[ot] - soccial media

Data: 2010-01-13 14:02:21
Autor: s
[ot] - soccial media
W szybkim telegraficznym skrócie - Dell dzięki twitterowi, facebookowi itd, sprzedał komputery za prawie 7 milionów dolarów.

http://www.gadzinowski.pl/dell-zarobil-7-milionow-na-twitterze/

Noo, prosze.
Sa tu jacys studenci/doktoranci z kiedurkow ekonomiczno - marketingowych?

Ciekawy temat na prace.

Jezeli splodzicie cos takiego - chetnie przeczytam :-)

Pozdr

Data: 2010-01-13 14:10:08
Autor: sooobi
[ot] - soccial media
s pisze:
[...]

ehhh chca mnie w nowej firmie zaangazowac w social, nie wiedza jeszcze jak sie do tego zabrac i niewiadomo tez czego beda chcieli ode mnie, ale kto by pomyslal...

Data: 2010-01-13 05:22:33
Autor: Leszczur
- soccial media
On 13 Sty, 14:10, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
s pisze:

> [...]

ehhh chca mnie w nowej firmie zaangazowac w social, nie wiedza jeszcze
jak sie do tego zabrac i niewiadomo tez czego beda chcieli ode mnie, ale

Bedziesz musia³ zawodowo æwierkaæ? O ironio losu! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 15:59:07
Autor: sooobi
- soccial media
s pisze:

[...]

nie, pewnie chodzi o szybka akcje typu:
co wtorek robimy promocje taka o jakiej pisali w artykule o dellu, ja zapewne co poniedzialek bede musial robic landing page dla tej promocji.

niech mnie zwolnia ale æwierkaæ nie zamierzam:)

Data: 2010-01-13 16:03:52
Autor: s
- soccial media
[...]

I nie da sie raz jakiego szablonu takiej landing page zrobic, coby sie jakos z bazy zasilala?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-01-13 16:28:22
Autor: sooobi
- soccial media
s pisze:
[...]

ZOobaczymy ale watpie, szablon sa w sobie wystarczy przygotowac raz, ale kazdy lp bedzie sie roznil od poprzedniego kolorstyka wielkoscia zdjec produktow( telefon vs tv). Poza tym glowny top strony to bedzie zapewne jakies graficzne przedstawienie danego produktu, ktore ktos bedzie musial zrobic

Data: 2010-01-13 16:33:44
Autor: s
- soccial media
[...]

A nie, luuuuz, ja tylko tak. Nie bede wnikal glebiej, bo nie o to wszak chodzi, by zdolnemu grafikowi chleb zabierac :-)

Pozdr

Data: 2010-01-13 17:11:46
Autor: sooobi
- soccial media
s pisze:
[...]

ja jestem za tym zeby to wszystko robil automat jesli o mnie chodzi...:)
wiecej czasu bede mogl spedzic w excelu:)

[ot] - soccial media