sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

Data: 2018-09-02 03:48:58
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
.... nadchodza nowe fale nachodzcow, te obecne to tylko preludium do nastepnych fal, ktore naplyna w wyniku wysuszenia ogromnych rzek Bliskiego Wschodu i pln. Afryki. Fale uchodzcow zaleja zachodnia Europe, a Europa, takze Polska, juz dzis powinny sie na to przygotowac. http://fzp.net.pl/konflikt-na-bliskim-wschodzie/dr-g-bechorapokalipsa-juz-teraz-czy-ludzie-opuszcza-bliski-wschod-co

to samo tutaj:
http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9786

Ola

Data: 2018-09-02 05:04:28
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Zadna nowosc. Ludzie to zwierzeta wedrowne na sile przypisane do miejsc. Zmienia sie klimat i nikt nie chce z glodu umierac. Gdyby nie religie z migracjami nie bylo by zadnego problemu. Naplyw ludzi z Afryki do Europy Zachodniej to dla Polski i od Polski na wschod dobrze. Biali zachodni europejczycy zostana wypchnieci przez muzulmanow i beda musieli sie gdzies podziac. Najblizej im bedzie na wschod Europy. Oczywiscie za mozliwosc osiedlenia beda musieli zaplacic. Niemcy zaczynaja szykowac sie do obrony budujac gazociagi bo najprawdopodobniej muzulmanie jak opanuja Europe Zachodnia zablokuja mozliwosc dostaw droga morska. Ale spokojnie, to potrwa ponad sto lat i nie dozyjemy.

Data: 2018-09-02 11:35:23
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

"Ale spokojnie, to potrwa ponad sto lat i nie dozyjemy." To już się zaczęło. To spowoduje wojny w Europie na wzor Syrii, wszystkich z wszystkimi, jeszcze za naszego życia. Europę może uratować budowanie na Bliskim Wschodzie obronnych enklaw z odsalaniem wody, żeby ludziom chciało sie tam żyć.

Ola

Data: 2018-09-02 13:07:46
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Jesli bedzie wojna to nie w Europie a w Europie Zachodniej. Budowanie enklaw z woda pitna to zly pomysl. Dlaczego mam wydawac kase na jakies enklawy. Niech bogate panstwa arabskie wydaja bo to ich kontynent. My Polacy nie mamy zadnych zobowiazan w stosunku do Afryki i ludzi tam zyjacych. Mozemy im robic instalacje ale niech je kupuja. Afryka to zasobny w surowce kontynent, moga je wydobywac i sprzedawac albo wydobywac przetwarzac i sprzedawac. Zadnego zakazu nie ma zeby tak robili. Inna sprawa ze budowanie enklaw z woda nic nie da. Jesli srednia temperatura na Ziemi urosnie o stopien to w pinwinowie urosnie o 0,2 stopnia a w okolicach rownika o 15 stopni. Tam sie zwyczajnie nie da zyc. Jak sie zrobi za goraco to z Izraela ludzie beda spieprzali az sie bedzie za nimi kurzylo. Wielu Izraelczykow ma polskie korzenie. W ich interesie sa najlepsze stosunki z Polska bo tutaj beda chcieli sie osiedlic. Izrael ma ogromne wplywy na Swiecie. Macie moralny obowiazek pomoc nam odzyskac od niemcow odszkodowanie za wojne, bo to rowniez Wasze pieniadze. Ale nie dlatego zeby jakas grupa cwaniakow  od was  sie  na nich uwlaszczyla. Ale zeby tutaj  zbudowac najnowoczesniejsze panstwo na Swiecie.

Data: 2018-09-02 13:37:49
Autor: japanizer
On Sunday, September 2, 2018 at 11:07:48 PM UTC+3, Zenek Kapelinder wrote:
Ale zeby tutaj  zbudowac najnowoczesniejsze panstwo na Swiecie.

Nieźle odjechałeś. Dzisiaj niedziela, wydawałoby się sklepy zamknięte, wódy nie kupisz, a klepiesz bzdury jak każdego dnia.

Data: 2018-09-02 22:45:17
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 22:37, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

serio japanizer nie wie że dzisiaj sklepy są w Bolanda otwarte? japanizer wydawałoby się z Bolanda nadaje, a jednak nie, to typowy besserwisser auslander:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-04 07:33:00
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

"Dlaczego mam wydawac kase na jakies enklawy. Niech bogate panstwa arabskie wydaja bo to ich kontynent."

Bo jak wydasz, tubylec pozostanie w domu, a jak nie wydasz, przyjedzie do Europy. Ponieważ arbskie państwa mają ważniejsze sprawy na głowie, np. wojny, a Europa nie ma ochoty wydawać na to pieniędzy, rezultat jest do przewidzenia. Ola

Data: 2018-09-04 14:03:32
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Murzyni chca rowniez zlotych zegarkow, dolarow, samochodow, dmuchac blondynki. Wyslijmy im to wszystko to dadza nam spokoj. Europe mam w dupie. Interesuje mnie tylko jak wyrwac z niej kase. niemcy nas napadli i zabijali jak muchy. Polakow wyznajacych Judaizm przede wszystkim. Jak by ostatecznie rozwiazali jak to nazywali kwestie zydowska. To by nie zburzyli obozow zaglady tylko zbudowali nowe bo w kolejce do nieba jeszcze bylo ponad trzydziesci milionow Polakow. Czy w takiej sytuacji nam zalowac niemcow ze najada ich murzyni? Anglicy z Francuzami mogli sie wywiazac z umowy i rozpoczac dzialania wojenne na zachodzie niemiec. Olali nas cieplym moczem. Nie mamy w stosunku do nich zadnych zobowiazan zeby im pomagac z uchodzcami. Generalnie murzyni nie wiedza ze jest taki kraj jak Polska i niech tak zostanie.

Data: 2018-09-04 19:05:25
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.09.2018 o 16:33, Ola pisze:

[...]

Ech, Ola!
Kraje arabskie mają na głowie wojny, ale tylko dlatego, że wszystkie one są wywoływane przez USA and company.
Zauważ, że to nie kraje arabskie szukają broni chemicznej na terenach USA.
Myśleć, myśleć!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-09-04 12:54:43
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

Po co im wojny, gdy z pokoju ma sie wieksze zyski?

Zobacz do jakich sukcesow doszla Japonia gdy nie wydawali pieniedzy na zbrojenia. Teraz to sie skonczylo bo boja sie Chin.

Ola

Data: 2018-09-04 22:32:06
Autor: u2
W dniu 04.09.2018 o 21:54, Ola pisze:
Po co im wojny, gdy z pokoju ma sie wieksze zyski?

Zobacz do jakich sukcesow doszla Japonia gdy nie wydawali pieniedzy na zbrojenia. Teraz to sie skonczylo bo boja sie Chin.

no właśnie, wy żydki macie największą armię na świecie, najbardziej śmiercionośną, skończy to się kolejną wojenką światową, pamiętaj Olu, że ciebie przestrzegałem:)

Data: 2018-09-05 08:10:22
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Przez te kanalie wolalbys, aby nasza armia byla slaba,
ale na szczescie nie mamy tego rodzaju zahamowan. Przypomne, ze w 1948 roku 5 panstw nas napadlo, ze w 1973 roku zaskoczono nas
w dniu absolutnego postu i przypomne Ci, ze nie przegralismy do dzisiaj zadnej wojny i nie przegramy nigdy, bo to bedzie utrata zycia nas wszystkich. To jest nasza sila, sila armii takze nam pomaga, owszem, przede wszystki odstrasza.

Wojna swiatowa moze bedzie, ale raczej to bedzie w stylu wojny w Syrii - wszyscy przeciw wszystkim. Przestrzegam juz od lat, Izraelowi moze sie uda utrzymac neutralnosc. Zastanawialam sie czy nie spasowac, przez te "zydki", na razie ignoruje.

Ola

Data: 2018-09-05 23:24:31
Autor: u2
W dniu 05.09.2018 o 17:10, Ola pisze:
Zastanawialam sie czy nie spasowac, przez te "zydki", na razie ignoruje.

e nie, lepiej pasuj od razu, nie rezygnuję z nazywania żydów po imieniu, ale wiadomo, że jako żydówka jesteś pamiętliwa i mściwa:)))))))

Data: 2018-09-05 06:30:38
Autor: Wiesiaczek
[...]

Bzdury gadasz.
USA bez wojny są bankrutem, nie istnieją.
Sama odpowiedz na pytanie: Po co im wojny?
Czego szukali w Iraku, Wietnamie etc.?

