smutek

Data: 2010-06-20 22:23:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
niedziela, 20 czerwca 2010 21:55. carbon entity 'no kto' <nokto1975@o2.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Nic a nic si臋 akcja nie uda艂a,
odmiany losu tego stad艂a.
Jak by艂y procenty poprzednio,
tak zosta艂y zgodnie z przepowiedni膮.
Teraz druga tura,
艣miem twierdzi膰 ponura -
minimaln膮 wygran膮 poprzednio si臋 sko艅czy艂a
mechanizm w akcji unaoczni艂a.
Smutek od wieczora tego mnie trawi艂,
gorzk膮 prawd臋 o tym padole wyjawi艂.
Skoro dzi艣 paru procent odchylenia nie da艂o,
znaczy mechanika tfu! przeznaczenie - zdecydowa艂o.
Tak samo si臋 wydarzy艂o-
藕le to rokuje! TAK SAMO JAK BY艁O!!!!
Lecz druga tura dopiero przed wami,
jeszcze nie bior臋 rozbratu z "nami".
Cho膰 wiedz臋 o przebiegu nawet posiadam
wybor贸w sejmowych, lecz nie wygadam.
Nie miejcie mi za z艂e tegom co m贸wi艂,
gdy ju偶 wiecie, 偶em na pr贸偶no si臋 trudzi艂.
Wyzwanie rzuci艂em mechanizmom,
los 艣wiata pr贸buj膮c zmieni膰, ojczyzn膮.
Powoli eksperyment musz臋 ko艅czy膰,
w 艣wiat sw贸j wewn臋trzny wreszcie si臋 w艂膮czy膰,
by ju偶 si艂 nie marnowa膰 wi臋cej,
na to co martwe ku kamienieniu pr臋dzej
d膮偶y w amoku w艂adzy, iluzji rozwoju,
lecz jest niewolnikiem ciemno艣ci, zastoju.

["PIMMM, numer kolejny do rejestru si臋 zg艂osi!",
Kolega ju偶 sko艅czy艂? Zobaczmy co ten przynosi...
[g艂upi, ty jeste艣 g艂膮bie parchaty,
my艣lisz, 偶e o sw贸j los dar艂 karty?!
[Wina! WINA! dajcie bogom,
kolejny 艣wiat upadnie, ku barlogom!
Trzeba zapi膰! Zachla膰!
Dzbany zapomnienia w siebie wla膰!
Bogowie wygrywa膰 z maszyn膮 ju偶
nie umiej膮; na przemia艂 艣wiaty dozoruj膮, a nu偶
otrze藕wiej膮! ]]]

Mo偶esz si臋 bawi膰 w sk艂adanie rym贸w
bo w艂a艣nie wgl膮d tu taki mnie naszed艂
偶e jest jak Philip K. Dick przewidzia艂
w powie艣ci The Man From the High Castle

Wal膮 si臋 艣wiaty i mo偶liwo艣ci
posz艂o si臋 kocha膰 Matryc ju偶 z siedem
a ten multiwers kt贸ry ma szans臋
mo偶e by膰 tylko wy艂膮cznie jeden

Co艣 ci臋 zaskoczy w ramach powt贸rki
lecz jeszcze teraz ten kwiat nie zakwit艂
czekaj z trzy lata, w贸wczas zrozumiesz
co mia艂 na my艣li (w stopce) Heraklit:

Data: 2010-06-20 15:24:10
Autor: Zygmunt Stary
smutek
On 20 Cze, 22:23, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 20 czerwca 2010 21:55. carbon entity 'no kto' <nokto1...@o2.pl>
> [...]

> w 秝iat sw骿 wewn阾rzny wreszcie si w潮czy,
> by ju si nie marnowa wi阠ej,
> na to co martwe ku kamienieniu pr阣zej
> d笨y w amoku w砤dzy, iluzji rozwoju,
> lecz jest niewolnikiem ciemno禼i, zastoju.

