soft do Xperia-neo-v

Data: 2012-11-14 21:48:15
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
jaki soft bez problemu wspolpracuje z Xperia-neo-v i jest to praktycznie sprawdzone?:

MyPhoneExplorer
PC Companion
Sony Ericsson PC Suite

Jakis inny?

Data: 2012-11-14 21:55:47
Autor: ToMasz
soft do Xperia-neo-v
W dniu 14.11.2012 21:48, 1634Racine pisze:
jaki soft bez problemu wspolpracuje z Xperia-neo-v i jest to praktycznie
sprawdzone?:

MyPhoneExplorer
PC Companion
Sony Ericsson PC Suite

może inaczej. co dla Ciebie znaczy współpracuje i po co? co chcesz osiągnąć? OD dawna masz androida?

ToMasz

Data: 2012-11-15 00:34:10
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
ToMasz in news:50a40553$0$1216$65785112news.neostrada.pl
[...]

ja piernicze... zaczyna sie rzeźbienie :) po przykladowo podanych nazwach w/w wiadomo, o jakiego rodzaju soft chodzi, do czego ma sluzyc.

Data: 2012-11-15 10:10:29
Autor: K
soft do Xperia-neo-v
W dniu 15-11-2012 00:34, 1634Racine pisze:
[...]

no to dwa pierwsze wspolpracuja i jest to praktycznie sprawdzone.

Data: 2012-11-15 14:13:18
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
K in news:k82bt1$iq0$1mx1.internetia.pl
[...]

ok, dzieki; no to musze popracowac nad ta wspolpraca - laptop nie widzi tel.
we wszystkich trzech.

btw:
masz taka komorkę? czy ja dobrze widze, ze sms wyslane, odebrane tworza wylistowany groch z kapusta i nie mozna odroznic co wyslane, a co odebrane?

Data: 2012-11-15 15:08:35
Autor: K
soft do Xperia-neo-v
W dniu 15.11.2012 14:13, 1634Racine pisze:
[...]

mam taki, ja moge odroznic. pytalem kolege ktory ma inny (telefon) tez z aundroidem i on tez moze odroznic, kolega zapytal tez szyderczo kto nie moze odroznic.

Data: 2012-11-15 15:20:38
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
K in news:k82t11$11t$1node2.news.atman.pl
[.............]
mam taki, ja moge odroznic. pytalem kolege ktory ma inny (telefon) tez z aundroidem i on tez moze odroznic, kolega zapytal tez szyderczo kto nie moze odroznic.

żeby jeszcze u mnie bylo do śmiechu, to byloby ok.
po prostu: wiadomosci > i jeden pod drugim sms-y, bez rozroznienia, ktory wpadl, a ktory wypadl, lista numerow, albo nazw z ksiazki telef.
Owszem, gdy kliknie sie w konkretny sms, to otwiera sie i tam ma (albo i nie ma) "fajkę" że dotarł, jesli byl wyslany, najczesciej docieraja do adresata, wiec po "fajce" mozna poznac, ze to jeden z tych wyslanych.  Ale powinno byc to widoczne - ktory nadszedl,ktory wyslany ode mnie - w listingu sms-ów wszystkich.
a nie jest. Jakas opcja moze...

Data: 2012-11-15 15:52:53
Autor: bilasty
soft do Xperia-neo-v
W dniu 2012-11-15 15:20, 1634Racine pisze:
[...]

Ja zainstalowalem LauncherPRO z sklepu - i dziala szybciej i sms'y wyswietla bardziej normalnie
polecam

Data: 2012-11-15 15:56:38
Autor: K
soft do Xperia-neo-v
W dniu 15.11.2012 15:20, 1634Racine pisze:
[...]

a co tam jest nie jasne dla ciebie? te od ciebie oprocz 'fajki' ze dostarczono maja podpis "Ja". moim zdaniem prosciej sie tego zrobic nie dalo, ale jesli to jest jeszcze dla ciebie zbyt trudne to sobie sciagnij np Go SMS Pro.

