śmierć na Hańczy po raz kolejny

Data: 2011-09-03 10:52:41
Autor: pancolar
śmierć na Hańczy po raz kolejny
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragedia-w-jeziorze-Hancza-utonela-29-latka,wid,13750054,wiadomosc.html

Przy kazdym wypadku który się przewija w mediach mam to samo pytanie
Czy jest szansa / możliwość aby wniki dochodzenia czy sledztwa w
takich wypadkach ujrzały swiatło dzienne ?

Każdy wypadek uczy a jaego analiza pozwala na poszerzenie świadomości..
Jesli znamy genezę wypadku mamy szanse na bezpieczniejsze
nurkowania,,,

Jest co prawda książka "Wypadki nurkowe - Analiza gorzkich
doświadczeń"
ale nowych nie opisanych wypadków o których nic nie wiemy jest masa !

Data: 2011-09-03 23:22:30
Autor: maran
On 3 Wrz, 19:52, pancolar <panco...@gmail.com> wrote:
[...]

To że zazwyczaj po pierwszym szumie, sprawa ucicha jest bardzo prosta.
Jakieś informacje zazwyczaj ma rodzina/znajomi. Niestety często
okazuje się że winny był sam poszkodowany, no i co w takiej sytuacji
mają zrobić rodzina/znajomi. Jest mocno nie etyczne źle pisać o
zmarłym.

Data: 2011-09-04 09:58:55
Autor: MAK
śmierć na Hańczy po raz kolejny
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragedia-w-jeziorze-Hancza-uto...

czy to prawda że nurkowały na zwykłym tlenie i bez przewodnika (divamaster)?

Mak

Data: 2011-09-04 08:07:15
Autor: Diving Reseller
śmierć na Hańczy po raz kolejny
czy to prawda że nurkowały na zwykłym tlenie i bez przewodnika (divamaster)?

Mak

Czy ktoś zna jakiegoś instruktora KDP/PTTK, który prowadzi komis z używanym
sprzętem nurkowym? Tak tylko pytam.

Sjurek Irecki

Data: 2011-09-04 08:13:14
Autor: Diving Reseller
Handel skórami i neoprenem
Sprzęt po umarlaku, proponuję przekazać jako darowiznę dla Muzeum Nurkowania.
I odpisać sobie od podatku, co da zwrot za pogrzeb.
Dodatkowo można dostać jeszcze bonus marketingowy od sprzedaży sprzętu, przez
Muzeum, na rynku wtórnym.
Do pogrzebów nie trzeba dokładać z własnej kasy.

Sjurek Irecki

Data: 2011-09-04 22:51:23
Autor: jacekplacek
pancolar <pancolar@gmail.com> napisał(a):
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragedia-w-jeziorze-Hancza-utonela-2=
9-latka,wid,13750054,wiadomosc.html

Przy kazdym wypadku kt=F3ry si=EA przewija w mediach mam to samo pytanie
Czy jest szansa / mo=BFliwo=B6=E6 aby wniki dochodzenia czy sledztwa w
takich wypadkach ujrza=B3y swiat=B3o dzienne ?

Ka=BFdy wypadek uczy a jaego analiza pozwala na poszerzenie =B6wiadomo=B6ci=
..
Jesli znamy genez=EA wypadku mamy szanse na bezpieczniejsze
nurkowania,,,

Jest co prawda ksi=B1=BFka "Wypadki nurkowe - Analiza gorzkich
do=B6wiadcze=F1"
ale nowych nie opisanych wypadk=F3w o kt=F3rych nic nie wiemy jest masa !

Geneza wypadków jest przeważnie taka sama: brak umiejętności, przecenienie umiejętności, lekceważenie, brawura. Niestety, komentarze w większości podporządkowane są pod filozofię komentującego, czego "najlepszym" przykładem jest wspomniana przez Ciebie książka: byłaby zdecydowanie lepsza bez nich.
Natomiast napisanie czegokolwiek na sekcie, jest równoznaczne z profanacją. Widzisz jakąkolwiek wartość omawiania tego w domu wariatów? Bo ja, nie.

Data: 2011-09-05 06:05:55
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Geneza wypadków jest przeważnie taka sama: brak umiejętności, przecenienie umiejętności, lekceważenie, brawura.

Jacku Biernacki uprasza się o odrobinę powagi i rzetelności. Od kiedy nurkujesz samodzielnie ? 5 lat, 3 lata. Ile lat szkolisz jako instruktor 20 lat ? czy od roku jesteś instruktorem z litości (żeby się w .... nie zmarnował).

Niestety, komentarze w większości podporządkowane są pod filozofię komentującego, czego "najlepszym"
przykładem
jest wspomniana przez Ciebie książka: byłaby zdecydowanie lepsza bez nich.

Tu mamy popis intelektu Jacka Biernackiego, co znaczy to zdanie.
Poza tym że nie bardzo ma sens.

Natomiast napisanie czegokolwiek na sekcie, jest równoznaczne z profanacją. Widzisz jakąkolwiek wartość omawiania tego w domu wariatów? Bo ja, nie.

Odszukać temat jak robiłeś uwagi jaka to powinna być powaga, potem w tym samym temacie robiłeś chamówę i chlew pomagał tobie troll bez twarzy.
http://tnij.org/na21

Omawianie przyczyn wypadków pojawia się jako wystąpienia na konferencjach Naukowych PTMiTH, też informacje z sekcji zwłok, także analiza przyczyn. Tyle że to imprezy na których nigdy nie byłeś. Możesz zawitać jako materiał do omówienia kolejnego wypadku, Twoja głupota jest porażająca.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-05 06:14:49
Autor: Handel skórami i neoprenem
[...]

Ja także jestem zdania, że handel sprzętem nurkowym po topielcach jest
zajęciem lekko niestosownym, w świetle obowiązujących przepisów BHP. Po za tym resztki uzębienia i pozostałości po żuchwie, wewnątrz puszki II st.
automatu, niechybnie będą prowadzić do zalodzenia automatu lub pogorszenia
komfortu psychicznego oddychania.
Możesz być pewny, że jeśli ktoś z KDP przyłapie cię na prowadzeniu takiego
interesu, to będzie chciał mieć od niego działę.

Sjurek Irecki

Data: 2011-09-05 13:06:41
Autor: jacekplacek

http://www.divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5849

Data: 2011-09-05 18:58:57
Autor:
śmierć na Hańczy po raz kolejny
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
http://www.divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5849

Tradycyjnie miło słodko bez konkretów, nie ma ta paplanina porównania do informacji z konferencji naukowych PTMHiTN.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-06 06:44:53
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  http://www.divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5849

Właściciel cyrku Wojciecha Filipa nawołuje do konkretnych propozycji dających szansę przeżycia. Proszę bardzo, w jeziorze Wuksniki zyskałem drugi pas balastowy po ekipie palantów świeżo po kursie, zgybił jeden płetwę i awaryjnie podnosili się w górę, jedna KRW nie dawała rady wyciągnąć 2 osób. To poas balastowy poszedł w dno. To było na 20m. Wychodząc po swojej 30 znalazłem ich były pas. Wyszedłem po stoku z dwoma. Dlaczego nie mówi się o możliwości wyjścia po dnie ?
Może i pięknie to nie wygląda ale zawsze można się zatrzymać, owszem widoczność spada do czarnego zero, ale to nie problem. Często taki wariant nie jest brany pod uwagę nawet przez wysoko wyszkolonych instruktorów, ale on istnieje.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-06 01:19:27
Autor: WojtekC
On 6 Wrz, 08:44, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
  <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...] w jeziorze Wuksniki zyskałem drugi pas balastowy po ekipie
palantów świeżo po kursie, zgybił jeden płetwę i awaryjnie podnosili się w górę [...]

pozdrawiam rc

No i co? Nie oddałeś własności prawowitemu właścicielowi? A może
chłopaki na drugim nurki by zeszli po niego, a tu klops - bo ktoś im
go ukradł z przed nosa. Bardzo niefajne zachowanie.

pozdrawiam

Data: 2011-09-06 08:45:10
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
WojtekC <wciszewski@gmail.com> napisał(a):
No i co? Nie odda=B3e=B6 w=B3asno=B6ci prawowitemu w=B3a=B6cicielowi? A mo=
=BFe
ch=B3opaki na drugim nurki by zeszli po niego, a tu klops - bo kto=B6 im
go ukrad=B3 z przed nosa. Bardzo niefajne zachowanie.

Wiesz byli w zdecydowanej (3 na jednego) przewadze to 1.
Pas i klamrę na pamiątkę oddałem to 2.
Były właściciel wynegocjował jeden kafel bo pożyczony, oddałem to 3.
A byli takimi zielonymi leszczami, że sami wpędzili się w kłopoty. Po zgubieniu płetwy wystarczyło ją odszukać, na macanego. Można było wyjść po stoku. Wybrali złe rozwiązania dlatego pozbyli się pasa, nie tracąc życia.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-06 23:19:28
Autor: Haw
W dniu 2011-09-06 10:45, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

jakby ci gosc zajumal z chaty dolary i zloto po dziadkach, to bylbys mu wdzieczny ze zloto oddal bo miales sentyment a zachowal sobie tylko dolary za swoja prace?

okradles nurka, kolege i tyle. wiele widzialem w Twoim wykonaniu, ale zeby sie chwalic czyms takim... znow udalo Ci sie podniesc poprzeczke. eee znaczy sie opuscic.

haw.

Data: 2011-09-07 06:36:58
Autor:
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

okradles nurka, kolege i tyle. wiele widzialem w Twoim wykonaniu, ale zeby sie chwalic czyms takim... znow udalo Ci sie podniesc poprzeczke. eee znaczy sie opuscic.

Poinformowałem że zgodnie z prawem morskim sprzęt znaleziony należy do znalazcy. To Hubercie kolejny element układanki. Dodam też informację o kołowrotku znalezionym w Jastarni, napisałem jasno na FN były właściciel powinien się cieszyć że nie zaśmieca zatoki i flądry na niego nie paskudzą. Wyciągasz wnioski wynikające z zachowań Twoich kolegów ludzi o zerowym morale oszczerców i notorycznych kłamców.
Na FN napisałem taki przykład, na pasach przy Megasamie (duży sklep na Ursynowie) portfel. Zapytałem głośno do kogo należy. Przyplątał się menel i mówi że jego. Portfel jest grubszy niż menel, to pytam ile tam jest pieniędzy. Nie może podać żadnej sumy, zachowuje się podobnie do Ciebie, zyskuję kilka określeń wartościujących. Otwieramy portfel przy 2 świadkach, jest karta kredytowa imię i nazwisko, nie ma adresu. Na komisariacie zostawiam zgubę i jest zanotowana tożsamość znalazcy. Jakie są reguły postępowania zgodne z prawem morskim, znajdziesz w postach "Leszka Nowaka" kilka lat temu napisał szeroki post.

Nie ogłosisz pozycji, nie zastrzegasz terminu, pisz skargi na Berdyczów.

Gdybyś się Hubercie odezwał w sprawie bezpieczeństwa było by ciekawie, zachowujesz się jak Twoi kumple mentalni, tylko możesz się czepiać. pozdrawiam rc

Data: 2011-09-07 07:00:06
Autor: jacekplacek
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a): > > Wiesz byli w zdecydowanej (3 na jednego) przewadze to 1.

> [...]

Gdybyś się Hubercie odezwał w sprawie bezpieczeństwa było by ciekawie, zachowujesz się jak Twoi kumple mentalni, tylko możesz się czepiać. pozdrawiam rc

Możesz podać podstawę prawną? Nie co Tobie się wydaje. Wrak statku należy do armatora lub instytucji, która wypłaciła odszkodowanie. Wrak okrętu, nie zależnie od okoliczności zatopienia, stanowi własność kraju, pod którego banderą pływał i mimo zatopienia, stanowi terytorium tego kraju. Zabranie czegokolwiek z takiego wraku, jest zwykłym złodziejstwem. Być może mylisz zwyczajowe prawo do przedmiotów WYRZUCONYCH przez morze, ale nawet tutaj, jeżeli jest możliwość ustalenie właściciela, należy taki przedmiot zwrócić. Jedyne prawo jakie posiadasz w przypadku przedmiotów znalezionych, to prawo do znaleźnego. Reszta jest kradzieżą. Moim zdaniem, okradłeś tych nurków a gdyby trafiło na mnie, zastosowałbym inne przysługujące mi prawo: prawo do obrony mojego mienia. Dodam, że z wielką przyjemnością bym skorzystał a wręcz mam nadzieję, że kiedyś coś zgubię a Ty spróbujesz to sobie zawłaszczyć.

Data: 2011-09-07 07:13:01
Autor:
> [...]

wręcz
mam nadzieję, że kiedyś coś zgubię a Ty spróbujesz to sobie zawłaszczyć.

Możesz sprawdzić we wskazanym źródle ?
Czy za trudne.

Wyciąganie wniosków w Twoim wykonaniu jest gówno warte, udowodniłeś to wielokrotnie, nie rozumiesz słowa pisanego, logiką się nie posługujesz.
Dla Ciebie osoby o różnych stałych IP to ta sama osoba. NOF  jest dla Ciebie prawdą objawioną, spływaj głąbie.

Jak na koniec roku zostanie ogłoszony konkurs na najgłupszego instruktora nurkowania w Polsce, to masz głosy moich znajomych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-07 09:10:54
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > Jakie są reguły postępowania zgodne z prawem morskim, znajdziesz w
> [...]

> obrony mojego mienia. Dodam, że z wielką przyjemnością bym skorzystał a wręcz > mam nadzieję, że kiedyś coś zgubię a Ty spróbujesz to sobie zawłaszczyć.

Posty Leszka Nowaka to podstawa prawna? Prosiłem o podstawę prawną. Według tych:
http://gf24.pl/index.php/prawo-i-biznes/4434-kiedy-znalezione-rzeczy-mona-
zasiedzie-.html http://www.money.pl/d/akty_prawne/pdf/DU/1966/22/DU19660220141.pdf http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-rady-ministrow-z-dnia-14-
czerwca-1966-r-w-sprawie-rzeczy-znalezionych/ jesteś bezczelnym złodziejem. Znałeś właściciela, mogłeś oddać. Nie oddałeś. Goście nie chcieli szarpać się z wariatem, wartość była nie wielka, dali sobie spokój. Ale chwalić się, nie masz czym. --

Data: 2011-09-07 10:47:48
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Posty Leszka Nowaka to podstawa prawna? Prosiłem o podstawę prawną.

Sięgnij do wskazanego materiału dowiesz się więcej.
jesteś bezczelnym złodziejem. Znałeś właściciela, mogłeś oddać. Nie oddałeś. Goście nie chcieli szarpać się z wariatem, wartość była nie wielka, dali sobie spokój. Ale chwalić się, nie masz czym.

Jacku Biernacki znowu używasz określeń wartościujących i próbujesz poniżania.
Sam Siebie doskonale określasz, kim jesteś. Byli w większości, mają pamiątkę po wygłupie nurkowym, pas z klamrą. Potraktuj to jako wygórowaną opłatę za wydobycie. W tym świetle bluzgasz bezpodstawnie (jak zwykle).

Kłamiesz nie rozumiesz słów których używasz i biegasz do prokuratury jak otrzymujesz te same określenia.

Dlaczego Twój IT obraził się jak jego porównałem do tak prawego człowieka jak Jacek Biernacki ? Dlaczego to było obelgą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-07 21:56:17
Autor: Haw
W dniu 2011-09-07 08:36, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Poinformowałem że zgodnie z prawem morskim sprzęt znaleziony należy do
znalazcy.
wiesz gdzie mozesz sobie to prawo morskie wsadzic na srodladziu?
nalezalo Ci sie 10% znaleznego i nic wiecej. takie dyrdymaly to mozesz wygadywac z kolegami przy wodce, ale nie tam gdzie ludzie maja chociaz blade pojecie.
w beczce na deszczowke tez bedziesz stosowac prawo morskie?

[..]Gdybyś się Hubercie odezwał w sprawie bezpieczeństwa było by ciekawie,
zachowujesz się jak Twoi kumple mentalni, tylko możesz się czepiać.
zlodziejstwo nalezy pietnowac niezaleznie od formy tego zlodziejstwa.

pozdrawiam rc

haw.

Data: 2011-09-08 05:25:35
Autor:
> [...]
> znalazcy.

wiesz gdzie mozesz sobie to prawo morskie wsadzic na srodladziu?

