sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie

Data: 2010-09-04 11:28:34
Autor: Beny
sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie

Użytkownik "Andrzej_Jedrzej" <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał w wiadomości news:i5t22m$1q22$1opal.icpnet.pl...

Wczoraj dostałem smsa na komórkę w TakTaku z numeru 0412 o treści: zabek wyrwidabka
Chyba sens tego to ząbek wyrwidąbka lub ząbek wyrwidąbek?

Normalnie bym sie tym nie przejął, skasował smsa i zapomniał, ale tego samego dnia zdarzyło się coś jeszcze.
Wyszedłem z domu i pojechałem coś załatwić  w Poznaniu na Os. Bohaterów II wojny Światowej. Zaparkowałem auto wzdłuż ulicy i zacząłem iść chodnikiem. Patrzyłem w lewo w stronę kościoła na tym osiedlu i nie zwracałem uwagi na jezdnię gdy nagle po prawej stronie z przejeżdżającego wolno dużego czarnego osobowego samochodu usłyszałem bardzo głośny huk, dokładnie taki jak strzał z broni palnej.
Poczułem lekką zmianę ciśnienia w uszach i wyraźnie przed twarzą powiew powietrza jakby pocisk mi przeleciał koło głowy. Zatrzymałem się zszokowany bo mnie zamurowało z wrażenia, obróciłem się w stronę ulicy ale dostrzegłem że ten samochód wyraźnie przyśpieszył i skręcił w lewo.
Jestem przekonany, że ktoś do mnie strzelał z tego samochodu. Nie był to wystrzał z tłumika samochodowego bo to zupełnie inaczej brzmi. Pojechałem na policję i zgłosiłem to zdarzenie.
Teraz mam do Was pytanie, czy w taki sposób sms-em o tej treści mógł się podpisać jakiś zabójca na zlecenie? Nigdy nie miałem żadnych wrogów ani nie naraziłem się nikomu, jestem przerażony tą całą sytuacją!
Da się jakoś ustalić KTO wysłał tego smsa tzn. z jakiego numeru IP?

Ten post to NIE JEST ŻART.

To szykuje sie fala zamachów, połowa PL dostałe te smsy ;)

sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie