sms 'gdzie jesteś'

Data: 2011-08-23 16:31:49
Autor: AT
sms 'gdzie jesteś'
> Nie chodzi o inwigilacje, ale o to, by sprawdzic ze dzieciak dotarl do
celu przeznaczenia, ewentualnie gdzie w danej chwili przebywa (np. jezdzac na rowerze).
Dzieciak 11 lat lubi sie juz zapuszczac coraz dalej od domu - a nie chce by odczul moja 'nadmierna troskliwosc' o niego.
Wystarczy mi by czasami moc sprawdzic, ze jest np. po drugiej stronie miasta, pojechal do lasu, czy juz wrocil do domu.

Program guardian miał jedną wadę, kosztowal ok 25usd
ale ikonka była w aplikacjach, i jak mlodzieniec bystry to się domysli :)

jednemu znajomemuy tez kupiłem taki program to syn się kapnął :) i była afera.

pisałem w tej sprawie do producenta, mięli to w najstępnej wersji pod uwagę wziąść

a czy wzięli nie wiem, bo juz niemam symbiana

sms 'gdzie jesteś'