smutne skutki podlaczenia wtyczki P4 z zasilacza do gniazda 24Pin na p³ycie

Data: 2009-08-09 12:50:41
Autor: Animka
smutne skutki podlaczenia wtyczki P4 z zasilacza do gniazda 24Pin na p³ycie
STranger pisze:

Có¿, to tak jako przestroga co mo¿e cz³owieka spotkaæ gdy sprzeda sprawny sprzêt komputerowy komu¶, kto w wyniku braku wiedzy narobi sobie szkód. :(

Teraz tamten ¿±da od Ciebie pewnie zwrotu tych 10,50 z³?

--
animka

Data: 2009-08-09 13:15:42
Autor: STranger
Animka pisze:
STranger pisze:

Có¿, to tak jako przestroga co mo¿e cz³owieka spotkaæ gdy sprzeda sprawny sprzêt komputerowy komu¶, kto w wyniku braku wiedzy narobi sobie szkód. :(

Teraz tamten ¿±da od Ciebie pewnie zwrotu tych 10,50 z³?

To nie ma w sumie znaczenia. Na razie nie ¿±da wprost niczego, ale ma pretensje i obwinia mnie. Pyta w mailu jakie mam dla niego w zwi±zku z tym propozycje. A propozycji nie mam ¿adnych bo nie ma mojej winy, zasilacz wys³a³em ca³kowicie sprawny, napiêcia pr±du w normie.

STranger

Data: 2009-08-09 13:35:07
Autor: Animka
STranger pisze:

[...]

Wspó³czujê Ci. Ciekawa jestem jak to siê zakoñczy ze strony tamtego cz³owieka.

--
animka

Data: 2009-08-09 13:57:58
Autor: Maurycy123
[...]

Byly kiedys takie kaiazki: Dos dla opornych, Windows dla opornych itp.
Moze jest tez: Skladanie komputerow dla opornych ;-)
Zaproponuj mu to jako rozwiazanie ;-)

Ps. Jezeli spalil plyte przez zle podlaczenie wtyczek, to prawdopodobnie jest slad typu upalone sciezki przy danym gniezdzie.
Niech Ci przesle zdjecie tej plyty. Z obu stron.

Maurycy123.

Data: 2009-08-09 15:44:30
Autor: Tomaszek
Maurycy123 pisze:
Ps. Jezeli spalil plyte przez zle podlaczenie wtyczek, to prawdopodobnie jest slad typu upalone sciezki przy danym gniezdzie.
Niech Ci przesle zdjecie tej plyty. Z obu stron.

Trzeba byæ artyst±, ¿eby w³o¿yæ odwrotnie wtyczki, które s± profilowane, ale z do¶wiadczenia wiem, ¿e s± tacy arty¶ci niestety. Nic nie pomo¿e jak cz³owiek nie potrafi mózgu u¿ywaæ.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*P£ACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-10 09:52:35
Autor: hycek
smutne skutki podlaczenia wtyczki P4 z zasilacza d o gniazda 24Pin na p³ycie
Dnia Sun, 09 Aug 2009 15:44:30 +0200, Tomaszek napisa³(a):

Maurycy123 pisze:
Trzeba byæ artyst±, ¿eby w³o¿yæ odwrotnie wtyczki, które s± profilowane, ale z do¶wiadczenia wiem, ¿e s± tacy arty¶ci niestety. Nic nie pomo¿e jak cz³owiek nie potrafi mózgu u¿ywaæ.

Bo jak nie po dobroci to si³±, raz klient przyszed³ do mnie z komputerem w
którym procek amd by³ w³o¿ony odwrotnie :)

smutne skutki podlaczenia wtyczki P4 z zasilacza do gniazda 24Pin na p³ycie