¶mieciowy socjalizm

Data: 2011-07-20 01:26:57
Autor: zeusx
¶mieciowy socjalizm
Prawicowy pan prezydent wła¶nie zlikwidował woln± konkurencję na rynku ¶mieci.
http://energetyka.wnp.pl/ustawa-smieciowa-podpisana-przez-prezydenta-komorowskiego,145930_1_0_0.html
"Pocz±tek jej obowi±zywania będzie jednocze¶nie pocz±tkiem nadrabiania przez Polskę zaległo¶ci w gospodarce odpadami i pocz±tek drogi, która docelowo doprowadzi nas do europejskich standardów w gospodarce odpadami, czyli bezpiecznego ekologicznie przetwarzania odpadów i segregowania ¶mieci." Jak wiadomo nikt tak dobrze nie zarz±dza jak panstwo.
zx

Data: 2011-07-20 10:08:48
Autor: Marek Czaplicki
¶mieciowy socjalizm
zeusx pisze w wiadomo¶ci j053rv$4h9$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 20 lipiec 2011 01:26:

[...]
¦rodowiska reforma gospodarki odpadami komunalnymi, zakładaj±ca przekazanie kompleksowego zarz±dzania odpadami gminom, zakłada możliwo¶ć oddania wszystkich rodzajów odpadów i konkurencyjno¶ć na rynku dzięki przetargom.

Przetargi w których mog± uczestniczyć >>prywatne firmy<< :)

Data: 2011-07-20 13:03:28
Autor: Leprechaun
¶mieciowy socjalizm

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j053rv$4h9$1news.onet.pl...
Prawicowy pan prezydent wła¶nie zlikwidował woln± konkurencję na rynku ¶mieci.

Postaraj się zapoznać z procesem legislacyjnym. Skoro Sejm i Senat to i prezydent też. Jarzysz?

BomBel

Data: 2011-07-20 19:03:44
Autor: [He®Sk]
¶mieciowy socjalizm
On Wed, 20 Jul 2011 01:26:57 +0200, "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 czego nie rozumiesz? przejedz sie po lasach wokol wsi i miasteczek,
 z zauwazysz szybciutko jak to towarzystwo traktuje cudza wlasnosc.
 teraz chlopina nie bedzie musial wywozic smieci do lasu.  samorzad gminy (nie panstwo!) podpisze umowe z firma odbierajaca
 odpady im po temacie. smiecie pojda do kontenerow.  --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-20 20:28:01
Autor: jadrys
śmieciowy socjalizm
W dniu 2011-07-20 19:03, "[He®Sk]" pisze:
teraz chlopina nie bedzie musial wywozic smieci do lasu. samorzad gminy (nie panstwo!) podpisze umowe z firma odbierajaca odpady im po temacie. smiecie pojda do kontenerow.

Oczywiście za opłatą, i to stałą opłatą niezależną czy masz śmieci czy nie.

Data: 2011-07-20 21:03:36
Autor: K.S.
ależ nie !
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:j076ne$c9b$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-20 19:03, "[HeRSk]" pisze:
teraz chlopina nie bedzie musial wywozic smieci do lasu. samorzad gminy (nie panstwo!) podpisze umowe z firma odbierajaca odpady im po temacie. smiecie pojda do kontenerow.

Oczywi¶cie za opłat±, i to stał± opłat± niezależn± czy masz ¶mieci czy nie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ależ nie!!
Chłop będzie musiał ¶miecie posegregować i podczas odbioru osbędzie się ważenie, spisanie protokółu. Eaz na miesi±c będzie wystawiana faktura w której wszystko będzie wyszczególnione - na każdy rodzaj ¶mieci inna cena.
Wszystko to będzie czę¶ci± Europejskiego Systemu Ewidencji ¦mieci. Nareszcie będzie wiadomo kto? gdzie? czym? ¶mieci i Unia Europejska będzie w stanie prowadzić skuteczn± politykę. W jej ramach będ± sprzedawane Limity Na ¦miecie, dzięki czemu walka z Globalnym Ża¶mieceniem nabierze rumieńców. Planeta będzie uratowana.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-07-22 20:13:06
Autor: jadrys
aleĹĽ nie !
W dniu 2011-07-20 21:03, K.S. pisze:
UĹĽytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Chłop będzie musiał śmiecie posegregować i podczas odbioru osbędzie się
ważenie, spisanie protokółu. Eaz na miesiąc będzie wystawiana faktura w
której wszystko będzie wyszczególnione - na każdy rodzaj śmieci inna cena.
Wszystko to będzie częścią Europejskiego Systemu Ewidencji Śmieci. Nareszcie
będzie wiadomo kto? gdzie? czym? śmieci i Unia Europejska będzie w stanie
prowadzić skuteczną politykę. W jej ramach będą sprzedawane Limity Na
Śmiecie, dzięki czemu walka z Globalnym Żaśmieceniem nabierze rumieńców.
Planeta będzie uratowana.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

JuĹĽ tak jest, - chĹ‚opi ktĂłrzy pobierajÄ… dopĹ‚aty z Unii muszÄ… mieć udokumentowane wyrzucanie Ĺ›mieci. Ĺšmieciarka jeĹşdzi regularnie i nie pyta czy jest potrzebna w danej chwili.. Nie odbywa siÄ™ to oczywiĹ›cie gratis..  Tak jest na wsi na ktĂłrej mieszkam, czy tak teĹĽ jest w caĹ‚ym kraju - nie wiem.

Data: 2011-07-21 22:25:30
Autor: [He®Sk]
¶mieciowy socjalizm
On Wed, 20 Jul 2011 20:28:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-07-20 19:03, "[He®Sk]" pisze:
> teraz chlopina nie bedzie musial wywozic smieci do lasu. samorzad > gminy (nie panstwo!) podpisze umowe z firma odbierajaca odpady im po > temacie. smiecie pojda do kontenerow. Oczywiście za opłatą, i to stałą opłatą niezależną czy masz śmieci czy nie.

 mam nadzieje, ze skutecznie to ograniczy wywozenie smieci do lasu.
 chlop zaplacil to bedzie wiozl do pojemnika ;o)

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-07-22 20:13:00
Autor: jadrys
śmieciowy socjalizm
W dniu 2011-07-21 22:25, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Ja też mam taka nadzieję. Ale z drugiej strony wymuszanie opłat to jeszcze większy bandytyzm.

¶mieciowy socjalizm