snowboard do kite'a

Data: 2009-08-22 22:22:59
Autor: Marek Orszulka
snowboard do kite'a
Dnia Sat, 22 Aug 2009 12:29:55 -0700 (PDT), blackone napisał(a):

No wlasnie z punktem 3 mam problem - jak to znalezc w opisac
producenta? To sie jakos nazywa fachowo taka symetrycznosc?
Moze ktos cos podpowie. jaki model pojazdu spelnia te wszystki
warunki?
Czy skate banana lib tech jest symetryczna?

Uprzedzam - moja wiedza nt kite jest zerowa :)

Generalnie to się nazywa twin tip, ale rózni producenci lubią wprowadzać
swoje nazwy. True twin, itd.

http://www.lib-tech.com/snow/snowboards/skate-banana/
po prawej na dole jest SPECS.. a tam wygląda, że noise i tail są tej samej
szerokości oraz setback (u nich to jest offset) wynosi zero - czyli spełnia
teoretycznie wymogi bycia twinem.

Jeszcze taka kwestia - kiedyś widziałem ogłoszenia człowieka, który
sprzedawał 2szt Voelkl Coal i używał ich z kitem. Więc lepiej wybadaj na
jakimś forum co najlepiej dopasować do latania :)

--
Marek Orszulka
marek.orszulka@hot.pe-el

Data: 2009-08-22 13:52:53
Autor: blackone
snowboard do kite'a
On 22 Aug, 22:22, Marek Orszulka <marek.orszu...@hot.pe-el> wrote:
[...]

Dziekuje za wyjasnienie technicznego slownictwa - bo tu wlasnie mialam
watpliwosci co to setback, offset, i czy twin-tip - to rzeczywiscie
jest deseczka taka sama z tylu jak i z przodu;-)
No to odpalam przegladarke i probuje znalezc wiecej deseczek, ktore by
sie nadaly.

Jeszcze taka kwestia - kiedyś widziałem ogłoszenia człowieka, który
sprzedawał 2szt Voelkl Coal i używał ich z kitem. Więc lepiej wybadaj na
jakimś forum co najlepiej dopasować do latania :)

Znajomi kajciarze powiedzieli mi, ze najwazniejsze aby deseczka
spelniala 3 warunki: trzyma dobrze na twardym, nie topi sie w puchu, i
jest symetrycznym twin-tip'em, by dalo sie wygodnie jezdzic w obydwie
strony.
No to musze znalezc taki pojazd:-)
..
pozdrawiam