smuty..

Data: 2009-11-02 23:59:01
Autor: Michał Sz.
smuty..
kurwa ale smuty na tej grupie

Data: 2009-11-03 00:20:19
Autor: bourbaki
smuty..
Data: 2009-11-03 00:27:53
Autor: wekon
smuty..
"Michał Sz." <misz01@wp.pl> wrote in message news:hcno7b$km4$1news.onet.pl...
kurwa ale smuty na tej grupie

To fakt, paru debili którzy notorycznie tu pastują (poruszają szambo-tematy), może nieźle zniechęcić do jakiejkolwiek dyskusji.

wekon

Data: 2009-11-03 09:50:28
Autor: jadrys
smuty..
wekon pisze:
[...]

Gdyby nie te "debile" to po psp już dawno nie byłoby nawet śladu..

Data: 2009-11-03 09:56:59
Autor: wekon
smuty..
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:hcoqsh$lj8$4news.onet.pl...
wekon pisze:
[...]

W takiej formie, to jak dla mnie może nie być.

wekon

Data: 2009-11-03 10:13:12
Autor: jadrys
smuty..
wekon pisze:
[...]

A dla mnie mimo pewnego dyskomfortu jest to i tak najciekawsza grupa w usenacie..

Data: 2009-11-03 10:25:14
Autor: cirrus
smuty..
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcoqsh$lj8$4news.onet.pl...
wekon pisze:
[...]

Albo pozostałoby tylko wyzywanie się od agentów, żydów itp.

--
stevep

Data: 2009-11-04 23:18:30
Autor: jadrys
smuty..
wekon pisze:
[...]

Rzeczywiście, jeżeli jest to na grupie jeszcze jakakolwiek kultura , to tylko dzięki tzw. spamerom.

smuty..