Strony doszły do porozumienia.
Koniec zajścia.

nalezalo Ci sie 10% znaleznego i nic wiecej. takie dyrdymaly to mozesz wygadywac z kolegami przy wodce, ale nie tam gdzie ludzie maja chociaz blade pojecie.
w beczce na deszczowke tez bedziesz stosowac prawo morskie?

Jeszcze coś o bezpieczeństwie nurkowania możesz powiedzieć ?
Jeśli NIE, to ujadsz HUBERCIE.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 18:30:10
Autor: Haw
Wojciech pyta to odpowiadam.
W dniu 2011-09-08 07:25, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[..]
- ej ty dawaj komorke i portfel bo wpier***
- dobra dobra, macie tylko nie bijcie.
[...]

odpowiesz na pytanie? jaka musi byc wielkosc zbiornika srodladowego aby rc stosowal w nim prawo morskie? beczka na deszczowke, basen ogrodowy?

pozdrawiam rc

Haw.

Data: 2011-09-08 18:59:17
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a):
- ej ty dawaj komorke i portfel bo wpier***
- dobra dobra, macie tylko nie bijcie.

Jeden gość podchodzi do trzech, ustalają odzyskanie jednego kafla, bo pożyczony. Dostają pas z klamrą.
Nie rób z Siebie wała, bardzo proszę.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 00:46:32
Autor: Haw
W dniu 2011-09-08 20:59, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

twoje szczescie, ze zastosowali sie do starej madrosci ludowej: jak sie glupiemu ustapi, to Pan Bog da trzy dni odpustu.

Haw.

Data: 2011-09-10 05:18:00
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a):
twoje szczescie, ze zastosowali sie do starej madrosci ludowej: jak sie glupiemu ustapi, to Pan Bog da trzy dni odpustu.

Owszem odpustu dostąpili, przeżyli atak własnej głupoty.
Koszta nie były wysokie, strat w ludziach również nie odnotowano.

Nie napisałeś nic o bezpieczeństwie to dla szczekacza typowe.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 12:35:19
Autor: _666
Wojciech pyta to odpowiadam.
Tak generalnie, nie wnikając w szczegóły, to od kiedy prawo morskie obowiązuje na jeziorach?

Swoją drogą czekam, aż z frustracji zaczniesz podkładać bomby jak Kaczyński, Ted Kaczyński.
Przykre.

-- -- -

Data: 2011-09-08 13:31:14
Autor: jacekplacek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Nawet podobny :)))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski

Data: 2011-09-08 14:46:21
Autor: _666
Wojciech pyta to odpowiadam.
"Zamierzał walczyć w ten sposób ze złem wynikającym, w jego mniemaniu, z postępu technicznego".

Wszystko się zgadza ;-)

Data: 2011-09-08 19:09:10
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
_666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
"Zamierzał walczyć w ten sposób ze złem wynikającym, w jego mniemaniu, z postępu technicznego".

Wszystko się zgadza ;-)

Akurat ten gość znał matematykę w stopniu bardzo wysokim, czego o Tobie trudno powiedzieć a o Jacku Biernackim w szczególności.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 18:29:38
Autor: Haw
W dniu 2011-09-08 15:31,  jacekplacek pisze:
Nawet podobny :)))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski
ROTFL

haw.

Data: 2011-09-08 19:06:38
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nawet podobny :)))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?
title=Plik:Theodore_Kaczynski.jpg&filetimestamp=20070106095430

http://www.tdisdi.pl/nurkowanie/instruktorzy/biernacki_jacek.jpg

Faktycznie, przed wizytą u fryzjera i po wizycie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 19:02:04
Autor:
[...]

Widzę że ocena według własnych wyobrażeń i wyciąganie wniosków z założenia, jest popularną metodą badawczą, w śród psychicznie chorych. Czy to Twoja metoda ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 20:08:57
Autor: _666
Wojciech pyta to odpowiadam.
A odpowiesz na pierwsze jak widać niewygodne dla Ciebie pytanie, czy będziesz szedł w zaparte jak ciołek i tłumok w jednym?

-- -- -
Czy to Twoja metoda ?

Data: 2011-09-09 05:59:03
Autor:
[...]

Zachowujesz się jak głupek. Nie masz odpowiedzi wprost, to oceniasz z zakresu pojęć wyniesionego z domu rodzinnego.
Chłopaki pas wyrzucili, podobnie płetwę, postawili krzyżyk. Potem pozostała pamiątka, pas i klamra też jeden kafel.

Nie miałem KRW ani skrzydła, bez zbytniego problemu wyszedłem z dużym minusem. Oni nie znaleźli efektywnego rozwiązania, zastosowali skuteczne rozwiązanie, koszta tego wariantu ponieśli.

pozdrawiam rc

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 07:29:05
Autor: _666
Wojciech pyta to odpowiadam.
Czyli idziesz w zaparte jak ciołek i tłumok w jednym.

Szkoda, że stałeś się zakałą tej grupy.

Data: 2011-09-09 09:12:33
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
_666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Szkoda, że stałeś się zakałą tej grupy.

Gdybyś tego nie wiedział dopasowuję styl rozmowy do poziomu rozmówcy. Ty jesteś na niskim poziomie. Dlatego trudno z Tobą rozmawiać o czymś co jest poza horyzontem Twoich pojęć.

Nawet w ponownej odpowiedzi wychodzi z Ciebie słoma.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-12 20:31:41
Autor: Rechot

Użytkownik "Haw" <hawgroup@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j462oq$mm8$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-09-06 10:45, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

/ciach/

okradles nurka, kolege i tyle. wiele widzialem w Twoim wykonaniu, ale zeby sie chwalic czyms takim... znow udalo Ci sie podniesc poprzeczke. eee znaczy sie opuscic.

haw.

Niemożliwe.
Opuszczenie poprzeczki w wypadku Rysia jest niemozliwe. No chyba że saperka w rękę i ... ziemia-powietrze, ziemia-powietrze

Pozdrówka
Rechot

Data: 2011-09-08 10:25:52
Autor: Grzegorz Krzyśka
[...]

Każda decyzja nurka, która kończy nurkowanie sukcesem, za który uważam bezpieczne znalezienie się na powierzchni, jest słuszna!

To były "leszcze" i nurkowali (to zdarzenie miało miejsce) w zakresie swoich uprawnień. Podjęli decyzję, którą zrealizowali w bezpieczny sposób! Wypadało by pogratulować realizacji podjętej decyzji co niniejszym czynię i żałuję chłopaki, że trafił Wam się taki "kolega" nurek!

Przyzwoitość, normalność, życzliwość kazała oddać pas w całości.
Skąpstwo, cwaniactwo, wredota - wręcz przeciwnie!
Ale nie znam się na prawie morskim, więc wyrażam swoją osobista opinię.

P.S.
Jeżeli koledzy nurkowie, których określiliśmy w celach prowadzenia konwersacji jako "leszcze", zgłosicie się do mnie tu lub na priv, to chcąc częściowo zmyć hańbę, którą na mnie jako nurka z kilkuletnim doświadczeniem rzucił Pan Ryszard przywłaszczając sobie Wasze kafle, to zobowiązuję się je Wam odkupić za własne pieniędzory.
No i bardzo przepraszam za zachowanie Pana Ryszarda! Nie wszyscy jesteśmy tacy sami!
Z poważaniem
Krzycha

Data: 2011-09-08 12:17:07
Autor:
Grzegorz Krzyśka <llibeht@wp.pl> napisał(a):
Każda decyzja nurka, która kończy nurkowanie sukcesem, za który uważam bezpieczne znalezienie się na powierzchni, jest słuszna!

Owszem zgadzam, się wyszli cało.

[...]

No niestety było poza zakresem obowiązujących uprawnień. Powinni posiadać KRW, wszyscy. A nie jedna na 3.

Przyzwoitość, normalność, życzliwość kazała oddać pas w całości.
Skąpstwo, cwaniactwo, wredota - wręcz przeciwnie!
Ale nie znam się na prawie morskim, więc wyrażam swoją osobista opinię.

Pas i płetwa były ich w całości. Do momentu zgubienia płetwy i porzucenia pasa. Od tego momentu pozbyli się tych elementów dokładnie tak samo jak właściciel peta wywala jego do śmietnika lub w krzaki. Oni wybrali dno jeziora, jako wysypisko dla trującego ołowiu.

[...]

Jak ogłaszasz tydzień dobroci dla dup, to oczywiście Twoja niczym nie zmącona wola.
Lecz nie uważam za słuszne nagradzanie za totalne olewanie i przepisów i dobrej praktyki nurkowej. Zwłaszcza że 2 w ekipie było tuż po OWD.

Czy zamierzasz zwrócić pieniądze za kurs, rodzinie kobiety która zginęła nurkując w Hańczy ?
Tak samo łamała przepisy jak "leszcze", jej się niestety nie udało.

No i bardzo przepraszam za zachowanie Pana Ryszarda! Nie wszyscy jesteśmy tacy sami!

Oczywiście że nie jesteśmy, nad tym samym jeziorem na tym samym pomoście dostałem suchy skafander Draeger, bo nie jestem taki sam, jak znakomita większość nurkujących.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 12:27:04
Autor: jacekplacek
Grzegorz Krzyśka <llibeht@wp.pl> napisał(a):  > Każda decyzja nurka, która kończy nurkowanie sukcesem, za który uważam > bezpieczne znalezienie się na powierzchni, jest słuszna!

> [...]

Oczywiście że nie jesteśmy, nad tym samym jeziorem na tym samym pomoście dostałem suchy skafander Draeger, bo nie jestem taki sam, jak znakomita większość nurkujących.

"KC
Art. 180. Właściciel może wyzbyć się własności rzeczy ruchomej przez to, że w tym zamiarze rzecz porzuci.

Art. 181. Własność ruchomej rzeczy niczyjej nabywa się przez jej objęcie w posiadanie samoistne

Art. 183 § 1. Kto znalazł rzecz zgubioną, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym osobę uprawnioną do odbioru rzeczy. Jeżeli znalazca nie wie, kto jest uprawniony do odbioru rzeczy, albo jeżeli nie zna miejsca zamieszkania osoby uprawnionej, powinien niezwłocznie zawiadomić o znalezieniu właściwy organ państwowy.

Art. 186 Znalazca, który uczynił zadość swoim obowiązkom, może żądać znaleźnego w wysokości jednej dziesiątej wartości rzeczy, jeżeli zgłosił swe roszczenie najpóźniej w chwili wydania rzeczy osobie uprawnionej do odbioru

KK
Art. 278. § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Kodeks morski
Art. 285. [Obowiązek zgłoszenia wydobycia]

Wydobycie cudzego mienia zatopionego w morzu i przywiezienie go na polskie morskie wody wewnętrzne lub polskie morze terytorialne należy niezwłocznie zgłosić urzędowi morskiemu z podaniem czasu, miejsca i okoliczności wydobycia mienia oraz w miarę możności zawiadomić o tym również właściciela, a do czasu wydania mu mienia - odpowiednio je zabezpieczyć

Art. 286. [Zwrot kosztów wydobycia cudzego mienia]

§ 1. Wydobywającemu cudze mienie należy się zwrot kosztów i wydatków oraz wynagrodzenie, którego wysokość określa się przy odpowiednim zastosowaniu przepisów o ratownictwie morskim.

Art. 290. [Znaleźne]

§ 1. Kto znalazł i uratował cudze mienie unoszące się na morzu albo przyczynił się do uratowania takiego mienia, ma prawo do wynagrodzenia według przepisów o ratownictwie morskim, jeżeli zgłosił swe roszczenie najpóźniej w chwili oddania znalezionego mienia.

§ 2. Kto znalazł i zabezpieczył cudze mienie wyrzucone na brzeg morza, ma prawo do wynagrodzenia w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości mienia, jeżeli roszczenie swe zgłosił najpóźniej w chwili oddania znalezionego mienia."
A "Krzycha" nie dyskutuje z Tobą, tylko próbuje naprawić niesmak, jaki pozostaje po Trollu. Czytasz F-N, założyłem tam wątek o znalezionym sprzęcie. Nie zrozumiesz go, więc nie linkuję.

Data: 2011-09-08 12:34:24
Autor:
[...]

Jacku Biernacki powtórzę to bo jesteś selektywnie "bez pamięci".
Jest blokada na moje IP na FN.
Od kilku lat mam to samo IP, co nie przeszkadza Tobie kłamać.
Pamiętasz jak nie chciałeś dostarczyć postów "Hubert68", bo były odmienne od pomysłów Pawła Poręby. Dlatego nie graj dziewicy, skoro kłamiesz.
Nie czytam FN.

A z pasem doszliśmy do porozumienia, dlatego jesteś jedynie oszczerczą łachudrą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 12:57:40
Autor: jacekplacek
[...]

Łżesz jak pies. Nie jesteś w stanie tego podlinkować żałosny trollu.

Nie czytam FN.

Kłamiesz szujo. W lipcu nawet linkowałeś do F-N, żeby obłudnie złożyć mi życzenia. Kłamliwa kanalia jesteś.

A z pasem doszliśmy do porozumienia,

Wymusiłeś na kolesiach, jak żałosna kreatura. Jak napisałem: życzę Ci, abyś spróbował tego ze mną.

Data: 2011-09-08 19:32:41
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Pamiętasz jak nie chciałeś dostarczyć postów "Hubert68", bo były odmienne od > pomysłów Pawła Poręby. Łżesz jak pies. Nie jesteś w stanie tego podlinkować żałosny trollu.

Jacuś się zdenerwował ?
Naprawdę musisz uciekać w kolejne kłamstwa i pomówienia.
Owszem mogę odszukać. Jak pokażę takowy materiał, to będzie każdy mógł na Ciebie mówić "oszczercza kurwa" ?
Nie mam najmniejszego problemu z pokazaniem takiego wpisu, ukrywałeś tą informację, żeby Pawełek Poręba nie wyszedł na nie zorientowanego. Czy wbijanie noża w dno pomaga, czy nie.

> Nie czytam FN.

Kłamiesz szujo. W lipcu nawet linkowałeś do F-N, żeby obłudnie złożyć mi życzenia. Kłamliwa kanalia jesteś.

Głupek to ty jesteś, na rebreathers.pl jesteś również wpisany, tam ukazała się informacja. To każdy może zobaczyć jakim psychicznie chorym człowiekiem jest Jacek Biernacki. Jak byś nie pamiętał to to forum z samymi psychicznymi, na którym jesteś też: Żabierek, śp. Leszek Nowak, też Sławomir Paćko i inni też się zapisują.

"Kontakt z jacekplacek
Adres email:
Prywatna Wiadomość:

bąbelkowy
Dołączył: 2010-01-22, 13:19
Ostatnia wizyta: 2010-08-15, 09:30 (Minut: 7) Wizyt: 3  Łączny czas wizyt Minut: 7
Postów: 0,  tematów: 0,  załączników: 0,  ankiet: 0
Skąd: Chorzów
Zainteresowania: a na jakie to wygląda?
Płeć: Mężczyzna
Data urodzenia: 12 Lip 1961"

Ale kretyn, instruktor SDI/TDI Jacek Biernacki.

> A z pasem doszliśmy do porozumienia, Wymusiłeś na kolesiach, jak żałosna kreatura. Jak napisałem: życzę Ci, abyś spróbował tego ze mną.

Było ich trzech, nie byli bardzo negatywnie nastawieni do takiego rozwiązania z pasem i płetwą się pożegnali. Wiedzieli jaki głupi numer odwalili.

Czy tak się denerwujesz bo szkolisz równie nędznie jak ich instruktor ?

Co do bycia Trollem to twój kumpel Ciebie również zakwalifikował do tego grona, dodatkowo pamiętasz jak na FN ponad 2 lata temu nie wiedziałeś dlaczego oddychanie tlenem zwiększa szybkość odsycania inertu, 5 razy większą szybkość łatwo wykazać, dlaczego jest 6 razy więcej (Kenny) umiesz wykazać ? NIE !!!
Bo jesteś królem głupków instruktorów nurkowania.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 19:43:57
Autor:
"oszczercza kurwa" ?
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Pamiętasz jak nie chciałeś dostarczyć postów "Hubert68", bo były
odmienne
> od > > pomysłów Pawła Poręby. > > Łżesz jak pies. Nie jesteś w stanie tego podlinkować żałosny trollu.

