| snb | Atomic alibi 163 vs 166

Data: 2010-02-11 02:48:26
Autor: player
| snb | Atomic alibi 163 vs 166
Hey,

Szukam deski dla brata i sie zastanawiam czy bedzie duza wyczuwalna
roznica miedzy 166 a 163.
Normalnie to mu sugeruje 163 ale ciezko znalezc w PL a na ebay'u jest,
ale 300 pln wiecej niz tu 166.
Tak wiec mamy lekka konsternacje. Ja bym jednak tej 166 dla niego nie
bral, bo decha i tak jest twarda ( 8/ 10 wg. atomica ), wiec jeszcze
3cm dluzsza powinna sie gorzej prowadzic, ale ciekaw jestem Waszych
opinii.
Dane rajdera;)
wzrost 185 cm
waga 81 kg
stopień wtajemniczenia - średnio-zaawansowany ( wiem szerokie
pojecie ;)
preferencje: stok, puch, małe hopy.

Z gory dzieki za rady ;) A jesli nie to to moze inny atomic albo nitro
team a moze cos z K2 ?

pozdro.,
jay