smieciowe hahahaha

Data: 2013-06-05 02:24:37
Autor: nkab
smieciowe hahahaha
A ja cały czas nie wiem co pisać w oświadczeniu (deklaracji).

Jeśli opłaty będą pobierane z dołu to mogę wpisać 0 osób
no bo jak sprawdzą ile mieszkało.

Jeśli opłaty będą pobierane z góry to napiszę, że nie wiem ile osób
będzie zamieszkiwać.

Jeszcze raz powtarzam:
"Komunizm istniał i istnieje bo obywatele się na to zgadzają!!!"

W państwie demokratycznym na wszystko musi być   U M O W A!
Nie może być inaczej bo to zaprzecza demokracji.

Nie miałbym nic przeciwko ustawie gdyby miała pozytywne cechy
np. mniejsze obciążenia, sprawniejsza organizacja...

Tu nie ma nic. To zwykły przekręt mający na celu zubożenie
i tak biednego społeczeństwa i dodatkowo ktoś chce UKRAŚĆ
pieniądze z unii.

Oczywiście według mnie winę za to ponosi premier,
który toleruje prymitywne, komunistyczne złodziejstwo.

Andrzej.

Data: 2013-06-05 12:35:07
Autor: zgred
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-05 11:24, nkab@toya.net.pl pisze:

W państwie demokratycznym na wszystko musi być   U M O W A!
Nie może być inaczej bo to zaprzecza demokracji.

No to masz przecież umowę. Ty im dałeś władzę, a oni Cię będą dymać.
Na tym polega demokracja.

Tu nie ma nic. To zwykły przekręt mający na celu zubożenie

Odkrywca, k.m.!  :)

i tak biednego społeczeństwa i dodatkowo ktoś chce UKRAŚĆ
pieniądze z unii.

Jakie pieniądze z unii? Mamy w kraju prawie 40mln ludzi. Do tej pory opłaty za śmieci były 0-10zł (tyle to kosztowało w wolnym rynku), teraz będą 15-30zł miesięcznie od osoby. Do ukradzenia jest miliard miesięcznie! Toż to prawie drugi ZUS albo NFZ.

Oczywiście według mnie winę za to ponosi premier,
który toleruje prymitywne, komunistyczne złodziejstwo.

Nie pomniejszaj roli premiera. On je aktywnie i twórczo buduje. Za to mu płacą i dlatego go wybierają.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-05 14:01:50
Autor: m
smieciowe hahahaha
On 05.06.2013 12:35, zgred wrote:
[...]

[...]

Heh, ile wg Ciebie mamy obywateli że pomnożone przez 30-10 daje miliard?

p. m.

Data: 2013-06-05 14:41:08
Autor: Maciej Bebenek
smieciowe hahahaha
m <mvoicem@gmail.com> wrote:
[...]

Heh, ile wg Ciebie mamy obywateli Ĺźe pomnoĹźone przez 30-10 daje miliard?

38 533 299. Stan na 31 grudnia 2012 r.

Data: 2013-06-05 18:40:17
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 05.06.2013 16:41, Maciej Bebenek wrote:
m <mvoicem@gmail.com> wrote:
[...]

a wlasnie, czy jak w domu jest niemowlak, to jest liczony +1? :)

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-06-05 18:54:52
Autor: zgred
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-05 18:40, hiki o! pisze:

a wlasnie, czy jak w domu jest niemowlak, to jest liczony +1? :)

Oczywiście!

A wiesz ile niemowlak produkuje kosztownych w utylizacji obsranych pampersĂłw??? (Tak ze 3-4 dziennie...)

(Dawniej, jak już chodził, to srał gdzie popadło, świnie to zeżarły i recycling się zamykał w ciasnym kręgu. Teraz dzieciak do 3. urodzin z pampersem biega...)

BTW - czy będzie na to osobny pojemnik?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-05 19:02:30
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 05.06.2013 18:54, zgred wrote:
[...]

Powinien.

Zdecydowanie powinie. I osobno platny.

Jak kogos stac na dziecko, to niech placi!

Data: 2013-06-06 12:00:09
Autor: Marcin N
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-05 18:54, zgred pisze:
[...]