Wiem wiem, wprowadzali "demokrację" :)

Tylko, że ta demokracja to sztuczny twór i do tego bardzo kosztowny w utrzymaniu.
To wojny napędzają gospodarkę, przynajmniej tę demokratyczną :)

Data: 2018-09-05 08:24:27
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

Czego rozne kraje szukaja w innych krajach? wplywow przede wszystkim. Wojny jest najgorszą drogą do uzyskania tych wplywow. Wojna to wydawanie ogromnych pieniedzy na nieproduktywne cele, i zniszczenia, ktore potem trzeba naprawiac. Przemysl to. Dziwi mnie brak logiki u ludzi ktorzy potrafia myslec logicznie.

Ola

Data: 2018-09-05 10:12:19
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Agresorzy w innych krajach szukaja kasy i taniej sily roboczej. Zbrojenia i wojny zawsze sa dla kogos wysokodochodowe. Przyklad. Karabin AK, popularny na swiecie kalasznikow, wazy niecale 4 kilogramy. Cztery kilogramy stali kosztuja maksymalnie 40 zlotych. Nie ma w nim kosmicznych technologii a raczej zwyczajne obrobki takie jakie stosuje sie na przyklad w maszynkach do miesa. Kosztuje taki karabin w okolicach tysiaca dolarow. Jeszcze lepsze bicie jest na czolgu, samolocie itd. Napisales ze nie przegraliscie zadnej wojny. A wygraliscie jakas? Wygranie wojny konczy sie parada w stolicy panstwa z ktorym sie wojne wygralo. Innymi celami wojem jest pozbycie sie biedoty, skuteczne ukrycie deficytow budzetowych, wykonczenie opozycji i obciazenie tym najezcy. Izrael nie jest samodzielnym panstwem. Caly czas pozostaje na uslugach usa i robi jak to mowia za niezatapialny lotniskowiec. Izrael pilnuje amerykanskich, czyli zydowskich, interesow z ropa. Wiedzialas ze jak zyjesz w Izraelu to z zalozenia masz umierac za jakis bogatych Zydow z Ameryki? Jak nie wiedzialas to juz wiesz. Pojecia bog, honor, ojczyzna, patriotyzm to slowa klucze ktorymi rzadzacy od zawsze robili w chuja poddanych. Poczytaj sobie kto przyczynil sie do holokaustu. https://pracownia4.wordpress.com/2015/09/07/amerykanie-finansowali-hitlera-nazistow-niemiecki-cud-gospodarczy-i-ii-wojne-swiatowa/

Data: 2018-09-05 19:48:21
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:16663516-ac8f-4711-9a57-2fd42268ebb3googlegroups.com...
[...]

L I T O Ś C I !!!!

Przestań pieprzyć te głodne farmazony chłopski filozofie!

POpracuj nad wpływem infalcji i deflacji na dostatnie życie emeryta.

Jak przez to przebrniesz zajmij się wytwarzaniem maszynek do mięsa.

Wulagaryzmy mile widziane ;-)))

CL

Data: 2018-09-05 14:08:40
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Ile bys pizdziak ze swoimi klonami nie pierdolil to w czasie glosowania bedziecie mieli jeden glos. Duzo cie tutaj a jak by nikogo nie bylo.

Data: 2018-09-06 06:25:30
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.09.2018 o 17:24, Ola pisze:

[...]

Olu, na tym polega kapitalizm.
Obecnie przy zaawansowanej technologii problemem jest nadprodukcja.
Nie ma to nic wspólnego z logiką, tak działa ten system.

Jego przeciwieństwem jest gospodarka planowa i, co by nie mówić, przynosiła ona duże efekty.
Niestety, nasz kraj przeszedł na gospodarkę rynkową i ponieważ nie prowadzimy wojen nie mamy też odpowiednich dochodów.

Co więcej, nadprodukcja innych krajów, szczególnie tych dominujących w UE jest lokowana właśnie u nas, co doprowadziło nasz kraj do zaniku własnego przemysłu i upadku gospodarki.
To jest właśnie drugie wyjście zamiast wojen: Utworzenie kraju wasalnego, który będzie jedynie konsumentem i źródłem taniej siły roboczej. I właśnie takim krajem jesteśmy i pracujemy na te kraje, które nam dostarczają wszystkie dobra jak samochody, jedzenie, usługi, i całą resztę.
Zastanów się nad tym.

Same wpływy dla wpływów są bez sensu. Te wpływy muszą dopiero zostać użyte w celu wyzysku tak zniewolonego kraju.

Data: 2018-09-06 11:51:09
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Wyzysk jest bardziej zyskowny niż wojny, a przeciw wyzyskowi są odpowiednie rządy i odpowiednie prawa.Przynajmniej powinny być.

Poza tym Izrael nie zaczynał wojen, jak dotąd były to wojny obronne. Ola

Data: 2018-09-06 15:41:51
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Jesli o wyzysku napisalas to jak ustosunkujesz sie do sytuacji w ktorej grupa szubrawcow z Izraela domaga sie od Polski rownowartosci mienia bezspadkowego. Chodzi o majatki i nieruchomosci Polakow wyznajacych Judaizm, zamordowanych przez niemcow w czasie okupacji Polski. Nie zostawili spadkobiercow, ich majatki zostaly zgodnie z prawem przejete po wojnie przez panstwo polskie. I nagle cwaniaki z Izraela nie majace zadnego zwiazku ze sprawa domagaja sie od Polski kasy za przejete mienie. Jezdza te gnidy po calym Swiecie i znajduja wsrod bogatych i wplywowych Zydow poparcie do kradziezy polskiego majatku. Czy rzad panstwa Izrael zakazal takich praktyk? Takie zachowanie cwanych Zydow powoduja ze zwykli ludzie w Polsce zwyczajnie Zydow nie lubia. Gdyby doszlo do wymuszonego przez Izrael placenia za mienie bezspadkowe to byla by to grabiez. Wlasciwa reakcja Panstwa Izrael bylo by poparcie dla uzyskania naleznych nam reparacji wojennych a nie grabiez polskiej kasy. Wielu Zydow ma polskie korzenie i polskie obywatelstwo. Jako pelnoprawni Polacy uczestniczyli by w korzystaniu z pieniedzy z reparacji. Oczywiscie na takich samych zasadach jak wszyscy inni Polacy. Na specjalne potraktowanie Polakow Zydow nie pozwala polska konstytucja. Bardzo by sie poprawily relacje miedzy naszymi narodami gdyby za jakis czas wszystkie publikatory na Swiecie poinformowaly ze panstwo Izrael w pelni popiera polskie roszczenia za wojne w stosunku do niemiec. I ze panstwo Izrael udzieli pelnej pomocy w obliczeniu strat i uzyskaniu odszkodowania od niemiec na rzecz Polski. Takie posuniecie ze strony Izraela to bylby krok w dobra strone.

Data: 2018-09-07 04:08:30
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

Masz racje, powinno byc takie samo traktowanie polskich jak i izraelskich mas spadkowych, a poniewaz w wiekszosci nie ma spadkobiercow, powinien byc fundusz na cele pamieci Zaglady. Nie obce firmy, ale fundusz w Polsce powinien to finasowac.

Co do poprawy stosunkow, nie zgadzam sie. Dobre czy zle stosunki zaleza od interesow wlasnego panstwa - oplaca sie albo nie. Ideologia, wte albo wewte zawsze sie znajdzie.

Ola

Data: 2018-09-07 12:47:31
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Nie ja mam racje ale takie jest prawo. W Polsce prawo wymusza rowne traktowanie wszystkich znajdujacych sie na terytorium Polski. Nie znam prawa panstwa Izrael ale podejrzewam ze i u Was jest tak samo. Jak jest u Was w Izraelu z mieniem bezspadkowy? Umiera, ginie w wypadku, zostaje zamordowany Izraelczyk. Zalozmy ze mial wlasny dom albo mieszkanie. Dwa samochody. Jakies oszczednosci. Ale byl samotny, nie mial rodziny. Nie odnaleziono testametu w ktorym na wypadek smierci zapisuje wszystko co ma np. na schronisko dla kotow. W Polsce w takiej sytuacji wszystko co zostaje po takim czlowieku przejmuje panstwo. Uzyskane ze sprzedazy nieruchomosci i ruchomosci pieniadze, rowniez te z banku, zasilaja budzet. Czy w panstwie Izrael jest jakis fundusz ktory przejmuje mienie bezspadkowe i nim zarzadza czy tez wszystko przejmuje panstwo?

