Data: 2010-01-13 20:49:31 | |
Autor: Gerard | |
[ot] - soccial media | |
Szczepan Radzki wrote:
W szybkim telegraficznym skrócie - Dell dzięki twitterowi, facebookowi Tak, tylko rzecz polega na tym, że na razie to Dell promuje Twittera, nie Twitter Della. Jak wynika z artukułu, sprzedaż jest generowana przez specjalne promocje, niedostepne nigdzie indziej. Równie dobrze [co zresztą jest zaznaczone w artykule] takie promocje mozna robić na zwykłych stronach internetowych, nie potrzeba do tego Twittera. pozdr G |
|
Data: 2010-01-15 02:54:53 | |
Autor: Leszczur | |
- soccial media | |
On 13 Sty, 20:49, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Szczepan Radzki wrote: Mozliwe. Jesli chodzi o rozpoznawalnosc marki to chyba Dell jest poki co wyzej niz Twitter. Ale patrzac na lawinowy wzrost popularnosc Twittera - ta kolejnosc moze sie lada chwila odwrocic. Pozdro L'e-szczur |
|