Nie ma się pojęcia o dzieciach, co?
To po co zabierasz głos?

--
MN

Data: 2013-06-06 04:51:06
Autor: Kris
smieciowe hahahaha
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 12:00:09 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

Nie ma się pojęcia o dzieciach, co?

To po co zabierasz głos?
Tu akurat trudno się ze Zgredem nie zgodzić
Najwięcej śmieci produkują dzieciaki niestety- zużyte pieluchy, chusteczki, słoiki po odzywkach itp., więcej prania=więcej opakowań po środkach czystości itp.

Data: 2013-06-06 18:50:04
Autor: Marcin N
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-06 13:51, Kris pisze:
[...]

Przecież zgred nie ma o tym pojęcia. 3 pieluchy dziennie?
Ha, ha, ha...

--
MN

Data: 2013-06-07 08:33:26
Autor: zgred
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-06 18:50, Marcin N pisze:

Przecież zgred nie ma o tym pojęcia. 3 pieluchy dziennie?
Ha, ha, ha...

Expierd się odezwał... :)

(pisałem 3-4, na podstawie niecałodobowych obserwacji mojej wnuczki)

http://forum.gazeta.pl/forum/w,566,10953246,10953246,Pelny_pampers_czyli_jak_czesto_zmieniamy_.html?v=2

cyt:
"też nie miałam problemu
(zużycie pampersów: 4-5 sztuk na dobę, oczywiście dla noworodka więcej)"

[Jeśli ktoś pisze 4-5, to u kogoś innego może być 3-4]

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 09:08:33
Autor: Marcin N
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-07 08:33, zgred pisze:
[...]

Dobrze, już dobrze...

U noworodka potrafi schodzić 8 pieluch na dobę. Z wiekiem coraz mniej, ale i tak to nigdy nie będą 3. Mniejsza z tym.

--
MN

Data: 2013-06-07 09:10:11
Autor: Liwiusz
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-07 09:08, Marcin N pisze:
[...]

U noworodka powiedziałbym że ze 20 nawet.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-07 01:20:17
Autor: Stefan Jaziński
smieciowe hahahaha
On 7 Cze, 09:10, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> U noworodka potrafi schodzi 8 pieluch na dob . Z wiekiem coraz mniej,
> ale i tak to nigdy nie b d 3. Mniejsza z tym.

U noworodka powiedzia bym e ze 20 nawet.

Ale liczba pieluch zużywanych przez noworodka na dzień jest odwrotnie
proporcjonalna do zasobności kieszeni rodziców (i dziadków). Może być
i 3 może być i 20, i więcej. Jest też skorelowana z kolejnym numerem
dziecka w rodzinie. Im wyższy numer - tym liczba pieluch mniejsza.

Stefan Jaziński

Data: 2013-06-07 11:03:56
Autor: m
smieciowe hahahaha
On 07.06.2013 10:20, Stefan Jaziński wrote:
[...]

W sensie - im bogatsi tym rzadziej pieluchy zmieniają?

p. m.

Data: 2013-06-07 02:16:29
Autor: Stefan Jaziński
smieciowe hahahaha
On 7 Cze, 11:03, m <mvoi...@gmail.com> wrote:
On 07.06.2013 10:20, Stefan Jazi ski wrote:
> Ale liczba pieluch zu ywanych przez noworodka na dzie jest odwrotnie
> proporcjonalna do zasobno ci kieszeni rodzic w (i dziadk w).

W sensie - im bogatsi tym rzadziej pieluchy zmieniaj ?

nowa matura?

Stefan Jaziński

Data: 2013-06-07 13:15:29
Autor: zgred
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-07 11:16, Stefan Jaziński pisze:

[...]

Kelner! Piwo dla tego pana!
:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 02:29:04
Autor: Stefan Jaziński
smieciowe hahahaha
> [...]
> proporcjonalna do zasobno ci kieszeni rodzic w (i dziadk w).

W sensie - im bogatsi tym rzadziej pieluchy zmieniaj ?