Data: 2018-09-07 22:16:35
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
W Izraelu jest Apotropus Klali (ogolny), to nazwa biura panstwowego, ktore zajmuje sie wszelkimi sprawami zadającymi interwencji panstwa w zakresie zarzadzania majatkami nieletnich, niepełnosprawnych i bez włascicieli. W to wchodzą takze przyklady ktore podales.Rowno wobec wszystkich obywateli w granicach zielonej linii. Poza zielona linia obowiazuje prawo jordanskie na obszarach pod pelną wladzą palestyńską, a wobec osadnikow stopniowo rozszerza sie obowiazywanie ustaw izraelskich.   Ten Apotropus decyduje, ktore z nieruchomosci przechodza na wlasnosc panstwa i dalej nimi zarzadza. Jak wszystkie instytucje na calym swiecie, to biuro rosnie w dochody, znaczenie i biurokracje kontrolujac jednoczesnie wszystkich innych apotropsow. Ponieważ wszystko jest zakatalogowane i skomputeryzowane, własciciel, albo jego spadkobiercy, ktorzy udowodnią swoją wlasnosc, moga zwrocic się o jej przywrocenie. Ola

Data: 2018-09-08 05:43:24
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Istnienie urzedu jaki dalas w Izraelu moze miec sens. Izrael mial zbyt duza przerwe w panstwowosci. W Polsce nie istnieje stan prawny ze cos jest niczyje. Wy macie trzy stany. Panstwowe, czyjes, niczyje. W Polsce sa dwa stany.. Panstwowe i czyjes. Nam jakies dziwne organizacja, stowarzyszenia czy fundacje, takze urzad zajmujacy sie mieniem nie posiadajacym wlasciciela sa zbedne. U nas nie ma mienia nie posiadajacego wlasciciela bo jak nie ma wlasciciela to z urzedu staje sie panstwowe. Oczywiscie jak znajdzie sie osoba spokrewniona majaca prawo do bezspadkowego majatku przejetego przez panstwo to jesli udowodni swoje prawo do wlasnosci to mienie lub rownowartosc odzyska. Nie bedzie to latwe bo po przekretach z kamienicami prawo do  majatku bezspadkowego musi byc udokumentowane w stu dwudziestu procentach.

Data: 2018-09-08 15:42:50
Autor: u2
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Izrael mial zbyt duza przerwe w panstwowosci.

zaraz zara a kiedy Izrael odda Palestyńczykom bezprawnie okupowany kraj ?:)

Data: 2018-09-08 08:21:06
Autor: Ola
W dniu sobota, 8 września 2018 16:42:51 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> Izrael mial zbyt duza przerwe w panstwowosci.

zaraz zara a kiedy Izrael odda Palestyńczykom bezprawnie okupowany kraj ?:)

Poczytaj sobie, u2, artykul i takze ten komentarz pod artykulem, jesli chcesz znac prawde:

http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9709

A po przeczytaniu, nie wczesniej, zobaczymy co sadzisz o okupacji.

Ola

Data: 2018-09-08 14:45:33
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Troche z innej beczki. Przedwczoraj na duzym portalu informacyjnym czytam ze w Izraelu chcecie zlikwidowac bezprawnie jakas wioske arabska. Unia sie sprzeciwia, ONZ uzywa slow typu zbrodnia wojenna. O co chodzi?

Data: 2018-09-09 00:00:27
Autor: u2
[...]

jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi:)

Data: 2018-09-08 15:03:47
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Wiemo co chodzi. Ale jeszcze chcialbym wiedziec co sie dzieje. Unia i ONZ uzywa bardzo mocnych okreslen.

Data: 2018-09-09 00:06:13
Autor: u2
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Wiemo co chodzi. Ale jeszcze chcialbym wiedziec co sie dzieje. Unia i ONZ uzywa bardzo mocnych okreslen.

jak ludzi mordują to zbrodnia:)

Data: 2018-09-16 11:40:17
Autor: Ola
W dniu niedziela, 9 września 2018 01:06:13 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> Wiemo co chodzi. Ale jeszcze chcialbym wiedziec co sie dzieje. Unia i ONZ uzywa bardzo mocnych okreslen.
> jak ludzi mordują to zbrodnia:)

--
Swiat przestaje wierzyc antysemickim klamstwom. Morduja terrorysci a użyteczni idioci nazywają ich bojownikami.

Ola

Data: 2018-09-16 20:49:16
Autor: andal
On Sun, 16 Sep 2018 11:40:17 -0700, Ola wrote:

> [...]

Swiat przestaje wierzyc antysemickim klamstwom. Morduja terrorysci a
użyteczni idioci nazywają ich bojownikami.

terrorysci to semicka rasa

Data: 2018-09-17 07:10:03
Autor: A. Filip
sobie dyskutujecie, a tymczasem ... [Metody Bohaterskich Bojowników o Wolny i Niepodły Izrael nie giną]
andal <andal@andal.org> pisze:
> [...]

Swiat przestaje wierzyc antysemickim klamstwom. Morduja terrorysci a
użyteczni idioci nazywają ich bojownikami.

No przecież były nie tak strasznie dawni czasy kiedy podłe angole okupujące
Palestynę po 1WŚ wspaniałych Żydowskich/Izraelskich bojowników o wolność
nazywały terrorystami i to "nie bezpodstawnie".  Ale tylko podli
antysemici śmią tą jeszcze pamiętać ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-16 13:51:40
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Swiat ma Izrael w nosie albo tam gdzie swiatlo nie dochodzi. Po wojnie byl potrzebny bo zabezpieczal interesy ameryki, czyli finansowe interesy zydowskiej finasjery. Tej samej co przed wojna i w pierwszych latach wojny nie widziala niemieckich zbrodni w Europie Wschodniej, przede wszystkim w Polsce. Wazniejsze bylo dla niej robienie interesow z Hitlerem. Po wojnie przestawili sie na zarzadzanie arabska ropa i Izrael  idealnie sie nadawal do obrony ich interesow. Dali mu nawet kilkadziesiat glowic jadrowych zapewne z opcja uzycia jak ktos w usa wcisnie guzik. A nawet jak by Izrael uzyl wszystkich to sie wystrzela z broni atomowej, nowej nie dostanie. Zabija glowice dwa miliony arabow. Wkurwia pol miliarda arabow zyjacych na biskim wschodzie i drugie tyle zyjacych poza bliskim wschodem. USA zamyka parasol ochronny nad Izraelem bo teraz stala sie eksporterem ropy i nie pozwoli zeby na bliskim wschodzie panowal pokoj. Dla zydowskiej finansjery z Nowego Jorku panstwo Izrael jest teraz  czyms takim jak statek co w 1939 roku wyplynal z Hamburga z tysiacem Zydow.

Data: 2018-09-16 11:37:19
Autor: Ola
W dniu niedziela, 9 września 2018 00:45:34 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Troche z innej beczki. Przedwczoraj na duzym portalu informacyjnym czytam ze w Izraelu chcecie zlikwidowac bezprawnie jakas wioske arabska. Unia sie sprzeciwia, ONZ uzywa slow typu zbrodnia wojenna. O co chodzi?

O to chodzi, aby obcy nie wtrącali sie w wewnetrzne sprawy Izraela. Gdy ktos buduje nielegalnie bez zadnych zezwolen piracki dom w jakimkolwiek kraju i panstwo pod kontrola sadowa przeprowadza eksmisje i zburzenie domu, czy ONZ sie wtraca? Unia sie sprzeciwia? gdyby sie do nas nie wtracano juz dawno by byl pokoj z Arabami. Kazde wtracanie sie w nasze wewnetrzne sprawy jest dolewaniem oliwy do ognia i oddala pokoj. I o to im chodzi tym, co sie wtracaja.

Ola

Data: 2018-09-16 13:24:55
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Z informacji wynikalo ze ta wioska byla tam od bardzo dawna. Jestem w stanie zrozumiec sytuacje ze z waznych wzgledow spolecznych albo ekonomicznym mozna zlikwidowac wioske. W Polskiej konstytucji jest opisana taka sytuacja. Ale warunkiem jest albo odkupienie albo wywlaszczenie za uczciwym odszkodowaniem. Czyli wyzszym niz wartosc rynkowa. Takich zdarzen na Swiecie jest pewno sporo a ONZ ma zastrzezenia do jednej sprawy w Izralu i nazywa akcje zbrodnia wojenna. W dzisiejszym Swiecie nie jest tak ze w jakims panstwie, nawet jak sie Izrael nazywa, wladzy wolno wszystko. Chcesz zeby Swiat nie wpieprzal sie do tego co robi Izrael. A pamietasz jak Izrael sral zarem na polska ustawe o nie przekrecaniu historii zwiazanej z II Wojna Swiatowa?

Data: 2018-09-17 11:56:23
Autor: Ola
[...]

Wioska Chan el Achmad powstała w roku 1950 na ziemi do nich nie należacej, na ziemi panstwowej, przeznaczonej dla Kfar Adumim, w strategicznym miejscu panujacym nad szosa pomiedzy Jerozolima a Jordan Valley. Postawili baraki bez kanalizacji, nie wiem jak korzystaja z wody. Siedza bez zadnych zezwolen na nie swojej ziemi, pirackie osadnictwo. Usadowili sie tam Beduini z poludnia, z Negevu, to nie jest ich rdzenne miejce. Obecnie zaproponowano im kilka kilometrow dalej od szosy ziemie z domami i infrastruktura, nie to co baraki bez kanalizacji. Nawet gdyby chcieli sie tam przeniesc to przedstawiciele wladz palestynskich i lewica zydowska im na to nie pozwalaja. Sad orzekl eksmisje po dlugotrwalym procesie. Jest to tzw. obszar C, pod kompletna wladza izraelska, nie palestynska.

