smrod gnijacego kaszalota

Data: 2011-05-25 02:13:03
Autor: Jaksa
smrod gnijacego kaszalota
Smrod gnijacego kaszalota spac nie daje.

Wentylatory chodza na maksa, ale nic nie pomaga.

Ja.... protestuje!

Jaksa

Data: 2011-05-25 10:24:22
Autor: Leprechaun
smrod gnijacego kaszalota

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vv0f71i31j561patlantis...
Smrod gnijacego kaszalota spac nie daje.

Wentylatory chodza na maksa, ale nic nie pomaga.

Ja.... protestuje!

Jaksa

Bekniesz ty za te swoje gadki, oj bekniesz!

BomBel

Data: 2011-05-25 13:39:50
Autor: Tomaszek
smrod gnijacego kaszalota
W dniu 2011-05-25 10:24, Leprechaun pisze:
Bekniesz ty za te swoje gadki, oj bekniesz!

ABW do chałupy wyślesz?

Data: 2011-05-25 13:41:18
Autor: Leprechaun
smrod gnijacego kaszalota

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irippp$fed$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-25 10:24, Leprechaun pisze:
Bekniesz ty za te swoje gadki, oj bekniesz!

ABW do chałupy wyślesz?
-- | TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

Są tacy co wyślą. Czyżbyś popierał chamstwo?

BomBel

Data: 2011-05-26 10:05:31
Autor: Leprechaun
smrod gnijacego kaszalota

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vv2bwoy51j561patlantis...
[...]

Bekniesz MATOLE! Mam nadzieję, że trafisz do celi z pedałami. ;)

BomBel

Data: 2011-05-26 13:22:36
Autor: Antenka
smrod gnijacego kaszalota
On 25 Maj, 10:24, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Jaksa" <Ja...@podole.pl> napisał w wiadomościnews:op.vv0f71i31j561patlantis...

> [...]

> Ja.... protestuje!

> Jaksa

Bekniesz ty za te swoje gadki, oj bekniesz!

Nie strasz, bo się zes....sz

Antenka

Data: 2011-05-25 12:16:47
Autor: MH
smrod gnijacego kaszalota
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Smrod gnijacego kaszalota spac nie daje.

Wentylatory chodza na maksa, ale nic nie pomaga.

Ja.... protestuje!

Jaksa

=================

Jajca se Dżaksa umyj !!!

MH

Data: 2011-05-26 13:21:59
Autor: Antenka
smrod gnijacego kaszalota
On 25 Maj, 02:13, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Smrod gnijacego kaszalota spac nie daje.

Wentylatory chodza na maksa, ale nic nie pomaga.

Ja.... protestuje!

Jaksa

Zdechł?  I dlatego taki fetor? Aaaaaa

Antenka

Data: 2011-05-26 21:04:16
Autor: Przemysław W
smrod gnijacego kaszalota

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vv0f71i31j561patlantis...
Smrod gnijacego kaszalota spac nie daje.

Wentylatory chodza na maksa, ale nic nie pomaga.

Ja.... protestuje!

Umyj sobie zęby debilu, to smród zniknie.

Przemek

--

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński

Data: 2011-05-27 00:46:31
Autor: Jaksa
smrod gnijacego kaszalota
On Thu, 26 May 2011 21:04:16 +0200, Przemysław W <BroĂąmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

[...]

Analfabeto, ja nie tylko je myje po 3x dziennie, ale
rowniez i plukam roznymi plynami no i obowiazkowo
nitka dentystyczna w uzyciu.

Tam u was w czworakach dalej ograniczacie higiene
jamy ustnej do szczoteczki do zebow 1x dzien?

Ty plebsie.. budzisz moja bezgranczna pogarde.

Jaksa

smrod gnijacego kaszalota