Patrz, co z człowieka robi nowa matura :)

winno być:

Ale liczba pieluch zużywanych przez noworodka na dzień jest *wprost*

Data: 2013-06-07 13:13:06
Autor: zgred
[OT] Re: smieciowe hahahaha [pieluchy]
W dniu 2013-06-07 09:10, Liwiusz pisze:

U noworodka potrafi schodzić 8 pieluch na dobę. Z wiekiem coraz mniej,
ale i tak to nigdy nie będą 3. Mniejsza z tym.

U noworodka powiedziałbym że ze 20 nawet.

Zależy, jak bardzo "przejęci" są rodzice :)
Moje dzieci mają już 30-parę lat. One chodziły (leżały) w pieluchach tetrowych.
Obsraną pieluchę płukało się w umywalce, gówno spływało z wodą do rzeki (ekologicznie), a pieluchy gotowało się w wodzie z szarym mydłem, a nie w żadnych detergentach.
Jak miały 1.5-2 lata, to chodziły bez pieluch. Obsikały się (latem), to chodziły mokre, obsrały - to im śmierdziało i było niewygodnie. A wnuczka ma prawie 3 lata i nadal chodzi z pampersem, a producentom pampersów to woda na ich młyn. Ale to już nic wspólnego z prawem nie ma.
To tylko o tym, jak się dajemy dymać za cenę wygodnictwa.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 13:15:17
Autor: m
On 07.06.2013 13:13, zgred wrote:
To tylko o tym, jak się dajemy dymać za cenę wygodnictwa.

Czy nie ma sprzeczności w powyższym zdaniu?

p. m.

Data: 2013-06-07 13:24:49
Autor: zgred
W dniu 2013-06-07 13:15, m pisze:
On 07.06.2013 13:13, zgred wrote:
To tylko o tym, jak się dajemy dymać za cenę wygodnictwa.

Czy nie ma sprzeczności w powyższym zdaniu?

p. m.
Dopóki "świadomie płacę za to, że ktoś coś robi za mnie" - to może-i byłaby sprzeczność. (Drogie pieluchy jednorazowe, ale mój wybór).

Jednak jeśli 90% młodych rodziców jest nieświadomych tego, że dzięki pieluchom, które "utrzymują wilgoć z dala od ciała" dziecko będzie przez kolejny rok albo dwa uzależnionych od pieluch (nie chce mi się liczyć tej kasy), to mamy już do czynienia z dymaniem.

Jeżdżę autem 20-paro-letnim pewnej powszechnie "szanowanej" marki i byłbym nieszczęśliwy, gdybym musiał je zmienić na jakieś nowe. Wydaję średnio <50zł rocznie na naprawy, a współcześnie produkowane samochody nie przeżyją roku bez wizyty w autoryzowanym serwisie, gdzie za samo przejechanie przez bramę bierze się stówę.
Producenci wszystkiego nauczyli się już jak nas dymać.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 13:17:03
Autor: hiki o!
[OT] Re: smieciowe hahahaha [pieluchy]
On 07.06.2013 13:13, zgred wrote:

Jak miały 1.5-2 lata, to chodziły bez pieluch. Obsikały się (latem), to
chodziły mokre, obsrały - to im śmierdziało i było niewygodnie.

Wiec duzo szybciej wyrastaly ze srania w gacie....

A teraz - jak piszesz - sranie w gacie jest komfortowe, wiec dzieciaki nosza pampersy duzo dluzej...

Data: 2013-06-05 19:48:17
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
hahahahaha

firma co przegrala przetarg podjechala i pozbierala... swoje kosze i smietniki :D

no i maja racje, koniec umowy, koniec wywozki smieci

niech se radza ci co wygrali :D

Data: 2013-06-05 20:00:46
Autor: zgred
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-05 19:48, hiki o! pisze:
[...]

Zarazara... wypowiedzenia miały być dopiero z dniem 30.06

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-05 20:10:04
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 05.06.2013 20:00, zgred wrote:
[...]

Skoro juz firmy wiedza, to zbieraja zabawki...

Data: 2013-06-05 20:31:06
Autor: Liwiusz
smieciowe hahahaha
W dniu 2013-06-05 20:10, hiki o! pisze:
[...]

Po pierwsze - co z tego, że wiedzą, jak nie mogą zabierać.

