sms od Nokia - jak się go pozbyć

Data: 2009-10-29 12:31:30
Autor: Amir
sms od Nokia - jak się go pozbyć
Witam!

Zakupiłem żonie telefon nokia 5800, aby poinstalowac programy niezbędne jej do pracy, włożyłem najpierw swoja kartę sim,
obecnie co kilka dni przychodzi sms o informacjach dot Nokia 5800,
co zrobić aby te smsmy nie przychodziły?

dziękuję i pozdrawiam
Amir

Data: 2009-10-29 16:14:18
Autor: Jacek
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcbuek$9sb$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie zarejstrowałeś sie/jej na stronei nokii z zgodą na przetwarzanie danych itp?

Jacek

Data: 2009-10-29 16:15:13
Autor: Piotr M
sms od Nokia - jak się go pozbyć
Pewnego razu Amir tak oto obwieścił(a):

obecnie co kilka dni przychodzi sms o informacjach dot Nokia 5800,
co zrobić aby te smsmy nie przychodziły?

Jakie informacje, reklamowe czy konfiguracyjne przy każdej zmianie karty
(mms, gprs, itp)?

Jeśli to pierwsze to chyba nic się nie da zrobić, pisze chyba bo to leży
raczej po stronie systemu bez możliwości zmiany, ale mogę się mylić.

A jeśli reklamowe to sobie przypomnij gdzie "użyczyłeś" numer i na co
wyraziłeś zgodę i zmień to. Lub/i zainstaluj sobie jakiś soft blokujący
smsy. Soft znajdziesz np na "forum iPmart Polska'

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-29 18:42:02
Autor: Michał
sms od Nokia - jak się go pozbyć
Witam
O ile sie nie myle to w mojej n79 w menu -<  narzedzia -<narzedzia jest ikona my nokia czyli wlsnie smsy ze wskazowkami dotyczacymi obslugi telefonu wystarczy wejsc i w opcjach  wybrac anulowanie subskrypcji
powinno pomoc
pozdrawiam
M Król
-- -- - Original Message -- -- - From: "Amir" <didotom@gazeta.pl>