smród benzyny

Data: 2012-07-12 11:30:39
Autor: identyfikator: 20040501
smród benzyny
od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

Data: 2012-07-12 12:14:30
Autor: J.F
smród benzyny
Użytkownik "identyfikator: 20040501"  napisał w
od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

Ogladales zbiornik ? Nie jest przypadkiem z plastiku ?

Tym niemniej drobne dziurki w gornej czesci mozliwe, moze jakis nadpekniety wezyk, moze spadlo odpowietrzenie .. trzeba obejrzec.

J.

Data: 2012-07-12 12:19:59
Autor: Michoo
smród benzyny
On 12.07.2012 11:30, identyfikator: 20040501 wrote:
od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?
Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

Michoo

Data: 2012-07-12 12:23:36
Autor: Lewis
smród benzyny
W dniu 2012-07-12 12:19, Michoo pisze:
[...]

Przy okazji niewykluczone iż powiększy pojemność zbiornika o jakieś 20-30%. ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-12 11:07:21
Autor: kogutek
smród benzyny
Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak
> zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

Przy okazji niewykluczone iż powiększy pojemność zbiornika o jakieś 20-30%. ;)

W bonusie jest jeszcze pozbycie się części owłosienia. Swoją kobietę gdzieś
blisko ustaw. Przez jakiś czas nie będzie Ci ginęła pianka do golenia i
żyletki będą dłużej ostre. --

Data: 2012-07-12 12:24:19
Autor: identyfikator: 20040501
smród benzyny
Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

ja się na tym nie znam, może byś wpadł i sam sprawdził swoją metodą...

Data: 2012-07-12 14:16:32
Autor: TM
smród benzyny

Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak
zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

-- Pozdrawiam
Michoo

Ty naprawdę jesteś niespełna rozumu, bo nie sądzę, abyś takiego udawał. Powinieneś udać się do psychiatry. To taki styl na tej grupie , zresztą jest tu więcej takich "wesołków".

Data: 2012-07-12 17:59:49
Autor: Michoo
smród benzyny
On 12.07.2012 14:16, TM wrote:

Ty naprawdę jesteś niespełna rozumu, bo nie sądzę, abyś takiego udawał.
Powinieneś udać się do psychiatry.
Dlaczemu?

To taki styl na tej grupie , zresztą
jest tu więcej takich "wesołków".
Naprawdę nie znasz identyfikatora? Jakby on był tak głupi na jakiego się lansuje to by już dawno zginął w tragicznych okolicznościach, stąd wniosek, że tylko trolluje i ma radochę z tego, że ludzie tracą czas na próbę "wyjaśnienia" mu kolejnego "problemu".

Michoo

Data: 2012-07-12 18:05:09
Autor: identyfikator: 20040501
smród benzyny
Ty naprawdę jesteś niespełna rozumu, bo nie sądzę, abyś takiego udawał.
Powinieneś udać się do psychiatry.
Dlaczemu?

u widze bardzo ciezki przpadek... leczenie, zalecam lobotomie...

Data: 2012-07-12 17:36:39
Autor: Cezary Daniluk
smród benzyny
od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

Kupuj drugi bak. W Srajczento puszczają najczęściej na zgrzewie ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2012-07-12 18:06:18
Autor: identyfikator: 20040501
smród benzyny
pewnie taki wóż nie przejdzie badania okresowego? no żesz w mordę...

Data: 2012-07-12 18:17:09
Autor: Tomasz Pyra
smród benzyny
On Thu, 12 Jul 2012 11:30:39 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

Tam bardzo często awarii ulega wlew paliwa - konkretnie rury między wlewem
a zbiornikiem, dostępne przed prawym tylnym nadkolem.

Data: 2012-07-12 18:49:36
Autor: MM
smród benzyny
Dnia 12-07-2012 o 11:30:39 identyfikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku  samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby  przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

W puntolocie swego czasu miałem podobny problem, szczególnie jak zalane do  pełna, przyczyna to była uszkodzona rura od odpowietrzenia.

Data: 2012-07-13 09:11:27
Autor: Chris
smród benzyny
identyfikator: 20040501 nabazgrał(a):

od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

Sprawdz bak, ojciec rok temu miał to samo .. dziurka w baku a paliwa nie ubywało bo nie tankował nigdy do pełna :)

Data: 2012-07-15 23:26:44
Autor: BQB
smród benzyny
od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

Albo przerdzewiał tłumik :P

Data: 2012-07-30 18:18:38
Autor: identyfikator: 20040501
smród benzyny
braciszek się wkurzył i zaczął rozkręcać, okazało się, że benzyna leci ciurkiem w miejscu powrotu benzyny do baku... niestety podczas naprawy ułamaliśmy gniazdko powrotu benzyny w tym białym plastiku wkręconym do zbiornika paliwa... może Ktoś wie jak ten cholerny biały plastki wkręcony w zbiornik paliwa się nazywa i ile może kosztować?

smród benzyny