Data: 2012-11-15 17:02:23
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
K in news:k82vr4$ckp$1node1.news.atman.pl
[...............]
a co tam jest nie jasne dla ciebie? te od ciebie oprocz 'fajki' ze dostarczono maja podpis "Ja".

a,  to dla mnie nowina, wobec tego ślepym i sprawdze, jak tylko bede mial dzisiaj w zasiegu ten tel (nie moj, ktos ma klopoty pewne z nim). Dla jasnosci: mozliwe,acz malo prawdopodobne, bym nie zauwazyl tego "ja".Ale pokornie  sprawdze (dla jasnosci: sprawdzam po kliknieciu w wiadomosci i gapię sie na wszystkie wylistowane sms-y).

Data: 2012-11-16 00:07:44
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
[...]

niestety jest (prawie) tak, jak pisalem: osoba D jest w ksiazce telefonicznej, wyslane do niej dwa sms-y, trzeci od D odebrany. Na listingu sms-ów widac _jedną_ pozycje D, trzeba dopiero kliknąć w D, by zobaczyc trzy sms-y i na lewo wyslane, na prawo jeden odebrany. Porecznosc tragiczna. Tradycyjne "wyslane"/"odebrane" oczywiscie zamieniono na..
ok, nie ma co bic piany, widocznie jest jak jest.

Data: 2012-11-15 18:12:46
Autor: ToMasz
soft do Xperia-neo-v
[...]

Wiesz... ja Ci chętnie pomogę, osiągnąć Twój cel ( związany z telefonem) ale niekoniecznie wspomnianymi narzędziami. Dlamnie to jakbyś chciał instrukcje do obsługi śrubokręta bo nie umiesz wbić gwoździa. dlatego pytam _co chcesz osiągnąć_
Eksporator telefonu, czyli rok 2000 - a więc specjalistyczny kabelek, sterowinki do jedynego słusznego systemu operacyjnego, i częściowy dostęp do pamięci nokii, w dzisiejszych czasach uzykuje się uruchamiając na telefonie serwer FTP albo sambę. Na PC masz pełny dostęp do pamięci telefonu. Edycje ksiązki telefonicznej robi się na stronie www, potem przesyła do telefonu. backup porgramami z marketu, bez użycia PC. Co jeszcze?

ToMasz

Data: 2012-11-15 23:49:57
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
ToMasz in news:50a5228f$0$1318$65785112news.neostrada.pl
[...]

a dla mnie Twa rada o ftp, sambach - to jakbys chcial ubic muche i w tym celu wstepowal do NATO.
jakoś K wyczul o co mi chodzi.
masz nokie - masz kabel usb - masz do nokii pc suite. wiesz do czego (dokladnie do czego) sluzy pc suite? wiesz.
no to teraz masz androidową Xperie,masz kabel usb. i chodzi o _dzialajacy_ z xperią analogon pc suite.
prosto sformulowany cel.
przychodzi z szychty gornik, brudnymi lapami spina kablem xperie i laptopa, odpala dzialajacy z xperią. I usmiecha sie z zadowoleniem. Nic nie wie o ftp i sambie.

Data: 2012-11-16 19:07:04
Autor: ToMasz
soft do Xperia-neo-v
[...]

wybacz, ale mam _dokładnie takie samo_ zdanie o tobie. kable wpięty do telefonu z androidem, jest potrzebny do flashowania, głębokiego serwisu, nie do codziennych zadań.
jakoś K wyczul o co mi chodzi.
masz nokie - masz kabel usb - masz do nokii pc suite. wiesz do czego
(dokladnie do czego) sluzy pc suite? wiesz.
nie wiem, nie mam nokii, pc suite, mam PC ale nie mam windowsa.
no to teraz masz androidową Xperie,masz kabel usb. i chodzi o
_dzialajacy_ z xperią analogon pc suite.
prosto sformulowany cel.
NIE!!!!! Celu nie zdradzasz. chcesz tylko narzędzia.

przychodzi z szychty gornik, brudnymi lapami spina kablem xperie i
laptopa, odpala dzialajacy z xperią. I usmiecha sie z zadowoleniem. Nic
nie wie o ftp i sambie.
i dzięki temu... naładuje sobie baterie...

Przychodzi żona ze spaceru z dziećmi i mówi: zobacz co oni wyprawiali. wyciąga telefon i klika w czerwoną ikonkę, a ja na ekranie PC oglądam zdjęcia z jej telefonu.

ToMasz

Data: 2012-11-18 18:35:30
Autor: 1634Racine
soft do Xperia-neo-v
ToMasz in news:50a680c7$0$1217$65785112news.neostrada.pl

pewnie tak.

soft do Xperia-neo-v