[WAW] sobota 16.10.10

Data: 2010-10-15 11:53:57
Autor: cynamoon
[WAW] sobota 16.10.10
Witam i chętnych zapraszam na sobotnią wycieczkę.
Start godz. 10.30 spod Rury (będę tam o 10 ale wypicie kawy i przeczytanie gazety pewnie zajmie mi 0.5 godz.)
Trasa: Zielonka Bankowa, Okuniew, Halinów, Emów - tu w Karczmie Żywieckiej można ewentualnie zatrzymać się na małe conieco i uzgodnić co dalej- możliwości powrotu do W-wy jest wiele.
Przewidywany dystans: ok 100km w tępie wycieczkowym z nastawieniem na leśne ścieżki...czyli luzblus :-)
pozdrawiam,
Marek

Data: 2010-10-15 03:09:29
Autor: stefandora
sobota 16.10.10
On 15 Paź, 11:53, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
luzblus :-)

A sprawdzał Pan pogodę? Z resztą jest ciekawy komentarz dyżurnego
synoptyka na ICM :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-15 12:25:12
Autor: bans
sobota 16.10.10
W dniu 2010-10-15 12:09, stefandora pisze:

A sprawdzał Pan pogodę? Z resztą jest ciekawy komentarz dyżurnego
synoptyka na ICM :)

A czy jet stream wpływa znacząco na jazdę rowerem? ;)

--
bans

Data: 2010-10-15 12:59:23
Autor: cynamoon
sobota 16.10.10
On 15 Paź, 11:53, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> luzblus :-)

A sprawdzał Pan pogodę?
nie sprawdzał... ale czekał na weekend 5 dni bujając się rowerem tam i z powrotem po mieście w drodze do i z pracy :-(
Coż, będzie nieładnie to przeczytam gazetkę, wypiję kawę, pojadę do domu posprzątać a potem odpalę zakurzone playstation...i też będzie fajnie :-)
Marek  --

Data: 2010-10-15 04:08:16
Autor: stefandora
sobota 16.10.10
On 15 Paź, 12:59, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
czekał na weekend 5 dni bujając się rowerem tam i z
powrotem po mieście w drodze do i z pracy :-(

Jak już napisałam i nacisnęłam wyślij, to sobie pomyślałam, że może
nieładnie z mojej strony takim pesymizmem sypać.

Coż, będzie nieładnie to przeczytam gazetkę, wypiję kawę, pojadę do domu
posprzątać a potem odpalę zakurzone playstation...i też będzie fajnie :-)

Ale potem sobie przypomniałam, że Ty to Ty i tak czy siak, będzie
dobrze :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-15 13:35:24
Autor: cynamoon
sobota 16.10.10
Jak już napisałam i nacisnęłam wyślij, to sobie pomyślałam, że może
nieładnie z mojej strony takim pesymizmem sypać.

bez przesady...
zwrócenie uwagi na istotny element "uprzyjemniający" rowerowe wycieczki dalekie jest od pesymizmu ;-)

Ale potem sobie przypomniałam, że Ty to Ty i tak czy siak, będzie
dobrze :)

ale pewien niedosyt pozostanie... mimo wszystko :-(
Marek

Data: 2010-10-15 13:05:12
Autor: Coaster
sobota 16.10.10
On 10/15/10 12:59 PM, cynamoon wrote:
[...]

Nie martw sie - w niedziele ma byc niezle:
http://www.accuweather.com/pl/pl/mazowieckie/warsaw/details3.aspx

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-10-15 13:41:38
Autor: cynamoon
sobota 16.10.10
Nie martw sie - w niedziele ma byc niezle:
http://www.accuweather.com/pl/pl/mazowieckie/warsaw/details3.aspx

hmm...zatem wątek aktualny do niedzieli
Marek --

Data: 2010-10-16 01:33:14
Autor: stefandora
sobota 16.10.10
On Oct 15, 12:09 pm, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
On 15 Paź, 11:53, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

> luzblus :-)

A sprawdzał Pan pogodę? Z resztą jest ciekawy komentarz dyżurnego
synoptyka na ICM :)

Synoptyk dupa! Uwalił mi dwie wycieczki dzisiaj... eee, idę biegać.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-17 00:21:53
Autor: bans
sobota 16.10.10
W dniu 2010-10-16 10:33, stefandora pisze:

Synoptyk dupa! Uwalił mi dwie wycieczki dzisiaj... eee, idę biegać.

A ja się nie dałem przestraszyć, krótka, bo krótka, ale wycieczka była. Kolory w Beskidzie Śląskim idealnie jesienne, aż oczy bolą.

--
bans

Data: 2010-10-17 09:25:43
Autor: stefandora
sobota 16.10.10
On Oct 17, 12:21 am, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

A ja się nie dałem przestraszyć, krótka, bo krótka, ale wycieczka była.
Kolory w Beskidzie Śląskim idealnie jesienne, aż oczy bolą.