> ["PIMMM, numer kolejny do rejestru si zg硂si!",
> Kolega ju sko馽zy? Zobaczmy co ten przynosi...
> [g硊pi, ty jeste g潮bie parchaty,
> my秎isz, 縠 o sw骿 los dar karty?!
> [Wina! WINA! dajcie bogom,
> kolejny 秝iat upadnie, ku barlogom!
> Trzeba zapi! Zachla!
> Dzbany zapomnienia w siebie wla!
> Bogowie wygrywa z maszyn ju
> nie umiej; na przemia 秝iaty dozoruj, a nu

Mo縠sz si bawi w sk砤danie rym體
bo w砤秐ie wgl眃 tu taki mnie naszed
縠 jest jak Philip K. Dick przewidzia
w powie禼i The Man From the High Castle

Wal si 秝iaty i mo縧iwo禼i
posz硂 si kocha Matryc ju z siedem
a ten multiwers kt髍y ma szans
mo縠 by tylko wy潮cznie jeden

Co ci zaskoczy w ramach powt髍ki
lecz jeszcze teraz ten kwiat nie zakwit
czekaj z trzy lata, w體czas zrozumiesz
co mia na my秎i (w stopce) Heraklit:

Jeszcze w niedziel gawied do Ko禼io砤 d笨y
Wra縠nie sprawiaj眂, 縠 to Polska jeszcze...
Niestety, czas Polski przemin背.
Zamiast serca, odznaka WO
Zamiast ducha - pilot TVN-u.
Zamiast my秎i - durne seriale.
Precz z rodzin, precz z Ojczyzn, precz z Cz硂wiekiem.
Grunt to wska糿iki i poklepywania Merkel i Putina,
Pe硁a wolno舵 i swoboda dla Mir體, Rych體 i...
痽cie cz硂wieka - kart przetargow SLD w bitwie o zwyci阺two...
Nie chc w砤dzy, za cen 縴cia cz硂wieka.
Nie chc takiej POlski!
Zabior radio...
Nie zabior, nigdy nie zabior KRZY疉!
Zro秐i阠i z krzy縠m,  w jedno禼i razem z Chrystusem
ZMARTWYCHWSTANIEMY!

Data: 2010-06-21 01:24:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
poniedzia艂ek, 21 czerwca 2010 00:24. carbon entity 'Zygmunt Stary' <zygwar@gmail.com>

Jeszcze w niedziel臋 gawied藕 do Ko艣cio艂a d膮偶y
Wra偶enie sprawiaj膮c, 偶e to Polska jeszcze...
Niestety, czas Polski przemin膮艂.
Zamiast serca, odznaka WO艢P
Zamiast ducha - pilot TVN-u.
Zamiast my艣li - durne seriale.
Precz z rodzin膮, precz z Ojczyzn膮, precz z Cz艂owiekiem.
Grunt to wska藕niki i poklepywania Merkel i Putina,
Pe艂na wolno艣膰 i swoboda dla Mir贸w, Rych贸w i...
呕ycie cz艂owieka - kart膮 przetargow膮 SLD w bitwie o zwyci臋stwo...
Nie chc臋 w艂adzy, za cen臋 偶ycia cz艂owieka.
Nie chc臋 takiej POlski!
Zabior膮 radio...
Nie zabior膮, nigdy nie zabior膮 KRZY呕A!
Zro艣ni臋ci z krzy偶em,  w jedno艣ci razem z Chrystusem
ZMARTWYCHWSTANIEMY!

Wa膰pan w to na powa偶nie wierzysz? Sp贸藕ni艂e艣 si臋 wa艣膰 o jakie艣 100 lat.
Ja i owszem, popieram gor膮co Ko艣ci贸艂 katolicki, ale jako zabawk臋 psychologiczn膮 dla maluczkich dla tej wa艣cinej ukochanej gawiedzi -- - co to po staros艂owia艅sku oznacza zajrzyj do s艂ownika etymologicznego ;) Konkretnie jako odtrutk臋 dla w/w gawiedzi przeciw islamowi, 偶eby nie sta艂a si臋 pewnego dnia ulic膮 arabsk膮 jak ju偶 jest w Pary偶ewie i al-Berlinie. Bardziej si臋 sk艂aniam do stanowiska neoko艣cio艂a i neochrze艣cija艅stwa, gdzie krzy偶 jest symbolem 艣wiat艂a astralnego/duchowego, a zwraca si臋 uwag臋 na elementy etyczne i humanitarne w nauczaniu Jezusa Chrystusa. Nie da si臋 rzec niczego innego, 偶e taka jest w gruncie rzeczy postawa kluczowych hierarch贸w katolickich po Vaticanum II a tak偶e innych przyw贸dc贸w ko艣cio艂ow chrze艣cija艅skich, przy czym nadal trzyma si臋 _liter臋_ starych dogmat贸w jako zewn臋trzn膮 fasad臋 (w tym Krzy偶a mimo sugestii "braci starszych" nie b臋d膮 zabiera膰, bo to miejsce p贸艂ksi臋偶yc by wype艂ni艂). Darek Misiuna ju偶 w ubieg艂ym stuleciu przy raczkuj膮cym necie na portalu Okultura napisa艂, do czego jest to przystawka.