"2009/04/15 16:43
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Na FN "hubert68" ma wpis potwierdzający zasadność tej techniki, możesz > odszukać i zawiesić, relacja jest o tyle ciekawa że pochodzi z innego
krańca
> świata, a też jest stosowana. > Wiem, ale czemu mam to robić za Ciebie? Ty zaproponowałeś metodę, więc bądź konsekwentny. Jak dla mnie, niech se używają i szermuli z windą :P

Bo ja mam blokadę na IP, żeby wejść i przeszukać po postach użytkownika muszę zainstalować programik do piratowania po IP. Niestety za bardzo się panoszy na liczydle, dlatego odinstalowałem jego i programy które pociął też musiałem. pozdrawiam rc "

http://www.niusy.bajery.pl/thread/news.onet.pl/pl.rec.nurkowanie/50331

Jest dalszy ciąg, tego tematu. Aż takie ubytki pamięci masz, czy to po stosowaniu NOF ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-08 20:06:03
Autor: _666
Wojciech pyta to odpowiadam.
Jesteś makabrycznie nudny.

Data: 2011-09-09 05:53:10
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
_666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jesteś makabrycznie nudny.

Fajnych masz kumpli wyrobionych jak w betoniarce.

Z Tobą o czym można porozmawiać ?
O fotografii ? Fotografice ? Fotogrametrii ?
Podstaw nie znasz.
O czym jeszcze możesz porozmawiać.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 11:50:38
Autor: Włodek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Rysiu a Ty wciąż atakujesz wszystkich jak wściekły pies.
Czy nie wystarczy Ci że dostałeś już łupnia odemnie temacie fotograficznym i w innych ! I to dostałeś mimo że reprografią zajmowałeś się pewnie całe życie. Tyle że teraz już Twoja stara wiedza się ma nijak do współczesnych dokonań konstruktorów. Pewnie powiesz że konstruktorzy się nie znają bo nie mają podstaw. Szczekaj sobie dalej a karawana pójdzie dalej niż Ty zaszczekasz.

 Powiem Ci że jeszcze dużą odległość przedmiotową bo około 20 - 30 cm ma mój dość prymitywny kompakt ustawiony na makro. Którym fotografuję czasem pod wodą np ostatnio to: https://picasaweb.google.com/103558955647656026432/28Sierpnia2011
Chcesz o fotografice rozmawiać?  A znasz się na tym co stanowi rozumienie definicji fotografika stworzonej przez Jasia B?
Bo chyba świadomie używasz tego określenia? Czy może jednak używasz dlatego że gdzieś usłyszałeś i sie spodobało bo jest takie profi?

Pokaż swoje dokonania fotograficzne obiegające od dokonań technika laboranta? Pokaż jakiekolwiek swoje fotki bo wtedy będziesz bardziej realnym dyskutantem. Teraz jesteś wściekłym teoretykiem w oparach absurdu.

Tylko nie pokazuj okładki do której robiłeś klisze drukarskie "czy co tam było robione przez Ciebie aby wydrukować" bo nie jest to domena fotografiki a zwykłego technika-laboranta.

Naprawdę jesteś żenująco żałosny w tej wściekłej ujadance na wszystkich dookoła. Ale cóż wściekłość psa bierze się z tego że biedak myśli że jest bardzo ważny i czuje się zagrożony nawet wtedy gdy nikt go nie bierze na poważnie.

Data: 2011-09-09 11:03:26
Autor:
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rysiu a Ty wciąż atakujesz wszystkich jak wściekły pies.
Czy nie wystarczy Ci że dostałeś już łupnia odemnie temacie fotograficznym i w innych !

Włodziu proszę bądź poważny. Nie miałeś prostego rozwiązania na makro o które zapytałem. Podawałeś rozwiązania archaiczne. Nie dysponujesz optyką do realizacji skali 1:1 w długim dystansie. A to jest znane długo. Obiektywy długo ogniskowe z dużym wyciągiem np, przy fotografowaniu owadów. W cyfrach można wykorzystać również autofocus z nasadowymi obiektywami. Tyle że nie możesz tego wiedzieć, siedząc w swoim bajorze.
Nawet Włodziu Rosjanie stosują kompozytowe butle w nurkowaniu, znowu gówno wiesz. Ty się tym szczycisz, że jesteś zapóźniony.
[...]

Akurat to Ty nie orientujesz się na tym polu, przykład rozmowa z Sopotu z 2005r. Techniki reprodukcyjne były wtórnym zagadnieniem, projektowanie było pierwszoplanowym. Przejście z klasycznych metod na cyfrowe zostało wykonane w 92r. A ty Włodziu robiłeś mapę satelitarną Obrazową Tatr ? Jeśli nie robiłeś niczego podobnego w latach 90, to tylko ujadasz, to zaiste godne zajęcie, tylko pogratulować.

[...]

"przez Jasia B?" to kto, widzisz jakieś duchy ?

Pokaż swoje dokonania fotograficzne obiegające od dokonań technika laboranta? Pokaż jakiekolwiek swoje fotki bo wtedy będziesz bardziej realnym dyskutantem. Teraz jesteś wściekłym teoretykiem w oparach absurdu.

Włodzu żaden problem zapytaj Bacińskiego, mogę też wysłać. Lecz wolisz jak czub znowu zrobić założenie, potem z niego wyciągać wnioski. Metoda psychicznych osób.

Tylko nie pokazuj okładki do której robiłeś klisze drukarskie "czy co tam było robione przez Ciebie aby wydrukować" bo nie jest to domena fotografiki a zwykłego technika-laboranta.

Niestety Włodzu posuwasz się do oszczerstw, moim zajęciem był projekt z opracowaniem do druku, zresztą w CTP, czyli już żadnych klisz nie było.  Plakat do filmu Doors w Polskiej wersji jest moją pracą projektowo i technologicznie. Jest tego więcej.
Znowu zrobiłeś z siebie zacofanego głupka, dodatkowo zazdrosnego.

[...]

Włodziu sam się wpisujesz w kretyńskie metody kłamania, nawet na ewidentne fakty (wizyta w Świerku), potem znowu brniesz w metody Twojego pupila. Zachowaj odrobinę godności  i suwerenności myślenia.

 Znowu musisz bronić pupila ? czyste jaja Włodziu, tak nisko upadłeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 11:42:24
Autor: _666
Wojciech pyta to odpowiadam.
Ciołowi i tłumokowi nazwisko Bułhak nic nie powie.
Wymaż sobie tę jedyneczkę z przodu, koleś.

-- -- -

Data: 2011-09-09 11:47:42
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
_666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ciołowi i tłumokowi nazwisko Bułhak nic nie powie.
Wymaż sobie tę jedyneczkę z przodu, koleś.

Nie prościej było podać imię i nazwisko, bez wartościowania rozmówcy.
Sam siebie zdyskredytowałeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 18:45:28
Autor: Włodek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Jak widać masz rację :-) Bo każdy w PL co choć trochę interesował się fotografią wie co oznacza słowo fotografika i kto je stworzył. Niestety Rysiu Czarnecki chcąc dyskutować o fotografice nie ma pojęcia o podstawach tego tematu. Jak można mu wierzyć że na czymś innym się zna i rozumie to o czym próbuje dyskutować A właściwie on nie dyskutuje on poucza wszystkich w każdym temacie. To w sumie smutne jest.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl
tel. 501 109 697
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-09-09 19:10:59
Autor:
[...]

Zasuwasz określenie "przez Jasia B?" takich osób jest dużo. Teraz znowu robisz z Siebie psychicznego i z fragmentarycznie podanej informacji wyciągasz za daleko idące wnioski. Ostatnio to Twoja metoda lecz jesteś jedynie naśladowcą.
Co do "pouczania" to niestety mijasz się z faktami, to typowe erystyczne zagranie, osoby bez argumentów merytorycznych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 21:28:29
Autor: Włodek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Jak zwykle wg Ciebie wszyscy to psychiczni. Ale trudno widać cały świat jest zwariowany tylko Ty Rysiu jesteś jedyny normalny.
Rzecz w tym że to TY użyłeś słowa fotografika BEZ ŚWIADOMOŚCI TEGO CO ONO ZNACZY. Będąc napuszony samouwielbieniem za[prosiłeś do dyskusji 666 nie mając pojęcia co za słów użyłeś. Tylko ostatni ignorant  w fotografii nie skojarzy tego słowa z Jasiem B twórcą pojęcia fotografika. Ale oczywiście Ty wiesz lepiej.
Nawet 666 wiedział.
Jak zwykle robisz z siebie głupka i tyle.
Zaraz spodziewam się następnego Twojego bełkotu.
Powodzenia.

Data: 2011-09-09 20:05:21
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak zwykle wg Ciebie wszyscy to psychiczni.

Włodziu każdy głupek generalizuje. Nie wszyscy!!! niezbyt liczna grupka, co ciekawe wielbiciele pewnego odłamu organizacji nurkowych, jeszcze bardziej pewnego kręgu osób.

 Ale trudno widać cały świat jest zwariowany tylko Ty Rysiu jesteś jedyny normalny.

Generalizujesz jak głupek.

Rzecz w tym że to TY użyłeś słowa fotografika BEZ ŚWIADOMOŚCI TEGO CO ONO ZNACZY. Będąc napuszony samouwielbieniem za[prosiłeś do dyskusji 666 nie mając pojęcia co za słów użyłeś.

To _666 to nie jest Jasiu B, czyli co jest nikim _666 ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 11:12:05
Autor: Włodek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Masz coś konkretnego do powiedzenia w temacie oprócz puszczania inwektyw?
Twoja wiedza jak widać w tej odpowiedzi, którą się chwalisz wszem i wobec, polega li tylko wyłącznie na obrażaniu innych!
Czeka na Twój dorobek fotograficzny Ale jak zwykle się nie doczekam bo gówno nie osiągnięcia masz, wiesz o tym i na starość chcesz zabłysnąć. Niestety i to marnie wychodzi.

Co do oceny zdarzenia, bo pytałeś. Nie mam żadnych informacji pozwalających na analizę bezpośrednich i pośrednich przyczyn tego wypadku.

Data: 2011-09-10 00:45:17
Autor: Haw
Wojciech pyta to odpowiadam.
W dniu 2011-09-09 21:10, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[..]
[...]

no niezle jaja - koles ktory wklejal nr lotu zeby pochwalic sie gdzie to on byl narzeka na fragmentarycznosc informacji.
wystarczy wpisac w gugla fotografika - wyskakuje na pierwszym miejscu...
nie dosc ze rc nie wie kto jest tworca pojecia, to na dodatek z komputera nie potrafi skorzystac na poziomie podstawowym.
wyszlo zes wasc jest dupa i to podwojna.

to tak OT, w glownym temacie sie nie wypowiadam, bo podobnie jak rc sie nie znam i (w przeciwienstwie do niego) nie czuje sie na silach.

[..]
pozdrawiam rc

Haw.

Data: 2011-09-09 18:28:18
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4crpu$64l$1@inews.gazeta.pl...
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Rysiu a Ty wciąż atakujesz wszystkich jak wściekły pies.
Czy nie wystarczy Ci że dostałeś już łupnia odemnie temacie fotograficznym i
w innych !
CIACH

[...]

Ech Rysiaczku. Gdybyś choć trochę wiedział o czym piszesz, używając nie zrozumiałych dla Ciebie słów "fotografika" to wiedział byś  kto stworzył te słowo i co ono oznacza w fotografii. Skrót Jaś B to nie kto inny jak Jan Bułhak
I tak znowu wyszło po że gówno rozumiesz choć chciał byś.
Ale słówko fajne użyłeś tylko nic o nim nie wiesz.

Data: 2011-09-09 19:20:53
Autor:
[...]

Włodziu nie wiem czy zauważyłeś, ale nie podałeś nazwiska.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 22:02:25
Autor: Włodek
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4doul$ri2$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz, Rysiu zauważyłem to bo celowo nie podałem pełnego nazwiska wraz z biografią (jakbyś tego nie zauważył).
Myślałem że jesteś bardziej inteligentny i łatwo skojarzysz Jasia B z Janem B ojcem fotografii ojczystej i twórcą słowa fotografika (ponoć się i na tym znasz więc miałem podstawy żeby wierzyć że skojarzysz).
Widać się myliłem bo jednak nie skojarzyłeś choć inni, których wyzwałeś na pojedynek jednak skojarzyli w lot.
I Ty chciałeś dyskutować o fotografice? Chłopie nie błaźnij się bo żal mi Ciebie.
Rysiu "zmazujemy jedyneczkę oj zmazujemy, szybko szybko" :-)
(za reklamą z TV)

Data: 2011-09-09 18:40:58
Autor: Włodek
[...]

Oj jest problem i to poważny bo mimo że wielokrotnie byłeś proszony o pokazanie dokonań na polu fotografii to tylko raz pokazałeś okładkę i chwalisz się jakąś mapą tatr. Jeśli to są dokonania na polu fotografii to współczuję złego systemu wartości. Jak na cały dorobek to bardzo marnie wyglądasz. Czekam aż mnie zdruzgotasz swoim dorobkiem fotograficznym.
Nawet nie zapytam Andrzeja bo zbyt wiele razy go obrażałeś tu na forum. Ja gościa szanuję i nie mam zamiaru mu robić przykrości pytając o Twoje dokonania. Pokaż je sam jeśli masz jaja.

/

Data: 2011-09-09 19:39:15
Autor:
[...]

Włodziu widziałeś okładkę ? Widziałeś mapę ? jest tego więcej, przyjedź zobaczysz.

Wiesz masz cokolwiek słaby kontakt merytoryczny dokładnie jak tu:

"> Tylko nie pokazuj okładki do której robiłeś klisze drukarskie "czy co tam
było robione przez Ciebie aby wydrukować" bo nie jest to domena fotografiki a zwykłego technika-laboranta."

Nie znasz nawet współczesnych technik pracy.

Jak na cały dorobek to bardzo marnie wyglądasz. Czekam aż mnie zdruzgotasz swoim dorobkiem fotograficznym.

Włodziu robisz z Siebie wała, znowu wypowiadasz się o czymś czego nie widziałeś.

Nawet nie zapytam Andrzeja bo zbyt wiele razy go obrażałeś tu na forum. Ja gościa szanuję i nie mam zamiaru mu robić przykrości pytając o Twoje dokonania. Pokaż je sam jeśli masz jaja.

Włodek wchodzisz w nie swoje sprawy, już jemu zrobiłeś trochę problemów. Twój pupil a jego kursant, zrobi jeszcze więcej. Taka była jego wola i będzie miał dalsze efekty, na razie ma psychicznie chorego kłamcę. Widocznie każda organizacja musi mieć taką postać w "panteonie".
Wiesz on widział Apochromatyczną optykę, to takie coś czego nie masz.

Tak na marginesie pokazałem Tobie tani zestaw tlenowy i napisałem o Reperfuzji, gdybyś nie był starym pierdołą to byśmy mogli porozmawiać, ale Włodzio jest woli ujadać. Dlaczego nie podjąłeś dyskusji o wypadku, wariantach ratowania, wyjścia po stoku ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 22:40:20
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4dq13$16n$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Wiedziałem ze pochwalisz się okładką Rozumiem że fotografia na okładce jest Twojego autorstwa?!
Byłeś w górach i pstryknąłeś piękną fotę Gratuluję :-)
Ryszardzie czy ładnie to tak podszywać się pod czyjąś twórczość fotograficzną?

Mapy nie widziałem ale rozumiem że chwalisz się tym ze jest zrobiona na bazie TWOICH fotografii tatr!!!
Też gratuluję wybitnego dzieła artystycznego.

[...]

Jeśli masz na myśli współczesne technologie drukarskie To tak oczywiście nie mogę powiedzieć że znam. Ale coś tam wiem coś czytałem Ale pełnego pojęcia nie mam.
Tyle że to ma gówno wspólnego z tematem tej dyskusji
Pokazujesz czysty przykład erystyki.

Jak na cały dorobek to bardzo marnie
wyglądasz. Czekam aż mnie zdruzgotasz swoim dorobkiem fotograficznym.

Włodziu robisz z Siebie wała, znowu wypowiadasz się o czymś czego nie
widziałeś.

K-rwa pokaż to czego nie widziałam i nikt nie widział :-) Czy Ty tylko potrafisz obiecywać?
Daj sobie spokój z takim trójodupstwem.
Nie umiesz fotografować ale lubisz potrolować.

[...]

Ty masz nie po kolei w głowie koleżko. To Ty go obrażasz nie ja

 Twój
pupil a jego kursant, zrobi jeszcze więcej. Taka była jego wola i będzie miał
dalsze efekty, na razie ma psychicznie chorego kłamcę.