Palestynczycy, po zawladnieciu bez przeszkod nad ogromnym obszarem na Negevie, mysleli ze im sie uda to samo na polnoc od Jerozolimy, ale nie uda im sie bo to jest strategiczna szosa chroniaca Jerozolime od polnocy i od wschodu. No i ziemia nie ich i nigdy ich nie byla. Sad to orzekl, nie ja. Dla nich jest to tez strategiczne miejsce, pomiedzy Beit Lechem a Ramalla, polaczenie pomiedzy Judea a Samaria. Dlatego tak chca panowac nad ta szosa i dlatego my nie mozemy sie na to zgodzic.

Oni by sie zgodzili z przyjemnoscia na przejscie do miejsca im wyznaczonego, gdyby ich nie podpuszczano. I oni, ci Beduini, he,he,he, oni to wiedza.

A swiat jest glupi, ze im przeszkadza zyc w ludzkich warunkach, w normalnych domach z kanalizacja.  Ola

Data: 2018-09-17 12:03:33
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
zobaczcie jak ci biedacy mieszkaja, gdy proponuje im sie normalne zycie w normalnych warunkach:

http://www.maariv.co.il/journalists/Article-661271

Data: 2018-09-17 12:12:55
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Korekta:
jest "Palestynczycy, po zawladnieciu bez przeszkod nad ogromnym obszarem na Negevie,"
Powinno byc: Beduini, po zawladnieciu bez przeszkod nad ogromnym obszarem na Negevie,...

Ola

Data: 2018-09-17 14:17:03
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Faktycznie tragicznie to wyglada na zdjeciu. Szkoda ze nie ma zdjecia z nowym miejscem. Moge wierzyc w to co na zdjeciu ale moge rowniez nie wierzyc. Jest na Swiecie cos takiego jak ranking wolnosci prasy. Na 180 panstw Izrael jest mniej wiecej w polowie. To strasznie marny wynik bardzo odbiegajacy od sredniej z krajow cywilizowanych blizszy dyktaturom. Do informacji jakie sie pokazuja w izraelskich mediach trzeba podchodzic z bardzo duza ostroznoscia. Wyglada na to ze zyjemy w dwoch roznych swiatach jesli idzie o informacje jakimi jestesmy karmieni. Ty w panstwie w ktorym jest wszechobecna cenzura. Ja w takim ze od momentu wyrzucenia na zbity pysk wladzy nie liczacej sie ze spoleczenstwem nikt dziennikarzom rak nie wykreca zeby odebrac laptopa na ktorym sa materialy kompromitujace rzad. Dalas linka do gazety. Google nie chcialo przetlumaczyc. Nie wiem co jest napisane. Ale zaloze ze jest obiektywny. Z drugiej strony co za interes ma Unia Eurpejska i ONZ ze protestuja? Mozesz wierzyc w kazde informacje jakie do Ciebie docieraja. Ale zastanow sie czy czasami zamiast byc straznikiem, ktoremu sie placi, zydowskiej finansjery z Nowego Jorku nie stajecie sie dla niej nieuzasdnionym kosztem. Pamietaj ze hasla bog, patriotyzm, honor, ojczyzna, nie oddamy nawet guzika i podobne bzdety zostaly wymyslone przez rzadzacych zeby miec haka na mieso armatnie.

Data: 2018-09-18 08:42:22
Autor: u2
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Faktycznie tragicznie to wyglada na zdjeciu. Szkoda ze nie ma zdjecia z nowym miejscem.

tak to jest jak zaborcy nie pozwalają ciemiężonym normalnie egzystować w ich własnym kraju:)

Data: 2018-09-18 03:29:03
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Nie wiesz jak jest bo obydwie strony nie sa wiarygodne.

Data: 2018-09-18 20:09:15
Autor: u2
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Nie wiesz jak jest bo obydwie strony nie sa wiarygodne.

jest tylko jedna strona : ciemiężyciele, ciemiężeni nie są stroną:)

Data: 2018-09-19 02:28:29
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Opinia medialna szantazuje iloscia ofiar. Nie ma rozumu brac pod uwage inne czynniki. Poza tym sa sami sobie winni, bo oni przeciez zawsze moga przestac strzelac. Ciemiezyciel w tym konflikcie to dlugotrwaly agresor. Ola

Data: 2018-09-19 11:34:31
Autor: A. Filip
Ola <ola.degani@gmail.com> pisze:
Opinia medialna szantazuje iloscia ofiar. Nie ma rozumu brac pod uwage
inne czynniki. Poza tym sa sami sobie winni, bo oni przeciez zawsze
moga przestac strzelac.

Izrael sam sobie winny że ma tak zszarganą reputację bo przecież zawsze
może przestać strzelać :-)

Ciemiezyciel w tym konflikcie to dlugotrwaly agresor.

Izrael świetnie opisałaś :-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-19 07:57:51
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Filipie, moze bys tak byl uprzejmy sprawdzic fakty zanim skaczesz do konkluzji?

Postaram sie to wyjasnic w kilku zdaniach co sie naprawde dzieje:

Na Bliskim Wschodzie nie ma narodow, sa klany. W panstwach w ktorych wladca potrafi zyc w pokoju z klanami, jest spokoj, gdy nie potrafi kazdy klan dba tylko o swoje cele i jest wojna. Dwa charakterystyczne przyklady: Saudia i Syria. Takze Palestynczycz to nie narod lecz klany. Wiekszosc tzw. Palestynczykow jest obecnie poza granicami Autonomii. W miastach pozostali urzednicy aparatu wladzy oplacani przez Unie Europejska, ONZ, do niedawna tez USA, oraz Iran. Na wsiach zyja sami starcy, ich dzieci i wnuki sa juz dawno w Europie i Saudii. Narod palestynski zostal wymyslony dla walki z "kolonializmem" zydowskim, gdy Anglicy zaczeli sprowadzac na te tereny urzednikow z Syrii i Egiptu, bo miejscowych bylo za malo, aby zrownowazyc ilosc Zydow, ktorych wowczas bylo tez niewiele. Palestynczycy jako "narod" zaplanowani byli do walki z Zydami. Obecnie Arabowie doszli do wniosku, ze Zydzi sa na stale na Bliskim Wschodzie i wobec niebezpieczenstwa Iranu zagrazajacego jednoczesnie wiekszosci panstw arabskich i Izraelowi oraz wobec powiazan PLO z Iranem, Arabowie juz nie potrzebuja tego wymyslonego narodu palestynskiego, a nawet sa przeciwni ustanowieniu panstwa palestynskiego. Potwierdza to fakt prowadzonych pertraktacji bez udzialu Palestynczykow, co ich bardzo denerwuje zarowno w Autonomii (Abbas podobno sie rozchorowal ze zmartwienia) a takze w Gazie ktora coraz bardziej wraca do naturalnego wladcy - Egiptu. Zawsze Izrael chcial pokoju i probowal mozliwych i niemozliwych drog. Obecnie sie to uda, bo konflikt byl z Arabami, nie z "Palestynczykami", a tego konfliktu z Arabami juz nie ma. Jesli umowa bedzie za zgoda panstw arabskich - ostoi sie zarowno Iranowi jak i Europie. Losy Palestynczykow beda ustalone za ich zgoda albo ponad ich glowami, zalezy od nich.

To nie sa moje mzonki ani science fiction, lecz faktyczne pertraktacje pod patronatem Saudii, Egiptu i innych panstw, ze sprzeciwem jak dotad Europy, ale powoli ten sprzeciw staje sie coraz slabszy. Jestem optymistka z nadzieja na pokoj miedzy nami a Arabami, ktory takze wyjdzie na korzysc tzw. "Palestynczykom". "Palestynczykom" bardzo zalezy na przeciaganiu konfliktu w nieskonczonosc, bo jest to jedyne zrodlo ich dochodow.

