smiglowiec

Data: 2012-01-02 18:07:10
Autor: J.F
smiglowiec

Wypadek drogowy

http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304025

Hm, taki dobry pilot, idealne warunki, czy troche za bardzo ryzykowali miedzy tymi latarniami ?

Choc w sumie, jesli stoja powiedzmy co 50m, to z boku .... kupa miejsca ..

J.

Data: 2012-01-02 22:12:09
Autor: elmer radi radisson
smiglowiec
On 2012-01-02 18:07, J.F wrote:

[...]

Pewnie nie dmuchalo im za bardzo, a i nie widac tez na zdjeciu jak
wyglada sciezka podejscia - moze w ogole latarnie zaczynaja sie dopiero
tutaj? Ecek HEMS wymaga w dzien ladowiska o wymiarach 35x25m, sam majac
w osi podluznej nieco ponad 12m od ogona do koncowki lopaty a
poprzecznie 10m. Strazacy obowiazkowo asystuja przy ladowaniu i
utrzymuja lacznosc z ratownikiem na pokladzie wiec z pewnoscia widza
czy sa wystarczajace odstepy.

Skoro wyznaczyli takie miejsce, to widocznie bylo najlepsze mozliwe i
wystarczajaco bezpieczne. Pilot raczej tez wie czego potrzebuje i widzi
czy da rade usiasc bez ryzyka.

Tak w ogole to AFAIR po zamachu w Oslo medyczne EC-135 ladowaly
nawet w badz co badz dosc gestej miejskiej zabudowie.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-01-02 23:04:21
Autor: bratsiostry
smiglowiec
elmer radi radisson pisze:
On 2012-01-02 18:07, J.F wrote:

[...]

Jakie medyczne - NASZ prezydencki nie potrafił wylondować w średniej mgle, a tamci potrafili. Bo oni przez nato szkoleni niby -co? Cytuję:

> Skoro wyznaczyli takie miejsce, to widocznie bylo najlepsze mozliwe i
> wystarczajaco bezpieczne. Pilot raczej tez wie czego potrzebuje i widzi
> czy da rade usiasc bez ryzyka.

A nas to niby nie dotyczy? Sami samobójcy?

Data: 2012-01-03 09:49:07
Autor: elmer radi radisson
smiglowiec
On 2012-01-02 23:04, bratsiostry wrote:

Jakie medyczne - NASZ prezydencki nie potrafił wylondować w średniej
mgle, a tamci potrafili. Bo oni przez nato szkoleni niby -co?

Londuje to się na Heathrow albo Gatwick.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-01-05 08:34:33
Autor: Alakdae
smiglowiec
W dniu 02.01.2012 18:07, J.F pisze:

[...]

Jest to w zupełności wystarczające rozmiarowo lądowisko i przy dobrej
widoczności (nie mgła) nie sprawia żadnego problemu. Nawet jak dmucha.
Śmigłowce bardzo dobrze się zachowują nawet w bardzo mocnym wietrze pod
warunkiem, że jest on z przodu. Sam lądowałem na nie większych
przestrzeniach i nigdy nie było to wymuszone lądowanie, a zawsze bezpieczne.

Alakdae

smiglowiec