Znowu kłamiesz. Brzydko, mama nie uczyła że to nie zdrowo tak bezczelnie kłamać i bawić się pod kołderką

Widocznie każda
organizacja musi mieć taką postać w "panteonie".
Wiesz on widział Apochromatyczną optykę, to takie coś czego nie masz.

No i co z tego że On widział Ja też a nawet miałem w miechowym 13x18 Jakie to ma znaczenie w dyskusji o fotografice?

A po ch.... mi teraz taka optyka. Żeby ją pokazywać i chwalić się na prawo i lewo.
Apropo masz pojęcie co znaczy przedrostek APO przy obiektywach. Zajrzyj do googli tam jest od pioruna współczesnych obiektywów apochromatycznych do lustrzanek.

Tak na marginesie pokazałem Tobie tani zestaw tlenowy i napisałem o
Reperfuzji, gdybyś nie był starym pierdołą to byśmy mogli porozmawiać, ale
Włodzio jest woli ujadać.

Rysiaczku ostatnio dopadają mnie filmy z bogatego zachodu, takie ze szpitalem w tle.
 I tam jak mi bóg miły są same maski z workiem oddechowym podłączone do reduktora K-- wa czy oni tam na tym zgniłym zachodzie nie wiedzą że to stara zabójcza technologia podawania tlenu. K-- wa jakieś dymane jełopy na tym zachodzie. Ruszaj tam Rysiu bo trzeba ich wyprowadzić z błędu.
Jako doradca MON pewnie Cię posłuchają bo w Poszcze to jakiś burdel jest i nawet MON używa takich samych z workiem oddechowym. K-- wa nie przejmują się kaszlącymi i im dają do paszczy te gówno.
Rysio puknij się wiesz w co :-)

Dlaczego nie podjąłeś dyskusji o wypadku, wariantach ratowania, wyjścia po
stoku ?

O jakim ratowaniu opowiadasz, po jakim stoku. weź wyjdź po stoku z 20 m na np Niesulicach. Byłeś na kursie podstawowym czy nie. Chcesz się czegoś nauczyć zapraszam na kurs albo warsztaty Tam się dowiesz jak należy ratować pod wodą. O stoku tam nie będzie bo to jakaś paranoja.
 Znowu nie masz kontaktu z rzeczywistością i próbujesz odwrócić kota ogonem.
Erystyka Rysiu erystyka. W Twoim wydaniu już nie działa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 19:39:15
Autor: Włodek
[...]

Ty Rysiu masz naprawdę przestawiony system wartości lub poprostu kłamiesz. Wybieraj albo kłamiesz albo bujasz w obłokach absurdu.
Dla Ciebie jest archaicznym rozwiązaniem aparat np, Canon 500 D i wszystkie lustrzanki dobrej klasy z obiektywem 70-200 mm z funkcją makro (takim sprzętem się bawiłem niedawno) który odległość przedmiotową ma około 30 cm skala odwzorowania to około 1:1 (nie mierzyłem ale coś około tego widziałem w wizjerze) Kumasz już że gówno wiesz oprócz tego co było baaaaardzo dawno temu. Niestety zatrzymałeś się w rozwoju.  Ale to wszyscy wiedzą. Ciekawe dlaczego nie miałeś kontaktu z rzeczywistością?
Rysio kiedy nazwiesz mnie kretynem albo głupkiem?

Data: 2011-09-09 23:17:10
Autor: jacekplacek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
https://picasaweb.google.com/103558955647656026432/28Sierpnia2011

Fotki rewelacja: GRATULACJE!!:) Widzę, że ta technika w dobrych rękach, daje doskonałe rezultaty. Swoją drogą, ciekawe czy Ryszard rozpoznał jakiej techniki użyłeś. Jako wybitny znawca, za jakiego usiłuje się tu przedstawiać, powinien bez problemu :)))) Nie rozumiem tylko, po co jeszcze z nim dyskutujesz? Ja przed chwilą przywlokłem się po super nurkowaniach ze skuterami: nawet w najśmielszych myślach nie spodziewałem się, jak do bólu skuteczny może być system partnerski. Jak ktoś myśli, że nauka skuterowania to: włącz/wyłącz, może się na takim kursie gruuubo zdziwić :) A, i wbrew pozorom: pływalność, pływalność i jeszcze raz pływalność :)

Data: 2011-09-10 05:42:33
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nie rozumiem tylko, po co jeszcze z nim dyskutujesz?

Zostałeś przyłapany na kłamstwie na wydrę i próbie ukrycia atakiem i kolejnymi kłamstwami.

""oszczercza kurwa" ?
Autor: demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 08-09-2011, 21:43:57
+ pokaż cały nagłówek
> [...]

Jest dalszy ciąg, tego tematu. Aż takie ubytki pamięci masz, czy to po stosowaniu NOF ?

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/"

Kto z Tobą chce rozmawiać ? Dlaczego Twój IT jest obrażony za porównanie do Ciebie ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 10:57:40
Autor: Włodek

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4e6pl$44b$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki

Swoją drogą, ciekawe czy Ryszard rozpoznał jakiej techniki
użyłeś. Jako wybitny znawca, za jakiego usiłuje się tu przedstawiać, powinien
bez problemu :))))

Też mnie to ciekawi czy się choć trochę zna na wspólczesnym polu fotograficznym. Ja też się już nie znam ale nie udaję greka :-)

Nie rozumiem tylko, po co jeszcze z nim dyskutujesz?

Dla zasady i dla idei

[...]

Skuter w mojej ocenie jest jednym z najlepszych wskaźników tego czy utrzymujesz poprawną pływalność. Wystarczy przejechać się kawałek i zatrzymać a już widać czy popełniasz błędy czy nie.     W stabilnym zawisie tego nie czuć tak wyraźnie bo się ustawiłeś i kontrolujesz temat. W trakcie pływania z płetwy po części braki w pływalności nadrabiasz pracą płetwy - tak poprostu jest. Napęd skutera a właściwie jego brak po wyłączeniu eliminuje te zafałszowania i braki masz jak na dłoni.
Trzeba było zapytać to bym Ci wyjaśnił. Dwie amatorskie maszyny mam u siebie w stajni :-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl
tel. 501 109 697
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-09-09 16:07:35
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
Czasem ale rzadko wchodzę na ta listę i prawdę mówiąc kompletnie nie kapuje o co niektórym chodzi . W kwestii merytorycznej ..  Jeśli nurek nie zmoże sie wynurzyć z jakiś powodów i w jego mniemaniu wykorzystał wszystkie procedury , to ostatnia właśnie jest  zrzucenie balastu , czyli wynurzenie siła wyporu . Nie wiem jakie masz doświadczenie , ale dawanie porad dla nowych nurków , ze przy problemie z wynurzeniem maja sie czołgać po stoku jeziora , czyli o małym nachyleniu , jest dawaniem rady jak przy próbie zachowania pasa strącić wszystko czyli życie. Nie trzeba dużo . Przy takim manewrze hiperwentylacja i gaśnie
światło . O wykonywaniu tego manewru w zerowej widoczności nie wspomnę. Nie możesz tego pojć , ze to sa nowi nurkowie , o bardzo małym doświadczeniu.  Zresztą mógłbym bardzo długo pisać co przy polecanej przez Ciebie procedurze   może sie stać. Ja przynamniej o czymś takim nie słyszałem , jak o czołganiu sie po mulistym stoku z pasem balastowym.  O wynurzeniu przy ścianie , czy stromym stoku tak. Ale manewr ten nie ma na celu uratowanie pasa. Właśnie ten nurek , który wyszedł bez pasa , zrobił to co dobrze wyszkolony nowy nurek w takiej sytuacji zrobić powinien.  Pozdrawiam . Mir

Data: 2011-09-09 19:55:11
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
<mokrymir@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czasem ale rzadko wchodz=EA na ta list=EA i prawd=EA m=F3wi=B1c =
kompletnie nie kapuje o co niekt=F3rym chodzi . W kwestii merytorycznej =
..=20
 Je=B6li nurek nie zmo=BFe sie wynurzy=E6 z jaki=B6 powod=F3w i w jego =
mniemaniu wykorzysta=B3 wszystkie procedury , to ostatnia w=B3a=B6nie =
jest  zrzucenie balastu , czyli wynurzenie si=B3a wyporu . Nie wiem =
jakie masz do=B6wiadczenie , ale dawanie porad dla nowych nurk=F3w , ze =
przy problemie z wynurzeniem maja sie czo=B3ga=E6 po stoku jeziora , =
czyli o ma=B3ym nachyleniu , jest dawaniem rady jak=20
przy pr=F3bie zachowania pasa str=B1ci=E6 wszystko czyli =BFycie. Nie =
trzeba du=BFo . Przy takim manewrze hiperwentylacja i ga=B6nie
=B6wiat=B3o . O wykonywaniu tego manewru w zerowej widoczno=B6ci nie =
wspomn=EA. Nie mo=BFesz tego poj=E6 , ze to sa nowi nurkowie , o bardzo =
ma=B3ym do=B6wiadczeniu.  Zreszt=B1 m=F3g=B3bym bardzo d=B3ugo pisa=E6 =
co przy polecanej przez Ciebie procedurze   mo=BFe sie sta=E6. Ja =
przynamniej o czym=B6 takim nie s=B3ysza=B3em , jak o czo=B3ganiu sie po =
mulistym stoku z pasem balastowym.  O wynurzeniu przy =B6cianie , czy =
stromym stoku tak. Ale manewr ten nie ma na celu uratowanie pasa. =
W=B3a=B6nie ten nurek , kt=F3ry wyszed=B3 bez pasa , zrobi=B3 to co =
dobrze wyszkolony nowy nurek w takiej sytuacji zrobi=E6 powinien.  =
Pozdrawiam . Mir

[...]

Jaka hiperwentylacja ? jakie "gaśnie światło". Możesz się zatrzymać, widoczności nie masz, ale nie spadasz możesz odpocząć.
Mój synek na jednym z pierwszych nurkowań również nurkował z widoczności czarne zero, pod kadłubem R 36 Jastarnia. Nie miał problemów. Faktycznie nie wiesz o czym mówisz, tam nie ma czołgania się, było przenoszenie dodatkowego pasa i podpływanie z wydechem. Wdech na postoju.
ponieważ również posługuję się techniką haczenia o dno, to nie wymaga dużego wysiłku. W Wuksnikach nie potrzebowałem się tym dodatkowo posługiwać. Mógł "leszcz" zostać i odszukać płetwę, to wyższa szkoła jazdy? Nie sądzę, chyba że dla obecnych kursantów. Natomiast dla kobiet które miały problemy z balastem to była ta ostatnia szansa, której nie znały, bo nawet nie jest wspominana na szkoleniach. Czego jesteś typowym przykładem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 21:46:27
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik <mokrymir@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4d6jb$jqr$1@news.onet.pl...
[...]

Dzięki Mirek za jak zwykle głos rozsądku.

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2011-09-09 20:09:12
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Dzi=EAki Mirek za jak zwykle g=B3os rozs=B1dku.

CD PADI nie zna takich wariantów ? Widziałeś mnie w śród żywych działają.
Nie ma zagrożeń o których mówi "głos rozsądku".

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-09 23:10:05
Autor: jacekplacek
Wojciech pyta to odpowiadam.
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
To jest wieloczęœciowa wiadomoœć w formacie MIME.

-- -- -- =_NextPart_000_0024_01CC6F39.ED7B6DD0

U=BFytkownik <mokrymir@poczta.onet.pl> napisa=B3 w wiadomo=B6ci grup =
[...]

W opisie wypadku, bardzo szczątkowym opisie, było jak byk, że NIE miały pasa - obie dziewczyny. Za to miały pianki i pełne butle. Dlaczego jedna z dziewczyn MIMO braku pasa pozostała na 30m? Oczywiście może być przekłamanie w relacji, ale wraca temat bezpieczeństwa użycia pianki i głębokości z jakiej zrzucenie balastu NIE DA NIC, bo utrata wyporu jest zbyt wielka. Nie wiem jakie jest dno na Hańczy, ale wbicie rąk czy nóg w muliste, może jedynie pogorszyć sytuację: nie dość, że utrudni wyjście, to nawet mając światło, widoczność spada do zera, co tylko potęguje stres, zwiększa oddech i ryzyko retencji CO2.
Niestety, na podstawie dostępnych opisów, mamy tylko spekulacje.

Data: 2011-09-10 06:09:34
Autor:
[...]

Niedawno było to omawiane, które elementy wyposażenia zestawu ze skafandrem piankowym, jakie muszą mieć własności. Błędem jest rozkładanie balastu musi być skupiony. Butle muszą mieć własną wyporność. Wtedy konfiguracja ma odpowiedni poziom bezpieczeństwa. 25 lat temu posługiwałem się Trialem 3x7lx200 at z lekkiego duralu, zestaw miał wkręcony balast między butle. Został wykręcony i balast przeniosłem na pas. Dawno temu prezes WKP Krab Kwapisiewicz, zmuszał do pływania 50 na bezdechu. wychodząc z założenia że jak przepłyniesz 50 w poziomie, to przepłyniesz też w pionie. Po porzuceniu sprzętu.
To było nieco wcześniej niż Twój uwalony kontakt z nurkowaniem w LOK.

[...]

Wyszedłem bez takowych problemów, widocznie nigdy nie zastosowałeś takiego wariantu i piszesz bzdury.
Wyszedłem bez problemu z Wuksników bez KRW czy skrzydła. Z dodatkowym pasem.

W widoczności "czarne zero" również można identyfikować kierunki.
Jak ? wie każdy nurek. Taki ekspert jednoroczny instruktor takie podstawy musi znać, a tu wyszła goła dupa instruktorska. Jeśli ktoś nie wie, to mówię.
Gdzie ucieka powietrze ? do góry. (jak jest silny prąd, to on również determinuje możliwe kierunku ratunku)

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 07:56:47
Autor: jacekplacek
[...]

Jakiś czas temu spod klawiatury pewnego znanego instruktora padło stwierdzenie:
"Nic mi nie wiadomo o zagrożeniach wynikających z nurkowania w piance"
W opisie wypadku, jaki jest dostępny na forum divetrek mamy taką relację usera "robi.ploc", który tam był i prawdodpodobnie rozmawiał ze świadkami:
"W relacjach przewijał się wątek braku pasów balastowych, sugerujący ich zrzucenie podczas wynurzania. "
BRAK pasów balastowych a mimo to zmarła dziewczyna pozostała na dnie mając PUSTĄ!! butlę. Jeżeli to prawda, to jak to możliwe? Pokusiłem się policzyć. O ile jest błąd, proszę o wskazanie.
Popularne butle stosowane przez nurków stopni podstawowych to stalowe! 12-
stki i 15-tki. Pod wodą(reszta wyliczeń też dotyczy tylko wagi pod wodą), waga takiej PUSTEJ! butli to -1,5 do -3.5 kg. Cięższe najczęściej są tańsze. Dane o wadze butli wziąłem z divezone.pl Do butli przykręcamy zawór, zakładam, że może mieć ok.-0.2kg. Do tego automat -0.8kg?, stopa ok. -0,2. Jak jest waga własna nurka w środowisku wodnym? Różna. Ja, za szczupłych czasów, robiąc wydech miałem minus, biorąc wdech - plus. Szacuję, że ten minus jest rzędu ok. 2kg. Ale znałem też osoby, które nawet na wdechu tonęły niczym kamień - zapewne zależy to od gęstości kości, mięśni - nie ważne, takie zjawisko jest faktem.
Policzę wariant nie korzystny, czyli ciężka butla, szczupła osoba o małym wyporze. Waga pod wodą.
Butla = -3,5kg
Zawór = -0.3kg
Automat = 0.8kg
Jacket = -0.5kg
Stopa = -0.2kg
Razem = ok. -5.3kg
Jeżeli wraz z wydechem uzyskiwała -2kg, to razem daje minus 7,3kg i to bez pasa!!!! Zaokrąglę do -8kg, ponieważ nie wiem jaką miała masę własną a miałem przyjąć wariant nie korzystny(równie dobrze może być i 10kg). Policzmy piankę. Swego czasu Włodek robił eksperyment z pianką dla osoby drobnej. Dla ułatwienia przyjmę 10kg wyporu. Na 10m z tych 10kg zostaje tylko 5kg, na 30metrach kolejne 50%, czyli mamy już tylko 2,5kg wyporu. Co to oznacza dla nurka z pustymi butlami, który ma minus 8 do minus 10kg do pokonania? Taki nurek nie ma prawa wypłynąć. Dokładając mu twin jety, stawiamy kropkę nad "i"(nie wiem jakie płetwy miała ofiara wypadku, to spekulacja co napisałem)
Jaki mógł być scenariusz wypadku? W butli 15l, przy 200barach, gaz waży ok. -4kg. Nurek jest na początku przeważony o 8 do 12 kg, zakładając wyważenie PRAWIDŁOWE!. Mając kłopoty z pływalnością, idą na dół jak kamień. Być może następuje awaria inflatora(wypiety wężyk, inna, miałem też kursanta, który namiętnie obsługiwał go odwrotnie - czy chciał dodać, to spuszczał!) - nie potrafi się zatrzymać, łapie koleżankę, obie toną jeszcze szybciej, zrzucają balast. Ku ich zdziwieniu, nie tylko nie zatrzymują się, ale toną dalej. Jedna prawidłowo obsługuje kamizelkę, ale jest zatrzymywana przez koleżankę a kamizelka użyta zbyt późno, nie działa jak by tego oczekiwała - panika, wyrywa się, strzela na powierzchnię. Druga usiłuje wypłynąć. Widząc, że z BCD coś nie tak(mimo, że być może jest sprawna) usiłuje wypływać z płetwy. Początkowo ma prawie pełną butlę, więc jej akcje mają pokonać znaczne przeważenie. Zadyszka, wraz ubywającym gazem waży coraz mniej, ale jest coraz słabsza, podtruwa się własnym metabolizmem. O ile podpłynie cokolwiek w górę, z każdym wydechem spada z powrotem. Brak głębokościomierza i ciemność, wprowadzają dodatkową dezorientacje, stres, pogłębiają panikę... Ciało zmarłej, mimo postej butli n=braku balsatu nie wypływa.

