snapshot czym jest....??

Data: 2010-01-28 14:48:41
Autor: Mariusz Kruk
snapshot czym jest....??
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "hehehe"
 Szukam informacji bardzo technicznych jak moge to ująć mówiących o tym czym jest snapshot zrobiony z poziomu systemu plików itd. Szukam na internecie i same ogólniki ludzie piszą i mnie interesuje konkrety jak wyglada organizacja sektorów na dysku itd po wykonaniu snapshota....

Nijak. Mieszasz dwie rzeczy. Organizację logiczną danych i ich zapis
fizyczny. A snapshotów masz tyle, ile rozwiązań, w których się je
stosuje.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-01-28 14:57:57
Autor: hehehe
snapshot czym jest....??
musi jestes dzik ześ sie tak wypowiedział w tej dziedzinie.....

Data: 2010-01-28 14:58:55
Autor: hehehe
snapshot czym jest....??
pozatym nie chodzi mi o rodzaje snapshotów ale pytałem się o technologie tworzenia snapshotów, ogólną.

Data: 2010-01-28 15:03:18
Autor: Mariusz Kruk
snapshot czym jest....??
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "hehehe"
pozatym nie chodzi mi o rodzaje snapshotów ale pytałem się o technologie tworzenia snapshotów, ogólną.

1. Pisz pod cytatem
2. Technologia to coś innego niż ci się wydaje
3. Ogólnie, to jest tak, że się zapamiętuje stan na dany moment. A jak
to jest zrobione, to już jest mocno zróżnicowane w zależności od
aplikacji.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-01-28 15:21:55
Autor: hehehe
snapshot czym jest....??
a jakies konkrety???????? a nie ogólniki?

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhm3696.rkk.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

-- \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-01-28 18:36:14
Autor: Jd.
snapshot czym jest....??

Użytkownik "hehehe" <m@m.ccc> napisał w wiadomości news:hjs6i4$1f5u$1news2.ipartners.pl...
a jakies konkrety???????? a nie ogólniki?

"Ogólnie, to jest tak, że się zapamiętuje stan na dany moment" - ....

Konkretnie to pod cytatem odpowiadaj.
--
Jaroslaw Dubowski, Bytom   jdubowski@interia.pl

Data: 2010-01-28 20:48:13