smsy z moim numerem

Data: 2016-05-16 21:33:34
Autor: ToMasz
smsy z moim numerem
witam
potrzebuje wysyłać smsy (orange) około 100 na miesiąc. każdy inny i każdy do innego odbiorcy. ale koniecznie z komputera. orange oferuje mi 30 smsów za darmo, z moim numerem i nic więcej. kupiłbym pakiet smsów, albo płacił za każdy z osobna, ale gdybym mógł je wysyłać z kompa. nie umiem znaleźć takiej opcji. pamiętam że kiedyś można było wysyłać smsy z własnym numerem, ale gdzieś  z jakiejś bramki. możecie mi podpowiedzieć czy i ktoś to oferuje? Nie koniecznie za darmo
ToMasz

Data: 2016-05-16 22:56:39
Autor: h.sliwinski
smsy z moim numerem
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:33:36 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Zmień rodzaj konta.
https://www.orange.pl/portal/map/map/cust_migration?activeName=pim_settings

--
Heniek

Data: 2016-05-17 05:45:10
Autor: Dominik Ałaszewski
smsy z moim numerem
Dnia 16.05.2016 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał/a:

potrzebuje wysyłać smsy (orange) około 100 na miesiąc. każdy inny i każdy do innego odbiorcy. ale koniecznie z komputera. orange oferuje mi

A może via modem (choćby komendą AT+CMGS), albo gammu/wammu?

Data: 2016-05-17 13:29:26
Autor: Big Jack
smsy z moim numerem
W wiadomości

Wapster kiedyś coś takiego  miał. Ale czy i jak to teraz działa - tego nie wiem, dawno nie korzystałem http://www.wapster.pl/bramka_sms_extra.dhtml

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-05-17 20:39:52
Autor: ąćęłńóśźż
smsy z moim numerem
Niektóre instalowane na komputerze programy do obsługi fonów (wiele lat temu) miały opcję edycji i wysyłania sms-ów, może idź tą drogą?
Fon był podłączony kablem, a komp robił za edytor i klawiaturę.

-- -- -
ale koniecznie z komputera.

smsy z moim numerem