Data: 2018-09-19 09:39:46
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Jesli w wioskach zyja starcy to w tej spornej tez sa sami starcy. Nie dziwie sie ONZtowi ze wyrazil sprzeciw i nie chce zeby likwidowac wioske. Wystarczy poczekac i problem rozwiaze matka natura. Dziadki wymra. Dziadki nie stanowia zagrozenia dla drogi, chyba ze sie beda po niej szwedali. Wtedy problem ze starcami rozwiaze sie szybciej. Zamiast kilkudziesieciu starym ludziom zapewnic dostawy wody, zywnosci, lekow, postawic przenosne toalety, dac pare groszy zeby sobie szmate na garb kupili to chcecie ich przesiedlac. Jak byscie staruszkom podstawili autokar i zawiezli zeby mogli sie pomodlic to Izrael krzywdy by nie mial a zamknelibyscie krzywe geby ktore na Was pluja. Co do integracji. Ujmij troche bo masz z czego. Byla wojna, niemcy zamordowali wielu waszych. Ale sami im ulatwiliscie zadanie. Ludzie ktorych przodkowie przybyli do Polski kilkaset lat wczesniej nie umieli mowic po polsku, a jak umieli to lepiej zeby nie mowili. Wojne przezylo wielu waszych. Ale to byli ci co umieli dobrze mowic po polsku a czesto i biegle po niemiecku.. Nie mieli pejsow, smiesznych kapeluszy, czapeczek i charakterystycznych kapot. Bez zdejmowania gaci byli nie do odroznienia od reszty spoleczenstwa. Kobiety mialy latwiej bo przefarbowaly wlosy, zalozyly modne wtedy sukienki. Gdybyscie byli zintegrowani to wojny nie przezyli by ci co mieli pecha a nie tylko ci co zrobili wszystko zeby przezyc. Raptem to wszystko co musieli zrobic to mowic poprawnie po polsku i ubierac sie jak inni. W miedzyczasie zalatwic sobie nowa tozsamosc.

Data: 2018-09-19 10:28:56
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Mowilam o Autonomii. Ta wioska jest na terenie pod calkowita wladza Izraela.. Z tych terenow Palestynczycy nie uciekaja. Na te tereny przechodza bez zezwolenia, tak im zle u nas.

"Raptem to wszystko co musieli zrobic to mowic poprawnie po polsku i ubierac sie jak inni."

I to tez nie pomagalo, nie wiedziales?

Ola

Data: 2018-09-19 17:34:35
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
W czasie niemieckiej okupacji Polacy katolicy tez byli w wielkim niebezpieczenstwie. Niemniej jednak wielu Polakow wyznajacych judaizm jesli zachowali ostroznosc i nie chodzili ulicami w myckach przezylo wojne. Mialem zaszczyt znac kilku z nich. Byli, jak by to kolokwialnie okresic, Zydami. Ale nimi nie byli bo najpierw byli Polakami. W czasie wojny byli mlodymi ludzmi. Dzialali w ruchu oporu, jeden z nich bral udzial w Powstaniu Warszawskim. Mieli w czasie wojny zmienione nazwiska. Do swoich wrocili po wojnie. Zerwali z judaizmem, ozenili sie katoliczkami. Opowiadali ze sie bardzo bali o zycie ale nie dlatego ze ich katolik wyda niemcom tylko dlatego ze przez religijnosc ich rodzicow byli latwiejsi do rozpoznania i zabicia jako Zydzi. Wiem ze na koncu jezyka masz ze zli Polacy wydawali Zydow. Ale nie uzywaj tego argumentu bo jest znany i na dodatek wsrod tych zlych Polakow bylo sporo Polakow wyznajacych judaizm. Zeby dlugo nie szukac Leon Skosowski i Adam Zurawin z najnizszych pobudek doprowadzili do smierci kilka tysiecy Polakow wyznania mojzeszowego, okreslenie z przedwojennych ksiag meldunkowych, organizujac dla gestapo akcje w hotelu polskim w Warszawie. Jest o tym tragicznym zdarzeniu jakas wzmianka w Izraelskich podrecznikach historii? Czy tylko polprawda jak na tablicy ufundowanej przez Stowarzyszenie Zydow Kombatantow i rodziny ofiar ze byla to akcja gestapo z pominieciem pomyslodawcow zbrodniczego przedsiewziecia. Z ciekawosci spytam. Staruszkowie zyjacy w wiosce przy drodze jakie maja obywatelstwo?

Data: 2018-09-20 04:03:36
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

"Staruszkowie zyjacy w wiosce przy drodze jakie maja obywatelstwo? "

Staruszkowie to w Autonomii, stamtad mlodzi uciekaja. W lecie wioski zapelniaja sie dziecmi paplajacymi wszystkimi jezykami europejskimi. Natomiast wioska o ktorej mowimy, jest na terenie bedacym  pod pełną wladzą Izraela. Stamtad mlodzi nie uciekaja. Odwrotnie, z terenow Autonomii uciekaja czesto do Izraela. Nazywamy ich szabachnikami, skrot od wyrazenia "przebywajacy bezprawnie".  Beduini ktorzy zawladneli tym terenem mieszkali przed 1999 rokiem na Negevie, wiec najprawdopodobniej sa obywatelami Izraela i maja izraelskie dowody osobiste. Na temat II wojny swiatowej nie mam ochoty dyskutowac.

Ola

Data: 2018-09-20 18:47:49
Autor: andal
On Thu, 20 Sep 2018 04:03:36 -0700, Ola wrote:

Na temat II wojny swiatowej nie mam ochoty dyskutowac.

Ola

bo  nie ma oczym

wiadomo ze WW2 zydzi finansowali

Data: 2018-09-20 22:06:46
Autor: u2
W dniu 20.09.2018 o 20:47, andal pisze:
On Thu, 20 Sep 2018 04:03:36 -0700, Ola wrote:

Na temat II wojny swiatowej nie mam ochoty dyskutowac.

Ola

bo  nie ma oczym

wiadomo ze WW2 zydzi finansowali

Gebels typowy żyd, Eichmann typowy żyd, obaj wymyślili endloesung:)

Data: 2018-09-20 22:21:58
Autor: andal
On Thu, 20 Sep 2018 22:06:46 +0200, u2 wrote:

[...]

i wykonali za zydowskie pieniadze

zydowska fabryka dostarczyla gazu

zydowskie ibm zinwentaryzowalo populacje

Data: 2018-09-21 00:24:21
Autor: u2
W dniu 21.09.2018 o 00:21, andal pisze:
i wykonali za zydowskie pieniadze

tak jak ty żydku:)))))

Data: 2018-09-20 22:25:33
Autor: andal
On Fri, 21 Sep 2018 00:24:21 +0200, u2 wrote:

W dniu 21.09.2018 o 00:21, andal pisze:
i wykonali za zydowskie pieniadze

tak jak ty żydku:)))))

*wypierdalaj cwoku*

Data: 2018-09-21 00:27:32
Autor: u2
W dniu 21.09.2018 o 00:25, andal pisze:
On Fri, 21 Sep 2018 00:24:21 +0200, u2 wrote:

W dniu 21.09.2018 o 00:21, andal pisze:
i wykonali za zydowskie pieniadze

tak jak ty żydku:)))))

*wypierdalaj cwoku*

prawda w oczy was kole żydy:))))))

Data: 2018-09-21 06:58:03
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Odpowiem Ci serio, choc nie wiem po co.
Obydwie strony (antysemici i Zydzi) maja trupy w szafie ale sa tacy, ktorzy ze swoich ofiar sa dumni, to dzisiejsi neonazisci, sa tacy z obydwu stron co zaprzeczaja istnienia swoich ofiar, oraz sa tacy, ktorym sumienie dokucza i ci z obecnego pokolenia, ktorzy potrafia patrzec prawdzie w oczy, obok wlasnej krzywdy widziec krzywde innych, przestaja nienawidziec Zydow, a inni, im bardziej im sumienie dokucza, tym bardziej Zydow nienawidza. Wsrod obecnego pokolenia Zydow chyba nie ma jednego ktory by byl dumny z Zydow w UB, ale wciaz nam sie to wypomina. Jakby nie bylo innych Zydow. Albo jakby Polacy nie wspolpracowali masowo z komunistycznymi wladzami. Polacy masowo byli w PZPR, w UB tez ich byla ogromna wiekszosc. Ola

Data: 2018-09-22 01:43:38
Autor: u2
W dniu 21.09.2018 o 15:58, Ola pisze:
Wsrod obecnego pokolenia Zydow chyba nie ma jednego ktory by byl dumny z Zydow w UB

nie ściemniaj, nie tylko po kryjomu żydzi kryją zbrodniarzy typu Morel:)

Data: 2018-09-22 17:43:23
Autor: andal
On Fri, 21 Sep 2018 06:58:03 -0700, Ola wrote:

[...]

najwieksza duma zydow to finansowanie hitlera i ww2

Data: 2018-09-21 09:27:17
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Trudno nie wypominac zbrodniarzom zbrodni jakie popelnili. Oczywiscie byli Polacy w dziwnych sluzbach w Polsce. Ale ci co sprawowali tam funkcje kierownicze to byli Polacy powiazani z religia wyznawana przez Zydow. Pionki albo byli katolikami albo twierdzili ze sa niewierzacy, chociaz dzieci po cichu chrzcili. W Polsce zwyczajowo ludzi wyznajacych religie judaistyczne nazywa sie zydami. Okreslenie "zyd" nie ma w Polsce zadnego umocowania prawnego.. Izraela tez nie zamieszkuja zydzi a Izraelczycy. Rzeczy i sytuacje nalezy nazywac tak jakimi sa. Jesli w czasie wojny i po niej byli tutaj ludzie ktorzy zachowywali sie niegodziwie i nie byli to niemcy i rosjanie to byli to Polacy bez wzgledu czy wyznawali jakas religie czy nie wyznawali.

