[WAW] sobota 16.10.10

Data: 2010-10-15 23:18:58
Autor: Kacper Perschke
[WAW] sobota 16.10.10
Dnia 15.10.2010 cynamoon <pulser@poczta.onet.pl> napisał:
Witam i chętnych zapraszam na sobotnią wycieczkę.

Akurat kiedy mam dziecię wg rozkładu u siebie a rower w warsztacie?

... czyli luzblus :-)

Szkoda. Wreszcie bym cię poznał, a trasa się kroi śliczna.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-10-18 12:40:23
Autor: cynamoon
[WAW] sobota 16.10.10
> [...]

> ... czyli luzblus :-)

Szkoda. Wreszcie bym cię poznał, a trasa się kroi śliczna.

nic nie stoi na przeszkodzie żeby wyskoczyć gdze¶ w nadchodz±cy weekend...
to już za 5 dni! :-)
Marek

Data: 2010-10-26 11:34:36
Autor: cynamoon
[WAW] sobota 16.10.10
Szkoda. Wreszcie bym cię poznał, a trasa się kroi śliczna.

witaj,
przepraszam, że pisze na grupę ale na twoj czwartkowy list z 21.10 probowałem odpowiedzieć w pi±tek ale poczta na onecie nie przyjmuje hasła od jakiego¶ czasu.
Jak widać na grupę mogę pisać i hasło dziala, ale przy próbie odpowiedzi na list ze skrzynki odbiorczej outlooka onet odmawia współpracy
Marek

Data: 2010-10-26 15:27:51
Autor: Kacper Perschke
[WAW] sobota 16.10.10
Dnia 26.10.2010 cynamoon <pulserWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał:
witaj,
[...]
Marek

https://sites.google.com/site/kjptmp/cynamon

Skauję gdy skontaktujesz się ze mną. Do usłyszenia.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

[WAW] sobota 16.10.10