Po drugie - rzuć linkiem.

Mnie najbardziej zaskoczyło to, co dziś usłyszałem w radiu - Frau Gronkiwitz powiedziała, że mieszkańcy mają podpisać nowe umowy ze śmieciarzami i Ratusz im odda za faktury. A podatek śmieciowy tymczasowo będzie niższy.

Szkoda, że nie mam na to wpływu, bo bym sobie zażądał odbierania śmieci spod domu w złotym kuble, skoro państwo płaci, to co się będę ograniczał.

Oczywiście wywózka codziennie obowiązkowa, nie będę przecież się ograniczał.

Wybiorę też najdroższego - on musi być najlepszy.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-05 20:39:43
Autor: hiki o!
smieciowe hahahaha
On 05.06.2013 20:31, Liwiusz wrote:
[...]

JAk nie moga jak zabieraja?

Niech ich pozwa. Juz za 3 lata beda musieli wstawic kosze i kubly... i zaplacic kare ;)

Po drugie - rzuć linkiem.

on-live broadcast w tv :)

[...]

Ale jakie znowu nowe umowy jak mialo to byc w ramach podatku bez umow, faktur? :)

Szkoda, że nie mam na to wpływu, bo bym sobie zażądał odbierania śmieci
spod domu w złotym kuble, skoro państwo płaci, to co się będę ograniczał.

eeee, to ja bym sobie zazyczyl 3 razy dziennie odbierac ;)

Oczywiście wywózka codziennie obowiązkowa, nie będę przecież się
ograniczał.

Wybiorę też najdroższego - on musi być najlepszy.

i mam miec zielone samochody - smieciarki ;)

Data: 2013-06-05 21:44:18
Autor: Tom N
smieciowe hahahaha
hiki o! w <news:koo0lb$vg9$1node2.news.atman.pl>:

i mam miec zielone samochody - smieciarki ;)

Zielone po odpady zielone, a szare po popiół, żółte po..., czerwone po...,
niebieskie po...

--
'Tom N'

Data: 2013-06-05 23:57:38
Autor: nkab
smieciowe hahahaha
W dniu środa, 5 czerwca 2013 12:35:07 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
> [...]

> Nie może być inaczej bo to zaprzecza demokracji.

No to masz przecież umowę. Ty im dałeś władzę, a oni Cię będą dymać.

Nie, demokracja umożliwia zmianę wyboru poprzez wypowiedzenie
umowy tu obsadzili się na 4 lata i nic ich nie ruszy nawet jak
umowy nie dotrzymują, a w umowie były cuda.

(Ja nie brałem udziału w wyborach bo nie było wyboru
i nie chciałem podpisywać się krzyżykiem, bo krzyżyki za mnie
postawili ONI i wmawiają wszystkim, że to ja ich wybrałem
- ja ich nie wybierałem, oni sami się wybrali).

Przed wyborami przygotuję nowoczesny system wyborczy
i przedstawię go na YouTube.

> Oczywiście według mnie winę za to ponosi premier,

> który toleruje prymitywne, komunistyczne złodziejstwo.

Nie pomniejszaj roli premiera. On je aktywnie i twórczo buduje. Za to mu płacą i dlatego go wybierają.

No właśnie to ONI GO WYBIERAJĄ więc ON jako ich przedstawiciel
ponosi odpowiedzialność karną, bo wie o przekrętach a nie reaguje.

Odwołał Budzanowskiego a zawinili ci podpisywali memorandum
z ruskimi za plecami rządu! To kto tu rządzi - nadal komuchy?
Czy premier ma być tylko leniwym celebrytą?
On kurwa nic nie robi, a jeżeli już to posłusznie wykonuje
polecenia Merkelówny i nie ważna jest zasadność podwyższenia wieku
emerytalnego w kraju gdzie nawet 20latek nie pracuje, a roboty jest
od chuja bo komuchy zapuścili kraj (i nadal zapuszczają)
i tak uczą młodych obijania się.

Demokracja umożliwia dokonywanie autentycznych wyborów.
Gdzie nie ma takiej możliwości tam jest nadal feudalizm.

Andrzej.

smieciowe hahahaha