A kto nie uznaje tego, co neoko艣ci贸艂 uchwali艂 za zgod膮 wy偶szych autorytet贸w duchowych powiedzmy w Dharamsali, U艂an-Bator, Eli艣cie i Thimphu, ten jest wykl臋tym lefebryst膮 i moc膮 Pi臋tego 艢wietra wezm膮 go po 艣mierci sami dyabli i szatani, je艣li ju偶 za 偶ycia tego stanu nie do艣wiadcza widz膮c wielk膮 odmian臋 w religii. Quantum nobis prodest haec fabula Christi!

Czyli religia gawiedzi swoj膮 szos膮 jako przystawka, a ja wol臋 na powa偶nie zajmowa膰 si臋 daniami g艂贸wnymi prawdziwej wiary. Aktualnie w menu Bhairavananda po rosyjsku:
袦邪褏邪泻邪谢邪谐薪懈 袣褍谢邪 孝邪薪褌褉邪
袦懈褉 袟邪泻邪褌薪芯谐芯 小芯谢薪褑邪
孝褉懈泻邪褋邪屑邪褉邪褋褜褟 袣邪褍谢邪
协谢械屑械薪褌褘 校蟹芯褉邪

Data: 2010-06-20 16:36:04
Autor: Zygmunt Stary
smutek
<zyg...@gmail.com>

> [...]

Czyli religia gawiedzi swoj膮 szos膮 jako przystawka, a ja wol臋 na powa偶nie
zajmowa膰 si臋 daniami g艂贸wnymi prawdziwej wiary. Aktualnie w menu

To nie s膮 zabawki, to nie s膮 przystawki,
To poga艅stwo 艣wiatowe New Age wype艂nia
Wr贸偶ka w TV zast臋puje co...?
Krzy偶 nie jest symbolem, nie jest przeno艣ni膮.
To prawdziwe, najprawdziwsze umieranie,
Ludzi pysznych, co wydaje im si臋, 偶e pojmuj膮 - do nico艣ci...
Pokornych do Prawdy, podnosi sam Stw贸rca,
kt贸ry w Chrystusie uczyni艂 niepoj臋te.
"Wys艂awiam Ci臋, Ojcze, Panie nieba i ziemi, 偶e zakry艂e艣 te rzeczy
przed m膮drymi i roztropnymi, a objawi艂e艣 je prostaczkom. (Mt-26, 艁k-
22)

Data: 2010-06-21 05:11:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
poniedzia艂ek, 21 czerwca 2010 01:36. carbon entity 'Zygmunt Stary' <zygwar@gmail.com>

To nie s膮 zabawki, to nie s膮 przystawki,
To poga艅stwo 艣wiatowe New Age wype艂nia

Akurat si臋 mylisz. New Age i NWO w odstawce, bo wype艂nili swoj膮 rol臋, teraz s艂u偶a jako straszak dla nierozgarni臋tych coby nie fikali. Teraz w modzie Evola, Ungern von Sternberg i tradycjonalizm integralny -- - bardziej na prawo.

A klucze ma nadal 艣wi臋ty Piotr, nie zapominaj. 呕e teraz jest z czyjej innej instalacji... ale do takich jakty nic nie mamy, nie stanowi膮 zagro偶enia, wr臋cz odwrotnie. S艂uchaj膮 si臋, przynosz膮 艣wi臋topietrze, mo偶na ich pos艂a膰 na krucjat臋 przeciwko muzu艂manom. Quantum nobis prodest haec fabula Christi!

Id藕 w pokoju synu, twoje szlachetne ub贸stwo ducha i puritas cordis ci臋 uzdrowi艂y.

PS. A wierzysz w Matk臋 Bosk膮? To m贸dl si臋 do Niej, 偶eby da艂a ci wi臋cej rozumu.

