sobie dyskutujecie, a tymczasem ...

Data: 2018-09-02 06:27:14
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
użytkownik Ola napisał:
... nadchodza nowe fale nachodzcow, te obecne to tylko preludium do nastepnych fal, ktore naplyna w wyniku wysuszenia ogromnych rzek Bliskiego Wschodu i pln. Afryki. Fale uchodzcow zaleja zachodnia Europe, a Europa, takze Polska, juz dzis powinny sie na to przygotowac. http://fzp.net.pl/konflikt-na-bliskim-wschodzie/dr-g-bechorapokalipsa-juz-teraz-czy-ludzie-opuszcza-bliski-wschod-co

to samo tutaj:
http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9786

Ola

Nu i warszawiaki też zapowiedzieli exodus bo wisła wysycha.
http://www.lublin112.pl/wisle-mozna-przejsc-piechote-woda-siega-pasa-zdjecia/

Data: 2018-09-02 11:40:32
Autor: Ola
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Czy polski klimat może doprowadzić do braku wody do picia i rolnictwa w Polsce? A w Europie?

Ola

Data: 2018-09-02 12:02:45
Autor: Zenek Kapelinder
sobie dyskutujecie, a tymczasem ...
Ocieplenie nie moze doprowadzic ze w Polsce zabraknie wody. Jesli wiele lat temu w Izraelu dali rade to w Polsce tym bardziej damy rade. Nie mamy zanduzo wody w rzekach ale mamy duze zasoby wod podziemnych. Woda w Lodzi jest z takich zloz podziemnych a Lodz to nie jest male miasto. Wystarczy nie wyciac lasow ktorych mamy bardzo duzo i woda bedzie.

Data: 2018-09-02 21:18:25
Autor: u2
[...]

Klimuszko (1905-1980) przewidział globalne ocieplenie połączone z wielką falą, trudno to zinterpretować, czyli będzie susza, ale i powódź, prawdziwa Pytia z tego lwowskiego czarnowidza:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-02 20:46:31
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:40, Ola pisze:
Czy polski klimat może doprowadzić do braku wody do picia i rolnictwa w Polsce? A w Europie?

Niedźwiecki siedzi w bezpieczniejszych Niemcach, wy żydzi tak macie, że gardzicie Bolandą:)

Data: 2018-09-02 11:48:58
Autor: Ola
W dniu niedziela, 2 września 2018 21:46:30 UTC+3 użytkownik u2 napisał:

Niedźwiecki siedzi w bezpieczniejszych Niemcach, wy żydzi tak macie, że gardzicie Bolandą:)

Nie piszę o rzeczach o ktorych nie mam pojecia.

Data: 2018-09-02 20:52:57
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:48, Ola pisze:
Nie piszę o rzeczach o ktorych nie mam pojecia.

to ty nadajesz z Izraela, czy tylko oświecasz głupich gojów w Bolanda ?:)

Data: 2018-09-02 16:05:00
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Sierpień 11, 2015

sobie dyskutujecie, a tymczasem ...