sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie

Data: 2010-09-04 11:19:21
Autor: JoteR
sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
"Andrzej_Jedrzej" napisa艂:

Wczoraj dosta艂em smsa na kom贸rk臋 w TakTaku z numeru 0412 o tre艣ci:
zabek wyrwidabka [...]
Jestem przekonany, 偶e kto艣 do mnie strzela艂 [...]
Teraz mam do Was pytanie, czy w taki spos贸b sms-em o tej tre艣ci
m贸g艂 si臋 podpisa膰 jaki艣 zab贸jca na zlecenie?

Tak, na zlecenie Play, Orange lub Plusa (niepotrzebne skre艣li膰), mniej wi臋cej na wi臋kszo艣膰 aktualnych lub by艂ych klient贸w Ery. Sp贸jrz kilka w膮tk贸w wcze艣niek lub wpisz w wyszukiwark臋 tre艣膰 tego SMS-a.

Ten post to NIE JEST 呕ART.

Pozna艅 nigdy nie przestanie mnie zadziwia膰, wydawa艂o si臋, 偶e casus Cavallino jest ju偶 najwy偶sz膮 faz膮 paranoi, ale widz臋, 偶e jest was tam wi臋cej.

JoteR

sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie