smieciowe hahahaha

Data: 2013-05-29 16:52:39
Autor: masti
smieciowe hahahaha
Dnia pi臋knego Wed, 29 May 2013 17:27:22 +0200 osobnik zwany hiki o!
napisa艂:

Usrawa smieciowa - wyszlo jak zwykle...

...nie jest jasne bowiem, jak wyw贸z odpad贸w ma wygl膮da膰 w przypadku os贸b
prowadz膮cych jednoosobowe firmy i mieszkaj膮cych w miejscu pracy.
Katarzyna Ku藕ma z kancelarii Doma艅ski Zakrzewski Palinka twierdzi, 偶e
powinni oni mie膰 dwa kosze na 艣mieci i dwie umowy dotycz膮ce ich wywozu.

mo偶e ta pani "prawnik" si臋 douczy? bo ju偶 nie b臋dzie um贸w. to jak mog膮 by膰 dwie?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-05-29 19:27:11
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 29.05.2013 18:52, masti wrote:
[...]

Ale to co, na "gebe" beda wywozic?

--

POLSKI OBYWATEL MA WROG脫W: Z艁ODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz 艣mieci!  Gdy ty ci臋偶ko pracuj膮c
dostajesz na r臋k臋 2150z艂, fiskus i ZUS kasuj膮 1450z艂. Sprawd藕 sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-05-29 19:30:40
Autor: Roman J. Stachowiak
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-05-29 19:27, hiki o! pisze:
On 29.05.2013 18:52, masti wrote:
Dnia pi阫nego Wed, 29 May 2013 17:27:22 +0200 osobnik zwany hiki o!
napisa:

Usrawa smieciowa - wyszlo jak zwykle...

...nie jest jasne bowiem, jak wyw髗 odpad體 ma wygl眃a w przypadku os骲
prowadz眂ych jednoosobowe firmy i mieszkaj眂ych w miejscu pracy.
Katarzyna Ku糾a z kancelarii Doma駍ki Zakrzewski Palinka twierdzi, 縠
powinni oni mie dwa kosze na 秏ieci i dwie umowy dotycz眂e ich wywozu.

mo縠 ta pani "prawnik" si douczy? bo ju nie b阣zie um體. to jak mog
by dwie?

Ale to co, na "gebe" beda wywozic?

Dok砤dnie tak. A gmina ju co trzeba z ciebie 禼i眊nie.

--
RomanS
___________________

Data: 2013-05-29 19:36:28
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 29.05.2013 19:30, Roman J. Stachowiak wrote:
[...]

Dok艂adnie tak.

Noooooo, to fachowo. Moze ja zaczne sciagac od kogokolwiek. W koncu nie musze miec umowy.

Data: 2013-05-29 20:23:39
Autor: Roman J. Stachowiak
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-05-29 19:36, hiki o! pisze:
[...]

Dok砤dnie tak.

Noooooo, to fachowo. Moze ja zaczne sciagac od kogokolwiek. W koncu nie
musze miec umowy.

A ty jeste gmina?
Gmina za砤twia to parapodatkiem od wszystkich.

--
RomanS
___________________

Data: 2013-05-29 20:32:08
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 29.05.2013 20:23, Roman J. Stachowiak wrote:
[...]

A ty jeste艣 gmina?
Gmina za艂atwia to parapodatkiem od wszystkich.

uwielbiam takie rozwiazania

Data: 2013-05-31 07:47:38
Autor: masti
smieciowe hahahaha
Dnia pi臋knego Wed, 29 May 2013 19:27:11 +0200 osobnik zwany hiki o!
napisa艂:

[...]

nast臋pny inteligentny inaczej. Mo偶e by艣 si臋 zainteresowa艂 podatkami. Czy mo偶e tatu艣 p艂aci?

Data: 2013-05-31 15:21:16
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 31.05.2013 09:47, masti wrote:
[...]

Podatkow jest w chuj.

Data: 2013-05-31 23:49:35
Autor: Gotfryd Smolik news
smieciowe hahahaha
On Wed, 29 May 2013, masti wrote:

[...]

  Tak mnie nasz硂, skoro ju mowa o obowi眤kach administracyjnych
(podatk體 nie wy潮czaj眂) - jak縠 nie, skoro tak, tyle 縠 umowa
jest wcze秐iejsza:

http://www.miasik.net/articles/umowa.html

  :>

pzdr, Gotfryd