Ufff, też mi się udało dzisiaj. 45km, bo śniadanie się przedłużyło.
Wzdłuż wisły, po lasach chotomowskich. Nawet z roweru upatrzyliśmy
wielkiego prawdziwka rosnącego jakieś 20 metrów od ścieżki :) Słońce
grzało, kolory prawie jak w Bieszczadach (albo Beskidzie ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-17 20:38:42
Autor: MadMan
sobota 16.10.10
Dnia Sun, 17 Oct 2010 09:25:43 -0700 (PDT), stefandora napisał(a):

A ja się nie dałem przestraszyć, krótka, bo krótka, ale wycieczka była.
Kolory w Beskidzie Śląskim idealnie jesienne, aż oczy bolą.

Ufff, też mi się udało dzisiaj.

Mi też, kto chce niech patrzy (skąpe w zdjęcia):

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=399680

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-17 12:07:05
Autor: Michał Wolff
sobota 16.10.10
On 17 Paź, 20:38, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Mi też, kto chce niech patrzy (skąpe w zdjęcia):

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=399680

Piękna trasa, Skrzyczne w październiku, w takich warunkach to nie byle
co, widać że warunki Was nie rozpieszczały. Na Mazowszu za to, jak
pisała Dorota świeci piękne słońce
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-17 21:17:50
Autor: MadMan
sobota 16.10.10
Dnia Sun, 17 Oct 2010 12:07:05 -0700 (PDT), Michał Wolff napisał(a):

Piękna trasa, Skrzyczne w październiku, w takich warunkach to nie byle
co, widać że warunki Was nie rozpieszczały. Na Mazowszu za to, jak
pisała Dorota świeci piękne słońce

No łatwo nie było, ale warunki atmosferyczne sobie (można się ubrać, u
mnie niestety nawet 2 pary rękawiczek na drętwienie z zimna palców nie
pomogły - wilgoć w okolicach 100% wszędzie wlezie) a drogi po zrywce
drzew to inna inszość. Tego nie da się zjechać na moim rowerze, na fullu
na pewno nie jest też przyjemnie. To co jest na zdjęciach to wcale nie jest najgorsza widoczność tego dnia
:) Bywało że jadę 5m za Karmim i nie do końca ostro go widzę. Drogi 15m
dalej nie widzę zaś w ogóle. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-17 13:11:06
Autor: Michał Wolff
sobota 16.10.10
On 17 Paź, 21:17, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

[...]

W tym roku też przerabiałem taką mgłę na Pradziadzie, że na szczycie
jest 150m wieża musiałem uwierzyć na słowo :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-17 14:37:26
Autor: stefandora
sobota 16.10.10
On Oct 17, 8:38 pm, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
http://madman.bikestats.pl/index.php?did=399680

Noooo ładnie. Klimatycznie. Jasne, słońce i niebieskie niebo to banał.
A takie zamglone i zmrożone widoki też dostarczają niezapomnianych
wrażeń.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-18 08:43:13
Autor: bans
sobota 16.10.10
W dniu 2010-10-17 20:38, MadMan pisze:

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=399680

"Nielegalnie przejeżdżamy przez rezerwat Barania Góra, nie wiem dlaczego rowerzyści nie mogą się tą drogą poruszać."

Oj tam, pieszo tez nie można:

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#5508207715220077618

Kogoś po prostu popieprzyło z tym znakiem.

BTW w sobotę byłem całkiem niedaleko:

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_10_16KlimczokPrzezKoOwrot#slideshow/5529263719396358482

Paręset metrów niżej ani przez minutę nie tkwiłem w mgle :)

--
bans

Data: 2010-10-18 11:15:28
Autor: MadMan
sobota 16.10.10
Dnia Mon, 18 Oct 2010 08:43:13 +0200, bans napisał(a):

[...]

Niee, tam był po prostu B-9. Że to jest rezerwat dowiedziałem się w domu
z analizy mapy (znaczy to jest oficjalna wersja).
BTW w sobotę byłem całkiem niedaleko:

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_10_16KlimczokPrzezKoOwrot#slideshow/5529263719396358482

Paręset metrów niżej ani przez minutę nie tkwiłem w mgle :)

Paręset metrów poniżej Skrzycznego też nie było mgły :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-18 11:26:02
Autor: bans
sobota 16.10.10
W dniu 2010-10-18 11:15, MadMan pisze:

Paręset metrów niżej ani przez minutę nie tkwiłem w mgle :)

Paręset metrów poniżej Skrzycznego też nie było mgły :P

Przecież właśnie to napisałem...