PS^2. Ale mi si臋 wydaje, 偶e jeste艣 inteligentniejszy, 偶eby nie wiedzie膰, 偶e ofiara i zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa to bardzo silny akt magii, kt贸ry ustanowi艂 pewne prawa. Je艣li kto艣, kto zdoby艂 z trudem w艂adz臋 nad ko艣cio艂em b臋dzie powtarza艂 贸w akt w zbyt wielu aspektach, wyzwoli dzik膮 magi臋 i nie b臋dzie mia艂 panowania nad wewn臋trznymi prawami tego kompleksu duchowo艣ci, tylko sam b臋dzie musia艂 si臋 sta膰 jego s艂ug膮 jak ci, co s膮 pod nim. Dlatego jest wa偶ne, 偶eby do formu艂y wprowadzi膰 kilka ma艂o widocznych zmian, kt贸re spowoduj膮, 偶e ich skutki zwi膮zuj膮ce wejd膮 tylko na gawied藕, a zarz膮dcy b臋d膮 mieli wi臋cej swobody w pos艂ugiwaniu si臋 tym, co tantra nazywa samaya, bez konsekwencji dla zr臋cznego ich naruszenia. To jest w艂a艣nie ta w艂adza nad Bogiem i odpowiedzialno艣膰 za sakrament, o kt贸rej pisa艂 kardyna艂 Wyszy艅ski. Wydaje si臋, 偶e twoja formacja tej w艂adzy si臋 艣wiadomie zrzeka i wchodzi z kopytami w dzik膮 magi臋, w nieoswojon膮 艣wi臋to艣膰. Czy nie za du偶o Szestowa, Dostojewskiego, Kierkegaarda?

Data: 2010-06-21 01:43:37
Autor: MiReK
smutek
[...]

Filozofia Heraklita g硂si, 縠 ci眊砮 stawanie si i przemijanie jest
najwa縩iejsz cech bytu, za stawanie si i przemijanie jest wynikiem
nieprzerwanego 禼ierania si przeciwie駍tw. Rzeczywiscie smutne, a
gdzie milosc w zyciu? Milosc i pasja???

Data: 2010-06-21 01:45:08
Autor: MiReK
smutek
> [...]

Filozofia Heraklita g硂si, 縠 ci眊砮 stawanie si i przemijanie jest
najwa縩iejsz cech bytu, za stawanie si i przemijanie jest wynikiem
nieprzerwanego 禼ierania si przeciwie駍tw. Smutne, gdzie milosc w
zyciu, milosc i pasja???

Data: 2010-06-21 12:00:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
smutek
poniedzia艂ek, 21 czerwca 2010 10:45. carbon entity 'MiReK' <rekked@autograf.pl>

Filozofia Heraklita g艂osi, 偶e ci膮g艂e stawanie si臋 i przemijanie jest
najwa偶niejsz膮 cech膮 bytu, za艣 stawanie si臋 i przemijanie jest wynikiem
nieprzerwanego 艣cierania si臋 przeciwie艅stw. Smutne, gdzie milosc w
zyciu, milosc i pasja???

Mi艂o艣膰 w 偶yciu jest dobra, ale pasja? Jest ona 藕r贸d艂em nieszcz臋艣膰 i cierpie艅. Nie ma pogl膮du wa偶niejszego ni偶 ludzkie szcz臋艣cie, zatem nami臋tno艣ci nale偶y wygasi膰, aby nie sta艂y si臋藕r贸d艂em nieszcz臋艣膰 i cierpie艅.

Data: 2010-06-21 02:00:34
Autor: MiReK
smutek
> [...]

> Dzbany zapomnienia w siebie wla!
> Bogowie wygrywa z maszyn ju
> nie umiej; na przemia 秝iaty dozoruj, a nu

smutny ten heraklit jest

Data: 2010-06-21 08:58:41
Autor: no kto
smutek
> [...]

> Dzbany zapomnienia w siebie wla!
> Bogowie wygrywa z maszyn ju
> nie umiej; na przemia 秝iaty dozoruj, a nu

Do ogrodnictwa nie mam r阫i,
s硑sza砮m za to, z pewnej starej wn阫i,
縠 ogrodnictwo dla starszych jest przecie,
Czeka? To nie m硂do舵! - jak wiecie.

Czy z wysokiego zamku cz硂wiek?
Czy wysi阦nik g酬biony? Cokolwiek
powiemy o wizji w kamieniu
i tak b阣zie o tuneli dr笨eniu.

Cho z g髍y kto krzyczy przez tub:
[mo縠sz se darowa! id na zgub!
By硂 to by硂!!! Rymowa wybra硂!
Nie po to by zmienia, lecz by pokaza硂,
縠 jaki rym dasz to inny ju wymy秎i,
cokolwiek wy秐isz inny przy秐i,
縠 chodzisz starym chodnikami,
w kamieniu co wykute nami!]

Ble ble ble..

Za to, "by硂 to by硂" z g髍y przepraszam,
痚 nic nie wy秐i砮m sobie wypraszam!
W  kuciu chodnik體 nie mia砮m wprawy,
w my秎oprzestrzeni dla zabawy,
cho rozwa砶 si pra砮m
mo縠 na troch wi阫sz skal.

Na 秝iat wewn阾rzny mam ca砮 eony,
poklikam jeszcze o ten procent powalony.

smutek