snb Lib tech - sklepy w Krakowie lub 3miescie

Data: 2009-10-27 20:07:03
Autor: tomeq
snb Lib tech - sklepy w Krakowie lub 3miescie
blackone wrote:
Witam,
Czy ktos ma namiary na sklepy sprzedajace snowboardy Lib Tech w
Trojmiescie, Krakowie lub Zakopanem?
Ja ich w Polsce w ogóle nie widziałem :( Chyba, że jakieś resztówki lub coś od czasu do czasu ktoś sprowadzi. Ale oficjalny dystrybutor jest...

Pozdro, dżejk

--
Tomek Kuzmierz
http://www.kuzmierz.net

Data: 2009-10-27 23:28:22
Autor: blackone
On 27 Okt, 20:07, tomeq <qt...@poczta.onet.pl> wrote:
blackone wrote:
> [...]

Ja ich w Polsce w ogóle nie widziałem :( Chyba, że jakieś resztówki lub
coś od czasu do czasu ktoś sprowadzi. Ale oficjalny dystrybutor jest....

Od wczoraj od godz. 20 pytanie nieaktualne. Deseczka Lib Tech TRS juz
jest w domu:-)

pozdrawiam
Gosia
P.S:Teraz sie tylko pozbyc kataru i pojsc wyprobowac pojazd;-)

Data: 2009-10-29 22:16:12
Autor: tomeq
blackone wrote:
[...]

No to proca będziesz szczęśliwa. Ja nawet nie myślę o nowej bo jest po prostu miszcz. Kupiłaś z bananem? i z magna?

Pozdro, dżejk

Data: 2009-10-30 00:49:17
Autor: blackone
On 29 Okt, 22:16, tomeq <qt...@poczta.onet.pl> wrote:

No to proca będziesz szczęśliwa. Ja nawet nie myślę o nowej bo jest po
prostu miszcz. Kupiłaś z bananem? i z magna?

Zgadza sie, bananowa deseczka z koslawymi krawedziami:-DDD Wyglada
slicznie - kilka lat temu jakbym taka deske zobaczyla, to bym
powiedziala, ze to jakis blad w produkcji, ha ha ha:-)
Za tydzien testuje.

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-10-30 19:09:05
Autor: Bartosz Bogucki
[...]

ja myśle że te banany to właśnie takie odpady, do których ktoś w końcu wymyślił jakąś filozofię no i cóż, przyjęło się ;oP

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

snb Lib tech - sklepy w Krakowie lub 3miescie