. jak bedzie egzekwowane segregowanie? znajomi boja sie odpowiedzialnosci zbiorowej, wojt stwierdza, ze nie jest segregowane i wszyscy uzytkownicy smietnika maja podnoszone oplaty. ja tam stoje na dum(r)nym stanowisku, ze to nie przejdzie w takim panstwie prawa jak polska. moze cos jeszcze mi sie nasunie. jesli u was te kwestie uregulowane to podzielcie sie wiedza. u nas na razie cisza. -- jg |
|