śmieszek rowerowych nie będzie :)

Data: 2009-04-27 07:50:19
Autor: Rowerex
śmieszek rowerowych nie będzie :)
On 27 Kwi, 07:07, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta zawiadamia, że przetarg nieograniczony na
Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżek rowerowych:
Pakiet nr I: ul. Grabiszyńska, Powstańców Śl., Świdnicka, Ruska, Żmigrodzka,
Św. Mikołaja;
Pakiet nr II: Ślężna, Piaskowa, A. Mickiewicza, Jana III Sobieskiego
zostaje unieważniony zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty.

Czy precel to grupa lokalna? :P Przynajmniej byście napisali o jakie
miasto tudzież wieś chodzi. O ile ja się domyślam, to inni już chyba
wcale :)

P.S. A może by tak zgłosić precla do przetargu? Warunkiem byłoby
nazwanie poszczególnych ścieżek nazwiskami lub pseudonimami
zasłużonych przeclowych budowniczych, kładących podwaliny i
utrwalających świadomość rowerową w kaczo-donaldziej Polsce ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-27 17:50:05
Autor: Dominik Mirowski
śmieszek rowerowych nie będzie :)
Rowerex wyklepał(a) :

Czy precel to grupa lokalna? :P Przynajmniej byście napisali o jakie
miasto tudzież wieś chodzi. O ile ja się domyślam, to inni już chyba
wcale :)

Popraw sobie czytnik bo ci [WRO] z tematu wycieło...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-27 08:57:51
Autor: Rowerex
śmieszek rowerowych nie będzie :)
On 27 Kwi, 16:50, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
Rowerex wyklepał(a) :

> [...]
> wcale :)

Popraw sobie czytnik bo ci [WRO] z tematu wycieło...

Racja. Wychodzi na to, że to wina groups.google. Czasem czytuję precla
przy pomocy usenet.gazeta, ale tam też są dziwne reakcje na nawiasy
kwadratowe w tematach, z tego co pamiętam, to przy próbie odpowiedzi
zostawał w temacie sam nawias, a resztę wycinało...

Pozdr-
-Rowerex

śmieszek rowerowych nie będzie :)