sms premium od srodka

Data: 2010-01-09 18:21:25
Autor: brum
sms premium od srodka
szukam kontaktu do osoby, ktora za pieniadze przekaze swoja wiedze i doswiadczenie w temacie sms premium
nie ma zadnych warunkow wstepnych (nie jest wymagany kontakt osobisty, zatrudnienie ani faktura), potrzebne mi jedynie informacje
najlepiej od strony operatora komorkowego lub duzej firmy z branzy (posiadajacej bezposrednio umowy z operatorami)
zalezy mi glownie na szczegolach dotyczacych aspektow umownych, prawnych, rozliczeniowych, ale pewna doza techniki tez jest niezbedna
za wszelkie odpowiedzi off topic z gory dziekuje

sms premium od srodka