smutek

Data: 2010-06-20 12:55:26
Autor: no kto
smutek
Nic a nic się akcja nie udała,
odmiany losu tego stadła.
Jak były procenty poprzednio,
tak zostały zgodnie z przepowiednią.
Teraz druga tura,
śmiem twierdzić ponura -
minimalną wygraną poprzednio się skończyła
mechanizm w akcji unaoczniła.
Smutek od wieczora tego mnie trawił,
gorzką prawdę o tym padole wyjawił.
Skoro dziś paru procent odchylenia nie dało,
znaczy mechanika tfu! przeznaczenie - zdecydowało.
Tak samo się wydarzyło-
źle to rokuje! TAK SAMO JAK BYŁO!!!!
Lecz druga tura dopiero przed wami,
jeszcze nie biorę rozbratu z "nami".
Choć wiedzę o przebiegu nawet posiadam
wyborów sejmowych, lecz nie wygadam.
Nie miejcie mi za złe tegom co mówił,
gdy już wiecie, żem na próżno się trudził.
Wyzwanie rzuciłem mechanizmom,
los świata próbując zmienić, ojczyzną.
Powoli eksperyment muszę kończyć,
w świat swój wewnętrzny wreszcie się włączyć,
by już sił nie marnować więcej,
na to co martwe ku kamienieniu prędzej
dąży w amoku władzy, iluzji rozwoju,
lecz jest niewolnikiem ciemności, zastoju.

["PIMMM, numer kolejny do rejestru się zgłosi!",
Kolega już skończył? Zobaczmy co ten przynosi...
[głupi, ty jesteś głąbie parchaty,
myślisz, że o swój los darł karty?!
[Wina! WINA! dajcie bogom,
kolejny świat upadnie, ku barlogom!
Trzeba zapić! Zachlać!
Dzbany zapomnienia w siebie wlać!
Bogowie wygrywać z maszyną już
nie umieją; na przemiał światy dozorują, a nuż
otrzeźwieją! ]]]

Data: 2010-06-20 22:23:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
niedziela, 20 czerwca 2010 21:55. carbon entity 'no kto' <nokto1975@o2.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

[...]
wyborĂłw sejmowych, lecz nie wygadam.
[...]

Możesz się bawić w składanie rymów
bo właśnie wgląd tu taki mnie naszedł
że jest jak Philip K. Dick przewidział
w powieści The Man From the High Castle

Walą się światy i możliwości
poszło się kochać Matryc już z siedem
a ten multiwers który ma szansę
może być tylko wyłącznie jeden

Coś cię zaskoczy w ramach powtórki
lecz jeszcze teraz ten kwiat nie zakwitł
czekaj z trzy lata, wĂłwczas zrozumiesz
co miał na myśli (w stopce) Heraklit:

Data: 2010-06-20 15:24:10
Autor: Zygmunt Stary
smutek
On 20 Cze, 22:23, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 20 czerwca 2010 21:55. carbon entity 'no kto' <nokto1...@o2.pl>
> [...]

może być tylko wyłącznie jeden

Coś cię zaskoczy w ramach powtórki
lecz jeszcze teraz ten kwiat nie zakwitł
czekaj z trzy lata, wówczas zrozumiesz
co miał na myśli (w stopce) Heraklit:

Jeszcze w niedzielę gawiedź do Kościoła dąży
Wrażenie sprawiając, że to Polska jeszcze...
Niestety, czas Polski przeminął.
Zamiast serca, odznaka WOŚP
Zamiast ducha - pilot TVN-u.
Zamiast myśli - durne seriale.
Precz z rodziną, precz z Ojczyzną, precz z Człowiekiem.
Grunt to wskaźniki i poklepywania Merkel i Putina,
Pełna wolność i swoboda dla Mirów, Rychów i...
Życie człowieka - kartą przetargową SLD w bitwie o zwycięstwo...
Nie chcę władzy, za cenę życia człowieka.
Nie chcę takiej POlski!
Zabiorą radio...
Nie zabiorą, nigdy nie zabiorą KRZYŻA!
Zrośnięci z krzyżem,  w jedności razem z Chrystusem
ZMARTWYCHWSTANIEMY!

