smoła na masce

Data: 2010-04-01 09:15:12
Autor: Michał Gut
smoła na masce
po rozpuszczeniu smoly kup jakas paste polerska do renowacji lakierow - ja ostatnio podniecam sie t-cutem carplana - calkiem skuteczne:) jedzie do mnie juz paczka z kolejnymi pastami i bede eksperymentowal na samochodzie ze skatowanym lakierem:) ciekawym roznicy:)

wstepnie polecialem tym po lodowce, skuterze (bialy plastik) i samochodzie (bialy lakier) - we wszystkich przypadkach efekty byly bardzo bardzo zadowalajace

smoła na masce