sms od Nokia - jak się go pozbyć

Data: 2009-10-29 18:42:02
Autor: Michał
sms od Nokia - jak się go pozbyć
Witam
O ile sie nie myle to w mojej n79 w menu -<  narzedzia -<narzedzia jest ikona my nokia czyli wlsnie smsy ze wskazowkami dotyczacymi obslugi telefonu wystarczy wejsc i w opcjach  wybrac anulowanie subskrypcji
powinno pomoc
pozdrawiam
M Król
-- -- - Original Message -- -- - From: "Amir" <didotom@gazeta.pl>
Zakupiłem żonie telefon nokia 5800, aby poinstalowac programy niezbędne jej do pracy, włożyłem najpierw swoja kartę sim,
obecnie co kilka dni przychodzi sms o informacjach dot Nokia 5800,
co zrobić aby te smsmy nie przychodziły?

dziękuję i pozdrawiam
Amir

Data: 2009-10-29 20:55:33
Autor: Piotr M