Data: 2010-06-21 01:24:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
poniedziałek, 21 czerwca 2010 00:24. carbon entity 'Zygmunt Stary' <zygwar@gmail.com>

[...]
Grunt to wskaĹşniki i poklepywania Merkel i Putina,
[...]
Zrośnięci z krzyĹźem,  w jedności razem z Chrystusem
ZMARTWYCHWSTANIEMY!

Waćpan w to na poważnie wierzysz? Spóźniłeś się waść o jakieś 100 lat.
Ja i owszem, popieram gorąco Kościół katolicki, ale jako zabawkę psychologiczną dla maluczkich dla tej waścinej ukochanej gawiedzi -- - co to po starosłowiańsku oznacza zajrzyj do słownika etymologicznego ;) Konkretnie jako odtrutkę dla w/w gawiedzi przeciw islamowi, żeby nie stała się pewnego dnia ulicą arabską jak już jest w Paryżewie i al-Berlinie. Bardziej się skłaniam do stanowiska neokościoła i neochrześcijaństwa, gdzie krzyż jest symbolem światła astralnego/duchowego, a zwraca się uwagę na elementy etyczne i humanitarne w nauczaniu Jezusa Chrystusa. Nie da się rzec niczego innego, że taka jest w gruncie rzeczy postawa kluczowych hierarchów katolickich po Vaticanum II a także innych przywódców kościołow chrześcijańskich, przy czym nadal trzyma się _literę_ starych dogmatów jako zewnętrzną fasadę (w tym Krzyża mimo sugestii "braci starszych" nie będą zabierać, bo to miejsce półksiężyc by wypełnił). Darek Misiuna już w ubiegłym stuleciu przy raczkującym necie na portalu Okultura napisał, do czego jest to przystawka.

A kto nie uznaje tego, co neokościół uchwalił za zgodą wyższych autorytetów duchowych powiedzmy w Dharamsali, Ułan-Bator, Eliście i Thimphu, ten jest wyklętym lefebrystą i mocą Piętego Świetra wezmą go po śmierci sami dyabli i szatani, jeśli już za życia tego stanu nie doświadcza widząc wielką odmianę w religii. Quantum nobis prodest haec fabula Christi!

Czyli religia gawiedzi swoją szosą jako przystawka, a ja wolę na poważnie zajmować się daniami głównymi prawdziwej wiary. Aktualnie w menu Bhairavananda po rosyjsku:
Махакалагни Кула Тантра
Мир Закатного Солнца
Трикасамарасья Каула
Элементы Узора

Data: 2010-06-20 16:36:04
Autor: Zygmunt Stary
smutek
<zyg...@gmail.com>

> [...]

elementy etyczne i humanitarne w nauczaniu Jezusa Chrystusa. Nie da się rzec
niczego innego, Ĺźe taka jest w gruncie rzeczy postawa kluczowych hierarchĂłw
[...]

To nie są zabawki, to nie są przystawki,
To pogaństwo światowe New Age wypełnia
Wróżka w TV zastępuje co...?
Krzyż nie jest symbolem, nie jest przenośnią.
To prawdziwe, najprawdziwsze umieranie,
Ludzi pysznych, co wydaje im się, że pojmują - do nicości...
Pokornych do Prawdy, podnosi sam StwĂłrca,
który w Chrystusie uczynił niepojęte.
"Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy
przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. (Mt-26, Łk-
22)

Data: 2010-06-21 05:11:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
poniedziałek, 21 czerwca 2010 01:36. carbon entity 'Zygmunt Stary' <zygwar@gmail.com>

To nie są zabawki, to nie są przystawki,
To pogaństwo światowe New Age wypełnia

Akurat się mylisz. New Age i NWO w odstawce, bo wypełnili swoją rolę, teraz służa jako straszak dla nierozgarniętych coby nie fikali. Teraz w modzie Evola, Ungern von Sternberg i tradycjonalizm integralny -- - bardziej na prawo.

A klucze ma nadal święty Piotr, nie zapominaj. Że teraz jest z czyjej innej instalacji... ale do takich jakty nic nie mamy, nie stanowią zagrożenia, wręcz odwrotnie. Słuchają się, przynoszą świętopietrze, można ich posłać na krucjatę przeciwko muzułmanom. Quantum nobis prodest haec fabula Christi!

Idź w pokoju synu, twoje szlachetne ubóstwo ducha i puritas cordis cię uzdrowiły.