Data: 2011-09-10 09:18:20
Autor:
[...]

Na głębsze nurkowania w piance nie zabierało się pasa balastowego.
To było w czqasach w których podobno byłeś w LOK.

BRAK pasów balastowych a mimo to zmarła dziewczyna pozostała na dnie mając PUSTĄ!! butlę. Jeżeli to prawda, to jak to możliwe? Pokusiłem się policzyć.
ile jest błąd, proszę o wskazanie.

Zobaczymy czy jest, czy nie ma.

[...]

"Butla niemieckiej huty EuroCylinder (ECS) - 12l
Ciśnienie robocze 232 bar
Ciśnienie próby 342
Średnica 171mm
Waga butli 13,3-14,5kg (w zależności od dostawy)
Zawór pojedynczy
Plastikowa stopa"

14,5/7,9=1,83l
to posta butla waży w wodzie 0,67kg.
Jak widać nieco mniej niż podajesz. Do obliczenia nie używałem butli superlekkich.

[...]

Butla = -0,67kg
Zawór = -0.3kg
Automat = -0.8kg
Jacket = + 2kg.
Stopa = -0.2kg nie jest stalowa ani ołowiana.
Razem = ok. 0 kg !!!.

[...]

Jak widać już się chlasnąłeś, gdybyś nurkował bez pianki to byś to wiedział. ale to za trudne dlatego bredzisz.

Policzmy piankę. Swego czasu Włodek robił eksperyment z pianką dla osoby drobnej. Dla ułatwienia przyjmę 10kg wyporu. Na 10m z tych 10kg zostaje tylko 5kg, na 30metrach kolejne 50%, czyli mamy już tylko 2,5kg wyporu.

Co daje jeszcze niezłą sytuację.

Co to oznacza dla nurka z pustymi butlami, który ma minus 8 do minus 10kg do pokonania? Taki nurek nie ma prawa wypłynąć.

W Wuksnikach wypłynąłem bez specjalnych problemów, nie masz bladego pojęcia o nurkowaniu z minusem.

 Dokładając mu twin jety, stawiamy kropkę nad "i"(nie wiem jakie płetwy miała ofiara wypadku, to spekulacja co napisałem)

Nie jedyna.

[...]

Bajki opowiadasz. W Wuksnikach nurkowałem sam bez KRW. widoczność zero to żaden problem. Jak jest stok to zawsze można zostać na stoku. To jest ta subtelna różnica Paweł Poręba uczy wypływania w Pionie !!! Andrzej Baciński jest dobrym przykładem tylko takiego sposobu wychodzenia z trudności. Akurat zupełnie inny wariant jest efektywny w tej sytuacji. Jeśli się nurkuje z konsolą z busolą, to coś czego PP znowu nie poleca.
Dlatego widzisz jesteś nauczony powierzchownie "jedynie słusznego rozwiązania" dlatego gówno wiesz, o innych możliwościach. Nurkowanie z samą butlą nie jest mordercze, widocznie nigdy tego nie robiłeś to bredzisz. Jak na rocznego głupka instruktora przystało.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-09-10 11:46:30
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4fa0s$c1v$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Rycho obudź się mowa jest o tym ze dziewczyna najprawdopodobniej zrzuciła balast!!!
No fakt dawno temu balast dobierało się do głębokości. Tylko kolego wtedy też nie było KRW a nurkowania robiło się przy linie opustowej. Ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaka różnica jest pomiędzy dawnym nurkowaniem a tym współczesnym.

BRAK pasów balastowych a mimo to zmarła dziewczyna pozostała na dnie mając
ciach

W Wuksnikach wypłynąłem bez specjalnych problemów, nie masz bladego pojęcia o
nurkowaniu z minusem.

Kłamiesz nie wypłynąłeś a wyczołgałeś się po dnie.
Wuksniki mają dość muliste dno więc niezły rów musiałeś wyryć.
Z minusem się nie nurkuje. Po to aby nie było minusa używa się kompensatorów pływalności. Ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć?

 Dokładając mu twin jety, stawiamy kropkę nad
"i"(nie wiem jakie płetwy miała ofiara wypadku, to spekulacja co napisałem)

Nie jedyna.
Haczenie w dno ?

[...]

Rysiu dla Ciebie to żaden problem Bo jesteś mistrzem
Inni niestety się nie znają i giną pod wodą.

Jak jest stok to zawsze można zostać na stoku.

W mule po pachy. Jednego z Wuksników wyciągnięto po 30 latach To był Twój kumpel ?

To jest ta
subtelna różnica Paweł Poręba uczy wypływania w Pionie !!! Andrzej Baciński
jest dobrym przykładem tylko takiego sposobu wychodzenia z trudności.

Bo to jest dobry sposób dla nurków pływających w toni. Dla nurków brodzących w mule niestety nie osiągalny.
[...]

Kłamiesz jak zwykle, jestem przekonany że Paweł Poręba zaleca nurkowanie z przyrządami pomiarowymi.

[...]

Jasne na 30 m dla uroczego brodnika mułowego vel demolanta

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 19:04:48
Autor:
Wojciech pyta to odpowiadam.
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rycho obudź się mowa jest o tym ze dziewczyna najprawdopodobniej zrzuciła balast!!!

Włodziu "kurwa" wiem.
Mogę powtórzyć.

[...]

Kto Włodziu robił przy linie ten robił, kto się włóczył ten zna to dokładniej, ale jak widzimy Włodzio się nie włóczył.

> W Wuksnikach wypłynąłem bez specjalnych problemów, nie masz bladego > pojęcia o
> nurkowaniu z minusem.

Kłamiesz nie wypłynąłeś a wyczołgałeś się po dnie.

Włodzio zapierdala Jackiem Biernackim. To niestety Ty jesteś kłamliwą gnidą. Nie stosowałeś i nie chcesz się przyznać, że tego nie przećwiczyłeś. Tylko po co kłamiesz. Uczysz kursantów pływania z 3 deskami (25 pod wodą) ?
Uczysz pływania z dużym minusem. Nie mogłem się czołgać bo nie jestem czołgistą, poniał (rusycyzm).

Wuksniki mają dość muliste dno więc niezły rów musiałeś wyryć.
Z minusem się nie nurkuje. Po to aby nie było minusa używa się kompensatorów pływalności. Ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć?

Od Gałacha dostałem suchy skafander, dlatego jesteś oszczercą, on mnie tam widział. Kłam dalej zarobisz na tytuł "oszczercza kurwa".
Haczenie w dno ?

Każda metoda zwiększenia przyczepności jest dobra.

> Bajki opowiadasz. W Wuksnikach nurkowałem sam bez KRW. widoczność zero to
> żaden problem.

Rysiu dla Ciebie to żaden problem Bo jesteś mistrzem
Inni niestety się nie znają i giną pod wodą.

To co teraz nurkowałem, wcześniej zasraniec kłamie że nie nurkowałem, na 30m to miętusy można spotkać.

W mule po pachy. Jednego z Wuksników wyciągnięto po 30 latach To był Twój kumpel ?

W akcji poszukiwawczej tuż po wypadku uczestniczyli znajomi, owszem po wielu latach dzieci ofiary mogły pochować Ojca.
Włodzu to nie jest problem "czarne zero" widoczności dla osoby która również w ciemni poruszała się po omacku.

[...]

Jak nurek DIR napotyka takie trudności to leży, nurek ze stylu francuskiego jaskiniowego radzi sobie wyśmienicie. Warto wykorzystywać wszystkie możliwości.
Obdurniałeś ostatnio, dlatego czepiasz się, tyle że głupio.

> [...]

Kłamiesz jak zwykle, jestem przekonany że Paweł Poręba zaleca nurkowanie z przyrządami pomiarowymi.

Nie cierpi konsoli, weź przeczytaj co pisze na ten temat, dlatego Włodziu widzę że naprawdę tęgo się tobie pod czachą pierdzieli. Paweł nie cierpi konsoli, nie wynika z tego stosowanie sprzętu nawigacyjnego np. na gumkach. To coś co lubi. Dlaczego kurwa kłamiesz i manipulujesz ordynarnie, cel uświęca środki ?

> [...]
> to bredzisz. Jak na rocznego głupka instruktora przystało.

Jasne na 30 m dla uroczego brodnika mułowego vel demolanta

Włodziu bez problemu wyszedłem z minusem, Ty zamiast zrozumieć przećwiczyć robisz z siebie Wała. Kobieta nie wyszła, bo nie znała takiego wariantu, to najlepsza recenzja skuteczności.

Swoją drogą bardzo ciekawa jest wasza miłość z Jackiem Biernackim. Lecz to temat dociekań seksuologa psychiatry. Dlatego nie poznam szczegółów. Bardzo jego kochasz ? znowu przyleciałeś z odsieczą. Może jego usynowisz, albo lepiej on Ciebie. Może będziecie mieli młode, podobno życie rozpoczęło się w wodzie, tyle że musicie się spieszyć niedługo woda będzie zimna i zapał zmarznie. (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 23:11:01
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4gccg$b6b$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Ech kiepska erystyka a na dodatek  nerwy Ci puszczają :-)

[...]

No i potem nożem się haczyłeś do dna aby Cię nie wywaliło po doborze balastu na 30 m. Kolejne bzdury piszesz mistrzu ściemy erystycznej.

> [...]

Kłamiesz nie wypłynąłeś a wyczołgałeś się po dnie.

Włodzio zapierdala Jackiem Biernackim. To niestety Ty jesteś kłamliwą gnidą.

No Rycho pomyśl trochę choć to trudne dla Ciebie. Raz piszesz że z ujemną pływalnością wytargałeś balast po dnie a teraz piszesz że się nie czołgałeś po dnie!!!!
To faktyczne dno logiki.
Tylko nie kumam po co wstawiasz tu Jacka Biernackiego? Masz jakieś kompleksy?

Nie stosowałeś i nie chcesz się przyznać, że tego nie przećwiczyłeś. Tylko po
co kłamiesz. Uczysz kursantów pływania z 3 deskami (25 pod wodą) ?

Nie a po co? Mają do tego kompensator pływalności Popierdoliło Ci się Rysiu ze starymi technikami Teraz się już tego nie stosuje,

Uczysz pływania z dużym minusem.

Nie a po co? Prawdziwi nurkowie mają do tego kompensator pływalności do ustalania pływalności neutralnej  (to taki pływak z gumy przymocowany do nurka, który pompuje się tyle żeby uzyskać pływalność neutralną na każdej głębokości)
Popierdoliło Ci się Rysiu ze starymi technikami szkoleniowymi gdy nie było jeszcze kompensatorów pływalności. Teraz się już tego nie stosuje,

Nie mogłem się czołgać bo nie jestem czołgistą, poniał (rusycyzm).

Nawet sam sobie chcesz kłamać, Czołgiści jeżdżą w czołgach a nie czołgają się.
Dziwna ta Twoja logika erystyczna.
zrozumiał?

[...]

A co to kogo obchodzi co od kogo dostałeś. Erystyka w czystej postaci bo ja nie przeczę że byłeś na J Wuksniki.
Może zaprzeczysz że Wuksniki mają dość muliste dno?

Haczenie w dno ?

Każda metoda zwiększenia przyczepności jest dobra.

Owszem ale skoro się nie czołgałeś jak twierdzisz to po co miał byś się haczyć?

> [...]

Inni niestety się nie znają i giną pod wodą.

To co teraz nurkowałem, wcześniej zasraniec kłamie że nie nurkowałem, na 30m

O jakim zasrańcu raczysz wspominać?
Kogo to obchodzi że są tam miętusy. Ja je widziałem na porcie katedralnym, pokazywał mi je Andrzej jak wyciągał spod kamieni. Tylko to nie ma związku z tematem.

[...]

Super że się udało. Na tą akcję wtedy pojechał jeden z moich ówczesnych kolegów. Tylko to też nie ma związku z tematem choć być może nie mógł wypłynąć bo był zbyt przeciążony.

Włodzu to nie jest problem "czarne zero" widoczności dla osoby która również w
ciemni poruszała się po omacku.

No i co z tego że czasem się da po omacku wymacać nachylenie stoku. Ja uczę tego na kursie podstawowym CMAS w temacie nawigacja naturalna. Tylko to nie ma związku z tematem. Też ładnych parę lat pracowałem na macanego w ciemni. I co z tego Czy to ma oznaczać że nurek musi ćwiczyć macanie po ciemku?
Rysiu opanuj się z tymi bzdurami bo posram się ze śmiechem :-)

[...]

Dobry nurek nie dopuści do brodzenia w mule. Nie musi wyznawać DIR aby być dobrym nurkiem. Ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć skoro brodząc po dnie się wynurzasz.

 nurek ze stylu francuskiego
jaskiniowego radzi sobie wyśmienicie.

Czemu mylisz nurka jaskiniowego z nurkiem rekreacyjnym Czyżby skończyły się zagrania erystyczne?

Warto wykorzystywać wszystkie
możliwości.

Owszem pod warunkiem że są one do zastosowania. W ratownictwie rekreacyjnym przy wydobyciu lub przy autoratownictwie akurat rycie dna nie ma zastosowania.

Obdurniałeś ostatnio, dlatego czepiasz się, tyle że głupio.

Akurat pozwolę sobie mieć odmienne zdanie :-)
Nie liczę na to że Ty zmienisz swoje Bo aby tak było potrzeba odrobina refleksji głębszej natury.
Niestety zrozumienie całości problemów nie jest w zakresie Twoich możliwości.

> [...]

Nie cierpi konsoli, weź przeczytaj co pisze na ten temat, dlatego Włodziu
widzę że naprawdę tęgo się tobie pod czachą pierdzieli.

I wzajemnie z tym pierdzieleniem :-)
Napisałem że:
Kłamiesz jak zwykle, jestem przekonany że Paweł Poręba zaleca nurkowanie z
przyrządami pomiarowymi.

Dla Twojej informacji bo wszyscy o tym wiedzą. W konsoli są zamontowane przyrządy pomiarowe np termometr, manometr, głębokościomierz, busola. Konsola to tylko obudowa i może mieć aby było wygodniej w szkółkach. Wcale nie jest to najlepsze rozwiązanie w praktyce nurkowej. Kumasz że nie znasz tematu tak podstawowego.

[...]

Przeczytaj dokładnie Ryszardzie co napisałem bo widzę ze przestałeś rozumieć słowo pisane Aż tak źle z Tobą gdy ciśnienie rośnie?

> [...]

Jasne na 30 m dla uroczego brodnika mułowego vel demolanta

Włodziu bez problemu wyszedłem z minusem, Ty zamiast zrozumieć przećwiczyć

Ale nikt nie twierdzi że tego nie zrobiłeś. Nawet przyznałeś się do przywłaszczenia kafli innym nurkom. To chyba fakt bezsporny skoro tak twierdzisz.
Tylko że Ty nawet nie potrafisz się zdecydować czy brodziłeś w mule po dnie po stoku ku górze czy też niczym czmiel na skrzydełkach, przy okazji hacząc nożem o dno, targałeś swoje 22 kg i pewnie z 10 tych którzy zgubili/zrzucili balast .
Sam nie wiem co mam myśleć o takich sprzecznych bajkach.