--
bans

Data: 2010-10-18 11:33:47
Autor: MadMan
sobota 16.10.10
Dnia Mon, 18 Oct 2010 11:26:02 +0200, bans napisał(a):

Paręset metrów niżej ani przez minutę nie tkwiłem w mgle :)

Paręset metrów poniżej Skrzycznego też nie było mgły :P

Przecież właśnie to napisałem...

Ale ja pisałem o wczoraj, a ty o przedwczoraj. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-18 11:39:59
Autor: bans
sobota 16.10.10
W dniu 2010-10-18 11:33, MadMan pisze:

Ale ja pisałem o wczoraj, a ty o przedwczoraj.

Łotewer ;)

--
bans

Data: 2010-10-18 14:08:32
Autor: MichałG
sobota 16.10.10

http://www.noclegiwisla.com/barania-gora,lp,302.html
[cyt]
W 1953 roku został utworzony Rezerwat Barania GĂłra im. Karola Buzka o powierzchni 383 ha, ktĂłry obejmuje szczytowe partie gĂłry z lasem mieszanym o gĂłrskim pierwotnym charakterze. Dzikie stoki Baraniej GĂłry to rezerwat leśny boru dolno i gĂłrnoreglowego z przewagą jodły, świerka i buka ktĂłrych wiek sięga 200 lat. MoĹźna tu znależć rĂłwnieĹź 300 letnie jesiony, a takĹźe wtĂłrnie wprowadzone limby i stanowiska kosodrzewiny. Rezerwat chroni rĂłwnieĹź obszar ĹşrĂłdliskowy największej polskiej rzeki -   Wisły, ktĂłrej początek dają dwa potoki ĹşrĂłdłowe Biała i Czarna Wisełka.
[endcyt]

lasy faktycznie tam były pomnikowe... Szkoda tylko, że kornik nie wiedział o zakazie chodzenia poza szlakami i w wrąbał sporą cześć rezerwatu na obiad.... ;(

Na mapach z lat 70tych ten rezerwat jest opisany jako 'teren ochrony siedlisk pstrąga potokowego', co w zestawieniu z wiecznie suchą przepławką na zaporze (od czasu obnizenia poziomu piętrzenia wody z powodu braku stabilności podłoża i fuch wykonawczych) straciło sens.
Pstrąg zniknął - rezerwat pozostał. Teraz jako ochrona borów świerkowo-jodłowych....
A że tamtejsze nadleśnictwo nie lubi rowerzystów? Nie nowina.
http://picasaweb.google.com/lh/photo/Mds-Be5CHLfcVIwLa4AXMg?feat=directlink

Michał

Data: 2010-10-18 14:10:19
Autor: bans
sobota 16.10.10
W dniu 2010-10-18 14:08, MichałG pisze:

A şe tamtejsze nadle�nictwo nie lubi rowerzystów? Nie nowina.
http://picasaweb.google.com/lh/photo/Mds-Be5CHLfcVIwLa4AXMg?feat=directlink

Przy czym znak ten jest często ignorowany również przez kierowców samochodów.

--
bans

Data: 2010-10-15 23:18:58
Autor: Kacper Perschke
[WAW] sobota 16.10.10
Dnia 15.10.2010 cynamoon <pulser@poczta.onet.pl> napisał:
Witam i chętnych zapraszam na sobotnią wycieczkę.

Akurat kiedy mam dziecię wg rozkładu u siebie a rower w warsztacie?

... czyli luzblus :-)

Szkoda. Wreszcie bym cię poznał, a trasa się kroi śliczna.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-10-18 12:40:23
Autor: cynamoon
[WAW] sobota 16.10.10
> [...]

> ... czyli luzblus :-)

Szkoda. Wreszcie bym cię poznał, a trasa się kroi śliczna.

nic nie stoi na przeszkodzie żeby wyskoczyć gdześ w nadchodzący weekend...
to już za 5 dni! :-)
Marek

Data: 2010-10-26 11:34:36
Autor: cynamoon
[WAW] sobota 16.10.10
Szkoda. Wreszcie bym cię poznał, a trasa się kroi śliczna.

witaj,
przepraszam, że pisze na grupę ale na twoj czwartkowy list z 21.10 probowałem odpowiedzieć w piątek ale poczta na onecie nie przyjmuje hasła od jakiegoś czasu.
Jak widać na grupę mogę pisać i hasło dziala, ale przy próbie odpowiedzi na list ze skrzynki odbiorczej outlooka onet odmawia współpracy
Marek

Data: 2010-10-26 15:27:51
Autor: Kacper Perschke
[WAW] sobota 16.10.10
Dnia 26.10.2010 cynamoon <pulserWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał:
witaj,
[...]
Marek

https://sites.google.com/site/kjptmp/cynamon

Skauję gdy skontaktujesz się ze mną. Do usłyszenia.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

[WAW] sobota 16.10.10