Data: 2018-09-18 08:49:58
Autor: Ola
W dniu wtorek, 18 września 2018 00:17:04 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

 "Na 180 panstw Izrael jest mniej wiecej w polowie."

Wiem jak jest w Izraelu (chyba to samo wszędzie indziej), oklamuja czytelnikow wszedzie: 99.9 % oficjalnym mediom nie można wierzyć, są przerażająco lewackie i antyizraelskie. A Ty bredzisz o cenzurze, he,he, w Izraelu .  Zobacz:

http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9616&p=202330&hilit=+Prasa#p202330

Data: 2018-09-18 09:00:06
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Okazuje się, że ta wioska beduinska powstała nie w 1950 roku, jek podała oficjalna prasa, lecz w 1999. Zobaczcie zdjęcia tego samego miejsca sprzed kilku lat:

https://presspectiva.org.il/%D7%A9%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%92%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%95-%D7%91%D7%A2%D7%93-%D7%9E%D7%99-%D7%95%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%9E%D7%99/

Data: 2018-09-18 11:02:59
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
W Polsce nie jest z prasa tak jak w Izraelu. Cenzura zostala zakazana konstytucja, zastapila ja osobista odpowiedzialnosc za przekazywane tresci. Od trzech lat jest jeszcze lepiej niz bylo wczesniej. Dlaczego wiele lat temu nikt nie reagowal jak powstawaly pierwsze domy z dykty? Wtedy prawo bylo inne? W Posce taki bajzel bylby niemozliwy. Jak pojawil sie pierwszy dom trzeba bylo tam postawic zaklad gnicia wieprzowiny i dzisiaj by nie bylo problemu. Wychodzi ze Ty musisz wierzyc w to co wladza i Izraelu mowi i robi a ja nie musze bo zyje w wolnym kraju. Jaka masz gwarancje ze zdjecia do ktorych dalas linka sa prawdziwe? Powtorze jeszcze raz. Ani UE ani ONZ nie ma w tym miejscu zadnego interesu do zrobienia ani z Izraelem ani z Beduinami a protestuja. I jesli obydwie organizacje upominaja Izrael zeby nie robil tego co chce zrobic. To rzad Izraela ma obowiazek podporzadkowac sie calemu Swiatu reprezentowanemu przez ONZ. Zwlaszcza ze sytuacja geopolityczna jest dla Izraela niekorzystna. Izrael stracil status niezatapialnego lotniskowca. Ze wzgledu na interesy USA i Rosji jest zbedny. Do tego swieza informacja. Izrael wykorzystal przelot rosyjskiego samolotu wojskowego do zamaskowania bombardowania w efekcie czego zostal on omylkowo zestrzelony w Syrii. Zginelo 15 osob.

Data: 2018-09-19 07:33:12
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e9d2e9e8-e2e1-48f3-b3a4-42c807d06d0fgooglegroups.com...
W Polsce nie jest z prasa tak jak w Izraelu. Cenzura zostala zakazana konstytucja, zastapila ja osobista odpowiedzialnosc za przekazywane tresci. Od trzech lat jest jeszcze lepiej niz bylo wczesniej.

Liżesz tyłek Nowogrodzkiej jakbys sądził, że masz szansę na stanowisko Głównego Kuwetowego! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 02:19:47
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
1. wierz sobe w co chcesz, dlaczego tylko selektywnie zawsze przeciw Izraelowi?

"Media światowe i izraelskie straciły wiarę wśród publiczności, która zrozumiała, że nie znajdzie w nich pomocy. Media ignorują zło albo są już jego częścią. Media stanową problem, a nie rozwiązanie problemu"

A Ty im jeszcze wierzysz?

2. W Izraelu jest cenzura tylko wojskowa, nie polityczna.  3. UE i ONZ maja interes w obsmarowywaniu Izraela:

"Erdogan wywiera presję na "Unię Europejską" - nie pozwolą milionom jego obywateli wejść bez wizy do Europy? to znowu otworzy granice milionom uchodźcom muzułmańskim. (...)

Putin ciśnie na Europę i na Stany Zjednoczone, przerażone strachem na myśl o nowej wojnie. Na tym ołtarzu poświęcono Ukrainę i poświęcone będą inne państwa.

Sitwy Abu Mazena naciskają na Izrael - nie dostaną żądanych pieniędzy? napuszczą przeciw Izraelowi Zachód. Nie dostaną swego udziału? poślą następnych nożowników. (...)

Assad naciska na Amerykanów, tak czy tak pozostanie na zawsze partnerem. Z czym to można porównać? z Hitlerem, który na zawsze pozostałby partnerem, nawet po tych strasznych okrucieństwach.

ISIS naciska na Europę: jeśli nie będą się specjalnie wysilać, zmniejszy ilość zamachów przeciw Europie i nawet, może, są już sekretne porozumienia.

(...)

 Czym jest Zachodnia cywilizacja? Humanizm ponad wszystko, ponad wszelkimi poglądami i ideologiami. A co się dzisiaj dzieje w ogromnych częściach kuli ziemskiej? Człowiek zszedł na drugi, podrzędny plan wobec poglądów "rewolucyjnych" ideologii niszczycielskich i niebezpiecznych doświadczeń. A jeśli człowiek jest podrzędny, to wolno go traktować dowolnie, w imię wzniosłych idei - taki jest faszyzm. Większość obywateli świata jest poddanych takiemu albo innemu faszyzmowi, czy brutalności jakiegoś rodzaju, sporo tego rodzaju faszyzmu nadchodzi z kierunku "politycznej poprawności" i jej niebezpiecznych prób konfrontacji z rzeczywistością.

"Oczekiwali prawa, a oto rzeź, oczekiwali sprawiedliwości, a oto krzyk grozy". (Izajasz 5,7)

 Demokracje zachodnie przestały się bronić i już zawsze będą się poddawać i korzyć przed brutalnością i szantażem.(...) ... strach przed śmiercią jest gorszy od śmierci. (Timor mortis morte peior).

"

stąd:
http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9733

4.Rosjan uprzedzono przed atakiem w Syrii. Ktoś tam zaspał zamiast odesłać samolot z zasięgu syryjskich rakiet obronnych. 5.sytuacja geopolityczna jest dla Izraela niekorzystna?
Spotkamy sie za 3000 lat w istniejacym wciaz Izraelu.

6. Poczytaj sobie na razie jeszcze to a zobaczysz jak kupuja Zachod (razem z ONZ i UE) za paciorki:

http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9580

A jaka jest w tym rola Niemiec?

http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9677

==============
Masz sporo do czytania. Do 3000 roku jeszcze Ci podam pare nastepnych.

Ola

Data: 2018-09-19 05:02:53
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Linki nie sa do wiarygodnych informacji tylko do tego co sobie ktos wymysli.. To taki sam portal jak grupa dyskusyjna polityka. Czy dala bys komus linka do tego co wypisuje tutaj pizdziak? Wiarygodna jest informacja pochodzaca z ONZ. ONZ nie pozwala Wam wyrzucic tych Beduinow. Czy np. stacja benzynowa w miejscu w ktorym zyja jest az tak wazna zeby ich wyrzucac? Ze wzgledow strategicznych wioska nie ma zadnego znaczenia. Nikt z wioski nie bedzie atakowal przejezdzajacych kolumn samochodow i czolgow bo atakujacy wiedza ze skonczy sie to likwidacja wioski razem z mieszkancami w kilka minut. Nie dalas zadnego linka do nowej wioski. Poza tym jak oni zamiast srac do porcelanowego kibla wola srac na gazete to nie da sie im tego zabronic. W wiosce na bank sa jakies dzieci. Jak by w Polsce byla taka wioska to przyjechali by z opieki spolecznej i zwyczajnie zabrali dzieci zeby nie zyly jak czlowiek pierwotny. Jak by im rzad Izraela zabral z wioski dzieci to ONZ wystosowal by pismo pochwalne ze dobrze zrobili.  Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ze jutra nie ma. Jest tylko duze prawdopodobienstwo ze bedzie. A Ty trzy tysiace lat. trzecia rzesza miala przetrwac tysiac lat i szybciej sie skonczyla niz zaczela. W przypadku duzego konfliktu Izrael kontra swiat arabski nie macie najmniejszych szans. Pol miliarda ludzi wdepcze Was w ziemie. Oczywiscie nie popieram rozwiazan silowych. Sadzisz ze w przypadku duzego konfliktu jakis Rotszyld albo inny cwaniak wykorzystujacy swoje zydowskie korzenie do robienia nieziemskiej kasy wysle swoje dzieci na wojne w Izraelu. Niezbyt odlegla historia mowi ze nie. Nie pomogli tysiacu Zydow jacy statkiem uciekli z niemiec. Nie reagowali jak Zydzi walczyli nie o zycie a o honorowa smierc w czasie Powstania w Getcie Warszawskim. Nie zrobili nic z niemieckimi obozami koncentracyjnymi w ktorych na skale przemyslowa mordowani bylo Zydzi. To nie pomoga Izraelowi jak by na bliskim wschodzie zrobila sie duza wojna i istnienie panstwa Izrael bylo by zagrozone.