Kobieta nie wyszła, bo nie znała takiego wariantu, to najlepsza recenzja
skuteczności.

Czy znasz szczegóły zdarzenia czy też tak sobie interpretujesz na bazie targania cudzego balastu po dnie?
Ja targałem po dnie kotwicę sporego jachtu w San Vito Lo Capo takiemu węgrowi ale na tej podstawie nie twierdzę że ktoś inny powinien robić to samo gdy ulegnie jakiemuś bliżej nie sprecyzowanemu wypadkowi.
Czy znasz w miarę obiektywny opis jakiegoś zdarzenia nurkowego w którym nurkowie nie potrafili się wynurzyć i zginęli?
Widzę że nie bo nie pisał byś takich bredni.

[...]

Ech Rysiaczku prosiaczku znowu świntuszysz Widać strasznie lubisz takie zboczenia. Ale wiesz że wszystkie marzenia są wynikiem  niespełnionych potrzeb wg "Froyda" wiesz  tego od psychoanalizy jakbyś znowu stał się głąbem z IQ 30. Jakie potrzeby takie marzenia :-) Tylko czemu swoje marzenia tu upubliczniasz? Lubisz uprawiać ekshibicjonizm?
Tyle że jak chyba powinieneś pamiętać to wtrąciłem się do Twoich bzdur które wypisywałeś a nie w obronie jacka placka On sam broni się wystarczająco dobrze.

A teraz poważniej.
Jak zwykle nie popisałeś się inteligencją w dyskusji i znowu obrażasz mnie gdy brak Ci realnych argumentów. Robisz to zawsze gdy ktoś ma inne zdanie niż Ty i chce mu się go bronić.
Jedyną odpowiedzią na jaką Cię stać są bluzgi, oczernianie innych, wyzwiska i kalumnie. Powołujesz się na znane nazwiska które niby coś widziały albo Ci coś dały. Podajesz to jako dowód na coś czego sprawa nie dotyczy.  Czyste zagrania erystyczne.

Rycho dawaj wreszcie te foty artystyczne które widział Andrzej a ty je tak zachwalasz że niby znasz się na fotografice!!!
Już poszperałeś w googlach o tym co oznacza skrót APO i czego dokonał Jan Bułhak?

Nie możemy się doczekać abyś się uwiarygodnił.
Inaczej będziesz kłamcą, oszczercą i oszołomem z którym nie warto zamieniać ani słowa.
Na razie mam dość "dyskusji" z Tobą bo nowy tydzień wymaga sporo pracy.
Trzymaj się ciepło i zdrowiej szybko boś całkiem nie głupi chłopak tylko strasznie zakompleksiony.

Data: 2011-09-11 00:01:49
Autor: demolant
On 10 Wrz, 23:11, Włodek <div...@poczta.onet.pl> wrote:

Ech kiepska erystyka a na dodatek  nerwy Ci puszczaj :-)

Jedynie dopasowanie do Twojego przekazu, to tylko forma.

> Kto W odziu robi przy linie ten robi , kto si w czy ten zna to
> dok adniej,
> ale jak widzimy W odzio si nie w czy .

No i potem no em si haczy e do dna aby Ci nie wywali o po doborze balastu
na 30 m. Kolejne bzdury piszesz mistrzu ciemy erystycznej.

Włodziu ty bredzisz na jawie, można wyjść z dużym minusem.

> W odzio zapierdala Jackiem Biernackim. To niestety Ty jeste k amliw
> gnid .

No Rycho pomy l troch cho to trudne dla Ciebie. Raz piszesz e z ujemn
p ywalno ci wytarga e balast po dnie a teraz piszesz e si nie czo ga e
po dnie!!!!
To faktyczne dno logiki.
Tylko nie kumam po co wstawiasz tu Jacka Biernackiego? Masz jakie
kompleksy?

Zdurniałeś do poziomu pupila. Po płaskim możesz się czołgać pod górę
wspinać.
Takie proste a Włodzio się gubi może ty po prostu głupek jesteś.
Wielka szkoda że tak się stało.
Kiedy Włodziu logikę zdawałeś, jak pupil nigdy ?

Nie a po co? Maj do tego kompensator p ywalno ci Popierdoli o Ci si Rysiu
ze starymi technikami Teraz si ju tego nie stosuje,

Nie a po co? Prawdziwi nurkowie maj do tego kompensator p ywalno ci do
ustalania p ywalno ci neutralnej  (to taki p ywak z gumy przymocowany do
nurka, kt ry pompuje si tyle eby uzyska p ywalno neutraln na ka dej
g boko ci)
Popierdoli o Ci si Rysiu ze starymi technikami szkoleniowymi gdy nie by o
jeszcze kompensator w p ywalno ci. Teraz si ju tego nie stosuje,

Dlatego tak wyszkoleni kursanci nie wiedzą co robić. Jakbyś głąbie nie
wiedział to samolot jest cięższy od powietrza a lata.
Dokładnie to samo zjawisko wykorzystuje się w pływaniu z plusem i
minusem pływalności.

Dziwna ta Twoja logika erystyczna.
zrozumia ?

Erystyka to psychologia dyskusji. Logika to coś czym nie posługujesz
się ostatnio.

> Od Ga acha dosta em suchy skafander, dlatego jeste oszczerc , on mnie tam
> widzia . K am dalej zarobisz na tytu "oszczercza kurwa".

A co to kogo obchodzi co od kogo dosta e . Erystyka w czystej postaci bo ja
nie przecz e by e na J Wuksniki.
Mo e zaprzeczysz e Wuksniki maj do muliste dno?

Tylko tyle palancie, że tam nurkowałem również wtedy gdy ekipa PTTK
Łódź miała tam obóz.
Po nurkowaniu porozmawiałem z Gałachem i dostałem skafander, dlatego
kłamliwa gnido Twoje kłamstewka mają krótkie nóżki.
Kłamiesz Włodziu stosujesz kłamstwa jako metodę dyskusji. To nie jest
erystyka to propaganda.

Owszem ale skoro si nie czo ga e jak twierdzisz to po co mia by si
haczy ?

Jak nie wiesz kiedy jakie środki zastosować to idź na kurs, do pupila..

> To co teraz nurkowa em, wcze niej zasraniec k amie e nie nurkowa em, na
> 30m
> to mi tusy mo na spotka .

O jakim zasra cu raczysz wspomina ?

O Tobie Włodziu. To Twoja metoda dyskusji kłamstwo oszczerstwo.
Tyle że wychodzisz na kretyna dla osób które umieją porównać
informacje.

Super e si uda o. Na t akcj wtedy pojecha jeden z moich wczesnych
koleg w. Tylko to te nie ma zwi zku z tematem cho by mo e nie m g
wyp yn bo by zbyt przeci ony.

Dlatego palancie zszedłeś na temat wypadku, pierdzieli się Tobie pod
czachą na całego. Zostawiłem Twoje zejście w pobocza potem Włodzio
bredzi o schodzeniu na pobocza. Pojeb psychiczny jesteś.

Naprawdę bardzo mnie to martwi, tak sam siebie niszczysz.

No i co z tego e czasem si da po omacku wymaca nachylenie stoku. Ja ucz
tego na kursie podstawowym CMAS w temacie nawigacja naturalna. Tylko to nie
ma zwi zku z tematem. Te adnych par lat pracowa em na macanego w ciemni.
I co z tego Czy to ma oznacza e nurek musi wiczy macanie po ciemku?
Rysiu opanuj si z tymi bzdurami bo posram si ze miechem :-)

Włodzu naucz Jacka Biernackiego pierdolił głupoty o latarce niezbędnej
do nawigacji.

> Jak nurek DIR napotyka takie trudno ci to le y,

Dobry nurek nie dopu ci do brodzenia w mule. Nie musi wyznawa DIR aby by
dobrym nurkiem. Ale sk d Ty mo esz o tym wiedzie skoro brodz c po dnie si
wynurzasz.

"Nurkowie DIR nie giną jak giną to nie byli DIR"
Gdybyś tego nie zauważył to pas balastowy dodatkowy znalazłem na
stoku.
Dlatego nie brnuj w kolejne kretyńskie pomysły o brodzeniu czołganiu
się. Wiem że Tobie odbiło po zapoznaniu się bliskim z pupilem. Lecz
proszę zachowaj restkę miru jaki masz w środowisku. Opamiętaj się..

> jaskiniowego radzi sobie wy mienicie.

Czemu mylisz nurka jaskiniowego z nurkiem rekreacyjnym Czy by sko czy y si
zagrania erystyczne?

To pytanie w tej formie to czysta erystyka. ale odpowiem. Nurkowanie
jest szeroką dyscypliną można zostać w DIR, można w innych kierunkach.
Można korzystać z szerokiej palety znanych już rozwiązań.

Owszem pod warunkiem e s one do zastosowania. W ratownictwie rekreacyjnym
przy wydobyciu lub przy autoratownictwie akurat rycie dna nie ma
zastosowania.

Dlatego wyszedłem bez problemu z dodatkowym balastem.
Niestety kobieta została bo jakiś komercyjny skurwiel instruktor, nie
raczył jej nauczyć podstaw bezpieczeństwa nurkowania.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 17:36:08
Autor: Włodek
W zasadzie to nie wiem kto to napisał

Użytkownik "demolant" <hdo@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:836a06e9-9f09-403e-9939-542bc64953da@s2g2000vby.googlegroups.com...
On 10 Wrz, 23:11, Włodek <div...@poczta.onet.pl> wrote:

Oto popis możliwości dyskutanta Ryszarda C. vel demolant, smok, anarchista i bóg wie jak jeszcze wtedy gdy mu nerwy puszczają. Być może ktoś inny się pod nickiem Demolant podpisał ale w sumie co mnie to obchodzi skoro właściwy RC nie zaprotestował w sposób zdecydowany. A może poprostu rozdwojenie jaźni?

Ech kiepska erystyka a na dodatek  nerwy Ci puszczają :-)

CIACH
 ty bredzisz na jawie,
CIACH
To niestety Ty jesteś klamliwą gnidą.
CIACH
Zdurniałeś do poziomu pupila.
CIACH
ty po prostu głupek jesteś.
CIACH
jakbyś głąbie nie wiedział
CIACH
"oszczercza kurwa".
CIACH
Tylko tyle palancie,
CIACH
kłamliwa gnido
CIACH
O jakim zasra cu raczysz wspomina ?
O Tobie Włodziu.
CIACH
kłamstwo oszczerstwo.
CIACH
wychodzisz na kretyna
CIACH
Dlatego palancie
CIACH
 pierdzieli się Tobie pod czachą na całego.
CIACH
Pojeb psychiczny jesteś.
CIACH
pierdolił głupoty o latarce
CIACH
kretyńskie pomysły
CIACH
Wiem że Tobie odbiło
CIACH
 komercyjny skurwiel instruktor,
CIACH>
pozdrawiam rc

i tyle wystarczy aby scharakteryzować stan poczytalności Ryszarda C. a być może jego naśladowcę.

Data: 2011-09-11 16:13:56
Autor:
Włodzio nie lubi własnych metod dyskusji. DLACZEGO ?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Oto popis możliwości dyskutanta Ryszarda C. vel demolant, smok, anarchista i bóg wie jak jeszcze wtedy gdy mu nerwy puszczają.

Nurkowanie i dyskusje na takim forum to zabawa dla zimnokrwistych jegomości.

 Być może ktoś inny się pod nickiem Demolant podpisał ale w sumie co mnie to obchodzi skoro właściwy RC nie zaprotestował w sposób zdecydowany. A może poprostu rozdwojenie jaźni?

Sprawdź IP, jest to samo, to mój wpis.
Rozdwojenie jaźni to przechodzisz ostatnio Ty, czyżbyś NOF stosował.

Ech kiepska erystyka a na dodatek  nerwy Ci puszczają :-)

Nie Włodziu to jedynie zastosowanie stylu rozmowy jaki ostatnio lubisz.

CIACH
 ty bredzisz na jawie,

Dotyczy Włodzia.

CIACH
To niestety Ty jesteś klamliwą gnidą.

Dotyczy Włodzia.

CIACH
Zdurniałeś do poziomu pupila.

Dotyczy Włodzia i jest porównanie do pupila.

CIACH
ty po prostu głupek jesteś.

Dotyczy Włodzia.

CIACH
jakbyś głąbie nie wiedział

Dotyczy Włodzia.

CIACH
"oszczercza kurwa".

Dotyczy Włodzia przyszłości, jak dalej będzie kłamał jak najęty.

CIACH
Tylko tyle palancie,

Dotyczy Włodzia.

CIACH
kłamliwa gnido

Dotyczy Włodzia.

CIACH
O jakim zasra cu raczysz wspomina ?
O Tobie Włodziu.

Dotyczy Włodzia.

CIACH
kłamstwo oszczerstwo.

Dotyczy Włodzia i metod kłamania na wydrę.

CIACH
wychodzisz na kretyna

Dotyczy Włodzia.

CIACH
Dlatego palancie

Dotyczy Włodzia.

CIACH
[...]

To Twój pupil Włodziu potrzebował latarkę w czarnym zero widoczności.
Ty łaskawie nie zwróciłeś jemu uwagi że dyrdymały opowiada.

CIACH
kretyńskie pomysły

Dotyczy Włodzia.

CIACH
Wiem że Tobie odbiło

Dotyczy Włodzia.

CIACH
 komercyjny skurwiel instruktor,

To nie dotyczy na szczęście Włodzia, celowo zmanipulował ten fragment.
Dotyczy instruktora który wypuścił źle wyszkolone kobiety.

i tyle wystarczy aby scharakteryzować stan poczytalności Ryszarda C. a być może jego naśladowcę.

Włodzio się zdenerwował, jak zastosowałem styl rozmowy jaki kierował do mnie, wzbogaciłem o elementy stosowane przez Twojego pupila Jacka Biernackiego. Ponieważ nie są obraźliwe w żadnej postaci, to dlaczego Włodzu się obruszyłeś przecież jesteś taki kulturalny i subtelny.

Gratuluję Tobie pupila który próbował dokopać "Szczęściarzowi", ale jak zwykle nie rozumiał zagadnienia, w tym prawa Archimedesa, dlatego pisał popis swojej głupoty. Przybiegłeś jemu na pomoc i zastosowałeś jego metody dyskusji. Które są nie skuteczne.

Dzięki tej rozmowie wiem że nie wiesz jak wyjść z minusem po stoku, jak na instruktora z dużym stażem to prawdziwy obciach. Również nie uważasz za celowe nauczenie kursantów metod postępowania w sytuacjach nie typowych. To mnie najbardziej martwi że tak bardzo się rozczarowałem, nie masz pokrycia w wiedzy i praktyce. Którą się bezpodstawnie szczyciłeś, nie nurkując np na butlach aluminiowych i zupełnie nie wiedząc jakie są strategie gospodarowania balastem w nurkowaniu w piance. AO do podania 100% tlenu to była prawdziwa żenada.

Faktycznie doskonale pasujesz do pupila, nie czujecie dyskomfortu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 19:45:39
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4imo4$25a$1@inews.gazeta.pl...
[...]

HAHAHAHAHAHAHAAA
Uśmiałem się jak norka
Dla zimnokrwistych i Ty jesteś zimnokrwisty Chyba pajac zimnokrwisty.
Rycho masz naprawdę mocno z garnkiem nie tak skoro masz o sobie tak znakomite widzimisię.

Oto popis zimnej krwi Ryszarda zimnego

Data: 2011-09-11 18:30:29
Autor:
> [...]

Rycho masz naprawdę mocno z garnkiem nie tak skoro masz o sobie tak znakomite widzimisię.

To jedynie forma dyskusji którą stosujesz, a drzesz mordę jak otrzymujesz w tym samym stylu odpowiedzi.

> [...]
Dlatego palancie
CIACH
 pierdzieli się Tobie pod czachą na całego.

Znowu Włodzio zmanipulował.

Tu wersja odpowiedzi jaką otrzymał.

[...]

Włodziu "nie czyń drugiemu, co tobie nie miłe".
Kłamiesz ordynarnie, to zyskujesz recenzję kłamstwa i odpowiedź którą dla wygody manipulatorskiej wycinasz. Znamy takie numery.

