smsy w abonamencie

Data: 2012-11-14 11:34:36
Autor: Ghost
smsy w abonamencie
Witam,

    Jaki operator/umowa najtaniej za dowolna liczbe smsow? Oczywsicie bez gwiazdek w umowie, potrzebuje do masowego rozsylu przez modem.

TIA

Ghost

Data: 2012-11-14 03:11:25
Autor: krzysztofsf
smsy w abonamencie
On 14 Lis, 11:34, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Witam,

    Jaki operator/umowa najtaniej za dowolna liczbe smsow? Oczywsicie bez
gwiazdek w umowie, potrzebuje do masowego rozsylu przez modem.

W erze abonament 19,9 i pakiet 1000 sms za 5 zl. W promocji
swiatecznej dodali dodatkowy pakiet nielimitowanych sms do t-mobile za
1,90 zl.

Data: 2012-11-14 06:23:15
Autor: Pszemol
smsy w abonamencie
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:6fdb98ef-34dc-496a-995f-379d9828ce26ib4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

I nie maja gwiazdki ze oferta dla odbiorcy indywidualnego,
nie dla firm do uzycia w automatach generujacych smsy masowo?

Data: 2012-11-14 04:33:48
Autor: krzysztofsf
smsy w abonamencie
On 14 Lis, 13:23, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> [...]

I nie maja gwiazdki ze oferta dla odbiorcy indywidualnego,
nie dla firm do uzycia w automatach generujacych smsy masowo?

Gwiazdki nie znalazlem, natomiast sadze, ze jak u innych operatorow o
ktorych pisano na grupie - moga wylaczyc usluge wedlug uznania i "nie
mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobisz?".

Data: 2012-11-14 13:34:11
Autor: Liwiusz
smsy w abonamencie
W dniu 2012-11-14 13:33, krzysztofsf pisze:
[...]

To poszukaj, bo jest.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-14 04:40:09
Autor: krzysztofsf
smsy w abonamencie
On 14 Lis, 13:35, Liwiusz <lma...@poczta.onet.pl> wrote:

To poszukaj, bo jest.

Sadze, ze najsensowniejsze rozwiazanie podpowiedziales z ta umowa na
wysylanie sms masowych.

Data: 2012-11-14 04:45:33
Autor: krzysztofsf
smsy w abonamencie
On 14 Lis, 13:40, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
On 14 Lis, 13:35, Liwiusz <lma...@poczta.onet.pl> wrote:

> To poszukaj, bo jest.

Sadze, ze najsensowniejsze rozwiazanie podpowiedziales z ta umowa na
wysylanie sms masowych.

Jeszcze to jest przykladowe ciekawe rozwiazanie (tyle, ze nie przez
wlasny modem)

http://www.serwersms.pl/k,19-Cennik.html

Data: 2012-11-14 13:55:12
Autor: Liwiusz
smsy w abonamencie
W dniu 2012-11-14 13:45, krzysztofsf pisze:
[...]

I tu już są kilkugroszowe ceny za smsy.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-14 05:01:08
Autor: krzysztofsf
smsy w abonamencie
On 14 Lis, 13:56, Liwiusz <lma...@poczta.onet.pl> wrote:

I tu już są kilkugroszowe ceny za smsy.

Dlatego dalem link do cennika.

Data: 2012-11-14 13:43:43
Autor: Liwiusz
smsy w abonamencie
W dniu 2012-11-14 13:40, krzysztofsf pisze:
On 14 Lis, 13:35, Liwiusz <lma...@poczta.onet.pl> wrote:

To poszukaj, bo jest.

Sadze, ze najsensowniejsze rozwiazanie podpowiedziales z ta umowa na
wysylanie sms masowych.

Tylko Ĺźe to nie jest juĹź takie tanie.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-14 14:52:36
Autor: Ghost
smsy w abonamencie

Uzytkownik "Liwiusz" <lmalin@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:k8035p$mok$2news.task.gda.pl...
[...]

Zajebiscie, czytam regulamin playa i wychodzi, ze w ogole maszynowo nie wolno generowac sms'ow, niezaleznie od ich liczby,

Data: 2012-11-14 10:53:51
Autor: W
smsy w abonamencie
Ghost wystukał, co następuje:

    Jaki operator/umowa najtaniej za dowolna liczbe smsow? Oczywsicie bez gwiazdek w umowie, potrzebuje do masowego rozsylu przez modem.

Jeżeli to nie musi być umowa to Play Fresh (czy inna warjacja) i no-limit sms za 10PLN... Ew. jak musi to być abo to może Stan Darmowy tylko sim 19PLN+pakiet sms za 10PLN? http://www.blogplay.pl/2012/03/oferty-all-
inclusive-i-stan-darmowy-w-play-teraz-jeszcze-lepsze/ No ale to jest 19PLN miesięcznie więcej...

Data: 2012-11-14 12:01:23
Autor: Liwiusz
smsy w abonamencie
W dniu 2012-11-14 11:53, W pisze:
[...]

Żadna z ofert nie będzie współdziałać z masowym rozsyłem, bo zostanie szybko zablokowana. Należy szukać dedykowanych do tego celu ofert operatorów, najlepiej bezpośrednio u nich.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-14 15:07:48
Autor: Ghost

[...]