Data: 2018-09-19 08:08:22
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Zupelnie nie masz pojecia o czym mowisz.
Tocza sie rokowania pokojowe a Ty straszysz wojna.
Wojna nas nie tylko straszyli, nawet probowali, kilka razy. I tym miliardom Arabow nie udalo sie wdeptac nas w ziemie. Nie dlatego ze jestesmy silniejsi (a jestesmy) lecz dlatego ze wszyscy Zydzi w Izraelu (niezaleznie od pogladow politycznzch) wiedza, ze jedna wojna przegrana to koniec panstwa zydowskiego, a wszyscy Zydzi poza Izraelem wiedza, ze koniec Izraela to koniec ich bezpieczenstwa tam gdyie sa i jednoczesnie miejsca schronienia przed wiecznym antysemityzmem.

Tak samo jak antysemityzm trzyml nas przez wieki jako narod, obecnie paradoksalnie broni istnienia Izraela, jako panstwa zydowskiego.

Gdyby nie antysemityzm, Zydzi by sie dawno rozplyneli w innych narodach. Ola

Data: 2018-09-19 17:18:58
Autor: boukun
Użytkownik "Ola"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A skąd ten antysemityzm?
Gdyby Żydzi się rozpłynęli w innych narodach, nie rządziliby tym narodami i nie zniewoliliby tych narodów, tak jak np. Polskę :)

boukun

Data: 2018-09-19 09:20:06
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
"Żydów postrzega się jako słabych, tchórzliwych i zepsutych, a równocześnie niezmiernie potężnych. Równocześnie pogardza się nimi i boi się ich. Oskarżenie, że Żydzi kontrolują pogodę, które z zewnątrz wydaje się równie rozsądne, jak koncepcja, że ziemia jest płaska, ma pełen sens dla tych, którzy żyją w pojęciowym schemacie nienawiści do Żydów."
  "Patologiczny antysyjonista, podobnie jak patologiczny antysemita, zmyśla historię i wydarzenia by "udowodnić", że żydowskie państwo nie ma prawa istnieć, że jest wcieleniem zła i powinno być wyrzucone z ziemi, która zdaniem antysyjonistów została ukradziona szlachetnym Arabom przez podstępnych, spiskujących Ży... syjonistów. Podobnie jak nienawidzący Żydów, którzy wierzyli, że Żydzi dokonywali rytualnych mordów, ponieważ ktoś coś takiego opowiadał, nienawidzący Izraela nie mają problemu z uwierzeniem bez cienia dowodów, że żołnierze IDF celowo, dla zabawy, strzelają do arabskich dzieci. Nadziksze motywy i niemożliwe zbrodnie przypisywane są izraelskiemu rządowi i izraelskiej armii i są natychmiast akceptowane przez masy paranoicznych antysyjonistów."        stąd:
http://www.listyznaszegosadu.pl/brunatna-fala/krytyka-czy-patologiczna-nienawisc

Warto przeczytac ten artykul w calości. Celny.
Ola

Data: 2018-09-08 18:47:48
Autor: u2
W dniu 08.09.2018 o 17:21, Ola pisze:
[...]

ola lala :

29 listopada 1947 - rezolucja 181 ONZ-u: podział Mandatu na dwa państwa żydowskie i arabskie. Dalsze okrojenie terytorium państwa żydowskiego, Jerozolima nie wchodzi w terytorium żydowskiego ani arabskiego państwa, jej status nazwano "corpus separatum". :

Obrazek

Arabowie nie zaakceptowali tej rezolucji . Rada Bezpieczeństwa nie zatwierdziła tej rezolucji.

Data: 2018-09-08 18:52:34
Autor: u2
W dniu 08.09.2018 o 18:47, u2 pisze:
[...]

ola lalalala:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Izrael

Pierwsze lata niepodległości

      Osobne artykuły: Proklamacja niepodległości Izraela i I wojna izraelsko-arabska.

Po 1945 Wielka Brytania została wmieszana w coraz bardziej agresywny konflikt z Żydami, walczącymi o swobodny dostęp żydowskiej imigracji do Palestyny. Równolegle toczące się starcia żydowsko-arabskie przekształciły się w 1947 w otwartą wojnę domową. W 1947 brytyjski rząd wycofał się ze swoich zobowiązań w Mandacie Palestyny i oświadczył, że nie jest w stanie rozwiązać konfliktu izraelsko-arabskiego[50]. Nowo powstała Organizacja Narodów Zjednoczonych przyjęła 29 listopada 1947 Rezolucję nr 181 o podziale Palestyny na dwa państwa: żydowskie i arabskie. Jerozolima miała zostać międzynarodowym miastem (corpus separatum) pod nadzorem ONZ[51]. Społeczność żydowska zaakceptowała ten plan[52], ale Liga Państw Arabskich i społeczność arabska w Palestynie go odrzuciły[53].
Dawid Ben Gurion, pierwszy premier Izraela, uważany za jednego z twórców państwa i ,,Ojca Narodu"

Mimo wszystko na dzień przed końcem brytyjskiego pełnomocnictwa w Palestynie, 14 maja 1948, ogłoszono powstanie niepodległego państwa Izrael[54]. Nowa państwowość szybko uzyskała formalne uznanie wielu państw, w tym i Polski[55].

      Z tym tematem związana jest kategoria: Stosunki polsko-izraelskie.

Data: 2018-09-08 18:55:24
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Izrael ma głęboko w dupie ponad 50% tej rezolucji (państwo
Palestyńczyków i status Jerozolimy).  Jak ta rezolucja ma być taka
kluczowa _to w całości_ .

Data: 2018-09-08 18:58:54
Autor: u2
W dniu 08.09.2018 o 18:55, A. Filip pisze:
[...]

stąd te wasze 70 lat lat ciągłej wojny z Arabami:))))))

Data: 2018-09-08 12:40:29
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

"Rezolucja Nr 181 ONZ z 1947 roku nie jest dokumentem obowiązującym prawnie w rozumieniu prawa międzynarodowego! Tak, tak, nie pomyliłem się, a przyczyna takiego stanu rzeczy jest bardzo prosta: każda rezolucja ONZ wymaga potwierdzenia jej ważności prawnej przez Radę Bezpieczeństwa ONZ, a takiej decyzji ciało to nigdy nie podjęło! Ergo: Nadal obowiązuje prawnie dokument z 1922 roku i taki stan rzeczy nie jest jedynie czymś w rodzaju dowolnej interpretacji. Zgadzają się z tym wszystkie największe autorytety prawa międzynarodowego na świecie (np. takie potęgi, jak Panowie prof. Douglas Feith czy Eugen Rostow)."
http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9709

Data: 2018-09-08 22:58:48
Autor: u2
W dniu 08.09.2018 o 21:40, Ola pisze:
Nadal obowiązuje prawnie dokument z 1922 roku i taki stan rzeczy nie jest jedynie czymś w rodzaju dowolnej interpretacji.

a to ciekawe, jaki to dokument i w jakiej świątyni teraz jest ?:)

Data: 2018-09-16 11:19:37
Autor: Ola
W dniu sobota, 8 września 2018 23:59:36 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

a to ciekawe, jaki to dokument i w jakiej świątyni teraz jest ?:)

25.4.1920 - Rezolucja konferencji w San Remo, Liga Narodów zatwierdziła tę rezolucję, obowiązuje ona do dzisiaj ze zmianami w późniejszych dokumentach:

"Umawiające się Strony zgadzają się powierzyć, stosując postanowienia Artykułu 22, administrację Palestyny wybranemu Mandatowi, w granicach ustalonych przez Główne Siły Sprzymierzone. Mandat będzie odpowiedzialny za wprowadzenie w życie postanowień deklaracji ogłoszonej 8 listopada 1917 roku przez rząd brytyjski, a przyjętych przez Siły Sprzymierzone, na rzecz ustanowienia w Palestynie siedziby narodowej dla narodu Żydowskiego, przy czym jest zrozumiałe, że nie zostanie nic zrobione, co mogłoby naruszyć prawa obywatelskie i religijne nie-Żydowskiej społeczności Palestyny, albo prawa i status polityczny Żydów, z którego korzystają w jakimkolwiek innym kraju."

