snowboard do kite'a

Data: 2009-08-23 19:56:12
Autor: Bartosz Bogucki
snowboard do kite'a
a to nie jest tak ze latawiec w puchu Cie i tak wyciaga? IMHO totalnego laika wystarczy jakis freestyle i to pwnie krótszy niz zwykle wybralabys na klasyczne slizganie, mam racje?

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-08-23 23:42:36
Autor: blackone
snowboard do kite'a
On 23 Aug, 19:56, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:
a to nie jest tak ze latawiec w puchu Cie i tak wyciaga?

Jak mocno wieje, to owszem. Ale pamietaj, ze jezdzi sie w warukach,
krajobrazie mocno potraktowanym przez wiatr: przejscia z miejsc z
wywianym do lodu sniegiem, poprzez lodowe "fale" do glebokich zasp z
puchu (ta czesc jest oczywiscie najlepsza:-))    No przynajmniej ja
mam takie warunki do dyspozycji - na norweskich rozleglych
plaskowyzach w zimie tak to wyglada.
W polskich warunkach wiatrowych to byl kupila jakakolwiek symetryczna
deche, ale tutaj mam watpliwosci ze sie zakopie;-)

IMHO totalnego
laika wystarczy jakis freestyle i to pwnie krótszy niz zwykle wybralabys na
klasyczne slizganie, mam racje?

hmmm.... ja bym nie brala krotszej dechy - ze wzgledu na stabilnosc
dluzszego pojazdu. Tak mi sie przynajmniej wydaje, po probach z moich
K2 gyrator - ze krotszej bym nie chciala.

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-08-24 15:01:46
Autor: maxtlat
snowboard do kite'a

hmmm.... ja bym nie brala krotszej dechy - ze wzgledu na stabilnosc
dluzszego pojazdu. Tak mi sie przynajmniej wydaje, po probach z moich
K2 gyrator - ze krotszej bym nie chciala.

a jak dlugi byl twoj gyrator?

--
God Save the Powder

Maxtlat

Data: 2009-08-24 06:03:17
Autor: blackone
snowboard do kite'a
On 24 Aug, 15:01, maxtlat <maxt...@poczta.onet.pl> wrote:
> hmmm.... ja bym nie brala krotszej dechy - ze wzgledu na stabilnosc
> dluzszego pojazdu. Tak mi sie przynajmniej wydaje, po probach z moich
> K2 gyrator - ze krotszej bym nie chciala.

a jak dlugi byl twoj gyrator?

162cm
W miekkim sniegu dziala przepieknie (w 1 strone, ha ha:-). Gorzej po
wjechaniu na twarde:-/

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-08-24 06:37:19
Autor: TomekM
snowboard do kite'a
> [...]

a jak dlugi byl twoj gyrator?

162cm
W miekkim sniegu dziala przepieknie (w 1 strone, ha ha:-). Gorzej po

:) przestancie myslec kategoriami snowboardzisy :)
bedziecie jezdxic po plaskim a czasami pod górke, zupelnie inny rozklad sil,
jazda w 100% na tylnej krawedzi, zupelnie inna prac nóg i ciala. Praktycznie nauka od poczatku.
Bez wzgladu na to jaka deche podepniecie na poczatku - bedzie niezauwazalnie z punktu widzenia nauki.
Najpierw opanowanie latawca - to co masz na nogach naprawde ma mniejsze znaczenie.
Mozna smigac na lyzwach, butach owinietych sienem (widzialem :) ), rodzej deski niema istotnego znaczenia.

Pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia na stoku z latawcami
Tomek

Data: 2009-08-25 00:36:25
Autor: blackone
snowboard do kite'a
On 24 Aug, 15:37, "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl> wrote:

:) przestancie myslec kategoriami snowboardzisy :)
bedziecie jezdxic po plaskim a czasami pod górke, zupelnie inny rozklad sil,

Plaskie to u mnie nie bardzo wystepuje;-) Zawsze troche w gore i
troche w dol:
http://www.pbase.com/blackone/image/111743182
http://www.pbase.com/blackone/image/112967600
http://www.pbase.com/blackone/image/113245228

Generalnie pomysl jest taki, aby latawce wykorzystywac
jako ...prywatny wyciag w gorach, a potem sliczny zjazd offpiste:-D
(moze sie za duzo naogladalismy filmow i reklamowek kite...)

[...]

Tjaa.... wszystko ladnie dziala, dopoki wiatr wieje z wlasciwej
strony, ha ha;-) Jazda pod wiatr nie bardzo wychodzi, trzeba wiecej
treningu.
No i jak wiatr zmienny, to z deska na nogach dochodzi 1 problem: wiatr
nagla slabnie - ja laduje siedzeniem i plecami w sniegu. Takze jeszcze
sporo do nauczenia w kwesti panowania nad latawcem.

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-08-24 22:25:27
Autor: maxtlat
snowboard do kite'a
blackone pisze:
[...]

no wlasnie jak dziala na zmrozonym sniegu?
bo zastnawiam sie na turbo dream albo turbo dream wide
co prawda jest troche sztywniejsz i rocker troche mniejszy ale pewnie charakterystyka doc podobna

--
God Save the Powder

Maxtlat

Data: 2009-08-25 00:04:40
Autor: blackone
snowboard do kite'a
On 24 Aug, 22:25, maxtlat <maxt...@poczta.onet.pl> wrote:

> W miekkim sniegu dziala przepieknie (w 1 strone, ha ha:-). Gorzej po
> wjechaniu na twarde:-/

no wlasnie jak dziala na zmrozonym sniegu?

Dziala dobrze ale tylko do ... pewnej, niezbyt duzej predkosci.
Zadnych problemow przy spokojnej jezdzie, nigdy nie mialam przerazenia
w oczach, ze zaraz krawedz pusci i zlece w dol na jakim trudniejszym
odcinku, ale to nie jest carv-maszyna na oblodzone stoki. Za krotka
krawedz efektywna (niestabilnie), za miekki przod i tyl pojazdu, zero
wykopu. To jest desia z przeznaczeniem na jakikolwiek miekki snieg (w
ciezkim mokrym wiosennym sniegu prawie tak przyjemnie jak w puchu)
oraz wyboje, dziury pozatrasowe - ktore doskonale pochalania. W puchu
lata swietlne do przodu w porownaniu z deska ze zwykla konstrukcja.

pozdrawiam ze slonecznego Bergen:-)
Gosia

snowboard do kite'a