[Wro] śmieszek rowerowych nie będzie :)

Data: 2009-04-27 08:07:40
Autor: Dominik Mirowski
[Wro] śmieszek rowerowych nie będzie :)
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta zawiadamia, że przetarg nieograniczony na
Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżek rowerowych:
Pakiet nr I: ul. Grabiszyńska, Powstańców Śl., Świdnicka, Ruska, Żmigrodzka, Św. Mikołaja;
Pakiet nr II: Ślężna, Piaskowa, A. Mickiewicza, Jana III Sobieskiego
zostaje unieważniony zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-27 07:50:19
Autor: Rowerex
On 27 Kwi, 07:07, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:

[...]

Czy precel to grupa lokalna? :P Przynajmniej byście napisali o jakie
miasto tudzież wieś chodzi. O ile ja się domyślam, to inni już chyba
wcale :)

P.S. A może by tak zgłosić precla do przetargu? Warunkiem byłoby
nazwanie poszczególnych ścieżek nazwiskami lub pseudonimami
zasłużonych przeclowych budowniczych, kładących podwaliny i
utrwalających świadomość rowerową w kaczo-donaldziej Polsce ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-27 17:50:05
Autor: Dominik Mirowski
śmieszek rowerowych nie będzie :)
Rowerex wyklepał(a) :

Czy precel to grupa lokalna? :P Przynajmniej byście napisali o jakie
miasto tudzież wieś chodzi. O ile ja się domyślam, to inni już chyba
wcale :)

Popraw sobie czytnik bo ci [WRO] z tematu wycieło...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-27 08:57:51
Autor: Rowerex
śmieszek rowerowych nie będzie :)
On 27 Kwi, 16:50, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
Rowerex wyklepał(a) :

> [...]
> wcale :)

Popraw sobie czytnik bo ci [WRO] z tematu wycieło...

Racja. Wychodzi na to, że to wina groups.google. Czasem czytuję precla
przy pomocy usenet.gazeta, ale tam też są dziwne reakcje na nawiasy
kwadratowe w tematach, z tego co pamiętam, to przy próbie odpowiedzi
zostawał w temacie sam nawias, a resztę wycinało...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-27 08:13:36
Autor: click
Dominik Mirowski pisze:
[...]

za to na nowowybudowanej przy Kamienskiego (asfalt te sprawy) kierownicy urzadzili sobie parking
fakt, znak, ze jest to ddr znajduje sie tylko na poczatku Kamienskiego, ale trzeba wyjatkowej glupoty, by sadzic, ze jest to miejsce do parkowania (tam gdzie kierownicy zatrzymali furmanki, smieszka byla odgrodzona plotem od jezdni)
wczoraj widzialem strasz wiejska, ktora spisywala delikwentow - moze dzieki temu nie zdaza sie przyzwyczaic
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-04-27 09:48:52
Autor: cztery
[...]

To tam "ekipa" M.Hyly nie wyksztalcila jeszcze swiadomych inzynierow drogowych ? :-)

Data: 2009-04-27 09:54:42
Autor: artek
cztery wrote:
[...]

to za małe projekciki żeby zainteresować poważne biura projektowe. te i tak sa zawalone robotą.

--
artek

Data: 2009-04-27 15:51:36
Autor: Marcin Hyła
artek wrote:

to za małe projekciki żeby zainteresować poważne biura projektowe. te i tak sa zawalone robotą.

Śmiem twierdzić, że wątpię - to są spore pakiety. Ale takie sytuacje zdarzały się już że był przetarg i nikt się nie zgłosił.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-04-27 18:45:51
Autor: artek
Marcin Hyła pisze:
artek wrote:

[...]

jak na wrocławskie inwestycje drogowe to wręcz miniaturki. i jak piszesz, takie sytuacje się zdarzają, nawet przy troszkę większych projektach.

--
artek

Data: 2009-04-27 18:21:33
Autor: Niewe
Dominik Mirowski pisze:
[...]

Zazdroszczę. W wawie niestety trochę tego pobudowano i teraz ciągle słyszę "masz tam ścieżkę palancie".

Data: 2009-04-27 18:34:43
Autor: Schliesky
Niewe wrote:

Zazdroszczę. W wawie niestety trochę tego pobudowano i teraz ciągle słyszę "masz tam ścieżkę palancie".

Dokładnie, istnienie gównianych ścieżek to największa zmora w tym mieście.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-04-27 19:13:34
Autor: fabian
Niewe wrote:
Zazdroszczę. W wawie niestety trochę tego pobudowano i teraz ciągle słyszę "masz tam ścieżkę palancie".

:) w Gdańsku to też ostatnio modne, najgorsze, że kierowniki krzyczą tak do mnie w drodze nawet jak żadnej ścieżki nie ma w zasięgu wzroku :/

hmm... może zacznę zaczepiać kierowników na skrzyżowaniach i pouczać o dozwolonej V max? ;) Trochę się może odstresuję.

Fabian.

Data: 2009-04-27 10:33:59
Autor: Rowerex
On 27 Kwi, 18:13, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

[...]

Wymyśliłem sobie ostatnio, że gdy dojdzie do takich sytuacji, to będę
zadawał grzecznie pytanie: "czy chce Pan wezwać Policję?" - ciekawe
jakie będą odpowiedzi :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-27 20:52:26
Autor: click
Niewe pisze:
Dominik Mirowski pisze:
[...]

odpowiadaj, ze miasto jest dla ludzi, nie samochodow
dziwia mnie kierownicy, ktorzy cierpia na jakies dolegliwosci z powodu obecnosci rowerow na jezdni
czy jade rowerem czy samochodem, wole rowery na jezdni