Rżnij dziewicę dalej kabaret przedni. Tyle że wpisy w których celowo mijałeś się prawdą są, nie znikną to nie FN czy "cyrk Wojciecha Filipa". Tam to nie takie tematy ginęły, posty to normalka, edycja w poście bez podpisu moderatora to metody z FN, też edycja profilu bez zgody użytkownika, jeszcze kilka innych grzechów przeciw etyce da się przypomnieć, dlatego tak bardzo polubiłeś tamte fora. Że wracasz do forum bez tych "odgórnych udogodnień", 2 razy na sektę się już obrażałeś.  pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 20:59:48
Autor: Włodek
Włodzio nie lubi własnych metod dyskusji. DLACZEGO ?

Mamusia nie wychowała że używasz kłamstw i pomówień?
Widzisz, już nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo nie ma z kim. Udowodniłeś to nad wyraz dokładnie i wielokrotnie swoimi chamskimi odpowiedziami gdy brak Ci argumentów i wychodzi z Ciebie pełnej krasy ignorant.
Zatem daj sobie spokój z udowadnianiem tego żeś cham i prymityw bluzgający na prawo i lewo.

Następny popis chamstwa w wykonaniu Rysia czy kim on tam jest:
"a drzesz mordę"
Naprawdę Twoja inteligencja nie potrafi Ci podpowiedzieć jak być normalnym dyskutantem?

Pokażesz wreszcie swoje dokonania fotograficzne czy dalej będziesz bluzgał?

CIACH bo brednie chorego człowieka.

Data: 2011-09-11 20:00:13
Autor:
Włodzio nie lubi własnych metod dyskusji. DLACZEGO ?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Mamusia nie wychowała że używasz kłamstw i pomówień?

Włodziu sam kłamiesz stosujesz pomówienia, gdy wyjaśniam brniesz w kolejne.
Wuksniki to przykład doskonały.

Widzisz, już nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo nie ma z kim. Udowodniłeś to nad wyraz dokładnie i wielokrotnie swoimi chamskimi odpowiedziami gdy brak Ci argumentów i wychodzi z Ciebie pełnej krasy ignorant.

Włodziu zbłażniłeś się i na kompozytowych butlach, pamiętasz jakie chamidło z Ciebie wychodziło ? Świerk to była kolejna emanacja kłamstw psychicznie chorego Włodzia. Ja tam byłem ponownie, Tobie się to w głowie nie mieściło.

Zatem daj sobie spokój z udowadnianiem tego żeś cham i prymityw bluzgający na prawo i lewo.

Włodziu zastosowałem metody Twojego pupila. Przecierz nie mogły mnie obrażać, nie mogły innych osób ("Zbój") to również nie mogą Ciebie obrażać. Chyba że stosujesz podwójną moralność, czyli nie stosujesz żadnej moralności. Jak Włodzio kłamie to jest OK, cel uświęca środki. Propagandysta Włodzio urośniesz nam na Lenina.

Następny popis chamstwa w wykonaniu Rysia czy kim on tam jest:
"a drzesz mordę"
Naprawdę Twoja inteligencja nie potrafi Ci podpowiedzieć jak być normalnym dyskutantem?

Włodziu niedawno napisałem w jaki sposób możemy spokojnie dyskutować, nie miałeś ochoty rozmawiać, stosowałeś pogrywki. Nie rób z Siebie dziewicy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-12 12:20:11
Autor: Włodek
popisy Ryszarda wielkiego
Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4j40d$c3g$1@inews.gazeta.pl...
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ty chcesz żeby z Tobą dyskutować!!!

O czym?
O apochromatach, o fotografice, o bezsensie stosowania kompozytów do nurkowania, o ratownictwie podwodnym, o autoratownictwie, o moralności znalazcy, o technice pracy płetwami, o sidemouncie, o współczesnych technikach i metodach szkoleniowych, o fotografii podwodnej, o właściwościach pianki, o wyważaniu się, o podstawach DIR, o prawie morskim na śródlądziu, o zmianie w technikach jakie są udziałem nurkowania po upowszechnieniu się kompensatorów pływalności, .......

O czym z Tobą dyskutować skoro żadnego tematu nie znasz całościowo a wyłącznie jakiś fragmencik (bardzo często już bez znaczenia bo to historia), którym się podniecasz i którego nie potrafisz połączyć w całość współczesnej problematyki związanej z tematem. Twoja argumentacja kończy się na tym że w Świerku byłeś i że coś dostałeś od też Ryśka tyle że G. tyle że szanowanego przez wszystkich nurków, że NOF to szajs i Żabierek coś gdzieś dostał zamiast zapracować a PP coś tam przeinaczonego przez Ciebie.

To nazywa się ignorancją.
Za Kpalińskim:
ignorancja: brak wiedzy, nieświadomość, nieuctwo.
  ignorować: celowo, świadomie nie zauważać; nie brać pod uwagę, lekceważyć.
  ignorant: nieuk.

Jeśli jeszcze posługujesz się ubliżaniem i obrażaniem wszystkich dookoła którzy mają odmienne zdanie to sam się stawiasz w szeregu z nic nie wartymi kreaturami.

Tu masz swoje popisy chamstwa tylko z jednej dyskusji:

Data: 2011-09-12 05:32:49
Autor: demolant
popisy Ryszarda wielkiego
On 12 Wrz, 12:20, Włodek <div...@poczta.onet.pl> wrote:

Ty chcesz żeby z Tobą dyskutować!!!

Od pewnego czasu faktycznie nie ma o czym z Tobą dyskutować.

[...]

Włodziu Apochromaty masz ? stosowałeś ?
Kompozyty stosuje się w nurkowaniu, Interspiro, Rosjanie, Jaskiniowcy
stosują.
To że Ty tego nie wiesz to jedynie Twoja sprawa. Że zabraniasz innym
to czysta głupota w Interspiro nikt nie wie o twoim istnieniu.
Autoratownictwo to piękna sprawa Włodzio nie wychodził po stoku, nie
wie co zrobić.
Technika pracy płetwami faktycznie nie wiedziałeś o pracy pod
obciążeniem mięśni, to szybko utrwala właściwą pracę.
Sidemount Fakt Włodzio jest Tfurcą przez duże Tfu. Jak będziesz
wiedział co zrobić żeby butla miała cały czas stałą zerową pływalność
to daj znać.
Jeśli tego nie wiesz to nie jesteś stroną do rozmowy. Współczesne
techniki to akurat tworzę, a Ty ? Własności pianek to zna Gałach dużo
dłużej niż Kołacz. O objętości gumy to dowiedziałeś się ode mnie.
Włodziu kompensatory pływalności uprościły lecz nie wyeliminowały
problemów. Ucięcie metod ratowania się gdy kompensator pływalności
padł i nie ma bojki, to zaiste wielkie osiągnięcie w przyspieszeniu
drogi na cmentarz.

O czym z Tobą dyskutować skoro żadnego tematu nie znasz całościowo a
wyłącznie jakiś fragmencik (bardzo często już bez znaczenia bo to historia),

Wiesz gdybyś tak głośno nie darł się to romowa była by możliwa. Lecz
wybrałeś metodę która nie prowadzi do celu nie przestraszę się nie
jestem Twoim kursantem.

którym się podniecasz i którego nie potrafisz połączyć w całość współczesnej
problematyki związanej z tematem.

Znajomy inż widział sens stosowania kompozytów widocznie umiał
policzyć co zyskujemy. Włodzio nie umie policzyć i wyszło że jest nie
zorientowany w nowościach dlatego opowiadasz bajki o nowościach
których nie znasz.

Twoja argumentacja kończy się na tym że w
Świerku byłeś i że coś dostałeś od też Ryśka tyle że G. tyle że szanowanego
przez wszystkich nurków,

To Ciebie poniosły nerwy i uznałeś że to nie możliwe, a ja tam byłem
ponownie. W sobotę tel we wtorek wizyta połączona ze zwiedzaniem,
lącznie z systemem chłodzenia układu testowego paliwa do elektrowni
Żarnowiec. Świecący reaktor fajnie wygląda.

że NOF to szajs i Żabierek coś gdzieś dostał
zamiast zapracować a PP coś tam przeinaczonego przez Ciebie.

Nie dostał tylko nałgał że umie i może być instruktorem to drobna
róznica.
Jakie przeinaczenie znowu Włodzio pomawia, Jest brak podstaw
fizycznych wiązania czasu dekompresji tlenowej z czasem dennym.Tak
Włodziu posypał się Twój mit o tym że znasz tematykę dekompresyjną.
Nie orientujesz się nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.

Tu masz swoje popisy chamstwa tylko z jednej dyskusji:

Włodziu dokładnie uciąłeś odpowiedź, dlatego uprawiasz propagandę, cel
uświęca środki i kłamstwo też dobre, żeby wygrać. Dlatego pasujesz do
Żabierka i Poręby.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-12 19:26:21
Autor: Włodek
popisy Ryszarda wielkiego
Rysiaczku
Oto Twoja merytoryka

Data: 2011-09-12 19:45:09
Autor:
popisy Ryszarda wielkiego
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rysiaczku
Oto Twoja merytoryka
Tu masz swoje popisy chamstwa tylko z jednej dyskusji:

Włodziu jak pokażę twoją metryczkę zasług, to będziesz leżał, mam dużo pilniejsze zajęcia niż korespondencja z Tobą, bardzo przepraszam.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-12 22:09:38
Autor: Włodek
popisy Ryszarda wielkiego
Jak zwykle obiecanki cacanki ;-)
Takie samej jak obiecanki dokonań zasługujących na miano fotografiki.

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4lng5$m95$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Czy już nie pisałem że nie chce mi się z Tobą dyskutować?
Tak.
Metryczka Rysia:

Data: 2011-09-20 11:11:35
Autor:
Rób z Siebie kretyna Włodziu do woli bez zahamowań.
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak zwykle obiecanki cacanki ;-)
Takie samej jak obiecanki dokonań zasługujących na miano fotografiki.

"Re: RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 31-08-2011, 16:51:12
+ pokaż cały nagłówek
Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j3kkbf$8kf$1@inews.gazeta.pl...
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Drogi Rysiu ponownie proszę nie wycieraj sobie swojej gęby moim nazwiskiem.

Włodziu ten człowiek jest Twoim obrońcą, dodatkowo imię to coś innego niż Kołacz
nazwisko, imię Włodzimierz.
Nie myl imienia z nazwiskiem to podstawy języka polskiego.
Dodatkowo nie masz klasy żeby właściwie zareagować.

Zdeklasowałeś się, wielka szkoda.

pozdrawiam rc

Hahahahahaha Uśmiałem się jak norka. Ty, dyslektyk robiący notorycznie błędy i chwalący się tym na prawo i lewo, że tak robisz i już,  mnie usiłujesz poprawiać za słówka nazwy mojej czyli imienia i nazwiska! Masz nielada tupet erystyczny.
Masz kompleksy jakieś czy jak jest z tym u Ciebie?

Klasę miał bym gdybym dał Ci w pysk za te ciągłe obrażanie mojej osoby?
Prawdę mówiąc to innego wyjścia z klasą nie widzę w obecnej sytuacji.

Tyle że znam stare przysłowie "rusz gówno a będzie śmierdzieć"

Pisałem że nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo nie znasz się dogłębnie (teoria+praktyka) na niczym o czym ostatnio pisałem co udowodniłem albo wyliczeniami albo eksperymentami. Może tylko na liczeniu deco na białej karteczce się znasz. Ale tego ja już nie jestem w stanie sprawdzić bo się nie znam na takim liczeniu. Za to znam się na praktycznym stosowaniu określonych sposobów kalkulacji sposobu wypływania. Zatem nie mamy wspólnego języka więc radzę Ci racz zejść z mojej osoby. "

Włodziu od tego momentu nie istniejesz jako dyskutant. Kłamiesz, bredzisz to recenzuję na ostro.

"Re: Zagrożenia związane z użyciem pianki...
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 13-08-2011, 20:06:34
+ pokaż cały nagłówek

Użytkownik "AndrzeJ" <AndrzeJ23@mariono.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j25gqv$a0a$1@news.onet.pl...
Ależ Ty jesteś głąb. Nic takiego nie napisałem a gdybyś raczył sprawdzić w

jesteś zakało tej grupy. Iler azywyakzuje się towją indlencje to szafujesz inwektywami.

jk

Ty głupia "kałolino" Skąd u Ciebie tak wyszukane słowa indolencja, szafujesz, zakała?
Tylko ty głuptaku jesteś w stanie zrobić 6 błędów w 11 wyrazach. Jesteś mistrzem :-) "

Tu kolejna kultura Włodzia, wobec innych osób.

W Hermanicach w wielu miejscach da się wyjść na powierzchnię z dużym minusem, owszem jest też trochę miejsc w których są nawisy i wtedy się nie da. Tyle że są na mniejszych głębokościach. W Wuksnikach wyszedłem z drugim pasem.
To można zrobić.

"Re: Włodek poległ na swoim podwórku.
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 19-08-2011, 19:01:57
+ pokaż cały nagłówek
Rysiaczku drogi.
Kolejną Twoją brednią jest propozycja zastosowania lekkich butli kompozytowych do nurkowania. Bo można je utopić ciężkim balastem gdziekolwiek założonym aby tylko można było go łatwo zrzucić. Po to żeby w razie czego (czego to już się nie zastanawiasz bo to zapewne zbyt trudne dla osoby teoretycznie parającej się nurkowaniem) zrzucić sakramencko ciężki balast umieszczony w jednym miejscu i wywalić się na powierzchnię."

Możesz z Siebie robić do woli kretyna, ale Interspiro produkuje kompozytowe butle do nurkowania i nie tylko oni to robią.
http://www.interspiro.com/_downloads/98607C01_Divator_Lite_product_leaflet_L.p
df

"1 Light cylinders with movable weight assembly
   Lowers the load on the diver&#8217;s back
2 Enhanced balance and reduced profile
   Simplifies work in fast-flowing currents
3 Quick-connect weight system
   User-friendly handling of the weight
4 Fatigue testing by 200 000 pressurizing cycles
   Non-Limited Life (NLL) approval
5 End fittings of stainless steel
   All materials are corrosion-proof and
   approved for under water use
6 Close to 15 years of field experience
   The cylinders have stood the test of time
7 Excellent results in periodic inspections
   Excellent return on investm"

"STANDARDS
 EN 12245:2002
pERfORMANCE
Working pressure 300 bar
Test pressure 450 bar
Min. burst pressure 900 bar
Medium Compressed breathing air (UN 1002)
Service life NLL approval (Non-Limited Life)
MATERIALS Liner Thermoplastic resin
filament Carbon fibres
Outer wrap Glass fibres
Resin Epoxy
End fittings Stainless steel
DIMENSIONS AND WEIGHT
6.7 litre cylinder pack
Outside cylinder diam. 160 mm
Length (cylinder pack) 675 mm
Width (cylinder pack) 360 mm
Weight 12.3 kg and 17 kg with air
Weight assembly alt. 14.0, 10.5 or 7.0 kg
part number - complete 97 500-12
part number - cyl. pack 97 500-02
part number - weight 97 520-01
5 litre cylinder pack (for military application)
Outside cylinder diam. 160 mm
Length (cylinder pack) 565 mm
Width (cylinder pack) 360 mm
Weight 10.3 kg and 13.8 kg with air
Weight assembly alt. 11.0, 9.0 or 7.0 kg
part number 97 500-01
3.4 litre cylinder pack (for military application)
Outside cylinder diam. 112 mm
Length (cylinder pack) 675 mm
Width (cylinder pack) 260 mm
Weight 7.2 kg and 9.4 kg with air
Weight assembly alt. 9.0, 8.0 or 7.0 kg
part number 97 500-03"

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-20 15:05:48
Autor: Włodek
Ryszard Czarnecki vel demolant bez zahamowań.
No i ręce opadają jak się czyta te brednie które usiłujesz wypisywać pod moim adresem.
W zasadzie kolejny raz zasłużyłeś na męskie rozliczenie się z Tobą za notoryczne obrażanie mnie i nękanie w internecie!
Pamiętasz ze prosiłem Cię abyś tego nie robił?

Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 31-08-2011, 16:51:12
+ pokaż cały nagłówek
Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
ciach

Ryszardzie Czarnecki czy jesteś niepełnosprawnym, nie rozumiejących wymowy kilku prostych słów

Jaki związek ma moje pytanie o fotografikę do Twojej odpowiedzi że niby masz wynalazki i jesteś znany?.
Choć raz postaraj się odpowiedzieć na temat a nie troluj jak niejaka kolina i przestań używać technik erystycznych np. http://hotnews.pl/artnauka-156.html bo one już w Twoim wydaniu nie działają na nikogo.