PS. A wierzysz w Matkę Boską? To módl się do Niej, żeby dała ci więcej rozumu.

PS^2. Ale mi się wydaje, że jesteś inteligentniejszy, żeby nie wiedzieć, że ofiara i zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa to bardzo silny akt magii, który ustanowił pewne prawa. Jeśli ktoś, kto zdobył z trudem władzę nad kościołem będzie powtarzał ów akt w zbyt wielu aspektach, wyzwoli dziką magię i nie będzie miał panowania nad wewnętrznymi prawami tego kompleksu duchowości, tylko sam będzie musiał się stać jego sługą jak ci, co są pod nim. Dlatego jest ważne, żeby do formuły wprowadzić kilka mało widocznych zmian, które spowodują, że ich skutki związujące wejdą tylko na gawiedź, a zarządcy będą mieli więcej swobody w posługiwaniu się tym, co tantra nazywa samaya, bez konsekwencji dla zręcznego ich naruszenia. To jest właśnie ta władza nad Bogiem i odpowiedzialność za sakrament, o której pisał kardynał Wyszyński. Wydaje się, że twoja formacja tej władzy się świadomie zrzeka i wchodzi z kopytami w dziką magię, w nieoswojoną świętość. Czy nie za dużo Szestowa, Dostojewskiego, Kierkegaarda?

Data: 2010-06-21 01:43:37
Autor: MiReK
smutek
[...]

Filozofia Heraklita głosi, że ciągłe stawanie się i przemijanie jest
najważniejszą cechą bytu, zaś stawanie się i przemijanie jest wynikiem
nieprzerwanego ścierania się przeciwieństw. Rzeczywiscie smutne, a
gdzie milosc w zyciu? Milosc i pasja???

Data: 2010-06-21 01:45:08
Autor: MiReK
smutek
> [...]

Filozofia Heraklita głosi, że ciągłe stawanie się i przemijanie jest
najważniejszą cechą bytu, zaś stawanie się i przemijanie jest wynikiem
nieprzerwanego ścierania się przeciwieństw. Smutne, gdzie milosc w
zyciu, milosc i pasja???

Data: 2010-06-21 12:00:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
poniedziałek, 21 czerwca 2010 10:45. carbon entity 'MiReK' <rekked@autograf.pl>

[...]

Miłość w życiu jest dobra, ale pasja? Jest ona źródłem nieszczęść i cierpień. Nie ma poglądu ważniejszego niż ludzkie szczęście, zatem namiętności należy wygasić, aby nie stały sięźródłem nieszczęść i cierpień.

Data: 2010-06-21 02:00:34
Autor: MiReK
smutek
> [...]

może być tylko wyłącznie jeden

Coś cię zaskoczy w ramach powtórki
lecz jeszcze teraz ten kwiat nie zakwitł

smutny ten heraklit jest

Data: 2010-06-21 08:58:41
Autor: no kto
smutek
> [...]

może być tylko wyłącznie jeden

Coś cię zaskoczy w ramach powtórki
lecz jeszcze teraz ten kwiat nie zakwitł

Do ogrodnictwa nie mam ręki,
słyszałem za to, z pewnej starej wnęki,
że ogrodnictwo dla starszych jest przecie,
Czekać? To nie młodość! - jak wiecie.

Czy z wysokiego zamku człowiek?
Czy wysięgnik głębiony? Cokolwiek
powiemy o wizji w kamieniu
i tak będzie o tuneli drążeniu.

Choć z góry ktoś krzyczy przez tubę:
[możesz se darować! idą na zgubę!
Było to było!!! Rymować wybrało!
Nie po to by zmieniać, lecz by pokazało,
że jaki rym dasz to inny już wymyślił,
cokolwiek wyśnisz inny przyśnił,
że chodzisz starym chodnikami,
w kamieniu co wykute nami!]

Ble ble ble..

Za to, "było to było" z góry przepraszam,
Że nic nie wyśniłem sobie wypraszam!
W  kuciu chodników nie miałem wprawy,
w myśloprzestrzeni dla zabawy,
choć rozwałką się prałem
może na trochę większą skalę.

Na świat wewnętrzny mam całe eony,
poklikam jeszcze o ten procent powalony.

smutek