Teraz spytasz - jaka deklaracja?

Deklaracja Lorda Jamesa Balfoura

Ola

Data: 2018-09-08 12:54:32
Autor: Ola
W dniu sobota, 8 września 2018 22:40:31 UTC+3 użytkownik Ola napisał:
[...]

art, 25 Kartz ONY tu: "Członkowie Organizacji Narodów Zjednoczonych zgadzają się przyjmować i wykonywać decyzje Rady Bezpieczeństwa zgodnie z niniejszą Kartą." Nie bylo zadnej decyzji Rady Bezpieczenstwa na temat Jerozolimy.

http://www.unic.un.org.pl/dokumenty/karta_onz.php

Data: 2018-09-07 11:14:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

to zupełnie jak jakieś polski gnidy które domagają się odszkodowania od niemców
za prywatne mienie ale na konto polskiego budżetu

a właśnie, ruski kapuśniaku - jak tam odszkodowania ? kiedy przelewy ? --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-07 11:31:33
Autor: Pajdak
W dniu 07.09.2018 o 11:14, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Cały cas próbuję pokazać polskim gnidom, że nie powinni podskakiwać naszym Niemcom. Właśnie dlatego trzeba zrobić wszystko aby przywrócić nasze niemieckie PO do władzy. Polskie gnidy powinny być jedynie u naszego Niemca w niewoli, a my wierni folksdojcze będziemy batem pilnować aby polaczek nie myślał, że może być inaczej.

CL

Data: 2018-09-08 05:56:27
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
[...]

No nie wiem, porównajmy niemcy i PL. W DE masz więcej Hi-Techu
i niemce mogą sobie pozwolić na pracę 28h/tygodniowo,
w PL ludkowie często dymają po 50h.

Nadprodukcja być może, ale w rolnictwie.
Ciekawe czy sprytnie niemce nie wprowadzili tych limitów na mleko przed
przystąpieniem PL do UE?

Data: 2018-09-08 15:44:34
Autor: u2
W dniu 08.09.2018 o 14:56, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
No nie wiem, porównajmy niemcy i PL. W DE masz więcej Hi-Techu
i niemce mogą sobie pozwolić na pracę 28h/tygodniowo,
w PL ludkowie często dymają po 50h.

ano i to za psie pieniądze:)

hans dyma iwanów również za psie pieniądze:)

Data: 2018-09-09 10:49:18
Autor: Wiesiaczek
[...]

Porównujesz pana z niewolnikiem.
Tak się nie uda.

Nie rozumiem tylko, dlaczego Polacy nie mogą zrozumieć prostego faktu, że zostali skolonizowani przez Niemców, USA i resztę (niecałą) UE?
Czy to jest aż tak mało widoczne?

Przypomnę:
Pozbawiono nas banków, fabryk, kopalń surowców, energetyki, rybołówstwa dalekomorskiego, armii etc.

Jesteśmy krajem ZALEŻNYM!

Co więc chcesz porównywać?

Data: 2018-09-09 13:24:51
Autor: u2
W dniu 09.09.2018 o 10:49, Wiesiaczek pisze:
Przypomnę:
Pozbawiono nas banków, fabryk, kopalń surowców, energetyki, rybołówstwa dalekomorskiego, armii etc.

wy to kto ?:)))))))))

Data: 2018-09-04 21:07:56
Autor: u2
[...]

ano, wam żydom zawsze kaska w głowie:))))))))))

Data: 2018-09-04 07:53:45
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Data: 2018-09-04 21:09:40
Autor: u2
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
W dniu 04.09.2018 o 16:37, Ola pisze:
Może masz rację, a może nie, może efekt cieplarniany nas ochroni przed zimnem Kosmosu 2.7 K ? Wygląda na to że Ziema się robi cieplejsza, ale czy na pewno? Już za kilka lat będziemy wiedzieć.

oj tam, nie strasz, nie strasz, bo się ..:)

kosmos jest skończony, ale twoja głupota jest nieskończona Olu:)

Data: 2018-09-04 13:00:22
Autor: Ola
W dniu wtorek, 4 września 2018 22:09:42 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

oj tam, nie strasz, nie strasz, bo się ..:)

kosmos jest skończony, ale twoja głupota jest nieskończona Olu:)

he,he, jak dlugo lecimy ze wzrastajacym przyspieszeniem w sina dal, razem z Toba, nie mamy pojecia czy kosmos jest skonczony czy nie.

Data: 2018-09-04 22:39:19
Autor: u2
W dniu 04.09.2018 o 22:00, Ola pisze:

he,he, jak dlugo lecimy ze wzrastajacym przyspieszeniem w sina dal, razem z Toba, nie mamy pojecia czy kosmos jest skonczony czy nie.

ano, ty się mnożysz Olu jak "krulik", wcześniej pisałaś o sobie w liczbie pojedynczej, teraz piszesz o sobie w liczbie mnogiej:)))

Data: 2018-09-05 08:14:35
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Czytaj uwazniej, ja sie nie mnoze, wszyscy razem lecimy wraz z nasza rodzinna planeta.

Ola

Data: 2018-09-05 23:26:16
Autor: u2
W dniu 05.09.2018 o 17:14, Ola pisze:
wszyscy razem lecimy wraz z nasza
rodzinna planeta.

to sobie lećcie, byle dalej ode mnie:)

Data: 2018-09-06 11:53:30
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Chętnie poleciałabym, byle bez Ciebie. Szkoda, że to niemożliwe.
Ola

Data: 2018-09-02 20:39:52
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:35, Ola pisze:
"Ale spokojnie, to potrwa ponad sto lat i nie dozyjemy."

my żydzi przeżyjemy i 120 lat:)

Data: 2018-09-02 11:46:53
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
u2:
"my żydzi przeżyjemy i 120 lat:)" Gdybyś przeczytał ten artykuł zobaczyłbyś, że masz racje. Jesteśmy absolutnie przygotowani do suszy . odsalanie wody i podziurkowane rurki plastikowe z komputerowym systemem nawadniania. To wszystko.

Ola

Data: 2018-09-02 20:49:10
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:46, Ola pisze:
Gdybyś przeczytał ten artykuł zobaczyłbyś, że masz racje. Jesteśmy absolutnie przygotowani do suszy . odsalanie wody i podziurkowane rurki plastikowe z komputerowym systemem nawadniania. To wszystko.

ano, Bolandę zaleje fala, która zaleje Elbląg, ale nie będzie to ani przyjemne, ani pożyteczne:)

Data: 2018-09-02 06:27:14
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Ola napisał:
[...]

Nu i warszawiaki też zapowiedzieli exodus bo wisła wysycha.
http://www.lublin112.pl/wisle-mozna-przejsc-piechote-woda-siega-pasa-zdjecia/

Data: 2018-09-02 11:40:32
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Czy polski klimat może doprowadzić do braku wody do picia i rolnictwa w Polsce? A w Europie?

Ola

Data: 2018-09-02 12:02:45
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Ocieplenie nie moze doprowadzic ze w Polsce zabraknie wody. Jesli wiele lat temu w Izraelu dali rade to w Polsce tym bardziej damy rade. Nie mamy zanduzo wody w rzekach ale mamy duze zasoby wod podziemnych. Woda w Lodzi jest z takich zloz podziemnych a Lodz to nie jest male miasto. Wystarczy nie wyciac lasow ktorych mamy bardzo duzo i woda bedzie.

Data: 2018-09-02 21:18:25
Autor: u2
[...]

Klimuszko (1905-1980) przewidział globalne ocieplenie połączone z wielką falą, trudno to zinterpretować, czyli będzie susza, ale i powódź, prawdziwa Pytia z tego lwowskiego czarnowidza:)

Data: 2018-09-02 20:46:31
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:40, Ola pisze:
Czy polski klimat może doprowadzić do braku wody do picia i rolnictwa w Polsce? A w Europie?

Niedźwiecki siedzi w bezpieczniejszych Niemcach, wy żydzi tak macie, że gardzicie Bolandą:)

Data: 2018-09-02 11:48:58
Autor: Ola
W dniu niedziela, 2 września 2018 21:46:30 UTC+3 użytkownik u2 napisał:

Niedźwiecki siedzi w bezpieczniejszych Niemcach, wy żydzi tak macie, że gardzicie Bolandą:)

Nie piszę o rzeczach o ktorych nie mam pojecia.

Data: 2018-09-02 20:52:57
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:48, Ola pisze:
Nie piszę o rzeczach o ktorych nie mam pojecia.

to ty nadajesz z Izraela, czy tylko oświecasz głupich gojów w Bolanda ?:)

Data: 2018-09-02 16:05:00
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Sierpień 11, 2015

sobie dyskutujecie, a tymczasem ...