Proszę z czego tu jesteś znany?
 Bo napewno nie z wynalazków których nikt nie używa!!.

Jesteś oczywiście znany z chamstwa i rozwalenia tej grupy dyskusyjnej swoimi przypieprzaniem się do każdego o innych poglądach niż Twoje. Jesteś oczywiście znany z tego że wywalają Cię prędzej czy później z każdego forum dyskusyjnego gdzie są moderatorzy.
Oczywiście jesteś znany z tego że nie masz szerszego pojęcia o większości spraw o których raczysz pisywać.
Jesteś znany z tego ze masz pamięć i potrafisz przepisać coś ale też wiadomo ze nie umiesz tego połączyć w całość a już o wartościowaniu informacji do jakiegoś celu już nie masz bladego pojęcia!
Fakt jesteś znany. Jeśli jest to Twoja okazja do chwały to taka sama chwała jak dokonania i efekty w środowisku nurkowym.
Ja przy takiej popularności założył bym sznurek na szyję się obwiesił na pierwszym drzewie z brzegu.

Ty mnie próbujesz oceniać na bazie niecenzuralnych wyrazów użytych wobec trola?
Ładnych kumpli masz Ryszardzie Czarnecki! Oj fajnych że szkoda gadać :-)

Naprawdę coś z Tobą jest nie tak?!
Oto Twoja metryczka to tak żebyś nie zapomniał o swojej kulturze skoro mojej się próbujesz czepiać :-).

paste
> [...]

Dlatego palancie
CIACH
 pierdzieli się Tobie pod czachą na całego.

CIACH
po kolejnej bełkotliwej wklejance Rysia.
Oj cienko oj cienko jest z Tobą skoro w tydzień tylko tyle byłeś w stanie wkleić :-)

Data: 2011-09-20 18:59:02
Autor:
Włodek div100@poczta.onet.pl "rusz gówno a będzie śmierdzieć"
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
No i ręce opadają jak się czyta te brednie które usiłujesz wypisywać pod moim adresem.

Włodziu nie muszę żadnych bredni wypisywać, wystarczy że sam otworzysz swój znamienity umysł i błyśniesz zaściankiem intelektualnym.
Wiesz po konferencji naukowej w 2005r Sopot, porozmawiałem z wspólnikiem znajomego krakusa. Już wtedy stosował kompozyty w nurkowaniu (9l 200at Sabre). Widocznie nie rozmawiał z Tobą.

W zasadzie kolejny raz zasłużyłeś na męskie rozliczenie się z Tobą za notoryczne obrażanie mnie i nękanie w internecie!
Pamiętasz ze prosiłem Cię abyś tego nie robił?

Włodziu nerwy puszczają ?
Nie stosowałem określeń jakimi posługuje się Twój pupil, nie kłamałem tak jak to czynisz, to o co się pieklisz.

"Re: RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 31-08-2011, 16:51:12

Tyle że znam stare przysłowie "rusz gówno a będzie śmierdzieć"

To popis kultury Włodzia. Sam zdjąłeś ograniczniki w dyskusji z Tobą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-22 08:08:39
Autor:
Włodziu, czy już stałeś się "oszczerczą ......" ?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ryszardzie Czarnecki czy jesteś niepełnosprawnym, nie rozumiejących wymowy kilku prostych słów

Włodziu jesteś leninowskim propagandystą.

Jaki związek ma moje pytanie o fotografikę do Twojej odpowiedzi że niby masz wynalazki i jesteś znany?.

Włodziu obiektywy nasadkowe o których mówiłem stosuję również z cyfrowymi aparatami. To działa i zachowuje autofocusa, co ułatwia automatyczne ustawianie ostrości.

Proszę z czego tu jesteś znany?
 Bo napewno nie z wynalazków których nikt nie używa!!.

Włodziu polskie bajorko jest płytkie, jestem znany tam gdzie potrzebuję.

Jesteś oczywiście znany z chamstwa i rozwalenia tej grupy dyskusyjnej swoimi przypieprzaniem się do każdego o innych poglądach niż Twoje.

Włodziu jeśli nie pamiętasz to przypomnę. Rok temu wymieniałeś 2 osoby jak głównych rozwalających sektę. Dlaczego uprawiasz teraz propagandę i celowo pomijasz pupila ?

Jesteś oczywiście znany z tego że wywalają Cię prędzej czy później z każdego forum dyskusyjnego gdzie są moderatorzy.

Włodziu z forum Żabierka zostałem wywalony po wpisie na FN był wściekły i wywalił ze swojego forum. Wyleciała z tamtego forum również fammilia Kleinów, to znakomite towarzystwo.

Z DiW wyleciałem ostatnio, gdybyś tego nie zauważył, dodatkowo wpis był kulturalny tyle że moderator/admnistrator "kjar" wychodził na mocno nie zorientowanego jak wygląda Test Tolerancji Tlenowej.

Włodziu pokaż jakiś wpis który jest nuiekulturalny z forum "cyrk" Wojciecha Filipa" jako "zwykły nurek" możesz przjrzeć posty które tam napisałem. Wiesz jeśli nie wskażesz to zastanów się czy stałeś się "oszczerczą kurwą".

Forum "cyrk" to bardzo ciekawe miejsce bardzo szybko przez innych użytkowników zostałem ostrzeżony o czytaniu PW. Dodatkowo jest regulaminowy zakaza polemiki z moderatorami, nawet na PW. Byłem opieprzany za podanie nazwiska Starnawski. Teraz jest wśród użytkowników. Paweł Poręba pisał o "DIR faszystach z pod znaku GUE", teraz tam pisywał, ale przestał, bo się obraził też na tamto forum, podobnie jak na forum Krab. Zwracałem się z prośbą do Wojciecha Filipa o cytowanie wypowiedzi osób które są poza forum, nie miał ochoty na podstawową formę rzetelności dyskusji. Jeżeli wiesz w czyim przedstawieniu grasz to graj do woli, jeśli nie wiesz to jesteś klakierem.
 Na FN mogłem pozostać nie miałem ochoty, rok wisiałem jako aktywny uczestnik dopiero po drace został wpisany właściwy status.
Włodziu po cholerę mijasz się z faktami, cel ma uświęcać środki ?
Oczywiście jesteś znany z tego że nie masz szerszego pojęcia o większości spraw o których raczysz pisywać.

Ty o wielu sprawach nie masz żadnego pojęcia. Przypomnijmy o NOF i morderczej dekompresji awaryjnej, nie mogłeś słowa wykrztusić, bo się nie znasz nawet na modelu Buhlmanowskim, na gospdarowaniu balastem przy nurkowaniach w piance również się nie znasz. Na wychodzeniu z dużum minusem też się nie znasz. to daje się zrobić, nie zawsze lecz istnieje też i takie rozwiązanie.
Gdybyś przy podawaniu tlenu powiedział słowo Reperfuzja lub Uszkodzenie Reperfuzyjne to wiedział bym że się orientujesz w podawaniu tlenu ale Włodzio jest zielony, chociarz długo się tym zajmuje. Bo został w miejscu. Co też nie jest problemem, tyle że kłamstwami i pomówieniami ukrywasz brak kompetencji.

Jesteś znany z tego ze masz pamięć i potrafisz przepisać coś ale też wiadomo ze nie umiesz tego połączyć w całość a już o wartościowaniu informacji do jakiegoś celu już nie masz bladego pojęcia!

Włodziu, ja nie umiem połączyć posiadanych informacji w całość ?
Zrobiłeś z siebie kretyna !!! dlatego mam 3 zgłoszenia na polu konstrukcji których nikt wcześniej nie wymyslił. Akurat ja rozmawiałem w kolebce SCR CVR o kolejnym kroku. Pięknie z siebie znowu robisz głupka.

Fakt jesteś znany. Jeśli jest to Twoja okazja do chwały to taka sama chwała jak dokonania i efekty w środowisku nurkowym.

Poropagandę popierniczasz, zresztą mało przekonywująca, więcej sloganów Włodziu więcej sloganów krótkich i chwytliwych.

Ja przy takiej popularności założył bym sznurek na szyję się obwiesił na pierwszym drzewie z brzegu.

Wszedłeś na wyjątkowo niebezpieczną ścieżkę, w ubiegłym roku Leszek Nowak zasunał podobny tekst. niedługo później zginął.

Ty mnie próbujesz oceniać na bazie niecenzuralnych wyrazów użytych wobec trola?
Ładnych kumpli masz Ryszardzie Czarnecki! Oj fajnych że szkoda gadać :-)

Przykład jest całkiem dobry, jesteś cham.

Naprawdę coś z Tobą jest nie tak?!
Oto Twoja metryczka to tak żebyś nie zapomniał o swojej kulturze skoro mojej się próbujesz czepiać :-).

Włodziu datę od kiedy "spadłeś" podałem, jak widać trafił przekaz do Ciebie.
Dlatego będę dalej stosował również ten poziom jako efektywny, jak nie rozmawiasz merytorycznie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-22 10:38:46
Autor: _666
Włodziu, na Twoim miejscu kupowałbym pas cnoty model Leslie Nielsen, bo neopren i kewlar nie wystarczą ;-)

-- -- -
Włodziu jesteś
Włodziu
Włodziu
Włodziu
Włodziu
Włodziu pokaż
Włodziu
ale Włodzio
Włodziu, ja nie umiem
Włodziu więcej
Włodziu

Data: 2011-09-22 12:25:51
Autor:
_666 <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Włodziu, na Twoim miejscu kupowałbym pas cnoty model Leslie Nielsen, bo neopren i kewlar nie wystarczą ;-)

Znowu bardzo merytoryczny wpis. Bardzo dziękuję za tak cenne wiadomości o podnoszeniu bezpieczeństwa nurkowań z dużym przeciążeniem.
Jeszcze raz wyrazy uznania.  (satyra)

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-12 20:29:01
Autor: Włodek
popisy Ryszarda wielkiego
A co tam po dniu ciężkiej pracy rozerwę się trochę w słowną napierdalankę.

[...]

No co Ty masz móżdżek sroki że po mnie powtarzasz :-)
Jako dziecko też tak robiłem ale wyrosłem Teraz stać mnie na własne słowa :-)

[...]

Miałem i stosowałem A bo co? Nie napisałem Ci abyś poszukał w googlach współczesnych obiektywów apochromatycznych Ponieważ już zostało udowodnione że nie umiesz posługiwać się netem to masz pierwszy z brzegu:
http://www.optyczne.pl/12.1-Test_obiektywu-Sigma_70-300_mm_f_4-5.6_APO_DG_Macro-Wst%C4%99p.html
Kurka wodna Rychu czym Ty się chwalisz?

Kompozyty stosuje się w nurkowaniu, Interspiro, Rosjanie, Jaskiniowcy
stosują.

Ale oczywiście nie wiesz dlaczego akurat jaskiniowcy. Bo i skąd masz wiedzieć skoro w reklamówce nie napisali. Nie napisali Ci że balastu będziesz miał od cholery i to nie jest korzystne w nurkowaniu współczesnym gdzie dobra praktyka mówi o dublowaniu źródeł wyporu.

A wiedzą o Twoim. Pewnie tak bo do nich napisałeś zapewne i teraz będziesz się chwalił że Cię znają :-)

Autoratownictwo to piękna sprawa Włodzio nie wychodził po stoku, nie
wie co zrobić.
Pisałem że uczę tej techniki na szkoleniu podstawowym CMAS znowu wpadłeś na ohydnym kłamstwie :-)

Technika pracy płetwami faktycznie nie wiedziałeś o pracy pod
obciążeniem mięśni, to szybko utrwala właściwą pracę.
To pochwal się jeszcze jakie techniki pracy płetwami znasz i się nimi biegle posługujesz?
Ja tylko kraul w dwóch wersjach podstawowych wraz z pośrednimi i w wersji stereo jak i mono , żabka taka i owaka czyli szybka, wolna delikatna tak jak chcę i potrzebuję, wsteczny też wszystkie możliwości np ciekawsza to bez odrywania pięt, helikopterek dwie wersje. Chwal się mistrzu co tak świetnie utrwaliłeś pod obciążeniem :-)

Sidemount Fakt Włodzio jest Tfurcą przez duże Tfu.
Nie broń panie nie uważam się za twórcę bo musiał bym być takim pustakiem jak Ty. Choć jeśli chodzi o SM to stworzyłem własną konfigurację SM i byłem zdziwiony że mój odbiorca z Niemiec mówił mi że tam pisze się o mojej wersji tego ciekawego sprzętu.

Jak będziesz
wiedział co zrobić żeby butla miała cały czas stałą zerową pływalność
to daj znać.

No geniuszu chwal się ale najpierw opatentuj bo to pewnie wiekopomne dzieło :-)

Jeśli tego nie wiesz to nie jesteś stroną do rozmowy.

Oczywiście jak wszyscy których obrażasz na forach.

Współczesne
techniki to akurat tworzę, a Ty ?
Pokaż je wprowadzone w życie. Gówno tworzysz bo tego nie ma w sprzęcie.

Własności pianek to zna Gałach dużo
dłużej niż Kołacz.

No pewnie bo jest starszy odemnie i dłużej nurkuje. Ja tylko 30 lat.
Tyle że TY TEGO NIE WIESZ dlatego chwalisz się że zna to R. Gałach :-)

 O objętości gumy to dowiedziałeś się ode mnie.
Niestety Rysiu znowu kłamiesz i masz mocno chorą pamięć. Kiedyś tu na sekcie już była dyskusja o gumie i o tym że uznaje się ją za nie sprężystą w środowisku wodnym. Pascal Rysiu Pascal.

Włodziu kompensatory pływalności uprościły lecz nie wyeliminowały
problemów.

Wręcz przeciwnie utrudniły a nie uprościły proces opanowywania umiejętności. Za to wyeliminowały wiele technik które nie mają już zastosowania. Przeczytaj jakąś współczesną pozycję o technikach nurkowych a być może zajarzysz o co chodzi.

Ucięcie metod ratowania się gdy kompensator pływalności
padł i nie ma bojki, to zaiste wielkie osiągnięcie w przyspieszeniu
drogi na cmentarz.
No pewnie ze środka np Niesłysza będzie haczył się nożem i brodził po dnie z denatem zamiast wypłynąć w pionie 12 m w sposób bezpieczny i na powierzchni mieć szanse na uratowanie.
Dawno takich bredni nie czytałem :-)

[...]

Ja się głośno drę :-)
No to masz swoje kulturalne rozmowy
CIACH
jakbyś głąbie nie wiedział
CIACH
"oszczercza kurwa".
CIACH
Tylko tyle palancie,
CIACH
kłamliwa gnido
CD na pewno nastąpi  :-)

[...]

Znowu kłamiesz wyliczyłem Ci co zyskujesz. 30 kg balastu na grzbiecie.
Jak tak lubisz łamać sobie kręgi lędźwiowe to czemu nie Różne są zboczenia sado-macho

[...]

Rysiek znowu kłamiesz bo ja nigdy nie poddałem w wątpliwość że tam byłeś A wręcz przeciwnie widać ze byłeś i się trochę napromieniowałeś.

W sobotę tel we wtorek wizyta połączona ze zwiedzaniem,
lącznie z systemem chłodzenia układu testowego paliwa do elektrowni
Żarnowiec. Świecący reaktor fajnie wygląda.

Pewnie tak ale ja wolę żarówkę świecącą niż radioaktwność.

że NOF to szajs i Żabierek coś gdzieś dostał
zamiast zapracować a PP coś tam przeinaczonego przez Ciebie.

Nie dostał tylko nałgał że umie i może być instruktorem to drobna
róznica.

Ale jednak dostał papier czy nie dostał?
Znowu erystyka przez Ciebie przemawia
Popraw się bo jesteś śmieszny zamiast groźny.

Jakie przeinaczenie znowu Włodzio pomawia,
O co znowu pomawia bo nie skleciłeś zdania aby było zrozumiałe.

Jest brak podstaw
fizycznych wiązania czasu dekompresji tlenowej z czasem dennym.Tak
Włodziu posypał się Twój mit o tym że znasz tematykę dekompresyjną.

Ależ Rysiu znowu łgasz jak wściekły pies. Walnij setę i się wyluzuj. Zauważyłeś abym kiedykolwiuek dyskutował o tym?

Nie orientujesz się nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.

Ależ Ryszardzie Nikt nie rozumie co Ty piszesz Dlatego nazywa się to bełkotem.